SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0rSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar februari (dud0r)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Owww sorry dat ging dus echt per ongeluk. Ik poste wat en er kwam gelijk te staan open een nieuw deel.
![]()
Zoals jullie weten heb ik ook een hekel aan kapers. En kaap ik nooit.
Dus mijn oprechte excuses.
Twijfelgeval hequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:
Het is dat het aiu is, anders zou ik ja zeggen![]()
![]()
Sorry moppie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:
Het is dat het aiu is, anders zou ik ja zeggen
Tis je vergeven, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Already_in_use het volgende:
Owww sorry dat ging dus echt per ongeluk. Ik poste wat en er kwam gelijk te staan open een nieuw deel.
![]()
Dus mijn oprechte excuses.![]()
![]()
Ik ben niet boosquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Already_in_use het volgende:
![]()
Dus mijn oprechte excuses.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Already_in_use het volgende:
![]()
Dus mijn oprechte excuses.![]()
![]()
Sentiment is carnaval... niet msnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sentiment is voor mij geen carnaval hoorquote:~FEYENOORD~
Ik ga nu voor straf naar bed.
Stomme ik.
Ik haat kapers.Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Voor mij welOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Already_in_use het volgende:
Stomme ik.
Ik haat kapers.
~FEYENOORD~
Kusjes, lekker slapenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:11 schreef Already_in_use het volgende:
Stomme ik.
Ik haat kapers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |