SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Veel Spaanse muziek van latino tot flamenco. Veel Spaanse hit muziek. Sfeer is ook heel erg leuk. Ps ik ga niet verkleed hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:02 schreef ato het volgende:
@:Redefine gende:[/b] [..] Wat voor muziek wordt er dan gedraaid? En wordt daar ook gehost?
Nouja deze was on purpose omdat moderatiebalk prettiger lange TT's verwerkt dan de gewone.quote:
Staat de fluitketel nog op het fornuis? Of is het de rook van je toetsenbord straks?quote:
En het was hard nodig, zoals die er eerst stond, zou het er nogal carnavalesk uitzien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja deze was on purpose omdat moderatiebalk prettiger lange TT's verwerkt dan de gewone.
Nee dat is het fluitje voor de rust.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Staat de fluitketel nog op het fornuis?
Je weet dat carnaval het feest van het omdraaien is? Dan had ik in dit geval een matige TT moeten maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het was hard nodig, zoals die er eerst stond, zou het er nogal carnavalesk uitzien.
Je hebt in het vorige toch net nog gepost?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh niet knipperen met je ogen of je hebt weer een deel gemist
Wat heb jij allemaal gebruikt in de tussentijd dat je alweer vergeten bent dat je het vorige deel nog hebt meegepost?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh niet knipperen met je ogen of je hebt weer een deel gemist
Ja en ineens was er een nieuw deel, ik had zomaar de lapo totaal kunnen missenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je hebt in het vorige toch net nog gepost?
Ze zat te dromen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gebruikt in de tussentijd dat je alweer vergeten bent dat je het vorige deel nog hebt meegepost?
Whahaha zit gewoon in meerdere topics te postenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gebruikt in de tussentijd dat je alweer vergeten bent dat je het vorige deel nog hebt meegepost?
Je bent even weg en je hebt zomaar de splijtende demarrage van ijs_beer gemist waardoor het topic vol was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja en ineens was er een nieuw deel, ik had zomaar de lapo totaal kunnen missen
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha zit gewoon in meerdere topics te posten
Chasse patat!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent even weg en je hebt zomaar de splijtende demarrage van ijs_beer gemist waardoor het topic vol was.
Chute als gevolg van een crevaisson.quote:
Ja dit! Ik heb nog wel onthouden dat IJsbeer gaat carnaval vieren en nu ben ik benieuwd naar z'n outfitquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bent even weg en je hebt zomaar de splijtende demarrage van ijs_beer gemist waardoor het topic vol was.
Ijsbeer uiteraard.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dit! Ik heb nog wel onthouden dat IJsbeer gaat carnaval vieren en nu ben ik benieuwd naar z'n outfit
Eigenlijk zat jij gewoon te linkeballen bij de laatste posts om zo meer over te hebben om als eerste de lapo te kunnen pakken.quote:
Zonder of met erg?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chute als gevolg van een crevaisson.
Hé hola, wat was er mis met mijn TT?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het was hard nodig, zoals die er eerst stond, zou het er nogal carnavalesk uitzien.
Daarna zat je weer te lachen in mijn wiel, dus het was zonder erg.quote:
Subtiele aansporing om Kreator aan het kreviewen te krijgenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Staat de fluitketel nog op het fornuis? Of is het de rook van je toetsenbord straks?![]()
Tssk. Het was juist grinta om op het juiste moment de neus aan het vesnter te steken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk zat jij gewoon te linkeballen bij de laatste posts om zo meer over te hebben om als eerste de lapo te kunnen pakken.
In die van #179 was er niks mis hoor.quote:
Jij bent de TS van dit topic?quote:
Dat zou ik ook zeggen. Maar volgens mij heb jij gewoon een motortje in je fiets zittenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tssk. Het was juist grinta om op het juiste moment de neus aan het vesnter te steken.
Het ging dan ook over dit topicquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In die van #179 was er niks mis hoor.
quote:
Dat begreep ik.quote:
Klopt, maar in dit geval niet bij mijquote:
Oh, jij deed iets fout. Dan is het prima.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In die van #179 was er niks mis hoor.
JONGENS REDEFINE WAS niet DEGENE DIE EEN FOUT MAAKTE DAT JULLIE HET EVEN WETEN.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval niet bij mij
Maar ik begrijp soms dingen niet heel goed.quote:
Nou die kan je wel in je zak steken ijs_beer. Als er kritiek is op jou dan kan Aoibhin dat niks schelenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, jij deed iets fout. Dan is het prima.
Encanailleren met een caquelon door de defenestration, wat ik je brom!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chute als gevolg van een crevaisson.
Jij zat zeker in de mongolenwaaierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik begrijp soms dingen niet heel goed.
Die zocht ik eigenlijk.quote:
JA DAT JULLIE HET ALLEMAAL MAAR WETEN HEquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
JONGENS REDEFINE WAS niet DEGENE DIE EEN FOUT MAAKTE DAT JULLIE HET EVEN WETEN.
Ik had geen kritiek op ijsbeer!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou die kan je wel in je zak steken ijs_beer. Als er kritiek is op jou dan kan Aoibhin dat niks schelen
Angeline, waar is de vaseline.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is eigenlijk de carnavalshit van dit jaar?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is eigenlijk de carnavalshit van dit jaar?
Moet altijd zo hard lachen om deze gifquote:
Wat is dat?quote:
De kneuzenwaaier wordt dan zeker.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je mag dat woord schijnbaar niet meer zeggen bij wielerkoersen
mongolenwaaierquote:
Jacqueline. En die is van vorig jaar.quote:
Overgenomen van het wielersport woordenboek:quote:
quote:(de; -s) - waaier van renners die de slag hebben gemist of zijn gelost. • Als het peloton weer uit elkaar getrokken wordt, bevind ik mij in de tweede waaier, beter bekend als de mongolenwaaier. (www.wvwestfrisia.nl) • Soms is een mongolenwaaier óók een groepje renners dat een waaier probeert te vormen, maar daar door onkunde en rijgedrag niet in slaagt. (Jac Zwart) Herkomst: van het scheldwoord mongool voor iemand die achterlijk, stom doet, verwijzend naar de vermeende debiliteit van ee...
Een waaier met renners met mogelijkheden.quote:
Dylan Theuns waaier.quote:
Dat vind ik best passend.quote:
Goede!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een waaier met renners met mogelijkheden.
De lompste van die twee.quote:
Nee dat wordt al een nieuwe wielerploeg die er dit jaar al bij zou zijn, maar toch is afgehaakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Goede!
Common framework van potentiële goede renners
Zaterdag De Omloopquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar maar.....waar is dit weekend wat te zien qua wielrennen??
Aangezien dat niet meer mag. Mag 'dalen als een oud wijf' nog wel of is dat ook niet meer bon ton?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je mag dat woord schijnbaar niet meer zeggen bij wielerkoersen
Op België één?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zaterdag De Omloop
Zondag Kuurne Brussel Kuurne
Dalen als een persoon van de hoger dan de gemiddelde leeftijdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien dat niet meer mag. Mag 'dalen als een oud wijf' nog wel of is dat ook niet meer bon ton?
Ja. En op Eurosport. Waarbij de Belg de voorkeur heeft.quote:
Ah. Klinkt als mijn leven tot nu toe.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:22 schreef Momo... het volgende:
[..]
mongolenwaaier
Groep geloste renners; waaier van renners die de slag hebben gemist; de laatste positie voor de bezemwagen. Men rijdt volgens ongeschreven wetten: iedereen lost braaf af, tempoversnellers worden op hun rechten en plichten gewezen. De term werd wellicht bedacht door renner Gerrie Knetemann. En met een beklimming is dat natuurlijk ook zo. Dan weet je dat je bij een bepaalde groep moet blijven, want als je eraf gaat kom je in de ‘mongolenwaaer’ terecht en daar zit je natuurlijk niet goed.
Zou Astrid Kersseboom ervan gemaakt hebben. Volgende week zondag begint Parijs tegen Nice als we het toch over haar hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zaterdag De Omloop
Zondag Kuurne Brussel Kuurne en weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Volgens mij ben jij eerder die wielrenner die in volle finale de verkeerde kant oprijdt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah. Klinkt als mijn leven tot nu toe.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou Astrid Kersseboom ervan gemaakt hebben. Volgende week zondag begint Parijs tegen Nice als we het toch over haar hebben.Dat die ooit studio sport heeft gepresenteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja da blijft voor altijd een raadsel. Die is een stuk beter op haar plek bij het gewone nieuws.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat die ooit studio sport heeft gepresenteerd.
Daar ging die beschrijving net toch ook over?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij eerder die wielrenner die in volle finale de verkeerde kant oprijdt.
Nee dat is wat anders.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ging die beschrijving net toch ook over?
Ohquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jacqueline. En die is van vorig jaar.
Waar kan ik ergens goedkoop een zuurstoftank kopen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Em31 het volgende:
Super Saturday![]()
Komende 9 dagen nog 23 nummers
Hoequote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Em31 het volgende:
Super Saturday![]()
Ik zou eens bij Bever kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar kan ik ergens goedkoop een zuurstoftank kopen?
En dan ook nog de start van het wielerseizoen met de (Laura) Omloop Het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne. Wat een drukke tijden opeensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:46 schreef Em31 het volgende:
Super Saturday![]()
Misschien staat er nog één in Neverland?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar kan ik ergens goedkoop een zuurstoftank kopen?
Good luckquote:
Ik zit nog te twijfelen over verven of het later zelf thuis doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Good luck![]()
Ga je iets drastisch doen?
Succes, ik vond het altijd een ramp. Knip zoveel mogelijk mijn haar zelf, ja vraag mij niet hoe, maar ik krijg ook nog complimentjes dus het gaat steeds goed. Is ook wel uit nood geboren want als ik naar de kapper was geweest dan stak ik als ik thuis was gelijk mijn hoofd onder de kraan. Ook het kleuren deed ik altijd zelf maar nu kleur ik mijn haar niet meer, waarom zou ik dat doen als grijs haar de modekleur is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |