Daarom, een tijdslimiet!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
50 kilo....................... en dat allemaal branden Heeft hij wel mooi wat te doen
fake meisjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laf meisje ze praat wel met anderen over Jessie.
Zo maar zonder overleg, tuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom, een tijdslimiet!
En nu gaat hij een superduur apparaat kopen, weg winst!
Volgens mij kwam er een neusschotje meequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:09 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie - Kijk deze, 1400 euro en niest keihard 2x snot over het toetsenbord.
Tja we weten dankzij het gecensureer niet wat er heeft plaatsgevonden dus onmogelijk te beoordelen of zij een vorm van trauma opgelopen heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Dotteke het volgende:
Mylene vindt het een beetje gggrrr om met Jessie te gaan praten
Dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laf meisje ze praat wel met anderen over Jessie.
Dat jute zakje is ook zo vaag. Dat is toch niet luchtdicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat branden lijkt me fake.Hij biedt het nu al gemalen aan in een jute zakje.
Dat kan dus niet.Het was een reverse sneese.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:09 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Volgens mij kwam er een neusschotje mee
Welk apparaat is superduur?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom, een tijdslimiet!
En nu gaat hij een superduur apparaat kopen, weg winst!
en die 20 kilo rauwe bonen waar hij mee moet beginnen, kosten natuurlijk ook nietsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Bij 20 euro de kilo koffie, krijgt Jessie 1000 euro, maar wil een machine kopen van 1400 euro.
Wat een zakenman!![]()
Winst minus 400 euro!![]()
Weg aroma, koffie in zo'n jute zak!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat jute zakje is ook zo vaag. Dat is toch niet luchtdicht.
voor die 20 euro heb je 3 kg hele goede koffie bij de Lidl, moet je wel de bonen zelf malenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Bij 20 euro de kilo koffie, krijgt Jessie 1000 euro, maar wil een machine kopen van 1400 euro.
Wat een zakenman!![]()
Ze gaan het vacumeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat jute zakje is ook zo vaag. Dat is toch niet luchtdicht.
20 euroquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat een zakenman!![]()
Ik snap heel veel van zijn uitspraken niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
Adriaan wordt beschermd voor zijn ongelooflijk stomme uitspraken.
A: Ondanks dat ik het me niet kan voorstellen... ondanks wat er in de 2e wereldoorlog gebeurt is...
SL
DIT IS EEN QUOTE VAN ADRIAAN!!!
Het apparaat dat Jessie wil kopen om koffie te branden en te malen.quote:
wordt wel vaak zo verpakt, maar zit plastic zakje binneninquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weg aroma, koffie in zo'n jute zak!
Helemaal vergeten, die zijn GRATIS!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
en die 20 kilo rauwe bonen waar hij mee moet beginnen, kosten natuurlijk ook niets
De spanningen zijn om te snijden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
Adriaan wordt beschermd voor zijn ongelooflijk stomme uitspraken.
A: Ondanks dat ik het me niet kan voorstellen... ondanks wat er in de 2e wereldoorlog gebeurt is...
SL
DIT IS EEN QUOTE VAN ADRIAAN!!!
Ik denk ook niet dat mensen die dat kopen, het kopen voor het aroma. Eerder omdat Jessie er met zijn gore klauwen aan heeft gezeten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Weg aroma, koffie in zo'n jute zak!
Ik denk ik zet er even bij dat ik een Utopiaan quote voor ik weer een note voor quote krijgquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik snap heel veel van zijn uitspraken niet.
Er valt niet te ontkomen aan koning Snotkokerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Omdat dat snot gloeiende steeds op de streams is.
Dat lijkt hier niet echt over te komenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wordt wel vaak zo verpakt, maar zit plastic zakje binnenin
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een jute zak vacumeren, goed plan?
Je snapt dat je het in een plastic zakje kunt doen, dat zakje vacumeren, en dan in het jutezakje stoppen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een jute zak vacumeren, goed plan?
Hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt dat je het in een plastic zakje kunt doen, dat zakje vacumeren, en dan in het jutezakje stoppen?
en daarna past het met gemak door de brievenbusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt dat je het in een plastic zakje kunt doen, dat zakje vacumeren, en dan in het jutezakje stoppen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Happert ben jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Jezus, ze gaan de jutezak toch niet vacumeren
Ligt aan de hoeveelheid. Met vacumeren kun je juist een mooi plat pakketje maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en daarna past het met gemak door de brievenbus
In een boterhamzakje en dan in jute is net zo nutteloos. Nou ja, in mijn mening dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Jezus, ze gaan de jutezak toch niet vacumeren
Koffie van die oplichter kopen is sowieso al nutteloos.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
In een boterhamzakje en dan in jute is net zo nutteloos. Nou ja, in mijn mening dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |