Gisteren moest ze nog President worden,toch????quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:42 schreef mazaru het volgende:
LOL ik lees net dat frannie 'directiesecretaresse' zou zijn volgens Utopia![]()
De directeur van het schijthuis zeker!
Het klinkt ook echt alsof het microfoontje in zijn neus zelf zit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan de regie niet ff die zender uitzetten die ze in die snotkoker hebben geplaatst
Ja, dat is nu op de streamsquote:
Ja, zo goor de hele tijdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt alsof het microfoontje in zijn neus zelf zit.
Vanmorgen was het drie dubbel, gesnotter gesmak en gekloek en dat allemaal uit een persoonquote:
breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Echt wat een kinderachtig mormel die Mylène.
Ik zie hem daar regelmatig, Gerrit ook. Even babbelen, aaien.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Bramenstruik het volgende:
too cuteAdriaan met Evie, en is de laatste dagen meer bezig met de beestjes, ook Katie
Jah.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen was het drie dubbel, gesnotter gesmak en gekloek en dat allemaal uit een persoon
Het is echt een knuffelgeitjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef mootie het volgende:
Eevee ligt op schoot bij Adriaan, even kletsen, knuffelen en zijn broek opeten.
O de regie moet zijn mic maar uit zettenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah.
Hij zal er vast niks aan kunnen doen denk ik, maar het is wel vervelend om naar te luisteren.
Dat zou nog een optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O de regie moet zijn mic maar uit zetten
Gewoon streams zonder Jessie!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah.
Hij zal er vast niks aan kunnen doen denk ik, maar het is wel vervelend om naar te luisteren.
Ja, superhandig, bewoners zonder mic.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zou nog een optie kunnen zijn.
Nee eentje maar, niet allemaalquote:
Hij is dan ook niet echt een bewoner.quote:
Geen idee, het gaat over snot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef Mjelleke het volgende:
En wat is de status Jessie en Merel... ?
walgelijk koppel, of het nu Jessie of Donnie isquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zie Sherry er voor aan om deze lips te gebruiken en haar naam eronder te plotterenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Shell zoekt een logo van rode lippen voor op haar shirt en de allesweter Gerrit dient haar van advies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik nog niet over uit, ze kunnen het goed met elkaar vinden, maar dat zegt niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef Mjelleke het volgende:
Ik zei gisteren al, Jessie pak je ziel onder je arm en ga wandelen.quote:
Is die Big Bang aan zijn pols kaduk?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Getverdemme zet ff het geluid van die snotsnuiver een paar tandjes zachter
Die complimenten kerel komt tegen 16 uur zegt Ger om 16.43
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |