SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Veel Spaanse muziek van latino tot flamenco. Veel Spaanse hit muziek. Sfeer is ook heel erg leuk. Ps ik ga niet verkleed hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef ato het volgende:
@:Redefine gende:[/b] [..] Wat voor muziek wordt er dan gedraaid? En wordt daar ook gehost?
Nouja deze was on purpose omdat moderatiebalk prettiger lange TT's verwerkt dan de gewone.quote:
Staat de fluitketel nog op het fornuis? Of is het de rook van je toetsenbord straks?quote:
En het was hard nodig, zoals die er eerst stond, zou het er nogal carnavalesk uitzien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja deze was on purpose omdat moderatiebalk prettiger lange TT's verwerkt dan de gewone.
Nee dat is het fluitje voor de rust.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Staat de fluitketel nog op het fornuis?
Je weet dat carnaval het feest van het omdraaien is? Dan had ik in dit geval een matige TT moeten maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het was hard nodig, zoals die er eerst stond, zou het er nogal carnavalesk uitzien.
Je hebt in het vorige toch net nog gepost?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh niet knipperen met je ogen of je hebt weer een deel gemist
Wat heb jij allemaal gebruikt in de tussentijd dat je alweer vergeten bent dat je het vorige deel nog hebt meegepost?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh niet knipperen met je ogen of je hebt weer een deel gemist
Ja en ineens was er een nieuw deel, ik had zomaar de lapo totaal kunnen missenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je hebt in het vorige toch net nog gepost?
Ze zat te dromen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gebruikt in de tussentijd dat je alweer vergeten bent dat je het vorige deel nog hebt meegepost?
Whahaha zit gewoon in meerdere topics te postenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gebruikt in de tussentijd dat je alweer vergeten bent dat je het vorige deel nog hebt meegepost?
Je bent even weg en je hebt zomaar de splijtende demarrage van ijs_beer gemist waardoor het topic vol was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en ineens was er een nieuw deel, ik had zomaar de lapo totaal kunnen missen
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha zit gewoon in meerdere topics te posten
Chasse patat!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent even weg en je hebt zomaar de splijtende demarrage van ijs_beer gemist waardoor het topic vol was.
Chute als gevolg van een crevaisson.quote:
Ja dit! Ik heb nog wel onthouden dat IJsbeer gaat carnaval vieren en nu ben ik benieuwd naar z'n outfitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent even weg en je hebt zomaar de splijtende demarrage van ijs_beer gemist waardoor het topic vol was.
Ijsbeer uiteraard.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dit! Ik heb nog wel onthouden dat IJsbeer gaat carnaval vieren en nu ben ik benieuwd naar z'n outfit
Eigenlijk zat jij gewoon te linkeballen bij de laatste posts om zo meer over te hebben om als eerste de lapo te kunnen pakken.quote:
Zonder of met erg?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chute als gevolg van een crevaisson.
Hé hola, wat was er mis met mijn TT?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het was hard nodig, zoals die er eerst stond, zou het er nogal carnavalesk uitzien.
Daarna zat je weer te lachen in mijn wiel, dus het was zonder erg.quote:
Subtiele aansporing om Kreator aan het kreviewen te krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Staat de fluitketel nog op het fornuis? Of is het de rook van je toetsenbord straks?![]()
Tssk. Het was juist grinta om op het juiste moment de neus aan het vesnter te steken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zat jij gewoon te linkeballen bij de laatste posts om zo meer over te hebben om als eerste de lapo te kunnen pakken.
In die van #179 was er niks mis hoor.quote:
Jij bent de TS van dit topic?quote:
Dat zou ik ook zeggen. Maar volgens mij heb jij gewoon een motortje in je fiets zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tssk. Het was juist grinta om op het juiste moment de neus aan het vesnter te steken.
Het ging dan ook over dit topicquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In die van #179 was er niks mis hoor.
quote:
Dat begreep ik.quote:
Klopt, maar in dit geval niet bij mijquote:
Oh, jij deed iets fout. Dan is het prima.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In die van #179 was er niks mis hoor.
JONGENS REDEFINE WAS niet DEGENE DIE EEN FOUT MAAKTE DAT JULLIE HET EVEN WETEN.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval niet bij mij
Maar ik begrijp soms dingen niet heel goed.quote:
Nou die kan je wel in je zak steken ijs_beer. Als er kritiek is op jou dan kan Aoibhin dat niks schelenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, jij deed iets fout. Dan is het prima.
Encanailleren met een caquelon door de defenestration, wat ik je brom!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chute als gevolg van een crevaisson.
Jij zat zeker in de mongolenwaaierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik begrijp soms dingen niet heel goed.
Die zocht ik eigenlijk.quote:
JA DAT JULLIE HET ALLEMAAL MAAR WETEN HEquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
JONGENS REDEFINE WAS niet DEGENE DIE EEN FOUT MAAKTE DAT JULLIE HET EVEN WETEN.
Ik had geen kritiek op ijsbeer!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou die kan je wel in je zak steken ijs_beer. Als er kritiek is op jou dan kan Aoibhin dat niks schelen
Angeline, waar is de vaseline.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is eigenlijk de carnavalshit van dit jaar?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is eigenlijk de carnavalshit van dit jaar?
Moet altijd zo hard lachen om deze gifquote:
Wat is dat?quote:
De kneuzenwaaier wordt dan zeker.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je mag dat woord schijnbaar niet meer zeggen bij wielerkoersen
mongolenwaaierquote:
Jacqueline. En die is van vorig jaar.quote:
Overgenomen van het wielersport woordenboek:quote:
quote:(de; -s) - waaier van renners die de slag hebben gemist of zijn gelost. • Als het peloton weer uit elkaar getrokken wordt, bevind ik mij in de tweede waaier, beter bekend als de mongolenwaaier. (www.wvwestfrisia.nl) • Soms is een mongolenwaaier óók een groepje renners dat een waaier probeert te vormen, maar daar door onkunde en rijgedrag niet in slaagt. (Jac Zwart) Herkomst: van het scheldwoord mongool voor iemand die achterlijk, stom doet, verwijzend naar de vermeende debiliteit van ee...
Een waaier met renners met mogelijkheden.quote:
Dylan Theuns waaier.quote:
Dat vind ik best passend.quote:
Goede!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een waaier met renners met mogelijkheden.
De lompste van die twee.quote:
Nee dat wordt al een nieuwe wielerploeg die er dit jaar al bij zou zijn, maar toch is afgehaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Goede!
Common framework van potentiële goede renners
Zaterdag De Omloopquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar maar.....waar is dit weekend wat te zien qua wielrennen??
Aangezien dat niet meer mag. Mag 'dalen als een oud wijf' nog wel of is dat ook niet meer bon ton?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je mag dat woord schijnbaar niet meer zeggen bij wielerkoersen
Op België één?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zaterdag De Omloop
Zondag Kuurne Brussel Kuurne
Dalen als een persoon van de hoger dan de gemiddelde leeftijdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien dat niet meer mag. Mag 'dalen als een oud wijf' nog wel of is dat ook niet meer bon ton?
Ja. En op Eurosport. Waarbij de Belg de voorkeur heeft.quote:
Ah. Klinkt als mijn leven tot nu toe.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
mongolenwaaier
Groep geloste renners; waaier van renners die de slag hebben gemist; de laatste positie voor de bezemwagen. Men rijdt volgens ongeschreven wetten: iedereen lost braaf af, tempoversnellers worden op hun rechten en plichten gewezen. De term werd wellicht bedacht door renner Gerrie Knetemann. En met een beklimming is dat natuurlijk ook zo. Dan weet je dat je bij een bepaalde groep moet blijven, want als je eraf gaat kom je in de ‘mongolenwaaer’ terecht en daar zit je natuurlijk niet goed.
Zou Astrid Kersseboom ervan gemaakt hebben. Volgende week zondag begint Parijs tegen Nice als we het toch over haar hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zaterdag De Omloop
Zondag Kuurne Brussel Kuurne en weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Volgens mij ben jij eerder die wielrenner die in volle finale de verkeerde kant oprijdt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah. Klinkt als mijn leven tot nu toe.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou Astrid Kersseboom ervan gemaakt hebben. Volgende week zondag begint Parijs tegen Nice als we het toch over haar hebben.Dat die ooit studio sport heeft gepresenteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja da blijft voor altijd een raadsel. Die is een stuk beter op haar plek bij het gewone nieuws.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat die ooit studio sport heeft gepresenteerd.
Daar ging die beschrijving net toch ook over?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij eerder die wielrenner die in volle finale de verkeerde kant oprijdt.
Nee dat is wat anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ging die beschrijving net toch ook over?
Ohquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jacqueline. En die is van vorig jaar.
Waar kan ik ergens goedkoop een zuurstoftank kopen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Em31 het volgende:
Super Saturday![]()
Komende 9 dagen nog 23 nummers
Hoequote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Em31 het volgende:
Super Saturday![]()
Ik zou eens bij Bever kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar kan ik ergens goedkoop een zuurstoftank kopen?
En dan ook nog de start van het wielerseizoen met de (Laura) Omloop Het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne. Wat een drukke tijden opeensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Em31 het volgende:
Super Saturday![]()
Misschien staat er nog één in Neverland?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar kan ik ergens goedkoop een zuurstoftank kopen?
Good luckquote:
Ik zit nog te twijfelen over verven of het later zelf thuis doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Good luck![]()
Ga je iets drastisch doen?
Succes, ik vond het altijd een ramp. Knip zoveel mogelijk mijn haar zelf, ja vraag mij niet hoe, maar ik krijg ook nog complimentjes dus het gaat steeds goed. Is ook wel uit nood geboren want als ik naar de kapper was geweest dan stak ik als ik thuis was gelijk mijn hoofd onder de kraan. Ook het kleuren deed ik altijd zelf maar nu kleur ik mijn haar niet meer, waarom zou ik dat doen als grijs haar de modekleur is?quote:
Ben alweer terug. Stond binnen 15 minuten weer buitenquote:
Ik ben VRIJquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:07 schreef Nexum het volgende:
Volgende week word de week des doods![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Te vaak sorry gezegd, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:51 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kan ze niet gebruiken, doe ik iets fout?
Kan ook niet meer quoten. Krijg dan de melding dat ik geen rechten heb..(?)
Jij bent ook een psych van niksquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Te vaak sorry gezegd, dan krijg je dat.
Even testen.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Quoten en smilies doen het weer!
Maar hij is nog bezig
Ja die ga ik vanavond maar gebruiken. Wat gaan jullie kijken?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaals is die ene site met meerdere streams wel top
Sowieso Noorwegen helemaal en tussendoor beetje schakelen/topics in de gaten houden waar wat interessants gebeurtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja die ga ik vanavond maar gebruiken. Wat gaan jullie kijken?
Ik ben van plan:
19:00 Finland
(20:15 stukje Moldavië)
20:55 Noorwegen
22:00 Portugal
En daar tussen af en toe schakelen naar IJsland
quote:19:00 uur Finland https://areena.yle.fi/1-4661428
20:15 uur Moldavië https://www.trm.md/ro/moldova-1
20:45 uur IJsland http://www.ruv.is/sjonvarp/beint?channel=ruv
20:55 uur Noorwegen https://tv.nrk.no/direkte/nrk1 of https://www.nrk.no/presse(...)g-contest-1.14439407
22:00 uur Portugal https://www.rtp.pt/play/direto/rtpinternacional
Wil je alle streams in één scherm? Check dan: https://media.esc-plus.com/live/
Zweden begint om 20:00 uur aan de herkansingsronde. Voor de volgers: https://www.svtplay.se/vi(...)nsen-andra-chansen-1
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:42 schreef grazz het volgende:
Weet niet of het al is gepost, maar nog even een overzicht van de tijden en linkjes naar de finales.
[..]
Dankquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Quoten en smilies doen het weer!
Maar hij is nog bezig
Sh*t, ik moet het douchen ook nog inplannenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef Momo... het volgende:
[..]![]()
Dit word denk ik mijn schema
vanaf nu -17:30 wielrennen
17:30 avondeten en douchen
19:00 Finland
20:25 WIDM, schuin oog naar IJsland
21:40 IJsland/Noorwegen
22:00 En Portugal
Ja wat een gekkigheid he op een zaterdagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Sh*t, ik moet het douchen ook nog inplannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja wat een gekkigheid he op een zaterdagHad ik dat probleem maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je wel aan het milieuuuuu?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Quoten doet het iig weer.quote:
Ik inmiddels wel, zie bovenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dank![]()
Bold en Italic kan ik nog niet gebruiken. Ter info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat weerquote:
quote:laaalala
Als ik mobiel klik op die B dan komen er automatisch tagjes van [ b ] in m'n scherm.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:28 schreef GeorgeM het volgende:
Test test
Niet dus
Je hoeft er toch alleen maar op te tikken of moet je nog meer handelingen doen?
Ja, op m’n iPhone ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:29 schreef Dave het volgende:
Geen idee, maar als je tekst selecteert, krijg je op je iPad automatisch die copy/weet ik wat allemaal balk, waardoor je niet meer op icoontjes kunt klikken.
Ik zeg: succes ontwikkelaars.
Bij mij niet. Ik krijg wat Dave zegt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik mobiel klik op die B dan komen er automatisch tagjes van [ b ] in m'n scherm.
Als ze hier meelezen, schrikken ze zich kapotquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:32 schreef Cee het volgende:
Het lukt voor geen meter.
VETGEDRUKT.
Nee niks.
Als je ze hoer gaat noemen wel ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ze hoer meelezen, schrikken ze zich kapot
Was ik te laat met editenquote:
Ja, op m’n iPad #nosponquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:33 schreef Greys het volgende:
Cee George Dave zitten jullie allemaal mobiel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Momenteel niet, heb 't net even geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:33 schreef Greys het volgende:
Cee George Dave zitten jullie allemaal mobiel?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk?
TestFOETUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé de knoppen zijn weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Was ik te laat met editen![]()
Had gehoopt dat niemand het gezien had
Je hebt gewoon post 160 hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inmiddels zitten we ver boven post 301
Lekker door het slotje heen posten
Edit: blijkbaar toch niet. Maar de knoppen doen het op mijn Android
Oh, dan kan ik na die stomme verjaardag nog kijken. Lang leve mijn schoonmoeder hoer(a) hoer(a) hoer(a)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Momo... het volgende:
De Portugese finale duurt tot 01:30 schijnbaar
Het is daar een uur vroeger, dus 01.30 Nederlandse tijd waarschijnlijk? (Lokaal 0.30)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Momo... het volgende:
jupquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is daar een uur vroeger, dus 01.30 Nederlandse tijd waarschijnlijk? (Lokaal 0.30)
quote:
Oh gelukkig, donderdag kunnen we je wel gebruiken. Je bent toch wel stand-by??quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar geen zorgen hoor, het is wel m'n werk.
Denk alleen niet dat ik het volhouquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:05 schreef Greys het volgende:
Portugese semi's duurden ook tot ver na middernacht geloof ik. Dus dat de finale zo lang duurt verbaast me niks.
quote:
Ik zag bij mij een postcount van 311 of zoiets, tot ik op posten had gedruktquote:
Werkt het nu goed?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Momenteel niet, heb 't net even geprobeerd.
Maar jij hebt denk ik android.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Momo... het volgende:
Lekker he. Ik ga doorgaans voor de groene. Maar eh, kwam je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het zich (onbewust) afvroeg: Balisto's bestaan nog
Ik ben ooit bij de Balisto proefkaravaan geweest, dat was vroeger echt zo’n ding.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor wie het zich (onbewust) afvroeg: Balisto's bestaan nog
Er gaan maanden voorbij dat ik er niet aan denk, maar vandaag weer een gehad en dat stelde niet teleurquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:11 schreef grazz het volgende:
[..]
Lekker he. Ik ga doorgaans voor de groene. Maar eh, kwam je daar nu pas achter?
Dat zegt me niks, maar kwam die langs de Punica Oase?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij de Balisto proefkaravaan geweest, dat was vroeger echt zo’n ding.
WAAUUWWWWWWW
Als ik mobiel quote en op Verzenden druk wordt er niets geplaatst. Alles kopiëren en via een nieuwe reactie plaatsen werkte wel. Geen idee of dat probleem algemeen is.quote:
Testquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik mobiel quote en op Verzenden druk wordt er niets geplaatst. Alles kopiëren en via een nieuwe reactie plaatsen werkte wel. Geen idee of dat probleem algemeen is.
Deels.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:03 schreef MMF93 het volgende:
Kreeg net ook een gekke melding. Nouja, wel fijn dat het nu allemaal via knoppen kan!
Weet iemand tot hoelaat Finland & Noorwegen duren?
't Is elke dag zeker 1 keer raak, ouders zijn denk ik ook wel van het type 'laat maar huilen', terwijl ik zelf gewend ben dat kinderen meteen getroost moeten worden om ze weer stil te krijgen, dus misschien is 't ook een kwestie van type opvoeding?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:34 schreef GeorgeM het volgende:
@:Dave: dat is niet normaal. Ze horen dan eigenlijk helemaal niet meer te huilen, alleen als ze pijn hebben/vallen oid (of hun zin niet krijgen, maar dat is niet elke dag neem ik aan)
Zoveel inzendingen bekend dit weekendquote:2 maart
- Finland kiest
- herkansingsronde Zweden
- IJsland kiest
- Noorwegen kiest
- Georgië kiest
- Portugal kiest
- voorronde Moldavië
3 maart
- Moldavië kiest
- finale Servië
- Georgië bekend
Die van mij huilde alleen toen ze nog echt klein waren en niet konden zeggen wat ze bedoelde.....of op die leeftijd alleen als ze echt pijn hadden of ziek voelde.....maar zeker niet dagelijks in elk gevalquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:45 schreef GeorgeM het volgende:
Tja, laten huilen of troosten, daar zijn de meningen volgens mij nog steeds over verdeeld. Ik heb allebei wel gedaan. Maar dat kinderen elke dag huilen lijkt me niet normaal. Die van 5 zeker niet. Die van mij niet tenminste.
Wat vinden andere ouders hier, anyone?
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die van mij huilde alleen toen ze nog echt klein waren en niet konden zeggen wat ze bedoelde.....of op die leeftijd alleen als ze echt pijn hadden of ziek voelde.....maar zeker niet dagelijks in elk geval
Testquote:
Lijkt mij niet normaal, maar ja ieder kind is natuurlijk anders. Maar als én het kindje van 2 én van 5 veelvuldig en vooral langdurig huilen dan moet er wel wat aan de hand zijn. Kindjes van 2 huilen wel vaker omdat ze nog niet goed kunnen uitleggen wat ze willen, maar een kindje van 5 jaar? Komen de kindjes wel buiten en reageren ze dan wel normaal? Je kunt voor alle zekerheid even kijken op de site ikvermoedhuiselijkgeweld.nlquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:12 schreef Dave het volgende:
Even een vraag van een andere orde aan de ouders onder ons: hoe vaak "horen" kinderen van een jaar of 2 en 5 te huilen? Als ik dagelijks meerdere keren (langdurig) gehuil hoor, kan dat dan een normaal gegeven zijn, of zou ik er iets mee moeten?
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Test
Oh god mensen mobiel werkt het nu ook dat als je in iemand anders z'n post bv twee woorden selecteert en je drukt dan op quote dan quote je alleen dat deel. Dus nooit meer mobiel hele lappen tekst verwijderen![]()
Ja, ze spelen wel buiten met vriendjes enzo (in ieder geval die van 5 dan), of als ze in de tuin zijn ook wel nieuwsgierig (hallo buurman, etc).quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:00 schreef summer52 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet normaal, maar ja ieder kind is natuurlijk anders. Maar als én het kindje van 2 én van 5 veelvuldig en vooral langdurig huilen dan moet er wel wat aan de hand zijn. Kindjes van 2 huilen wel vaker omdat ze nog niet goed kunnen uitleggen wat ze willen, maar een kindje van 5 jaar? Komen de kindjes wel buiten en reageren ze dan wel normaal? Je kunt voor alle zekerheid even kijken op de site ikvermoedhuiselijkgeweld.nl
haha, bedankt voor het posten hiervanquote:
moeilijk he? maar op die site staan allerlei signalen moet je eens kijken. En als je het niet vertrouwt dan zou ik toch actie ondernemen. Want stel je eens voor dat er toch iets aan de hand is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ze spelen wel buiten met vriendjes enzo (in ieder geval die van 5 dan), of als ze in de tuin zijn ook wel nieuwsgierig (hallo buurman, etc).
Dit inderdaad......spreek je de ouders weleens? Heb je een beetje een indruk van dit gezin??quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef summer52 het volgende:
[..]
moeilijk he? maar op die site staan allerlei signalen moet je eens kijken. En als je het niet vertrouwt dan zou ik toch actie ondernemen. Want stel je eens voor dat er toch iets aan de hand is.
Ik heb het jaren geleden eens meegemaakt, tegenover mij woonde een gezin met heel veel kinderen, maar die kinderen zag je nooit buiten alleen als je naar school gingen, maar zaten altijd boven op de slaapkamer voor het raam naar de kinderen buiten te kijken. Zo zielig, ik draaide toen met een paar moeders een kinderopvang in het clubhuis en daar kwam ook zo nu en dan een maatschappelijk werker. Ik heb het bij haar aangekaart en er is toen een huisbezoek geweest, en een poos later zijn alle kinderen uit huis geplaatst want er was heel wat aan de hand in dat gezin.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit inderdaad......spreek je de ouders weleens? Heb je een beetje een indruk van dit gezin??
Heftig wel.....maar fijn dat het daar in elk geval opgelost kon wordenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik heb het jaren geleden eens meegemaakt, tegenover mij woonde een gezin met heel veel kinderen, maar die kinderen zag je nooit buiten alleen als je naar school gingen, maar zaten altijd boven op de slaapkamer voor het raam naar de kinderen buiten te kijken. Zo zielig, ik draaide toen met een paar moeders een kinderopvang in het clubhuis en daar kwam ook zo nu en dan een maatschappelijk werker. Ik heb het bij haar aangekaart en er is toen een huisbezoek geweest, en een poos later zijn alle kinderen uit huis geplaatst want er was heel wat aan de hand in dat gezin.
Ja, das wel echt een uitkomstquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Test
Oh god mensen mobiel werkt het nu ook dat als je in iemand anders z'n post bv twee woorden selecteert en je drukt dan op quote dan quote je alleen dat deel. Dus nooit meer mobiel hele lappen tekst verwijderen![]()
Nee, spreek ze nooit eigenlijk (maar dat ligt meer aanmij). Ze werken beiden, weinig gelijk thuis, en als ze eens samen thuis zijn hoor ik ze ook regelmatig op elkaar foeteren. In de tijd dat ze hier wonen zijn ze volgens mij ook nog nooit op vakantie geweest.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit inderdaad......spreek je de ouders weleens? Heb je een beetje een indruk van dit gezin??
Hmmm moeilijk dus dan spreek je ook geen buren over hun? Je hebt zelf geen kinderen die naar dezelfde school gaan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, spreek ze nooit eigenlijk (maar dat ligt meer aanmij). Ze werken beiden, weinig gelijk thuis, en als ze eens samen thuis zijn hoor ik ze ook regelmatig op elkaar foeteren. In de tijd dat ze hier wonen zijn ze volgens mij ook nog nooit op vakantie geweest.
En contact met buren met kinderen??quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:19 schreef Dave het volgende:
Nee, weinig contact in de buurt, en we hebben zelf geen kinderen.
Vandaar dat het ook lastig voor me inschatten is of het wel klopt.
Donderdag ben ik nog niet terug denk ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh gelukkig, donderdag kunnen we je wel gebruiken. Je bent toch wel stand-by??
DONDERDAG AL JONGAAAAAS![]()
![]()
Hoe laat en waar eigenlijk?
IJsland is voor mij tot nu toe de enige die over iedereen heen dendert in deze semi. Deze semi lijkt heel sterk, maar er kunnen maar 10 door. We zullen wat shocking results gaan krijgen denk ikquote:Op zondag 3 maart 2019 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Die 2e helft van de eerste halve finale wordt wel een heerlijk kijkspel met performances van Portugal, IJsland, Australie en dan hebben we San Marino nog niet eens binnen... jammer dat Oekraine daar nog tussenuit is gevallen
Persoonlijk lijkt het me alsof we op het slechtste jaar sinds 2008 afstevenen imo.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef Cyan9 het volgende:
Conclusie na deze zaterdagavond is toch echt dat dit jaar (gebaseerd op m'n persoonlijke smaak) echt dramatisch wordt. Geen één land kiest iets wat ik echt geweldig vind.
Welke nummers vond jij dan wel echt goed die er nu uit liggen ?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef Cyan9 het volgende:
Conclusie na deze zaterdagavond is toch dat dit jaar (gebaseerd op m'n persoonlijke smaak) echt dramatisch wordt. Geen één land kiest iets wat ik echt geweldig vind.
Ben het helemaal met je eens. Ik vond vorig jaar al wat minder, dit jaar is het ook wat mij betreft echt een dramaquote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef Cyan9 het volgende:
Conclusie na deze zaterdagavond is toch dat dit jaar (gebaseerd op m'n persoonlijke smaak) echt dramatisch wordt. Geen één land kiest iets wat ik echt geweldig vind.
Ik dacht het net nog. Er zit nauwelijks iets bij wat ik echt leuk of goed kan vinden. Persoonlijk drama jaarquote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zal even de nummers uit voorrondes geven die ik heb opgenomen in m'n playlist:quote:Op zondag 3 maart 2019 01:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Welke nummers vond jij dan wel echt goed die er nu uit liggen ?
Gabriella, Electric Fields, Surma en Lily vond ik ook goed en jammer dat die niet gingen, de rest vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, sorryquote:Op zondag 3 maart 2019 01:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zal even de nummers uit voorrondes geven die ik heb opgenomen in m'n playlist:
Even van alle landen die al gekozen hebben.
Australië:
Electric Fields - 2000 and Whatever
Duitsland:
Aly Ryan - Wear Your Love
Lilly Among Clouds - Surprise
Estland:
Lumevärv Ft. INGA - Milline Päev
Sandra Nurmsalu - Soovide Puu
Kadiah - Believe
Lacy Jay - Halleluja
Frankrijk:
Gabriella - On Cherche Encore
IJsland:
IMSLAND - What Are You Waiting For
Litouwen:
MaNNazz - Blind Bird
Saulės Klio¨as - Laiko Ma¨ina
Montenegro:
Andrea Demirovic - Ja Sam Ti San
Noorwegen:
Ingrid Berg Mehus - Feel
D'Sound - Mr. Unicorn
Portugal:
Surma - Pugna
Slovenië:
Ula Lozar - Fridays
Tsjechië:
Barbora Mochowa - True Colors
Zweden:
Rebecka Karlsson - Who I Am
Al kunnen ze daar natuurlijk nog een goede keuze maken.
En laten we het maar niet over Oekraïne hebben..
Geen sorry hoor, ieder zo z'n smaak natuurlijk. Ik hou er ook helemaal niet van om in de negativiteit te kruipen, maar dit jaar maakt het me wel knap lastig.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Gabriella, Electric Fields, Surma en Lily vond ik ook goed en jammer dat die niet gingen, de rest vind ik persoonlijk niet zo bijzonder, sorry
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Donderdag ben ik nog niet terug denk ik.
Same.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:22 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind Letland als één van de weinige nummers dan juist wel weer aardig dit jaar.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:46 schreef Niels93 het volgende:
2000 and whatever was t beste wat ESF2019 kon overkomen. Draai deze helemaal grijs.
Afgezien van dat vind ik dit jaar erg interessant. IJsland, Noorwegen en Portugal vind ik helemaal “wig = snatched”. Ik heb ook hoge verwachtingen (gevaarlijk!) van Rusland, Ierland en Nederland.
Echte plaspauze-nummers: Letland, Montenegro en Kroatië.
Sterkte!quote:Op zondag 3 maart 2019 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Woensdag operatie, en moet zeker een nacht-dag blijven.
Heel veel sterkte!quote:Op zondag 3 maart 2019 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Veel sterkte alvast!quote:Op zondag 3 maart 2019 11:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn! Alvast veel sterkte voor woensdag en hopelijk ben je gauw weer actief op het forum!quote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Donderdag ben ik nog niet terug denk ik.
Succes en sterkte.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
Dank allemaal! Gelukkig heb ik m'n kaak niet nodig om hier te kunnen typen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 maart 2019 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Georgië kiest uit 4 finalisten. De show begint om 19:00 uur, livestream: https://1tv.ge/en/tv-radio/live/channel-1/, youtube link:
გრáƒáƒœáƒ“იáƒáƒ–ული ფინáƒáƒšáƒ˜! სáƒáƒ¥áƒáƒ თველáƒáƒ¡ ვáƒáƒ სკვლáƒáƒ•ი - ვინ წáƒáƒ áƒáƒ“გენს ჩვენს ქვეყáƒáƒœáƒáƒ¡ ევრáƒáƒ•იზიáƒáƒ–ე #LIVE
Servië heeft na twee halve finales eerder deze week de beste 12 doorgestuurd naar de finale van vanavond. De show begint om 21:00 uur, livestream: https://rtsplaneta.rs/linear/5 (registratie noodzakelijk), alternatieve link: https://www.olweb.tv/rts-1
@Kreatorquote:Op zondag 3 maart 2019 18:37 schreef grazz het volgende:
Vanavond worden er weer twee inzendingen bekend. Georgië en Servië zijn aan de beurt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef Redefine het volgende:
Hallo iedereen, ik wilde het toch even laten weten dat gisteravond mijn vader is overleden. Mijn moeder en ik waren er bij. Hij is uiteindelijk toch ten onder gegaan aan zijn zware slopende ziekte (longfibrose). Helaas niet op de manier waarop hij zelf gewild had (hoe ik dat bedoel zet ik in een spoiler, want dat is niet prettig om zomaar even te lezen, maar ik wil dat stuke wel even van mij afschrijven).
Maar hij heeft nu wel eindelijk zijn rust, hoeft niet niet meer benauwd te zijn, te lijden en angstig te zijn. Hij heeft gelukkig tot een jaar geleden een heel mooi en gelukkig leven gehad. Waarbij hij altijd een hele fijne vader is geweest voor mij en mijn broer.
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenHeel veel sterkte Redefine. Ook als je het ziet aankomen is het definitieve moment nog extreem pijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..De Sahara is zonder meer erg droog.
Hallo iedereen, ik wilde het toch even laten weten dat gisteravond mijn vader is overleden. Mijn moeder en ik waren er bij. Hij is uiteindelijk toch ten onder gegaan aan zijn zware slopende ziekte (longfibrose). Helaas niet op de manier waarop hij zelf gewild had (hoe ik dat bedoel zet ik in een spoiler, want dat is niet prettig om zomaar even te lezen, maar ik wil dat stuke wel even van mij afschrijven).
Maar hij heeft nu wel eindelijk zijn rust, hoeft niet niet meer benauwd te zijn, te lijden en angstig te zijn. Hij heeft gelukkig tot een jaar geleden een heel mooi en gelukkig leven gehad. Waarbij hij altijd een hele fijne vader is geweest voor mij en mijn broer.
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenGecondoleerd Redefine! De spoiler is idd niet fijn om te lezen. Veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenWat heftig.. gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenAls eerst gecondoleerd met dit moeilijke verlies Redefine. En wat verschrikkelijk om te lezen dat het zo is gegaan waar je al bang voor wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......... Ik wens jou en je familie veel sterkte de komende tijd. En neem er vooral de tijd voor en als je hier van je wil afschrijven of afleiding zoekt, doe dat dan, je weet wat voor jou goed voelt. Dikke knuffel voor jou kerel
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Kutartikel. Zoals alles eigenlijk op die website. Blij dat wij krea hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:48 schreef Fred_B het volgende:
Zeg het maar jongens: Wie van ons gaat er vreemd op Geenstijl als gastanalist?
https://www.geenstijl.nl/(...)is-volkomen-verward/
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenGecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..! Veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie.
Just do it »
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenGecondoleerd Redefine! Ik wens jou en je familie veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Naar om te lezen dat het niet helemaal is gegaan zoals jullie gehoopt hadden.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenVreselijk. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Denk goed om jezelf de komende periode en neem - als je dat nodig hebt - de tijd om het te verwerken. Veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenGecondoleerd en heel veel sterkte Redefine!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..C’est Davie :o)
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenWat heftig Redefine!! Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik zal een dezer dagen wel weer op FOK! verschijnen. En wil voor nu dat jullie wel ook gewoon bezig zijn om de diverse nationale finales te bekijken, nabeschouwen en natuurlijk te blijven hyperenHeel veel sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |