Ja ik kan moeilijk alles hier alleen doen he.quote:
Nou misschien een uitdagerende OP ofzo? Doe es een keer je best.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk alles hier alleen doen he.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou misschien een uitdagerende OP ofzo? Doe es een keer je best.
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Awwwwwwwwww kijk nou![]()
![]()
![]()
Hoe kan iets nou zo schattig zijn he?
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, poesjes, beetje aardig zijn voor elkaar heh
Jammer alleen dat zijne hoogmoedige grootsheid zich te goed voelt om hier nog te reageren.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een zooi gifjes weer. Harry is vast trots op jullie.
Hij schijnt achter de schermen heel actief te zijn, hoorde ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat zijne hoogmoedige grootsheid zich te goed voelt om hier nog te reageren.
Daar is die ongetwijfeld schuddebuikend hilarisch.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij schijnt achter de schermen heel actief te zijn, hoorde ik.
Hij zal het wel druk hebben met FA dingen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar is die ongetwijfeld schuddebuikend hilarisch.
Het klinkt allemaal heel normaal, totdat je ziet hoe die FA-dingen eruit zien...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij zal het wel druk hebben met FA dingen.
'Prikt niet in de ogen'quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal heel normaal, totdat je ziet hoe die FA-dingen eruit zien...
[ afbeelding ]
En ergens anders in, vrees ik. Je gaat ineens wel beter snappen dat Harry steeds plaatjes van Gerard Joling post.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Prikt niet in de ogen'
Maar wel in de ziel zeker?
Daar dacht ik aan jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ergens anders in, vrees ik. Je gaat ineens wel beter snappen dat Harry steeds plaatjes van Gerard Joling post.
Is Tem daarom weg daar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ergens anders in, vrees ik. Je gaat ineens wel beter snappen dat Harry steeds plaatjes van Gerard Joling post.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:02 schreef Specularium het volgende:
Hoe noem je een verdrietige neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:02 schreef Specularium het volgende:
Hoe noem je een verdrietige neger?Bedankt d1v4dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoor jij nog wel eens wat van wibi? @anonymoussiequote:
Nope niet echt. Ze komen wel in de zomer naar Nederland, voor de ouders van haar. Die willen kleinkinderen zien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoor jij nog wel eens wat van wibi? @:anonymoussie
Maar heeft die daar geen internet ofzo of is die ons gewoon beu?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nope niet echt. Ze komen wel in de zomer naar Nederland, voor de ouders van haar. Die willen kleinkinderen zien.
Weet ik veel. Is altijd maar een druk mannetje. Ken hem niet zo heul goed, alleen zijn vriendin wat beter.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar heeft die daar geen internet ofzo of is die ons gewoon beu?
Mja voordat die ging emigreren was die hier bijna dagelijks en nu lijkt die met de noorderzon te zijn vertrokken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:57 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Weet ik veel. Is altijd maar een druk mannetje. Ken hem niet zo heul goed, alleen zijn vriendin wat beter.
Mja. Geloof wel dat hij toen zijn 1e kind kreeg. Zij hebben daardoor bepaalde keuzes gemaakt vermoed ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja voordat die ging emigreren was die hier bijna dagelijks en nu lijkt die met de noorderzon te zijn vertrokken.
' je mag niet meer fokkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:01 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mja. Geloof wel dat hij toen zijn 1e kind kreeg. Zij hebben daardoor bepaalde keuzes gemaakt vermoed ik.
Mijn dochter is 13 en ik heb ook mijn handen volquote:
Ja snap niet waarom die zichzelf nou ook opeens al te goed vind om hier te komen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook wel leuk
We moeten toch iets hier, nu d4v1d niet aanwezig is om grappen te maken.
Zal wel een Utrechts dingetje zijn of zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap niet waarom die zichzelf nou ook opeens al te goed vind om hier te komen.
[ afbeelding ]
Misschien hebben Specu en d1v4d wel een relatie en durven ze nu niet meer hier te posten uit angst dat het bekend wordt ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal wel een Utrechts dingetje zijn of zo.
Precies. Dat is natuurlijk voor niemand leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben Specu en d1v4d wel een relatie en durven ze nu niet meer hier te posten uit angst dat het bekend wordt ofzo.
Voor henzelf misschien wel, we wensen ze natuurlijk wel alle geluk samen met elkaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Dat is natuurlijk voor niemand leuk.
Dat is wel een reisje naar Noorwegen waard.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:47 schreef moemoe het volgende:
Wat naar die laatste post in dit topic: F&F / Het laatste dierennieuws deel 3
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:01 schreef Embraer89 het volgende:
Mensen die op anoniem gaan moet je afschieten. En dan later zeker weer terugkomen met een kloontje
Haha, een 'crop' sla, dat staat natuurlijk voor kropsla, ik lig helemaal dubbel hierquote:
Opbokken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, een 'crop' sla, dat staat natuurlijk voor kropsla, ik lig helemaal dubbel hier![]()
![]()
.
Dit grapje doet mij sterk denken aan deze:quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, een 'crop' sla, dat staat natuurlijk voor kropsla, ik lig helemaal dubbel hier![]()
![]()
.
Haha, een 'bij' snijden, dat staat natuurlijk voor bijsnijden, ik lig helemaal dubbel hierquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit grapje doet mij sterk denken aan deze:
[ afbeelding ]
Doe eens normaal tegen Henk joh.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haha, een 'bij' snijden, dat staat natuurlijk voor bijsnijden, ik lig helemaal dubbel hier![]()
![]()
.
Ik ben dus niet de enige die er niks van snapt.quote:
Ja hoe verzinnen ze hetquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal product. Net zo geniaal als de FlapFlap
Ja een lepel uit een kopje halen is natuurlijk wel een zware fysieke inspanning.quote:
Nou sowieso ben je een beetje simpel als je constant die lepel in je oog krijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een lepel uit een kopje halen is natuurlijk wel een zware fysieke inspanning.
Dus dit is wel een bruikbare uitvinding voor d1v4d?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou sowieso ben je een beetje simpel als je constant die lepel in je oog krijgt.
Voor dat soort mensen kan het een uitkomst bieden ja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus dit is wel een bruikbare uitvinding voor d1v4d?
Vuurstarter van Pokémon sorryquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die er niks van snapt.
Denk dat die even de enquźte in moet vullen dan: LIF / Onderzoek nieuw product thee/koffie drinkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen kan het een uitkomst bieden ja.
Er was geen plaatje, ook niet van Sjaarmender.quote:
Ik zei simpel niet zwakzinnig of geestelijk gehandicapt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die even de enquźte in moet vullen dan: LIF / Onderzoek nieuw product thee/koffie drinken
Even voor d1v4d, een enquźte is een soort van toets of proefwerk waar je vraagjes beantwoordt alleen kun je geen onvoldoende halen. Helaas ook geen sticker met 'goed gedaan knul!'.
Moet ik nog even een boom om je heen vouwen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef LTVDK het volgende:
Even voor d1v4d, een enquźte is een soort van toets of proefwerk waar je vraagjes beantwoordt alleen kun je geen onvoldoende halen. Helaas ook geen sticker met 'goed gedaan knul!'.
Oke beetje dimmen hequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet ik nog even een boom om je heen vouwen?
Pauper.
Je weet over wie we het hebben he?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zei simpel niet zwakzinnig of geestelijk gehandicapt.
Zelfs bomen verdorren bij jouw aanraking, dus dit lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pauper.
Die boom maakte tenminste geen matige grappen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pauper.
https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Scorbunny_(Pok%C3%A9mon)quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet hoe die er uit ziet.
En die boom maakte tenminste indruk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boom maakte tenminste geen matige grappen.
Ik kom hier zo nu en dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heeft dit topic eigenlijk zoveel views, zoveel interessants komt hier toch ook niet voorbij
Ja je moet hem eigenlijk een paar keer horen om er aan te wennenquote:Op maandag 11 maart 2019 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zitten wel goede stukken tussen maar ze verneuken de rest
Dat denk ik wel jaquote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet hem eigenlijk een paar keer horen om er aan te wennen. Dat stuk op 1.34 vind ik echt vet
(maar dat zal wel het stuk zijn dat jij kut vindt).
Dit vind je wel leuk:quote:
meeeh.Wat soft.quote:
Ik wil hier meer over weten. Wat is het en waar kan ik het zien?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie de Michael-docu al gezien?
Die ene jongen schijnt in zijn anushol gelikt te zijn.
https://www.vpro.nl/programmas/3doc/2019/Leaving-Neverland.htmlquote:Op dinsdag 12 maart 2019 08:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil hier meer over weten. Wat is het en waar kan ik het zien?
Wij vinden dat niet zo interessant.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef Specularium het volgende:
Hebben jullie de Michael-docu al gezien?
Die ene jongen schijnt in zijn anushol gelikt te zijn.
Hij heeft het gewoon heel druk in het crewgedeelte achter de schermen waardoor die als mod alleen nog maar zo'n klein subforum erbij kan hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij vinden dat niet zo interessant.
[ afbeelding ]
Wat is dit, trouwens?
Ik bedoel eigenlijk meer dat er tegenwoordig uitleg nodig is bij de term Forum Admin.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon heel druk in het crewgedeelte achter de schermen waardoor die als mod alleen nog maar zo'n klein subforum erbij kan hebben.
Dat is de Efteling ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:21 schreef SuperHartje het volgende:
Achteraf is dat hele Neverland wel echt een goede kinderlokker. Afschuwelijk.
Moderator van feedback en forum-crew staat hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij vinden dat niet zo interessant.
[ afbeelding ]
Wat is dit, trouwens?
Heb je het nou gelijk laten aanpassen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moderator van feedback en forum-crew staat hier.
Ik kruipop mijn vrije zaterdag graag in zo'n hollo bolle gijs.quote:
Nu alleen nog maar Feedback. Je bent dus geen moderator meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moderator van feedback en forum-crew staat hier.
Stalkerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:16 schreef LTVDK het volgende:
De bazin is bijna het land uithttps://uk.flightaware.com/live/flight/ETD78
Oh wat tof! Fijne vakantie Yasquote:Op woensdag 13 maart 2019 03:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stalker
K zwaai vanuit Abu dhabi![]()
Voel me helemaal thuis tussen die zandnegers.
Gaat die inteelters of mocro's klappen?quote:
Ik heb gehoord dat hij de boel wilt sussen met enkele grappen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die inteelters of mocro's klappen?
Zorgt wel voor verbroedering zodat ze allemaal David van een eiland willen gooien ipv elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij de boel wilt sussen met enkele grappen.
Waarschijnlijk is die gewoon met zijn scooter het IJsselmeer in gereden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:34 schreef YokiKater het volgende:
Er zijn wel allemaal auto's alleen maar rondjes aan het rijden, daar moet hij toch tussen zitten?
Nog niet, ik spot hem net op zijn Zippyquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die gewoon met zijn scooter het IJsselmeer in gereden.
Kiekt hem gaan, zeker dat die dikke beats op heeft staan en zo een wheelie poptquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nog niet, ik spot hem net op zijn Zippy
[ afbeelding ]
Extra ruig oranje vestje, komt goed daar. David
Dat zeg ik, komt helemaal goed daar. Iemand heeft hem toch wel verteld dat moedergrappen even niet handig zijn toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kiekt hem gaan, zeker dat die dikke beats op heeft staan en zo een wheelie popt
Is het Triggertje die wil gaan worstelen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:50 schreef YokiKater het volgende:
Een of andere snorremans staat zijn spijkerbroek in te smeren met olie.. RIP David
Ah, je was op locatie vandaag.quote:
Ja, net als After Life een topshow.quote:Op zondag 17 maart 2019 23:06 schreef timmmmm het volgende:
heeft iedereen hier al a streetcat named bob gezien
Nee ik heb net gewoon voor de tigste keer Demolition Man gekekenquote:Op zondag 17 maart 2019 23:06 schreef timmmmm het volgende:
heeft iedereen hier al a streetcat named bob gezien
Waarschijnlijk stond die vrouw haar halve kont open, daar kan die jongen niet tegen. Dat heeft hij al eens eerder verteld tegen een verslaggeefster van Powned.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wou net aan Specularium en d4v1d vragen: is het nog een beetje gezellig daar in Utrecht?
Gaat hij de rest van zijn leven 100k per jaar kosten. Terugsturen die mongool.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:35 schreef LTVDK het volgende:
Neefje van @:Triggershot is opgepakt zie ik.
Of op pad sturen met d1v4d, dan springt die vanzelf wel met een steen om zijn nek in de Singel.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gaat hij de rest van zijn leven 100k per jaar kosten. Terugsturen die mongool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2019 19:05 schreef Specularium het volgende:
Hingen de hele dag 2 helikopters.Er waren ook heel veel stoere meneren met geweren, je bent ook echt wel een enorm domme lul als je te ruig gaat lopen doen in Utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle turken terug naar marokkoquote:Op maandag 18 maart 2019 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gaat hij de rest van zijn leven 100k per jaar kosten. Terugsturen die mongool.
Misschien was die halve-kont-Turk wel gewoon boos omdat d1v4d toch probeerde om de tram in te gaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:03 schreef Specularium het volgende:
David is te dik, die mag de tram sowieso niet in.
Ja, dan ontspoord het zooitje.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was die halve-kont-Turk wel gewoon boos omdat d1v4d toch probeerde om de tram in te gaan.
Wollah, internet in de bajes is wel traag G.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:35 schreef moemoe het volgende:
Oh mooi, Speculaas is in ieder geval “veilig” en d4v1d was recent nog on line.
Waar zit je? Ik heb dikke wiefies en grote antennes. 2 Watt zendvermogen.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wollah, internet in de bajes is wel traag G.
Geen idee.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waar zit je? Ik heb dikke wiefies en grote antennes. 2 Watt zendvermogen.
Nee Tanis.quote:
3/10quote:Op maandag 18 maart 2019 23:52 schreef d4v1d het volgende:
De aanslagpleger nam wel een grote gök, man.
En je impliceert...?quote:Op maandag 18 maart 2019 18:35 schreef LTVDK het volgende:
Neefje van @:Triggershot is opgepakt zie ik.
Dat @Triggershot familie van een terrorist is, lijkt me vrij duidelijk toch?quote:
Tr gemacht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat alle criminelen familie zijn van triggershit
Je moeder is een TR.quote:
Je weet dat dit een van de meest sarcastische topics is... ooit...quote:
Kereltje toch.quote:
TR afgevinkt. Het is een racistische aannamen dat je denkt dat ik vind dat alle criminelen familie zijn van triggershit omdat hij een Turk is. Dat is gewoon omdat het een paardenlul isquote:
DENKquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:52 schreef LTVDK het volgende:
Waar moet ik nou morgen op stemmen, uit al die stemwijzers komt weer iets anders.
quote:
GroenLinks, komop, gewoon zodat fvd ingemaakt wordt. Enige partij die daar de potentie voor heeft. Aub.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:52 schreef LTVDK het volgende:
Waar moet ik nou morgen op stemmen, uit al die stemwijzers komt weer iets anders.
Nee joh.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef LTVDK het volgende:
Nu gaat dat streepjesfiguur natuurlijk weer een TR zetten omdat hij dat filmpje kwetsend vindt.
Ik heb die twee partijen gewoon liever beiden marginaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
GroenLinks, komop, gewoon zodat fvd ingemaakt wordt. Enige partij die daar de potentie voor heeft. Aub.
Nee, dat heb je niet. Die ilussie creėer je alleen. Fvd is veel dramatischer dan groenlinks.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die twee partijen gewoon liever beiden marginaal.
Het zijn allebei partijen die zich teveel op één onderwerp focussen en ook nog eens beiden als leider iemand hebben die een beetje misplaatst als allesverlossende messias wordt gezien door de volgers ervan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 00:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Die ilussie creėer je alleen. Fvd is veel dramatischer dan groenlinks.
Whehehequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TR afgevinkt. Het is een racistische aannamen dat je denkt dat ik vind dat alle criminelen familie zijn van triggershit omdat hij een Turk is. Dat is gewoon omdat het een paardenlul is
quote:Burgemeester Bats is vanaf 09.30 uur bij het stembureau om mensen met een beperking op te wachten en daarna weg te brengen. Gekscherend heeft de gemeente de bakfiets omgedoopt tot de 'Batsfiets'. Hij heeft gisteren al eventjes geoefend op de fiets. "Het is echt een enorm apparaat. " Of die fiets veilig genoeg is? "Absoluut!"
Die van jou ook broeder.quote:
Dat is hier gewoon normaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heeft Yoki nog geen livestream met helikopters hier staan met al die explosies daar
Net als hier dus? Wel al lang niks meer ontploft hier eigenlijkquote:
Dat kan geregeld worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als hier dus? Wel al lang niks meer ontploft hier eigenlijk
Ga je Triggertje met een traytje terpentine op pad sturen?quote:
Ze hebben terpentine zat daar hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je Triggertje met een traytje terpentine op pad sturen?
Ja je moet die jongen toch iets meegeven, anders staat die daar straks met een aansteker een beetje te klooien, schiet ook niet op natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hebben terpentine zat daar hoor.
Hij zal toch wel een vest hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet die jongen toch iets meegeven, anders staat die daar straks met een aansteker een beetje te klooien, schiet ook niet op natuurlijk.
Hem kennende alleen een glimmend roze vest met glittertjes en franjes.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij zal toch wel een vest hebben?
Wel een gezellig sfeerlichtje zo met volle maanquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef YokiKater het volgende:
Ze zijn alvast aan het affakkelen
[ afbeelding ]
BANBANBANquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:28 schreef timmmmm het volgende:
niet te gek met de flauwekulletjes en geen vermoeiende gifjes
quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een gezellig sfeerlichtje zo met volle maan
HAHAHA, Adrianus.. hahahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:27 schreef d4v1d het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)apens-verbieden.html
[ afbeelding ]
Wat.
Ben je nu besmettelijk?quote:
Ha GAY!!! "Do you know Richard Stallman? He quitted his job at MIT and continued coding!"quote:
1 | nikto -h david.anus -ssl |
Heb je het gevierd of ga je het vieren? Zelf nooit gedaan overigensquote:
Deze maand doe ik mee aan een spel in ONZ: ONZ / [ronde 18] Het dodetopicspel #3571 TEAM Scrupmo0nquote:
Nice toch. Moet je die je nu hebt wel weg doen zeker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan een 242 kopen voor 2 ruggen, ik twijfel heel erg.
Ja, en dat ligt gevoelig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:36 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nice toch. Moet je die je nu hebt wel weg doen zeker?
Wel gaaf spul.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:37 schreef YokiKater het volgende:
Of ik bedoel een 240, maakt verder ook niet uit want er gaat dan toch een 6 cilinder in, BMW of Supra.
[ afbeelding ]
Baksteen
De kans is 1 op 4 dat in jouw provincie denk een zetel heeft.quote:
Ja dusquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
De kans is 1 op 4 dat in jouw provincie denk een zetel heeft.
Dat jij binnenkort geregeerd wordt door kut Turken.quote:
Niet elke Turk is een kut Turk. Jij gewoon wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:40 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat jij binnenkort geregeerd wordt door kut Turken.
Jij bent geen kut Nederlander.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:41 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Niet elke Turk is een kut Turk. Jij gewoon wel.
Nou bedankt, ga nu maar weer in KLB spelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:41 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij bent geen kut Nederlander.
Je bent gewoon kut.
Ik heb daar een ban.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:42 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nou bedankt, ga nu maar weer in KLB spelen
Hoef je ons niet mee lastig te vallen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban.
Op eigen verzoek overigens.
Doe een even normaal joh, quasi intellect figuur. Anders kom je maar even naar het pleintje en dan lossen we het allemaal even op, en iedereen mag komen kijken. HOOR JE DAT???quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:41 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij bent geen kut Nederlander.
Je bent gewoon kut.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe een even normaal joh, quasi intellect figuur. Anders kom je maar even naar het pleintje en dan lossen we het allemaal even op, en iedereen mag komen kijken. HOOR JE DAT???
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je het gevierd of ga je het vieren? Zelf nooit gedaan overigens.
PS: Yoki wordt niet blij van kan niet tegen flikkerende afbeeldingen.
Economie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:55 schreef sp3c het volgende:
geen idee wat het is maar ik zal het wel niet willen
IJshockey op pleintje jongen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:55 schreef sp3c het volgende:
geen idee wat het is maar ik zal het wel niet willen
nee dat wil ik nietquote:
dat wil ik welquote:
Wij met zijn twee tegen de rest, livestream alles. Viral bodychecks en incasseren maarquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat wil ik niet
[..]
dat wil ik wel
Koek en zopie verzorgd door Paresto, ik zie het voor me. Topshow.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:02 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij niets mis mee
en pay per view logischerwijs
Wat is dat voor een pooierslee joh.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:37 schreef YokiKater het volgende:
Of ik bedoel een 240, maakt verder ook niet uit want er gaat dan toch een 6 cilinder in, BMW of Supra.
[ afbeelding ]
Baksteen
quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:40 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat jij binnenkort geregeerd wordt door kut Turken.
De mensen die er van houden om onderscheid te maken tussen etniciteit voor economische en politieke voordelen.quote:
Echt niet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je het gevierd of ga je het vieren? Zelf nooit gedaan overigens.
PS: Yoki wordt niet blij van kan niet tegen flikkerende afbeeldingen.
0 zetels.quote:
Dit is wel een goede omschrijving van waar Denk voor staat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
De mensen die er van houden om onderscheid te maken tussen etniciteit voor economische en politieke voordelen.
Ik kom wel streamenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wij met zijn twee tegen de rest, livestream alles. Viral bodychecks en incasseren maar
Eigenlijk ben je dus stiekem gewoon een normaal mens?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:23 schreef SuperHartje het volgende:
Ik ben ook niet gelovig, ik eet ook rundvlees en alle vlees eigenlijk.
Toch welquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dus stiekem gewoon een normaal mens?
quote:
Den dikste Volvo jonguh, Baksteen. Oersterk, degelijk, en qua engine swapping ook goddelijk. RWD ook. Keiharde Zweedse porno, en niemand die het verwacht. 200, 700, 900-serie was allemaal nog RWD en daar kan je echt fucking veel mee (The need for Sweed) maar imho is de 200-serie in dat groepje gewoon de eindbaas. Andere velgjes, onderstel en remmen aanpassen, andere motor erin (je lepelt er zo een 1jz of 2jz of elke willekeurige BMW 6 cilinder in, incl transmissie) en je lacht iedereen de moeder.quote:
Van binnen alleen nog een hoogpolig tapijtje, velours stoeltjes en een paar neonslangetjes en je bent een eckte playerquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Den dikste Volvo jonguh, Baksteen. Oersterk, degelijk, en qua engine swapping ook goddelijk. RWD ook. Keiharde Zweedse porno, en niemand die het verwacht. 200, 700, 900-serie was allemaal nog RWD en daar kan je echt fucking veel mee (The need for Sweed) maar imho is de 200-serie in dat groepje gewoon de eindbaas. Andere velgjes, onderstel en remmen aanpassen, andere motor erin (je lepelt er zo een 1jz of 2jz of elke willekeurige BMW 6 cilinder in, incl transmissie) en je lacht iedereen de moeder.
Nee bedankt, ik heb genoeg GoPro's en helm/chest mounts plus een drone om er een uitstekende topshow van te maken. Ik heb je gehaktbalfilmpje, gefilmd met een aardappel ,gezien en dat was nou niet echt iets wat ik in gedachte had.quote:
Dude, mijn S40 is zelfs kaal. Stuur, pedalen, pook, stoel, gordel. Done.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van binnen alleen nog een hoogpolig tapijtje, velours stoeltjes en een paar neonslangetjes en je bent een eckte player.
Ja omdat die Volvo's altijd 8 miljard kilo wegen moet je alles er uit halen dat snap ik wel, maar voor die pooierbak kun je toch ook gewoon juist een cruisebak maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dude, mijn S40 is zelfs kaal. Stuur, pedalen, pook, stoel, gordel. Done.
Klopt, dat was een misbaksel. Maar dat was dan ook gemonteerd (en slecht ook ja, dat geef ik zonder meer toe) en geen live streamquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik heb genoeg GoPro's en helm/chest mounts plus een drone om er een uitstekende topshow van te maken. Ik heb je gehaktbalfilmpje, gefilmd met een aardappel ,gezien en dat was nou niet echt iets wat ik in gedachte had.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat die Volvo's altijd 8 miljard kilo wegen moet je alles er uit halen dat snap ik wel, maar voor die pooierbak kun je toch ook gewoon juist een cruisebak maken.
Die van mij zou een top van 220 moeten hebben, maar ik ben gewoon een brave jongen die niet harder dan 180 gaat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]Kom racen dan! 1 op 7 gemiddeld met die S40 heh, gok maar hoeveel PK dat hok heeft...afgevlakte kop, geslepen nokkenassen, afgedraaid vliegwiel, 2.3 liter brandstofpomp en regelaar + injectors, open uitlaat zonder kat, 76mm open luchtfilter en een custom remap. 223 op GPS.
Binnen de bebouwde kom?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij zou een top van 220 moeten hebben, maar ik ben gewoon een brave jongen die niet harder dan 180 gaat.
Ja het moet wel een beetje spannend blijven natuurlijk.quote:
Daarom zijn mijn veerpoten nog standaard, maar linksachter is naar de klote dus dat wordt voor de APK in Mei allemaal vervangen door Sachs, doe ik ook even nieuwe banden en dan is het plakken met 184 pk op 1219 kilo. Je moeder!quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het moet wel een beetje spannend blijven natuurlijk.
Ik heb 165 pk op 1115 kilo, qua P/W ratio scheelt dat geloof ik allemaal niet zoveel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom zijn mijn veerpoten nog standaard, maar linksachter is naar de klote dus dat wordt voor de APK in Mei allemaal vervangen door Sachs, doe ik ook even nieuwe banden en dan is het plakken met 184 pk op 1219 kilo. Je moeder!
Best goed hoor!quote:
Tuurlijk weet ik dat nog, dat soort dingen zijn belangrijk tochquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik hou van jou. Dat je dat nog weet.
Nee, echt. Helemaal nooit gevierd, moet ook zeggen dat ik die behoefte totaal niet had.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Echt niet?
Toen ik klein was vond ik het geweldig. Tot 12 of ietsMaar zelf niet meer echt gevierd.
Ik ben ook niet gelovig, ik eet ook rundvlees en alle vlees eigenlijk. Probeer wel duurzaam te kopen. Maar ja, dan doe je die dingen ook niet.
Ik ben wel de uitzondering in mijn familie
Een echte hindoe eet gwn helemaal geen vlees. Maar de meesten eten alleen geen rund. Mijn familie ook zo, maar ja niemand wil het horen dus laat ik ze maar. Familie![]()
![]()
TemptationGenotquote:
Het verschil tussen een citroen en een Volvo is dat een Volvo gewoon verder kan rijden wanneer die op een boom klapt, en ja dat heb ik heb persoonlijk meegemaakt.. Hij was 400 meter later wel total loss omdat het blok zonder koelvloeistof er geen zin meer in had maar toch.. Niet lullig bedoelt overigens, ik heb ook wel eens zelf in puin gelegen dus ik mag dat zeggen, maar die hokken zijn gewoon prachtig man.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb 165 pk op 1115 kilo, qua P/W ratio scheelt dat geloof ik allemaal niet zoveel.
Maar reed je destijds ook 85 op cruise-control en klapte je er zonder te remmen frontaal op?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het verschil tussen een citroen en een Volvo is dat een Volvo gewoon verder kan rijden wanneer die op een boom klapt, en ja dat heb ik heb persoonlijk meegemaakt.. Hij was 400 meter later wel total loss omdat het blok zonder koelvloeistof er geen zin meer in had maar toch.. Niet lullig bedoelt overigens, ik heb ook wel eens zelf in puin gelegen dus ik mag dat zeggen, maar die hokken zijn gewoon prachtig man.
Ik reed 110 op een grindweg, belande in de berm.. kon niet uitwijken omdat ik anders in de bomen had gehangen, ben gaan remmen maar toch met dik 65/70 er op geklapt. Als je een Volvo 10 cm korter rijdt en je je voorbumper achterin moet gooien dan zegt dat ook al wat. Je kan het natuurlijk niet vergelijken maar ik denk dat als je in een Volvo had gezeten dat je nu toch wel volledig genezen zou zijn. Die dingen zijn zou fucking sterk en veilig man, dat is gewoon debiel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar reed je destijds ook 85 op cruise-control en klapte je er zonder te remmen frontaal op?
Nah ik heb vooral pech gehad dat ze die darm pas na 5 dagen ontdekten en ze hem in eerste instantie niet gelijk goed konden repareren waardoor die nog 1,5e maand heeft lopen lekken en gaten maken. Vooral dat zorgt ervoor dat het allemaal zo lang duurt omdat het een vieze gecompliceerde diepe wond was. Want fysiek viel het allemaal nog best mee. Als ik het bewust zou hebben meegemaakt had ik waarschijnlijk ook niet mijn elleboog uit de kom verbrijzeld want dan had ik gewoon mijn stuur kunnen vastpakken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik reed 110 op een grindweg, belande in de berm.. kon niet uitwijken omdat ik anders in de bomen had gehangen, ben gaan remmen maar toch met dik 65/70 er op geklapt. Als je een Volvo 10 cm korter rijdt en je je voorbumper achterin moet gooien dan zegt dat ook al wat. Je kan het natuurlijk niet vergelijken maar ik denk dat als je in een Volvo had gezeten dat je nu toch wel volledig genezen zou zijn. Die dingen zijn zou fucking sterk en veilig man, dat is gewoon debiel.
Bij mij is dat juist andersom gegaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:31 schreef moemoe het volgende:
Pas de laatste jaren heb ik meer behoefte aan dat soort dingen. Ik eet ook geen rundvlees meer bijvoorbeeld.
Misschien word ik ook wel ooit vegetariėr.
Standaard grapje onder Volvonisten over de nieuwe passieve veiligheid mbt motorblokken is; "Wanneer ik op een andere auto klap dan zit mijn blok IN die andere auto" .. maar ik snap je en je hebt ook zeker geluk gehad en ook de huidige technieken (dus ook die van citroen) helpen daarbij. Laat het duidelijk zijn dat ik het je nooit had toegewenst. Het is gewoon kut en ook een Volvo had je kunnen afschrijven, maar toch heh... Ik denk, en dat is dus een mening, dat je in mijn auto veiliger, en dus beter er van af was gekomen, had gezeten dan in die citroen. En dat geldt voor heel veel auto's. Wil niet zeggen dat je overal volgas op kan klappen want de inertie op je organen doet ook wat natuurlijk, maar ik sta gewoon vol achter mijn merk. En ik heb een wasllijst aan favoriete auto's maar als het op een crash aan komt dan zit ik toch echt het liefst in een Volvo, of die nou 30, 20, 10, of 1 jaar oud is.. je kan het niet veel beter hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nah ik heb vooral pech gehad dat ze die darm pas na 5 dagen ontdekten en ze hem in eerste instantie niet gelijk goed konden repareren waardoor die nog 1,5e maand heeft lopen lekken en gaten maken. Vooral dat zorgt ervoor dat het allemaal zo lang duurt omdat het een vieze gecompliceerde diepe wond was. Want fysiek viel het allemaal nog best mee. Als ik het bewust zou hebben meegemaakt had ik waarschijnlijk ook niet mijn elleboog uit de kom verbrijzeld want dan had ik gewoon mijn stuur kunnen vastpakken.
Voor de rest heeft die auto het gewoon heel goed gedaan, het motorblok is opzij geduwd ipv naar binnen waardoor ik ook niet vast heb gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |