“Zelfmoord”quote:Op maandag 4 maart 2019 17:55 schreef zorro28 het volgende:
RIP
Was is het toch met zangers van bekende bands en zelfmoord plegen de afgelopen paar jaar?
Niet te vervangen, was echt de romp van de band. En idd podiumbeest, zag ze vorig jaar nog bij We Are Electric en ik dacht, is deze gast bijna 50?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:24 schreef Kyran het volgende:
Denk trouwens niet perse dat dit het einde is voor Prodigy. Het zijn vooral Liam and Maxim die schrijven toch? Keith was wel een podiumbeest en wat dat betreft niet te vervangen.
Geweldig.twitter:sanglesey twitterde op maandag 04-03-2019 om 13:09:06Keith Flint kept a swearbox above the fire in the pub he used to own (The Leather Bottle in Pleshey, Essex). Whenever he put the logs and kindling in and someone piped up with the obvious joke, he'd point to it and charge them a quid. RIP. https://t.co/lEYZPXfrFj reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:07 schreef bartrid het volgende:
Geweldig.twitter:sanglesey twitterde op maandag 04-03-2019 om 13:09:06Keith Flint kept a swearbox above the fire in the pub he used to own (The Leather Bottle in Pleshey, Essex). Whenever he put the logs and kindling in and someone piped up with the obvious joke, he'd point to it and charge them a quid. RIP. https://t.co/lEYZPXfrFj reageer retweet
Ik denk ook dat no good (start the dance) het enige nummer op mijn redelijk grijsgedraaide gratis cd van de rabobank is dat nogsteeds goed te pruimen isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:42 schreef Eightyone het volgende:
Het is opvallend dat een aantal van die hele oude nummers voor mezelf zo goed stand houden; als een stel hele oude eiken die je maar niet omver geduwd krijg.
M'n muzikale tijdlijn was met name in de jaren nul vrij grillig te noemen, en het verschil in muzikale keuzes tussen 1999 en 2019 is aardig groot. Maar o.a. Out of space, Android en Fire (Burned Version), allen al zeer veel gedraaid als als pré-puber, overleven om de een of andere reden alles.
Zou zo maar kunnen.quote:Maybe all those suicidal artists where sick and tired of all your gaping faces desperately waiting to be entertained.
- Doug Stanhope
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |