Braddie vs mapimaquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:32 schreef SeLang het volgende:
Maar goed, heb ik dan bepaalde relletjes gemist die dit hebben getriggerd of hebben al die users los van elkaar psychologische problemen gekregen oid?
bv in dit toppa KLB / Mensen die lopen te kankeren op Youtube.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:47 schreef NoXia het volgende:
Hoe kan je zien dat iemand op Anoniem is gegaan?
De OP quotenquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:55 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
bv in dit toppa KLB / Mensen die lopen te kankeren op Youtube.
TS is #ANONIEM gegaan, maar bij post #7 wordt de OP gequote en zie je staan 'schreef braddie het volgende'
De wereld is wat groter dan fok.. Gaat er vooral om dat sommige mensen domme dingen hebben gezegd of veel in ONZ hebben gepost en niet het risico willen lopen dat het bij een jobinterview ter sprake komt terwijl ze eigenlijk al klaar waren met fok. Ik noem maar iets. Zijn zoveel redenen, dat andere fokkers weten wat er deels stond zal vrijwel niemand iets boeien..quote:Op donderdag 7 maart 2019 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Mensen zeggen dingen die ze niet willen zeggen op internet en denken dat iedereen dat weer vergeten is als er #annoniem boven zet...
Van mij mogen ze eigenlijk wel alle ONZ van voor 2005 deleten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 18:13 schreef vuurvliegie het volgende:
[..]
De wereld is wat groter dan fok.. Gaat er vooral om dat sommige mensen domme dingen hebben gezegd of veel in ONZ hebben gepost en niet het risico willen lopen dat het bij een jobinterview ter sprake komt terwijl ze eigenlijk al klaar waren met fok. Ik noem maar iets. Zijn zoveel redenen, dat andere fokkers weten wat er deels stond zal vrijwel niemand iets boeien..
Ook naar je eigen sociale werkplaatsquote:Op donderdag 7 maart 2019 18:46 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb toen alle sociale werkplaatsen in Nederland een mailtje gestuurd met een linkje naar KLB. Daarna is er veel veranderd.
Geen enkele rel, maar de wetgeving veranderde.quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:32 schreef SeLang het volgende:
Maar goed, heb ik dan bepaalde relletjes gemist die dit hebben getriggerd of hebben al die users los van elkaar psychologische problemen gekregen oid?
Ja dat maakte het mogelijk (kennelijk).quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkele rel, maar de wetgeving veranderde.
In het kort.
Die is nu ook anoniem, voorheen bekend onder de naam anthonie25 ofzoquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook naar je eigen sociale werkplaats
Wat vond je baas daar van
Ik begrijp niet waarom je dat niet begrijpt. Je hebt tienduizenden mensen die hun levensloop online hebben vastgelegd. Er komt een wet die het mogelijk maakt om dat te wissen en dan krijg je nou eenmaal dat de tijd erna veel mensen daar gebruik van maken. Het is niet plotseling, als ze 2 jaar geleden die keus hadden gehad had 75% ervoor gekozen, 4 jaar terug 50% etc. Je doet net alsof die behoefte er nooit was totdat het mogelijk was wat volgens mij helemaal niet kloptquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja dat maakte het mogelijk (kennelijk).
Maar het verklaart voor mij nog niet waarom bepaalde mensen die hier jaar in jaar uit postten daar dan opeens behoefte aan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |