Dat moet je mij echt niet laten doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Compliment opschrijven en op iemand zijn rug plakken.
Dat inderdaad. Hypocriet met een grote H.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef mazaru het volgende:
Wat een hypocriet gedoe. Ze haten elkaar allemaal
Ik sla even over,een natte bruine lijn.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2019 17:29:18 ]
kijk eens naar je rugquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat moet je mij echt niet late doe
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Acceptance" van Bill Viola - 2008
Bammm tussen je schouderbladen..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat moet je mij echt niet late doe
Alles wat met oorlog of politiek te maken heeft gooien ze achter een SLquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
Adriaan wordt beschermd voor zijn ongelooflijk stomme uitspraken.
A: Ondanks dat ik het me niet kan voorstellen... ondanks wat er in de 2e wereldoorlog gebeurt is...
SL
DIT IS EEN QUOTE VAN ADRIAAN!!!
U2quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Aan alle Cossers jullie zijn toppers!
Bij mij mag je er gerust gore klootzak opschrijven hoor, interesseert me echt niks, beschouw ik het gewoon als een geuzennaamquote:
Ik gebruik punaisesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:29 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Bammm tussen je schouderbladen..
doe normaal, je klinkt nu als Timquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bij mij mag je er gerust gore klootzak opschrijven hoor, interesseert me echt niks, beschouw ik het gewoon als een geuzennaam
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik begin wel:
Ik geef Dotteke ,Mazaru en Bloes Bloes een compliment.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Je bent zo lekker mollig - voor Merel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |