SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0rSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar februari (dud0r)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Owww sorry dat ging dus echt per ongeluk. Ik poste wat en er kwam gelijk te staan open een nieuw deel.
![]()
Zoals jullie weten heb ik ook een hekel aan kapers. En kaap ik nooit.
Dus mijn oprechte excuses.
Twijfelgeval hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:
Het is dat het aiu is, anders zou ik ja zeggen![]()
![]()
Sorry moppie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:
Het is dat het aiu is, anders zou ik ja zeggen
Tis je vergeven, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Already_in_use het volgende:
Owww sorry dat ging dus echt per ongeluk. Ik poste wat en er kwam gelijk te staan open een nieuw deel.
![]()
Dus mijn oprechte excuses.![]()
![]()
Ik ben niet boosquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Already_in_use het volgende:
![]()
Dus mijn oprechte excuses.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Already_in_use het volgende:
![]()
Dus mijn oprechte excuses.![]()
![]()
Sentiment is carnaval... niet msnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sentiment is voor mij geen carnaval hoorquote:~FEYENOORD~
Ik ga nu voor straf naar bed.
Stomme ik.
Ik haat kapers.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Voor mij welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Already_in_use het volgende:
Stomme ik.
Ik haat kapers.
~FEYENOORD~
Kusjes, lekker slapenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Already_in_use het volgende:
Stomme ik.
Ik haat kapers.![]()
![]()
wat lieffig!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mag ik bij je komen liggenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Already_in_use het volgende:
Stomme ik.
Ik haat kapers.![]()
![]()
Pokemon film is wazigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Man van wijze woorden......![]()
![]()
Ik mijn glimmende Mewquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik wil mijn schaduwloze Charizard-kaart terug~FEYENOORD~
Je hebt de Pokémon GO hype toch wel meegekregen?quote:~FEYENOORD~
Nee hoor moppiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik heb wel wat goed te maken nu.![]()
Mag ik ook gewoon naast je komen liggen?![]()
![]()
Tuurlijk, maar dat was het dan ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je hebt de Pokémon GO hype toch wel meegekregen?![]()
Ik heb niks met games![]()
![]()
Ja of op of onder me.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor moppie![]()
Mag ik ook gewoon naast je komen liggen?
Good nightquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar ik ga lekker slapen liefjes......![]()
.
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wil wel eens op jouw kussens liggengraag
![]()
![]()
![]()
''Kop of munt wie de sheriff is,
De sheriff wint altijd,
Want hij bolkt het snelst,
Hij is de beste in de strijd
Kop of munt, wie de sheriff is
Ik nou, morgen jij
En als hij jou heeft gebolkt,
Is het spel voorbij!''
![]()
@skysherrif~FEYENOORD~
There they go. The points.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bolkrijms zijn van Grrrrrrrrquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:35 schreef R-woud88 het volgende:
De sheriff wint altijd,
Ik nou, morgen jij
Is het spel voorbij!''
![]()
@:skysherrif![]()
![]()
Het is grappig hoe chagrijnig vrouwen op een forum kunnen worden van mannelijke grapjes en aandacht.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Omdat ik me een beetje rot voel door de kaap ben ik even naar de McDonalds geweest en heb voor iedereen hamburgers gehaald om het goed te maken.
Tast toe![]()
Ahhhww how sweetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:39 schreef Already_in_use het volgende:
Omdat ik me een beetje rot voel door de kaap ben ik even naar de McDonalds geweest en heb voor iedereen hamburgers gehaald om het goed te maken.
Tast toe![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:39 schreef Already_in_use het volgende:
Tast toe![]()
[ afbeelding ]
~FEYENOORD~
Voorbeeld?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is grappig hoe chagrijnig vrouwen op een forum kunnen worden van mannelijke grapjes en aandacht.![]()
1tje kan vast geen kwaadquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:39 schreef Already_in_use het volgende:
Tast toe![]()
[ afbeelding ]![]()
.
![]()
Dit topic is af en toe een goed voorbeeldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is grappig hoe chagrijnig vrouwen op een forum kunnen worden van mannelijke grapjes en aandacht.~FEYENOORD~
quote:quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
kloptquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit topic is af en toe een goed voorbeeldOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
he?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wil je ajb niet tussen mij en hem komen.![]()
Samzzz is een vrouwquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
![]()
Maar jullie snappen nu wel wat ik bedoel
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik snap het sowieso welquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar jullie snappen nu wel wat ik bedoel
~FEYENOORD~
connectedquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik doel op Tardis en mij zelf. Waar doel jij op.quote:
Zij denkt dat ik chago word van wat aandacht, maar ze vergist zich :s![]()
Maar je hebt ongelijk, blondie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar jullie snappen nu wel wat ik bedoel![]()
ahhw thanks honnepon.quote:
LafjoetoeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
auchhhhquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou.. heeft vrouwelijke geslachtskenmerken.. maar vrouw is wel een beetje een groot woord..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Misschien ben ik ook wel een vrouw
~FEYENOORD~
Waarom tag je Samzzz in die post dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik doel op Tardis en mij zelf. Waar doel jij op.
Zij denkt dat ik chago word van wat aandacht, maar ze vergist zich :s![]()
Insiders joke, maar meteen van het ergste uitgaan is natuurlijk makkelijker.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waarom tag je Samzzz in die post dan?![]()
Wat ben je vrolijk trouwens op een vrijdagavond.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoi kloonquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Insiders joke, maar meteen van het ergste uitgaan is natuurlijk makkelijker.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Insiders joke, maar meteen van het ergste uitgaan is natuurlijk makkelijker.![]()
![]()
Ohw ai lof kloontje het reuzenkindOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zou wel eens willen weten hoe het is om een kut te hebben~FEYENOORD~
Tsjaaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef R-woud88 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het is om een kut te hebben![]()
![]()
zullen we een dagje ruilen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef R-woud88 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe het is om een kut te hebben
Ik wil een hele dag kunnen helikopteren met een piem0lOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als het kon, graagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
zullen we een dagje ruilen?
Ik wil een hele dag kunnen helikopteren met een piem0l![]()
Ik wil er van alles instoppen
~FEYENOORD~
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee anders moest je weer naar de huisarts gaan enzoquote:~FEYENOORD~
ow jeetje. En ze bleek minder tof dan gedacht?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik mocht haar eerst echt heel erg graag, heb het heel vaak voor haar opgenomen..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
idd ja.nlquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:51 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Nee anders moest je weer naar de huisarts gaan enzo![]()
Laten we het daar maar op houden ja..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ow jeetje. En ze bleek minder tof dan gedacht?![]()
![]()
Ze bleek een piemel te hebben denk ik~FEYENOORD~
zonde!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Laten we het daar maar op houden ja..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat zou toch geen verschil maken? Daar veranderd een persoon niet door qua tofheidquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eensquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat zou toch geen verschil maken? Daar veranderd een persoon niet door qua tofheid![]()
![]()
verschrikkelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel als je daar over zou liegen, sowieso als je iemand in vertrouwen neemt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat zou toch geen verschil maken? Daar veranderd een persoon niet door qua tofheid
(wat ik nu post staat los van de situatie want daar weet ik niks van het was gewoon een aanname)~FEYENOORD~
Wij gaan zo lekker slapen! Hier zijn toch geen punten te scoren op deze avond.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wie is wij?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Wij gaan zo lekker slapen! Hier zijn toch geen punten te scoren op deze avond.~FEYENOORD~
nee ik zou daar begrip voor hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Wel als je daar over zou liegen, sowieso als je iemand in vertrouwen neemt.
(wat ik nu post staat los van de situatie want daar weet ik niks van het was gewoon een aanname)
Want het is nogal een onbegrepen iets.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou als je net een lekker nummertje wil maken en ze blijkt opeens een piemeltje te hebben lijkt me dat niet zo tof.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat zou toch geen verschil maken? Daar veranderd een persoon niet door qua tofheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik en de man die naast me ligt met dezelfde achternaam als ikzelf. Alleen heb ik meer letters er achteraan geplakt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik doel vooral op een act, niet op iemand die in het verkeerde lichaam zit of zo hoor begrijp me niet verkeerdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
nee ik zou daar begrip voor hebben.
Want het is nogal een onbegrepen iets.
~FEYENOORD~
of het heeft juist toegevoegde waardequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou als je net een lekker nummertje wil maken en ze blijkt opeens een piemeltje te hebben lijkt me dat niet zo tof.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ben je homo ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik en de man die naast me ligt met dezelfde achternaam als ikzelf. Alleen heb ik meer letters er achteraan geplakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De achternaam van mijn opa en (stief) oma verschillen één letterquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik en de man die naast me ligt met dezelfde achternaam als ikzelf. Alleen heb ik meer letters er achteraan geplakt.
~FEYENOORD~
topquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:56 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
De achternaam van mijn opa en (stief) oma verschillen één letter![]()
Ik val op homos. Dat dan weer welquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
okequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik maak er een hobby van er biseksuele mannen van te maken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je ziet er dan ook leuk uit, dus dat moet lukkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik maak er een hobby van er biseksuele mannen van te maken.~FEYENOORD~
Ahhhww super thanksOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heh en is het weleens gelukt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik maak er een hobby van er biseksuele mannen van te maken.
#nieuwsgierigaagje![]()
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je ziet er dan ook leuk uit, dus dat moet lukkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha ja maar ook andersom.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh en is het weleens gelukt?
#nieuwsgierigaagje
Mijn basisschool vriendje turned out to be gay.
Mijn vriendje toen ik 14 was turned out to be gay...
Maar verder ook wel homo's in bed gehad ja.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Krijg ik nou serieus een kusje van je?
Wat lieffig!![]()
Kan wel lief zijn hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Krijg ik nou serieus een kusje van je?
Wat lieffig!![]()
~FEYENOORD~
Wauwquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:35 schreef R-woud88 het volgende:
De sheriff wint altijd,
Ik nou, morgen jij
Is het spel voorbij!''
![]()
@:skysherrif![]()
ik merk het!quote:
Je bent alleen een beetje jong voor me geloof ikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik merk het!
Je bent alleen een beetje jong voor me geloof ik
~FEYENOORD~
Hoe voelde dat dan voor jou toen ze gay bleken? Of nam je het niet zo zeer persoonlijk op?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:01 schreef Mickytjuh het volgende:
haha ja maar ook andersom.
Mijn basisschool vriendje turned out to be gay.
Mijn vriendje toen ik 14 was turned out to be gay...
Maar verder ook wel homo's in bed gehad ja.![]()
![]()
Want je komt niet uit 88. Je wilde ouder lijken. Beetje jammer dit.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
sinds wanneer is uit 88 te jongEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.![]()
Dat wou ik toen ik 14 was ja, dit is mijn oude PS3 account en een valse geboortedatum op had gegevenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Want je komt niet uit 88. Je wilde ouder lijken. Beetje jammer dit.
~FEYENOORD~
Ik kom uit 93, en daar is niets mis mee
~FEYENOORD~
tjah gay wordt je niet, gay ben je. Dus persoonlijk opnemen zou dom zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe voelde dat dan voor jou toen ze gay bleken? Of nam je het niet zo zeer persoonlijk op?
Bij die toen ik 14 was heb ik hem zelf uit de kast getrokken.
En tot op de dag van vandaag loopt hij trots tegen iedereen te vertellen dat ik zijn ex ben.
Nieuwe vriendjes worden standaard aan mij voorgesteld.
Het is dus eigenlijk allemaal best wel schattig.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eensch, ik uit 94, maargoedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:10 schreef R-woud88 het volgende:
Ik kom uit 93, en daar is niets mis meeEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
gast. Ik kom uit 88quote:
Zo. Ik kan gaan slapen
Ik heb CD ingehaald.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan ben je 30/31, perfect leeftijd voor een vrouwquote:![]()
(verkapte ik zou je doen post)~FEYENOORD~
31 ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan ben je 30/31, perfect leeftijd voor een vrouw![]()
(verkapte ik zou je doen post)
Ik voel me vereerd.
Als ik iets meer over je zou weten zou ik kunnen zeggen of dat wederzijds is.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
31 ja.
Ik voel me vereerd.
Als ik iets meer over je zou weten zou ik kunnen zeggen of dat wederzijds is.
~FEYENOORD~
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Geklikt maar niet te gelezen, jezus wat een lap tekstquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:14 schreef De_Nater het volgende:
https://www.advalvas.vu.nl/index.php/blog/zou-je-haar-doen
Wat vinden we hiervan?![]()
Samenvatting?~FEYENOORD~
ze maakt zich druk over het feit dat mannen zeggen 'ik zou je doen'quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Geklikt maar niet te gelezen, jezus wat een lap tekst![]()
Samenvatting?
Misschien dom rationeel gezien, maar gevoelsmatig kon dat wel anders zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
tjah gay wordt je niet, gay ben je. Dus persoonlijk opnemen zou dom zijn.
Bij die toen ik 14 was heb ik hem zelf uit de kast getrokken.
En tot op de dag van vandaag loopt hij trots tegen iedereen te vertellen dat ik zijn ex ben.
Nieuwe vriendjes worden standaard aan mij voorgesteld.
Het is dus eigenlijk allemaal best wel schattig..
Klinkt wel als een mooie band die jullie hebben samen.
![]()
Ah zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ze maakt zich druk over het feit dat mannen zeggen 'ik zou je doen'
Ik heb naar je zitten luisteren trouwens, je bent wel een beetje een kakker hé![]()
(niet dat daar iets mis mee is hoor maar totaal het tegenovergestelde van wat ik ben)~FEYENOORD~
mwoa, ik zit gewoon in universitaire omgeving en ik ben een accentkameleonquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik heb naar je zitten luisteren trouwens, je bent wel een beetje een kakker hé![]()
(niet dat daar iets mis mee is hoor maar totaal het tegenovergestelde van wat ik ben)
Heb je een Vocaroo van 15 seconden met jouw stem voor ons?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah zo.
(niet dat daar iets mis mee is hoor maar totaal het tegenovergestelde van wat ik ben)![]()
![]()
Het viel mij gewoon op, dat zie je niet op een forum je hoort het alleen aan een stemquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:20 schreef De_Nater het volgende:
[..]
mwoa, ik zit gewoon in universitaire omgeving en ik ben een accentkameleon![]()
Maar je was wel lekker bezig maat
~FEYENOORD~
ABN, wel beetje platquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je een Vocaroo van 15 seconden met jouw stem voor ons?![]()
![]()
Op discord ben ik wel op de voice chat geweest
~FEYENOORD~
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig natuurlijk, als het iets wat plat isquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
ABN, wel beetje plat![]()
![]()
Op discord ben ik wel op de voice chat geweest.
Did you? Op de server van DTS? Ik zie je er niet meer tussen staan.
![]()
Zit op 2 verschillende FOK! serversquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig natuurlijk, als het iets wat plat is.
Did you? Op de server van DTS? Ik zie je er niet meer tussen staan.
~FEYENOORD~
Ik zie je niet staan bij alle servers waar ik bij zit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zit op 2 verschillende FOK! servers
RIP.![]()
Ik jou ook niet, zie in beide wel veel DTS spelers staanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie je niet staan bij alle servers waar ik bij zit.
RIP.~FEYENOORD~
Heyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
opgelost, slotjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, zie in beide wel veel DTS spelers staan
ook dat kan je als verzoekje insturen natuurlijkquote:Alleen heb ik geen draaigarantie
Vroeger had ik dat niet zo hoor.quote:
Maar door het programma ''de beste zangers'' ben ik er anders naar gaan luisteren.
![]()
Ga er de volgende keer aan denken, maar dan wel op een gepast moment, niet zomaarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:39 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ook dat kan je als verzoekje insturen natuurlijkAlleen heb ik geen draaigarantie
~FEYENOORD~
Oh en ook doordat ik in Groningen in een bepaalde kroeg kwam, waar ze ook wat minder bekende nummers van hem draaiden.
Dat vond ik wel leuk.![]()
greendayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vooral omdat ik wat ouder begin te worden, toen ik 16 was boeide het mij niet zo veel maar ik begrijp en snap de teksten steeds beter omdat je als mens heel wat meemaakt en dan begin je steeds meer de teksten en emotie te waarderenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat niet zo hoor.
Maar door het programma ''de beste zangers'' ben ik er anders naar gaan luisteren.
~FEYENOORD~
Ja, dan begrijp je het genre ''levenslied'' steeds meer bedoel jequote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:42 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik vooral omdat ik wat ouder begin te worden, toen ik 16 was boeide het mij niet zo veel maar ik begrijp en snap de teksten steeds beter omdat je als mens heel wat meemaakt en dan begin je steeds meer de teksten en emotie te waarderen.
Maar vooral de manier van zingen, dat galmende, stootte mij in eerste instantie af. Nu zie ik het als iets wat juist typerend is.
![]()
Drie gezustersquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:41 schreef moemoe het volgende:
Oh en ook doordat ik in Groningen in een bepaalde kroeg kwam, waar ze ook wat minder bekende nummers van hem draaiden.
Dat vond ik wel leuk.
~FEYENOORD~
Die bedoel ik dan net nietquote:.
Maar de Drie Gezusters indeed.
Die draaiende bar, hebben ze die nog steeds? Lang niet geweest.
![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, dan begrijp je het genre ''levenslied'' steeds meer bedoel je.
Maar vooral de manier van zingen, dat galmende, stootte mij in eerste instantie af. Nu zie ik het als iets wat juist typerend is.
![]()
Dat tweede heb ik altijd al mooi gevonden, wat een strot had die man~FEYENOORD~
Die hebben ze nog steeds, of ik ben in de war met Drachten maar volgens mij moet dat er nog steeds zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die bedoel ik dan net niet.
Maar de Drie Gezusters indeed.
Die draaiende bar, hebben ze die nog steeds? Lang niet geweest.
~FEYENOORD~
In Drachten ben ik niet eerder geweest, denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die hebben ze nog steeds, of ik ben in de war met Drachten maar volgens mij moet dat er nog steeds zijn.
In de Drie Gezusters heb ik samen met andere FOK!kers een hele toffe meet gehad destijds.
![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tijd voor herhaling danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
In Drachten ben ik niet eerder geweest, denk ik.
In de Drie Gezusters heb ik samen met andere FOK!kers een hele toffe meet gehad destijds.
~FEYENOORD~
Veel mensen bleven toen slapen in een hostelquote:.
Ikzelf reed vanuit Groningen midden in de nacht terug naar Zeist.
![]()
Dat is wel een behoorlijk tering eind danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Veel mensen bleven toen slapen in een hostel.
Ikzelf reed vanuit Groningen midden in de nacht terug naar Zeist.
![]()
~FEYENOORD~
Tell us. Bij voorkeur in een ander topicquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:59 schreef Koen66 het volgende:
ik heb voor meets ook aardig wat kms afgelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |