Gisteren moest ze nog President worden,toch????quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:42 schreef mazaru het volgende:
LOL ik lees net dat frannie 'directiesecretaresse' zou zijn volgens Utopia![]()
De directeur van het schijthuis zeker!
Het klinkt ook echt alsof het microfoontje in zijn neus zelf zit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan de regie niet ff die zender uitzetten die ze in die snotkoker hebben geplaatst
Ja, dat is nu op de streamsquote:
Ja, zo goor de hele tijdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt alsof het microfoontje in zijn neus zelf zit.
Vanmorgen was het drie dubbel, gesnotter gesmak en gekloek en dat allemaal uit een persoonquote:
breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Echt wat een kinderachtig mormel die Mylène.
Ik zie hem daar regelmatig, Gerrit ook. Even babbelen, aaien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Bramenstruik het volgende:
too cuteAdriaan met Evie, en is de laatste dagen meer bezig met de beestjes, ook Katie
Jah.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen was het drie dubbel, gesnotter gesmak en gekloek en dat allemaal uit een persoon
Het is echt een knuffelgeitjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef mootie het volgende:
Eevee ligt op schoot bij Adriaan, even kletsen, knuffelen en zijn broek opeten.
O de regie moet zijn mic maar uit zettenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah.
Hij zal er vast niks aan kunnen doen denk ik, maar het is wel vervelend om naar te luisteren.
Dat zou nog een optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O de regie moet zijn mic maar uit zetten
Gewoon streams zonder Jessie!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah.
Hij zal er vast niks aan kunnen doen denk ik, maar het is wel vervelend om naar te luisteren.
Ja, superhandig, bewoners zonder mic.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zou nog een optie kunnen zijn.
Nee eentje maar, niet allemaalquote:
Hij is dan ook niet echt een bewoner.quote:
Geen idee, het gaat over snot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef Mjelleke het volgende:
En wat is de status Jessie en Merel... ?
walgelijk koppel, of het nu Jessie of Donnie isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zie Sherry er voor aan om deze lips te gebruiken en haar naam eronder te plotterenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Shell zoekt een logo van rode lippen voor op haar shirt en de allesweter Gerrit dient haar van advies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik nog niet over uit, ze kunnen het goed met elkaar vinden, maar dat zegt niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zei gisteren al, Jessie pak je ziel onder je arm en ga wandelen.quote:
Is die Big Bang aan zijn pols kaduk?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme zet ff het geluid van die snotsnuiver een paar tandjes zachter
Die complimenten kerel komt tegen 16 uur zegt Ger om 16.43
Dat is nogal subjectief natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei gisteren al, Jessie pak je ziel onder je arm en ga wandelen.
Was een stuk leuker op de stream toen hij een dag bijna niet in beeld was
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie Sherry er voor aan om deze lips te gebruiken en haar naam eronder te plotteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie Sherry er voor aan om deze lips te gebruiken en haar naam eronder te plotteren
Je kan mij bijeen vegen als het nog gebeurd ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal wel zoiets worden denk ik.
Zonder het eerst te proeven of ietsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:58 schreef Bestweldonker het volgende:
OMG, er wil een schuimpje 50 kilo koffiebonen, vacuum verpakt, zulke sneue mensen.
ja valt echt op he, vanmorgen zag je franny straten en tim ook af en toe in beeld. Maar vanaf het eten niet meer te zien die twee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim en Franny al de hele middag of streams
Dat is jou mening, ik denk daar anders over. ;-)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei gisteren al, Jessie pak je ziel onder je arm en ga wandelen.
Was een stuk leuker op de stream toen hij een dag bijna niet in beeld was
Ik hoop dat de besteller er een tijdslimiet aan heeft vast gemaakt!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:58 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Aanvraag voor 50kg koffiebonen, wel vacuüm verpakt
Tuuk
Jammer dat het bij die griezel is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:59 schreef mootie het volgende:
Eevee is echt een knuffeltje. Helemaal genestesld op schoot, lekker aaien.
Franny zuigt het in secondes vacuüm 😁quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoop dat de besteller er een tijdslimiet aan heeft vast gemaakt!![]()
Of om een pagina vol te baggeren over snot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Wat zouden we zonder Jessie moeten doen? Dan was er niet eens inspiratie voor een TT
Ik vind Eevie ook leuk. De naam niet, maar het beestje wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag gewoon iets leuk vinden, is helemaal niet eng.
Lotus heb ik nog wel in die hut gezien van haar en franny. Maar die tim en franny zie je dus echt nergens. Of ze moetem in die tent liggen daar s geen stream op geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Lotus, Tim en Franny hebben off stream tijd ?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Of om een pagina vol te baggeren over snot.
En Jessie moet 'n vacumeer-machine bestellen, of zou Merel zo'n zak bonen vacuumquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoop dat de besteller er een tijdslimiet aan heeft vast gemaakt!![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:00 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Franny zuigt het in secondes vacuüm 😁
Adje wil niet meer, wilde eigenlijk helemaal niet maar opdrongen en zo je kent hetquote:
Perfecte naam voor de koffie van Jessie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb wel een goede naam voor Jessie zn koffie "Heilig Boontje"
Oh lekker dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje wil niet meer, wilde eigenlijk helemaal niet maar opdrongen en zo je kent het
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Ja, dat hoorde ik Hipske of Chrispel wel zeggenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Die lichaamstaalman zou toch al een uur geleden komen?
Of het heilig boontje viel van zijn troontjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:04 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Of "Heilig Boontje komt om zijn Loontje".
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of het heilig boontje viel van zijn troontje
Zo uit het pakkie in een lekker bakkie
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of het heilig boontje viel van zijn troontje
Zo uit het pakkie in een lekker bakkie
50 kilo....................... en dat allemaal branden Heeft hij wel mooi wat te doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:05 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit over de bonen - Wat kost het en wat levert het op?
1 kilo kost bij Jessie 20 euro.
En wat kost het voor het branden Jessie?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:05 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit over de bonen - Wat kost het en wat levert het op?
1 kilo kost bij Jessie 20 euro.
Laf meisje ze praat wel met anderen over Jessie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Mylene vindt het een beetje gggrrr om met Jessie te gaan praten
Daarom, een tijdslimiet!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
50 kilo....................... en dat allemaal branden Heeft hij wel mooi wat te doen
fake meisjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laf meisje ze praat wel met anderen over Jessie.
Zo maar zonder overleg, tuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom, een tijdslimiet!
En nu gaat hij een superduur apparaat kopen, weg winst!
Volgens mij kwam er een neusschotje meequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Kijk deze, 1400 euro en niest keihard 2x snot over het toetsenbord.
Tja we weten dankzij het gecensureer niet wat er heeft plaatsgevonden dus onmogelijk te beoordelen of zij een vorm van trauma opgelopen heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Mylene vindt het een beetje gggrrr om met Jessie te gaan praten
Dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laf meisje ze praat wel met anderen over Jessie.
Dat jute zakje is ook zo vaag. Dat is toch niet luchtdicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat branden lijkt me fake.Hij biedt het nu al gemalen aan in een jute zakje.
Dat kan dus niet.Het was een reverse sneese.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:09 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Volgens mij kwam er een neusschotje mee
Welk apparaat is superduur?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom, een tijdslimiet!
En nu gaat hij een superduur apparaat kopen, weg winst!
en die 20 kilo rauwe bonen waar hij mee moet beginnen, kosten natuurlijk ook nietsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Bij 20 euro de kilo koffie, krijgt Jessie 1000 euro, maar wil een machine kopen van 1400 euro.
Wat een zakenman!![]()
Winst minus 400 euro!![]()
Weg aroma, koffie in zo'n jute zak!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat jute zakje is ook zo vaag. Dat is toch niet luchtdicht.
voor die 20 euro heb je 3 kg hele goede koffie bij de Lidl, moet je wel de bonen zelf malenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Bij 20 euro de kilo koffie, krijgt Jessie 1000 euro, maar wil een machine kopen van 1400 euro.
Wat een zakenman!![]()
Ze gaan het vacumeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat jute zakje is ook zo vaag. Dat is toch niet luchtdicht.
20 euroquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat een zakenman!![]()
Ik snap heel veel van zijn uitspraken niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
Adriaan wordt beschermd voor zijn ongelooflijk stomme uitspraken.
A: Ondanks dat ik het me niet kan voorstellen... ondanks wat er in de 2e wereldoorlog gebeurt is...
SL
DIT IS EEN QUOTE VAN ADRIAAN!!!
Het apparaat dat Jessie wil kopen om koffie te branden en te malen.quote:
wordt wel vaak zo verpakt, maar zit plastic zakje binneninquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weg aroma, koffie in zo'n jute zak!
Helemaal vergeten, die zijn GRATIS!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
en die 20 kilo rauwe bonen waar hij mee moet beginnen, kosten natuurlijk ook niets
De spanningen zijn om te snijden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
A: Ondanks dat ik het me niet kan voorstellen... ondanks wat er in de 2e wereldoorlog gebeurt is...
SL
Ik denk ook niet dat mensen die dat kopen, het kopen voor het aroma. Eerder omdat Jessie er met zijn gore klauwen aan heeft gezeten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weg aroma, koffie in zo'n jute zak!
Ik denk ik zet er even bij dat ik een Utopiaan quote voor ik weer een note voor quote krijgquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap heel veel van zijn uitspraken niet.
Er valt niet te ontkomen aan koning Snotkokerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Omdat dat snot gloeiende steeds op de streams is.
Dat lijkt hier niet echt over te komenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wordt wel vaak zo verpakt, maar zit plastic zakje binnenin
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een jute zak vacumeren, goed plan?
Je snapt dat je het in een plastic zakje kunt doen, dat zakje vacumeren, en dan in het jutezakje stoppen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een jute zak vacumeren, goed plan?
Hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt dat je het in een plastic zakje kunt doen, dat zakje vacumeren, en dan in het jutezakje stoppen?
en daarna past het met gemak door de brievenbusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt dat je het in een plastic zakje kunt doen, dat zakje vacumeren, en dan in het jutezakje stoppen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Happert ben jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Jezus, ze gaan de jutezak toch niet vacumeren
Ligt aan de hoeveelheid. Met vacumeren kun je juist een mooi plat pakketje maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en daarna past het met gemak door de brievenbus
In een boterhamzakje en dan in jute is net zo nutteloos. Nou ja, in mijn mening dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Jezus, ze gaan de jutezak toch niet vacumeren
Koffie van die oplichter kopen is sowieso al nutteloos.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
In een boterhamzakje en dan in jute is net zo nutteloos. Nou ja, in mijn mening dan.
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
In een boterhamzakje en dan in jute is net zo nutteloos. Nou ja, in mijn mening dan.
Ik heb ooit in Colombia coke gesnoven.De beste lijn ever.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
heb vorig jaar een in Tanzania een koffieplantage bezocht, Kilimanjarokoffie, heel leerzaam, van boontje tot kopje koffie, beste kop koffie van mn hele leven
Ons vervelen.ik ben al weg.quote:
Voor een goed lijntje hoef je echt niet naar Colombia.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Colombia coke gesnoven.De beste lijn ever.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Colombia coke gesnoven.De beste lijn ever.
Dat is het ook. Maar het moet wel erg zijn anders wordt er niet zo geheimzinnig over gedaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Tja we weten dankzij het gecensureer niet wat er heeft plaatsgevonden dus onmogelijk te beoordelen of zij een vorm van trauma opgelopen heeft.
Dan heeft het in ieder geval nog niet in iemands maag gezeten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Voor een goed lijntje hoef je echt niet naar Colombia.
Peru schijnt echt het summum te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
precies dat komt vanzelf hier naar toe, in een Frutsel ofzo, iig iemand met een grote endeldarmquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:22 schreef Bestweldonker het volgende:
We kunnen veel beter aardig voor elkaar zijn, dan ga je elkaar beter begrijpen.
Wie zegt dat ik dat wilquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:22 schreef Bestweldonker het volgende:
We kunnen veel beter aardig voor elkaar zijn, dan ga je elkaar beter begrijpen.
Leuk, elkaar complimenten geven is idd wel iets wat weinig gebeurd daar hier overalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Iets met lichaamstaal en complimenten, geloof ik.
Ohhh nou snap ik waarom Tim de endeldarm van Franny aan het oprekken is. Ze mag koerier wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
precies dat komt vanzelf hier naar toe, in een Frutsel ofzo, iig iemand met een grote endeldarm
Je hebt niks te willen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen ja
Ik weet 't en grapjes mogen niet hè, onthoud datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Jaarlijks op 1 maart. De 'Nationale Complimentendag' draait om het geven van oprechte aandacht en het tonen van persoonlijke waardering. Twee 'zaken' die niet te koop zijn, maar de mens (juist daarom) wel het diepst raken.
Oh niet sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik weet 't en grapjes mogen niet hè, onthoud dat
je moet er eigenlijk toch niet aan denken waar dat spul geweest isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ohhh nou snap ik waarom Tim de endeldarm van Franny aan het oprekken is. Ze mag koerier worden
Wat fijn dat je dit aankaart.En alle dingen die we delen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Jaarlijks op 1 maart. De 'Nationale Complimentendag' draait om het geven van oprechte aandacht en het tonen van persoonlijke waardering. Twee 'zaken' die niet te koop zijn, maar de mens (juist daarom) wel het diepst raken.
Dankje, doe het met alle plezierquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je dit aankaart.En alle dingen die we delen.
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Geen sorry, jij mag dat, ik ben hartstikke subjectief wat dat betreft
Ergeren aan de 2 idioten van utopia,maar wel jammer vinden dat je ze niet kan volgenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jammer dat ik straks ff weg moet. Ben zo benieuwd hoe die tim en franny terug komen van de febo. Komt een groot toneelstukje straks aan.
wat liefquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Aan alle Cossers jullie zijn toppers!
Dat moet je mij echt niet laten doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Compliment opschrijven en op iemand zijn rug plakken.
Dat inderdaad. Hypocriet met een grote H.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef mazaru het volgende:
Wat een hypocriet gedoe. Ze haten elkaar allemaal
Ik sla even over,een natte bruine lijn.quote:
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 17:29:18 ]
kijk eens naar je rugquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat moet je mij echt niet late doe
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
Bammm tussen je schouderbladen..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat moet je mij echt niet late doe
Alles wat met oorlog of politiek te maken heeft gooien ze achter een SLquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
SL
U2quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Aan alle Cossers jullie zijn toppers!
Bij mij mag je er gerust gore klootzak opschrijven hoor, interesseert me echt niks, beschouw ik het gewoon als een geuzennaamquote:
Ik gebruik punaisesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:29 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Bammm tussen je schouderbladen..
doe normaal, je klinkt nu als Timquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bij mij mag je er gerust gore klootzak opschrijven hoor, interesseert me echt niks, beschouw ik het gewoon als een geuzennaam
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik begin wel:
Ik geef Dotteke ,Mazaru en Bloes Bloes een compliment.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Je bent zo lekker mollig - voor Merel.
Pff, nou die vent is ook lekker zuur zeg. Hoe moet hij andere dan vertellen hoe het heuurrt...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Mag je ook hetzelfde compliment aan meerdere mensen geven?
Man - Ja, als je verder niets meer kunt bedenken?!
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff, nou die vent is ook lekker zuur zeg. Hoe moet hij andere dan vertellen hoe het heuurrt...
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik begin wel:
Ik geef Dotteke ,Mazaru en Bloes Bloes een compliment.
Hoezo zuur, het mag toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pff, nou die vent is ook lekker zuur zeg. Hoe moet hij andere dan vertellen hoe het heuurrt...
Meneer doet al 20 jaar diezelfde workshop. Treurnis dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb ff in gezoomt, staat op dat briefje "wat ben je zuur"quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Haha meneer compliment heeft ook een briefje gekregen.
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb ff in gezoomt, staat op dat briefje "wat ben je zuur"
En terecht. Dit is zo nep. Geen enkel compliment is gemeend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit zou niet niet mijn feestje zijn,ik haat deze dingen.
Van A3quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Haha meneer compliment heeft ook een briefje gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben er alweer klaar mee, wat een onzin.
Dankjequote:
Yep. Alleen meneer workshop zijn bankrekening wordt hier betah van.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben er alweer klaar mee, wat een onzin.
quote:
Ja genoeg gezien van zulke meuk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Yep. Alleen meneer workshop zijn bankrekening wordt hier betah van.
Daar is niks aan gelogen......quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:39 schreef snetje het volgende:
Jessie: Iemand heeft lief op mijn rug gedaan ...ik ga stuk haha ..Nationale Leugen dag..
Deze komt in de analen van de COS.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:41 schreef DKUp het volgende:
"Mijn poep komt weer beter op gang door jou Timothy!"
Ik ook nep gedoe, het moet vanuit de mensen zelf komen en spontaan, dat kan je niet in een domme slaapverwekkende cursus leren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:42 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ik ook. Haatte dat. Gelukkig klaar met werken.
ach heb in het verleden wel heel leuke personeelsdingetjes gehad, teambuilding, en soms werkte dat best welquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook nep gedoe, het moet vanuit de mensen zelf komen en spontaan, dat kan je niet in een domme slaapverwekkende cursus leren.
Dit noemen ze PMT.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook nep gedoe, het moet vanuit de mensen zelf komen en spontaan, dat kan je niet in een domme slaapverwekkende cursus leren.
Voor de anderenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach heb in het verleden wel heel leuke personeelsdingetjes gehad, teambuilding, en soms werkte dat best wel
Gerrit oftewel Talpa.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Welke bewoner heeft deze vent uitgenodigd?
2x radenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:46 schreef MacDeMarco het volgende:
Welke bewoner heeft deze vent uitgenodigd?
quote:
Franny.quote:
Ik alleen in een zaaltje of zo zulke dingen doen, niks voor mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach heb in het verleden wel heel leuke personeelsdingetjes gehad, teambuilding, en soms werkte dat best wel
Een koelkast?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:48 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
1. Talpa 2. Febo heb ik iets gewonnen?![]()
![]()
wie zegt dat je aardig moet doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik alleen in een zaaltje of zo zulke dingen doen, niks voor mij.![]()
Ik probeer altijd iedereen te helpen waar ik kan, maar zulke gespeelde dingen waarin ik gedwongen word om aardig te doen voel ik me niet lekker bij.
Volgens de Utopia-website Gerrit en in een ander artikel staat dat Hiske en Gerrit de man hebben opgewacht.quote:
Ik ook eigenlijk. Dat was ook geloofwaardiger geweest. Gerrit lijkt mij geen type die dit soort figuren uit zichzelf naar Utopia laat komen.quote:
Gratis deelname aan de volgende positiviteits cursus in Utopia.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:48 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
1. Talpa 2. Febo heb ik iets gewonnen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |