ook dat kan je als verzoekje insturen natuurlijkquote:
Vroeger had ik dat niet zo hoor.quote:
Ga er de volgende keer aan denken, maar dan wel op een gepast moment, niet zomaarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:39 schreef De_Nater het volgende:
[..]
ook dat kan je als verzoekje insturen natuurlijkAlleen heb ik geen draaigarantie
Ik vooral omdat ik wat ouder begin te worden, toen ik 16 was boeide het mij niet zo veel maar ik begrijp en snap de teksten steeds beter omdat je als mens heel wat meemaakt en dan begin je steeds meer de teksten en emotie te waarderenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat niet zo hoor.
Maar door het programma ''de beste zangers'' ben ik er anders naar gaan luisteren.
Ja, dan begrijp je het genre ''levenslied'' steeds meer bedoel jequote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:42 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik vooral omdat ik wat ouder begin te worden, toen ik 16 was boeide het mij niet zo veel maar ik begrijp en snap de teksten steeds beter omdat je als mens heel wat meemaakt en dan begin je steeds meer de teksten en emotie te waarderen
Drie gezustersquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:41 schreef moemoe het volgende:
Oh en ook doordat ik in Groningen in een bepaalde kroeg kwam, waar ze ook wat minder bekende nummers van hem draaiden.
Dat vond ik wel leuk.
Die bedoel ik dan net nietquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, dan begrijp je het genre ''levenslied'' steeds meer bedoel je.
Maar vooral de manier van zingen, dat galmende, stootte mij in eerste instantie af. Nu zie ik het als iets wat juist typerend is.
Die hebben ze nog steeds, of ik ben in de war met Drachten maar volgens mij moet dat er nog steeds zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die bedoel ik dan net niet.
Maar de Drie Gezusters indeed.
Die draaiende bar, hebben ze die nog steeds? Lang niet geweest.
In Drachten ben ik niet eerder geweest, denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die hebben ze nog steeds, of ik ben in de war met Drachten maar volgens mij moet dat er nog steeds zijn
quote:
Tijd voor herhaling danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
In Drachten ben ik niet eerder geweest, denk ik.
In de Drie Gezusters heb ik samen met andere FOK!kers een hele toffe meet gehad destijds.
Veel mensen bleven toen slapen in een hostelquote:
Dat is wel een behoorlijk tering eind danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Veel mensen bleven toen slapen in een hostel.
Ikzelf reed vanuit Groningen midden in de nacht terug naar Zeist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |