Mijn hemel...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
In een boterhamzakje en dan in jute is net zo nutteloos. Nou ja, in mijn mening dan.
Ik heb ooit in Colombia coke gesnoven.De beste lijn ever.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:15 schreef Bramenstruik het volgende:
heb vorig jaar een in Tanzania een koffieplantage bezocht, Kilimanjarokoffie, heel leerzaam, van boontje tot kopje koffie, beste kop koffie van mn hele leven
Ons vervelen.ik ben al weg.quote:
Voor een goed lijntje hoef je echt niet naar Colombia.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Colombia coke gesnoven.De beste lijn ever.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Colombia coke gesnoven.De beste lijn ever.
Dat is het ook. Maar het moet wel erg zijn anders wordt er niet zo geheimzinnig over gedaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:10 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Tja we weten dankzij het gecensureer niet wat er heeft plaatsgevonden dus onmogelijk te beoordelen of zij een vorm van trauma opgelopen heeft.
Dan heeft het in ieder geval nog niet in iemands maag gezeten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Voor een goed lijntje hoef je echt niet naar Colombia.
Peru schijnt echt het summum te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
precies dat komt vanzelf hier naar toe, in een Frutsel ofzo, iig iemand met een grote endeldarmquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:19 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:22 schreef Bestweldonker het volgende:
We kunnen veel beter aardig voor elkaar zijn, dan ga je elkaar beter begrijpen.
Wie zegt dat ik dat wilquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:22 schreef Bestweldonker het volgende:
We kunnen veel beter aardig voor elkaar zijn, dan ga je elkaar beter begrijpen.
Leuk, elkaar complimenten geven is idd wel iets wat weinig gebeurd daar hier overalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Iets met lichaamstaal en complimenten, geloof ik.
Ohhh nou snap ik waarom Tim de endeldarm van Franny aan het oprekken is. Ze mag koerier wordenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
precies dat komt vanzelf hier naar toe, in een Frutsel ofzo, iig iemand met een grote endeldarm
Je hebt niks te willen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |