quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
31 ja.
Ik voel me vereerd.
Als ik iets meer over je zou weten zou ik kunnen zeggen of dat wederzijds is.
Geklikt maar niet te gelezen, jezus wat een lap tekstquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:14 schreef De_Nater het volgende:
https://www.advalvas.vu.nl/index.php/blog/zou-je-haar-doen
Wat vinden we hiervan?
ze maakt zich druk over het feit dat mannen zeggen 'ik zou je doen'quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Geklikt maar niet te gelezen, jezus wat een lap tekst![]()
Samenvatting?
Misschien dom rationeel gezien, maar gevoelsmatig kon dat wel anders zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
tjah gay wordt je niet, gay ben je. Dus persoonlijk opnemen zou dom zijn.
Bij die toen ik 14 was heb ik hem zelf uit de kast getrokken.
En tot op de dag van vandaag loopt hij trots tegen iedereen te vertellen dat ik zijn ex ben.
Nieuwe vriendjes worden standaard aan mij voorgesteld.
Het is dus eigenlijk allemaal best wel schattig.
Ah zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:16 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ze maakt zich druk over het feit dat mannen zeggen 'ik zou je doen'
mwoa, ik zit gewoon in universitaire omgeving en ik ben een accentkameleonquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik heb naar je zitten luisteren trouwens, je bent wel een beetje een kakker hé![]()
(niet dat daar iets mis mee is hoor maar totaal het tegenovergestelde van wat ik ben)
Heb je een Vocaroo van 15 seconden met jouw stem voor ons?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:19 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik heb naar je zitten luisteren trouwens, je bent wel een beetje een kakker hé![]()
(niet dat daar iets mis mee is hoor maar totaal het tegenovergestelde van wat ik ben)
Het viel mij gewoon op, dat zie je niet op een forum je hoort het alleen aan een stemquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:20 schreef De_Nater het volgende:
[..]
mwoa, ik zit gewoon in universitaire omgeving en ik ben een accentkameleon
ABN, wel beetje platquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je een Vocaroo van 15 seconden met jouw stem voor ons?
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig natuurlijk, als het iets wat plat isquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
ABN, wel beetje plat![]()
![]()
Op discord ben ik wel op de voice chat geweest
Zit op 2 verschillende FOK! serversquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig natuurlijk, als het iets wat plat is.
Did you? Op de server van DTS? Ik zie je er niet meer tussen staan.
Ik zie je niet staan bij alle servers waar ik bij zit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zit op 2 verschillende FOK! servers
Ik jou ook niet, zie in beide wel veel DTS spelers staanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zie je niet staan bij alle servers waar ik bij zit.
RIP.
Heyquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wil je ajb niet tussen mij en hem komen.
opgelost, slotjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, zie in beide wel veel DTS spelers staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |