Dat is nogal subjectief natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei gisteren al, Jessie pak je ziel onder je arm en ga wandelen.
Was een stuk leuker op de stream toen hij een dag bijna niet in beeld was
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie Sherry er voor aan om deze lips te gebruiken en haar naam eronder te plotteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie Sherry er voor aan om deze lips te gebruiken en haar naam eronder te plotteren
Je kan mij bijeen vegen als het nog gebeurd ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal wel zoiets worden denk ik.
Zonder het eerst te proeven of ietsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:58 schreef Bestweldonker het volgende:
OMG, er wil een schuimpje 50 kilo koffiebonen, vacuum verpakt, zulke sneue mensen.
ja valt echt op he, vanmorgen zag je franny straten en tim ook af en toe in beeld. Maar vanaf het eten niet meer te zien die twee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tim en Franny al de hele middag of streams
Dat is jou mening, ik denk daar anders over. ;-)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei gisteren al, Jessie pak je ziel onder je arm en ga wandelen.
Was een stuk leuker op de stream toen hij een dag bijna niet in beeld was
Ik hoop dat de besteller er een tijdslimiet aan heeft vast gemaakt!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:58 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Aanvraag voor 50kg koffiebonen, wel vacuüm verpakt
Tuuk
Jammer dat het bij die griezel is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:59 schreef mootie het volgende:
Eevee is echt een knuffeltje. Helemaal genestesld op schoot, lekker aaien.
Franny zuigt het in secondes vacuüm 😁quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik hoop dat de besteller er een tijdslimiet aan heeft vast gemaakt!![]()
Of om een pagina vol te baggeren over snot.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Wat zouden we zonder Jessie moeten doen? Dan was er niet eens inspiratie voor een TT
Ik vind Eevie ook leuk. De naam niet, maar het beestje wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag gewoon iets leuk vinden, is helemaal niet eng.
Lotus heb ik nog wel in die hut gezien van haar en franny. Maar die tim en franny zie je dus echt nergens. Of ze moetem in die tent liggen daar s geen stream op geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Lotus, Tim en Franny hebben off stream tijd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |