abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185377455
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 06:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

11 miljoen mensen is niet "sommige".
11 miljoen / 300 miljoen = 3.6%
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 4 maart 2019 @ 07:54:27 #52
262 Re
Kiss & Swallow
pi_185377472
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 07:51 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

plus familie natuurlijk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 4 maart 2019 @ 07:58:03 #53
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_185377497
davidfrum twitterde op zondag 03-03-2019 om 15:46:05 So this explains Trump's golf course tweet yesterday. He was threatening the UK government with harm to the US-UK relationship if he is forced to pay the Scottish government's legal costs in litigation Trump started & lost https://t.co/0EWiluExDJ reageer retweet
What is this? A crossover episode?

Kijk, dit krijg je dus als je zoveel belangenverstrengelingen hebt als president.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_185377757
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 07:51 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nog steeds meer dan de 1% die er echt van profiteren.
  maandag 4 maart 2019 @ 08:59:28 #55
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_185378192
https://www.politico.com/(...)al-emergency-1200372

Het lijkt mij dat Rand Paul ambitie heeft om de rangen bij de GOP te sluiten tégen de Veto van Trump mbt de muur. Blijkbaar wil hij voor het komende reces in maart een eenduidig standpunt van tenminste een deel van de republikeinen forceren. De bedoeling van Rand is doorzichtig: Ik denk dat hij na het reces zich als kandidaat wil stellen voor het presidentschap. En dan kan hij een groep medestanders goed gebruiken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 09:05:36 #56
236264 crew  capricia
pi_185378285
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 07:58 schreef DustPuppy het volgende:
davidfrum twitterde op zondag 03-03-2019 om 15:46:05 So this explains Trump's golf course tweet yesterday. He was threatening the UK government with harm to the US-UK relationship if he is forced to pay the Scottish government's legal costs in litigation Trump started & lost https://t.co/0EWiluExDJ reageer retweet
What is this? A crossover episode?

Kijk, dit krijg je dus als je zoveel belangenverstrengelingen hebt als president.
Ja. Net als Nigel Farage die op het lijstje van Mueller staat om de samenwerking met Rusland te onderzoeken. Het lijkt wel die hele populistische kliek waar een geurtje aan zit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 maart 2019 @ 09:07:18 #57
384435 klappernootopreis
pi_185378302
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:48 schreef Ulx het volgende:
politico twitterde op zondag 03-03-2019 om 18:45:03 Sen. Mark Warner said lawmakers have found "enormous amounts of evidence" into potential collusion between Donald Trump's 2016 presidential campaign and Russiahttps://t.co/YSqO020lev reageer retweet
Het gaat steeds lastiger worden een reden te verzinnen om niet met impeachment hearings te beginnen.

Wachten tot McConnell zegt dat de GOP voor zal stemmen lijkt me onzinnig.
Op gegeven moment zal hij wel overstag gaan. Hij ziet nu met lede ogen toe hoe het midden van de republikeinse partij zich verder en verder verwijderd van de modale kiezers. En hij kan zich een verlies van een president veroorloven, maar niet het verlies van de o zo belangrijke middengroep van de GOP. Want ze lopen nu massaal naar de overkant.
  maandag 4 maart 2019 @ 09:11:59 #58
384435 klappernootopreis
pi_185378358
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Net als Nigel Farage die op het lijstje van Mueller staat om de samenwerking met Rusland te onderzoeken. Het lijkt wel die hele populistische kliek waar een geurtje aan zit.
Die populisten hebben iets gemeen, en het maakt niet uit waar ze vandaan komen, ze willen allemaal het land in een soort van chaos storten.
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 09:22:46 #59
236264 crew  capricia
pi_185378490
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Die populisten hebben iets gemeen, en het maakt niet uit waar ze vandaan komen, ze willen allemaal het land in een soort van chaos storten.
idd.. En er zijn genoeg krachten (of het nou Rusland is, of losse individuen) die hier belang bij hebben. In de VS en in GB.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185378495
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:07 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Want ze lopen nu massaal naar de overkant.
Is dat zo ja?
Ik dacht dat er niet zoveel verschuiving was en dat het percentage Trump/GOP-aanhangers al een tijd rond de 45% hangt.
Radio Espantoso
  maandag 4 maart 2019 @ 09:31:52 #61
384435 klappernootopreis
pi_185378603
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:23 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Is dat zo ja?
Ik dacht dat er niet zoveel verschuiving was en dat het percentage Trump/GOP-aanhangers al een tijd rond de 45% hangt.
een minderheid dus.
pi_185378669
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:31 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

een minderheid dus.
Dat is iets anders dan massaal overlopen naar de overkant. De mensen zitten over het algemeen helaas stevig in hun politieke loopgraaf.
Radio Espantoso
pi_185378882
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:36 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan massaal overlopen naar de overkant. De mensen zitten over het algemeen helaas stevig in hun politieke loopgraaf.
Ik heb niets met Trump (en steeds minder met de GOP), maar met hun Green Deal weten de Democraten mij niet te overtuigen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_185378964
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:51 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb niets met Trump (en steeds minder met de GOP), maar met hun Green Deal weten de Democraten mij niet te overtuigen.
Wat is voor mensen als jij het alternatief dan? Niet stemmen? Onafhankelijke kandidaat?
Lastig als je in een land leeft met maar 2 smaken en je ze allebei niet lust.
Radio Espantoso
pi_185378999
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:56 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Wat is voor mensen als jij het alternatief dan? Niet stemmen? Onafhankelijke kandidaat?
Lastig als je in een land leeft met maar 2 smaken en je ze allebei niet lust.
En beide kanten zijn flink de extremistische kant opgeschoven in de laatste pak m beeet 3 jaar.
  maandag 4 maart 2019 @ 10:05:34 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185379109
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:59 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

En beide kanten zijn flink de extremistische kant opgeschoven in de laatste pak m beeet 3 jaar.
Wat vind je extremistischer aan de democraten dan? Ik heb zelf niet heel veel met sommige beleidsstandpunten en populisten krijgen een iets grotere stem tegenwoordig waar ik niks mee heb, maar met zo'n beetje alles waar de republikeinen tegenwoordig voor staan lijkt wel wat mis te zijn - slecht financieel beleid, miljoenen Amerikanen ziektekostenverzekering ontzeggen, tegen netneutraliteit, voor meer vervuiling, wetenschapsontkenning (laten we niet doen alsof anti-GMO een grote rol speelt bij de dems), zinloos beleid met een muur, anti-democratische obstructie in het Huis met de Hastert regel, etc, etc.
pi_185379203
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat vind je extremistischer aan de democraten dan? Ik heb zelf niet heel veel met sommige beleidsstandpunten en populisten krijgen een iets grotere stem tegenwoordig waar ik niks mee heb, maar met zo'n beetje alles waar de republikeinen tegenwoordig voor staan lijkt wel wat mis te zijn.
Ik ben eigenlijk best wel onder de indruk van het beleid van de huidige regering. Kijk, Trump is een idioot, maar de meeste ministers doen prima hun werk. Economie draait als een tierelier, er worden zaken aangepakt, i.p.v. de kat uit de boom kijken (Iran, Noord-Korea), er zit weer schwung in.
pi_185379206
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:11 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel een soort vereiste he? Populisten, of het nu links of rechts populisten zijn, hebben als overeenkomst de mening dat het hele systeem zo kapot is dat het niet meer hersteld kan worden. Dat hele deep state gebazel van Trump en z'n cohorts is daar een voorbeeld van. Om in staat te zijn iets nieuws op te kunnen bouwen moet het oude tot de grond toe worden afgebroken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 4 maart 2019 @ 10:14:12 #69
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185379263
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk best wel onder de indruk van het beleid van de huidige regering. Kijk, Trump is een idioot, maar de meeste ministers doen prima hun werk. Economie draait als een tierelier, er worden zaken aangepakt, i.p.v. de kat uit de boom kijken (Iran, Noord-Korea), er zit weer schwung in.
Iran heeft hij opgezegd, wat imo een goede deal was, .. ik zie nu nog steeds niet in wat hij daar mee realistisch wilde bereiken. Noord Korea heeft hij nog niks voor elkaar gekregen.

Dat de economie zo draait komt door de conjunctuur die hij cadeau kreeg en een stevige financiële injectie, wat juist enorm slecht financieel beleid is gebleken - en niet alleen gebleken, vooraf wist iedereen dit ook al. Het verbaast me dat je je hierdoor in de luren hebt laten leggen, of doen de staatsfinanciën er ineens niet meer toe?

Wijzen naar de economie en zeggen dat ze het daarom goed doen is trouwens best lui, want je hebt het daar mee niet over beleid.

Edit: Ik had mijn post trouwens nog wel gewijzigd nadat je me quote, fwiw.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 04-03-2019 10:20:00 ]
pi_185379287
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel een soort vereiste he? Populisten, of het nu links of rechts populisten zijn, hebben als overeenkomst de mening dat het hele systeem zo kapot is dat het niet meer hersteld kan worden. Dat hele deep state gebazel van Trump en z'n cohorts is daar een voorbeeld van. Om in staat te zijn iets nieuws op te kunnen bouwen moet het oude tot de grond toe worden afgebroken.
Toen ik het woord populisme tegenkwam ongeveer 10 jaar geleden dacht ik dat het betekende 'het volk naar de mond praten'. Oftewel dingen roepen die je doelgroep leuk vindt. Klopt toch?
pi_185379305
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:15 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Toen ik het woord populisme tegenkwam ongeveer 10 jaar geleden dacht ik dat het betekende 'het volk naar de mond praten'. Oftewel dingen roepen die je doelgroep leuk vindt. Klopt toch?
Nee, dat is niet per definitie populisme.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185379324
quote:
2s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, dat is niet per definitie populisme.
In hoeveel verschilt het dan daarvan?
  Moderator maandag 4 maart 2019 @ 10:18:45 #73
236264 crew  capricia
pi_185379331
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Trump dit zelf kan doorgronden, dit soort theorieën. Heb je meer de Bannon achtige mensen voor nodig.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_185379342
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 09:59 schreef Brood-op-de-plank het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zo durven stellen.
De kloof is wel groter geworden.
Radio Espantoso
pi_185379345
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

De verhoudingen in het midden oosten nòg meer onder druk zetten, alsmede die met verschillende bevriende naties, dat noem je schwung? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')