Mijn dochter is 13 en ik heb ook mijn handen volquote:
Ja snap niet waarom die zichzelf nou ook opeens al te goed vind om hier te komen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook wel leuk
We moeten toch iets hier, nu d4v1d niet aanwezig is om grappen te maken.
Zal wel een Utrechts dingetje zijn of zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap niet waarom die zichzelf nou ook opeens al te goed vind om hier te komen.
[ afbeelding ]
Misschien hebben Specu en d1v4d wel een relatie en durven ze nu niet meer hier te posten uit angst dat het bekend wordt ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal wel een Utrechts dingetje zijn of zo.
Precies. Dat is natuurlijk voor niemand leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben Specu en d1v4d wel een relatie en durven ze nu niet meer hier te posten uit angst dat het bekend wordt ofzo.
Voor henzelf misschien wel, we wensen ze natuurlijk wel alle geluk samen met elkaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Dat is natuurlijk voor niemand leuk.
Dat is wel een reisje naar Noorwegen waard.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:47 schreef moemoe het volgende:
Wat naar die laatste post in dit topic: F&F / Het laatste dierennieuws deel 3
quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:01 schreef Embraer89 het volgende:
Mensen die op anoniem gaan moet je afschieten. En dan later zeker weer terugkomen met een kloontje
Haha, een 'crop' sla, dat staat natuurlijk voor kropsla, ik lig helemaal dubbel hierquote:
Opbokken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, een 'crop' sla, dat staat natuurlijk voor kropsla, ik lig helemaal dubbel hier![]()
![]()
.
Dit grapje doet mij sterk denken aan deze:quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, een 'crop' sla, dat staat natuurlijk voor kropsla, ik lig helemaal dubbel hier![]()
![]()
.
Haha, een 'bij' snijden, dat staat natuurlijk voor bijsnijden, ik lig helemaal dubbel hierquote:Op donderdag 7 maart 2019 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit grapje doet mij sterk denken aan deze:
[ afbeelding ]
Doe eens normaal tegen Henk joh.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Haha, een 'bij' snijden, dat staat natuurlijk voor bijsnijden, ik lig helemaal dubbel hier![]()
![]()
.
Ik ben dus niet de enige die er niks van snapt.quote:
Ja hoe verzinnen ze hetquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniaal product. Net zo geniaal als de FlapFlap
Ja een lepel uit een kopje halen is natuurlijk wel een zware fysieke inspanning.quote:
Nou sowieso ben je een beetje simpel als je constant die lepel in je oog krijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een lepel uit een kopje halen is natuurlijk wel een zware fysieke inspanning.
Dus dit is wel een bruikbare uitvinding voor d1v4d?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou sowieso ben je een beetje simpel als je constant die lepel in je oog krijgt.
Voor dat soort mensen kan het een uitkomst bieden ja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus dit is wel een bruikbare uitvinding voor d1v4d?
Vuurstarter van Pokémon sorryquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die er niks van snapt.
Denk dat die even de enquête in moet vullen dan: LIF / Onderzoek nieuw product thee/koffie drinkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen kan het een uitkomst bieden ja.
Er was geen plaatje, ook niet van Sjaarmender.quote:
Ik zei simpel niet zwakzinnig of geestelijk gehandicapt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die even de enquête in moet vullen dan: LIF / Onderzoek nieuw product thee/koffie drinken
Even voor d1v4d, een enquête is een soort van toets of proefwerk waar je vraagjes beantwoordt alleen kun je geen onvoldoende halen. Helaas ook geen sticker met 'goed gedaan knul!'.
Moet ik nog even een boom om je heen vouwen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef LTVDK het volgende:
Even voor d1v4d, een enquête is een soort van toets of proefwerk waar je vraagjes beantwoordt alleen kun je geen onvoldoende halen. Helaas ook geen sticker met 'goed gedaan knul!'.
Oke beetje dimmen hequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet ik nog even een boom om je heen vouwen?
Pauper.
Je weet over wie we het hebben he?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zei simpel niet zwakzinnig of geestelijk gehandicapt.
Zelfs bomen verdorren bij jouw aanraking, dus dit lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pauper.
Die boom maakte tenminste geen matige grappen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pauper.
https://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Scorbunny_(Pok%C3%A9mon)quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet hoe die er uit ziet.
En die boom maakte tenminste indruk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die boom maakte tenminste geen matige grappen.
Ik kom hier zo nu en dan.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Waarom heeft dit topic eigenlijk zoveel views, zoveel interessants komt hier toch ook niet voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |