Die vond ik destijds geweldig.quote:
Die dansjes zijn ook zo freaking inspirerend... (en niet na te doen hoe losjes het er ook uitziet)quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vond ik destijds geweldig.
MTV had toen een Top 5 van de dag of zoiets om 8 uur 's avonds waar 'ie een redelijke tijd instond. .
Dat heeft de band idd zelf bekendgemaaktquote:
Pakt ff lekker wat aandacht, zn dag zal wel weer goed zijn zo.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:25 schreef itchycoo het volgende:
Poeh, deze had ik niet zien aankomen. Veel herinnering aan mijn jeugd met deze muziek.
[..]
Reageer dan gewoon niet...
quote:The news is true , I can't believe I'm saying this but our brother Keith took his own life over the weekend ,
I'm shell shocked , fuckin angry , confused and heart broken ..... r.i.p brother Liam
Politie zei dat er geen verdachte omstandigheden waren toch? Neem aan dat ze dat niet hadden gezegd als er sprake van zelfmoord zou kunnen zijn.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Politie zei dat er geen verdachte omstandigheden waren toch? Neem aan dat ze dat niet hadden gezegd als er sprake van zelfmoord zou kunnen zijn.
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:26 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.instagram.com/p/BulgJBZAw5L/
[..]
twitter:KINKpuntnl twitterde op maandag 04-03-2019 om 13:26:04@the_prodigy Net door The Prodigy bevestigd op hun Instagram: "The news is true , I can’t believe I’m saying this but our brother Keith took his own life over the weekend , I’m shell shocked , fuckin angry , confused and heart broken ..... r.i.p brother Liam" https://t.co/dlk1PkGtsF reageer retweet
Ik lees dat altijd als dat er geen aanwijzingen zijn dat er een misdrijf is gepleegd.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Politie zei dat er geen verdachte omstandigheden waren toch? Neem aan dat ze dat niet hadden gezegd als er sprake van zelfmoord zou kunnen zijn.
True, waarschijnlijk was het meteen duidelijk dat het zelfmoord was.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik lees dat altijd als dat er geen aanwijzingen zijn dat er een misdrijf is gepleegd.
Jeetje doe zelf niet zo overdrevenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou enorm!!! Ik kan hier vannacht niet van slapen!!!!
Ow nee, toch wel.
Jeetje, doe niet zo dramatisch. Je kent die knaker niet persoonlijk en bovendien was het nogal een marginale flutzanger. Me dunkt.
RIP voor de nabestaanden.
Stoer.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nou enorm!!! Ik kan hier vannacht niet van slapen!!!!
Ow nee, toch wel.
Jeetje, doe niet zo dramatisch. Je kent die knaker niet persoonlijk en bovendien was het nogal een marginale flutzanger. Me dunkt.
RIP voor de nabestaanden.
Ik zag ze nog op Rock Am Ring een paar jaar terug. Ik weet nog wel al die reacties dat ze passé zouden zijn. Maar wat een ontzettend toffe set was dat nog. Zoveel energie nog... heerlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje doe zelf niet zo overdreven
Ik schrik ervan en vind het een gemis voor de festivals want wát een live band.
2009... toen waren ze wel al voorbij. Kan live nog steeds goed zijn natuurlijk.quote:Op maandag 4 maart 2019 15:17 schreef Drankster het volgende:
Misschien wel het ziekste optreden dat ik ooit heb meegemaakt: Lowlands 2009, The Prodigy.
Beter geef je die tjap geen aandacht, is de lol er ook zo van af.quote:
Kan ik van de keer er voor dat ze er waren iig wel beamen, 2006 dacht ik. Ging goed losquote:Op maandag 4 maart 2019 16:02 schreef Handleiding het volgende:
[..]
2009... toen waren ze wel al voorbij. Kan live nog steeds goed zijn natuurlijk.
“Zelfmoord”quote:Op maandag 4 maart 2019 17:55 schreef zorro28 het volgende:
RIP
Was is het toch met zangers van bekende bands en zelfmoord plegen de afgelopen paar jaar?
Niet te vervangen, was echt de romp van de band. En idd podiumbeest, zag ze vorig jaar nog bij We Are Electric en ik dacht, is deze gast bijna 50?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:24 schreef Kyran het volgende:
Denk trouwens niet perse dat dit het einde is voor Prodigy. Het zijn vooral Liam and Maxim die schrijven toch? Keith was wel een podiumbeest en wat dat betreft niet te vervangen.
Geweldig.twitter:sanglesey twitterde op maandag 04-03-2019 om 13:09:06Keith Flint kept a swearbox above the fire in the pub he used to own (The Leather Bottle in Pleshey, Essex). Whenever he put the logs and kindling in and someone piped up with the obvious joke, he'd point to it and charge them a quid. RIP. https://t.co/lEYZPXfrFj reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:07 schreef bartrid het volgende:
Geweldig.twitter:sanglesey twitterde op maandag 04-03-2019 om 13:09:06Keith Flint kept a swearbox above the fire in the pub he used to own (The Leather Bottle in Pleshey, Essex). Whenever he put the logs and kindling in and someone piped up with the obvious joke, he'd point to it and charge them a quid. RIP. https://t.co/lEYZPXfrFj reageer retweet
Ik denk ook dat no good (start the dance) het enige nummer op mijn redelijk grijsgedraaide gratis cd van de rabobank is dat nogsteeds goed te pruimen isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:42 schreef Eightyone het volgende:
Het is opvallend dat een aantal van die hele oude nummers voor mezelf zo goed stand houden; als een stel hele oude eiken die je maar niet omver geduwd krijg.
M'n muzikale tijdlijn was met name in de jaren nul vrij grillig te noemen, en het verschil in muzikale keuzes tussen 1999 en 2019 is aardig groot. Maar o.a. Out of space, Android en Fire (Burned Version), allen al zeer veel gedraaid als als pré-puber, overleven om de een of andere reden alles.
Zou zo maar kunnen.quote:Maybe all those suicidal artists where sick and tired of all your gaping faces desperately waiting to be entertained.
- Doug Stanhope
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |