Je hebt op FB gelezen dat in Utopia? 2xquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:52 schreef mario390 het volgende:
ik heb op facebook gelezen boze man was in utopia
dome jury bij skispringen,valse entscheidung wegen wetterquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
gezellig ... de huilie man van 32 met dat kind van 22 ...
hoe dat publikum zondag avond weer lachen werd, sofia lert tejado dat bakenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
gezellig ... de huilie man van 32 met dat kind van 22 ...
Ja in hupftopic zegt onze Fok Eurosport commentator ook het een en anderquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dome jury bij skispringen,valse entscheidung wegen wetter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in hupftopic zegt onze Fok Eurosport commentator ook het een en anderde wind is niet goed en we hadden geen kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou spannend zat, ik duim mee voor jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben weer thuis.. over een maand nog een detail meting om de juiste sterkte van de vervangende lenzen te bepalen en daarna beide ogen inplannen op een paar week daarna.. Ik zou voor de zomer klaar moeten zijn .. fingers crossed
Ja ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe dat publikum zondag avond weer lachen werd, sofia lert tejado dat baken
Dank je .. er zit iig wat schot in de zaakquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou spannend zat, ik duim mee voor je
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je .. er zit iig wat schot in de zaak
Even lekker genieten.quote:
En internetquote:
Wat ben je kwijt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:33 schreef Voxs het volgende:
Recce, er is een heli hier aan het rondcirkelen. Wat is er aan de hand?
Inbreker.
En banloosquote:
Mijn houtskoolstaafje!quote:
quote:
Ik heb Boldking mesjes, dus komt goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had met pastelkrijt een blad bewerkt en de kitten, met witte vacht ging er net bovenop liggen. Gekleurde poes
Nee slangenkuil maar ik zou pas 14 maart weer mogen posten. Afijn dikke lul drie bier ik ben happy.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
@:Soury hou je wel ff in bij de buren ... tis de moeite niet waard daar
Je moet een krijtje ook niet verwarren met tampons, dat gaat fout.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had met pastelkrijt een blad bewerkt en de kitten, met witte vacht ging er net bovenop liggen. Gekleurde poes
He dat zeiden ze net ook in een ander topic ....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee slangenkuil maar ik zou pas 14 maart weer mogen posten. Afijn dikke lul drie bier ik ben happy.
Oh welke was dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
He dat zeiden ze net ook in een ander topic ....
Ik probeer een antwoord te verzinnenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet een krijtje ook niet verwarren met tampons, dat gaat fout.
Wel raar dat je dan hier ook niet mag posten. Ik dacht dat een ban per topic ofzo is.quote:
Volgens mij is er weer wat geveegd. Men mort wat af.quote:
Kan ik mij goed voorstellen, stresstijd altijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
Oh en ik ben happy dat de verhuizing en de hele tering zooi achter de rug is. Ik ben blij en relaxed. Heeft geen kont met fok te maken
Ja ooit een UTO ban gehad. Maar de laaste paar waren forumbreedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel raar dat je dan hier ook niet mag posten. Ik dacht dat een ban per topic ofzo is.
Lekker de boel alweer en beetje ingericht?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
Oh en ik ben happy dat de verhuizing en de hele tering zooi achter de rug is. Ik ben blij en relaxed. Heeft geen kont met fok te maken
Vreselijk en ik worstelde al een half jaar met verhuizen Ja/Nee. Knoop door hakken is lastig en dan begint de ellende. Rust in het hoofd nu, maandag de sleutel overdracht en het is gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan ik mij goed voorstellen, stresstijd altijd.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
skihupfen, de dader is tevens presentator op Eurosport
Ja, zo'n periode hakt er ook echt in. Nu fijn genieten van nieuwe huisquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk en ik worstelde al een half jaar met verhuizen Ja/Nee. Knoop door hakken is lastig en dan begint de ellende. Rust in het hoofd nu, maandag de sleutel overdracht en het is gedaan.
Niets is zo irritant als een verhuizing, ik moet er echt niet aan denken nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
Nee joh. De keuken is inmiddels wel qua dozen min of meer leeg. Ik heb nu een inductie plaat. Gister even uitgeprobeerd maar dat ding deed het niet. Ik heb dus voor vandaag pizza en oven kroketten uit de ovenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker de boel alweer en beetje ingericht?
ja inductiepannen compatibelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh. De keuken is inmiddels wel qua dozen min of meer leeg. Ik heb nu een inductie plaat. Gister even uitgeprobeerd maar dat ding deed het niet. Ik heb dus voor vandaag pizza en oven kroketten uit de ovenBlijkt dat je er een pan op moet zetten anders werkt het niet.
Zeker na 30 jaar wat een enorme troep heb je (ik iig wel) Die berging was vol met zooi.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niets is zo irritant als een verhuizing, ik moet er echt niet aan denken nu.
Dat hoeft niet persé.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh. De keuken is inmiddels wel qua dozen min of meer leeg. Ik heb nu een inductie plaat. Gister even uitgeprobeerd maar dat ding deed het niet. Ik heb dus voor vandaag pizza en oven kroketten uit de ovenBlijkt dat je er een pan op moet zetten anders werkt het niet.
Ja weet je er waren ook boekjes van de oven en afzuigkap enz... behalve die kookplaat. En ik had geen internet. Vanmiddag via YT en poefquote:
heel herkenbaar, ik had na 10 jaar al 3 boedelbakken bakken naar de vuilnisstort gebracht. En maar klagen dat ik geen ruimte had. Dat is wel het voordeel van kleiner gaan wonen, je moet gewoon troep weggooien en 2 keer nadenken voor je iets wil kopen wat ruimte in beslag neemt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker na 30 jaar wat een enorme troep heb je (ik iig wel) Die berging was vol met zooi.
Je hebt wel pannen nodig met een vlakke onderkant. Als je hiervoor op gas hebt gekookt dan hebben ze die niet meer.quote:
Ja grappig ik had een legerkist van mijn vader altijd in de berging staan. Een flinke die ging naar Indonesië als jonge jongen. Die heb ik nu in de nieuwe keuken staan voor spullen die niet zo vaak gebruik. En het staat leuk en er kan enorm veel in, ik moet qua kastruimte wat inleverenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
heel herkenbaar, ik had na 10 jaar al 3 boedelbakken bakken naar de vuilnisstort gebracht. En maar klagen dat ik geen ruimte had. Dat is wel het voordeel van kleiner gaan wonen, je moet gewoon troep weggooien en 2 keer nadenken voor je iets wil kopen wat ruimte in beslag neemt.
Verhuizen staat denk ik wel in de top-10 van stess dingesen denk ik... dus je leeftquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
Hey ,mooi dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ooit een UTO ban gehad. Maar de laaste paar waren forumbreed
Ik heb een wok en een koekenpan weggegooid. Verder is het okquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt wel pannen nodig met een vlakke onderkant. Als je hiervoor op gas hebt gekookt dan hebben ze die niet meer.
* Superbadeendje de huisvrouw.
Ik kan vertellen dat het op die top tien op nummer 1 stondquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Verhuizen staat denk ik wel in de top-10 van stess dingesen denk ik... dus je leeft
weer wat langer als je dat weer hebt overleefd hebt
ow cool, ben gek op dat soort kisten heb er alleen geen ruimte meer voorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja grappig ik had een legerkist van mijn vader altijd in de berging staan. Een flinke die ging naar Indonesië als jonge jongen. Die heb ik nu in de nieuwe keuken staan voor spullen die niet zo vaak gebruik. En het staat leuk en er kan enorm veel in, ik moet qua kastruimte wat inleveren
oh... kan je nagaan!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat het op die top tien op nummer 1 stond
Waar zou jij staan?quote:
En volgens mij zijn er daar in dat buurtje zeker 4 tot 5 winkels waar je pannen kunt kopenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een wok en een koekenpan weggegooid. Verder is het ok
Als ik iets ben dan is het wel verhuismoe.quote:
Maar misschien had je die over 1 of 2 jaar wel weer kunnen gebruiken als je iets nieuws koopt ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een wok en een koekenpan weggegooid. Verder is het ok
O, dit is nog niks.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik denk... kom even gezellig mee beppen.... maar dit gaat zi snel.. niet te volgen 😂
Niks SC aan... 😎
Soms gaat er hier even een schokgolf doorheen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik denk... kom even gezellig mee beppen.... maar dit gaat zi snel.. niet te volgen 😂
Niks SC aan... 😎
Dan ga je naar de UTO sc daar is het wat rustigerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Niks SC aan... 😎
hou op schei uit........ ik ben geloof ik 7x verhuisd voor dat ik hier kwamquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik iets ben dan is het wel verhuismoe.
Is dat zo'n houten reiskoffer? zoiets heb ik als "salon-tafel" van de oom van mn moeder of zoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja grappig ik had een legerkist van mijn vader altijd in de berging staan. Een flinke die ging naar Indonesië als jonge jongen. Die heb ik nu in de nieuwe keuken staan voor spullen die niet zo vaak gebruik. En het staat leuk en er kan enorm veel in, ik moet qua kastruimte wat inleveren
UTO? 🤔quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga je naar de UTO sc daar is het wat rustiger
Ja dat zien we dan wel weer. Ik heb wel weer een doos LP's mee. (waarom eigenlijk)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien had je die over 1 of 2 jaar wel weer kunnen gebruiken als je iets nieuws koopt ...
Ik heb nu mijn plek wel gevonden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
hou op schei uit........ ik ben geloof ik 7x verhuisd voor dat ik hier kwam
Ik kom wel af en toe savonds voorbij wippen...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms gaat er hier even een schokgolf doorheen.Maar je bent welkom.
Ik ook in totaat 7 x vanuit de veenklotenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:17 schreef FANN het volgende:
[..]
hou op schei uit........ ik ben geloof ik 7x verhuisd voor dat ik hier kwam
ik ook alleen jammer dat ik geen lift heb... dat zou wel kunnen een probleem kunnen worden, maar ikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn plek wel gevonden.
Van mij mag ze wel in dit topic niet verband worden.quote:
Ik zeg maar zo, je moet altijd wat te wensen hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook alleen jammer dat ik geen lift heb... dat zou wel kunnen een probleem kunnen, maar ik
hoop het niet......
ik wens een liftquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, je moet altijd wat te wensen hebben.
ik heb een lift, maar zit op 6 hoog...paar jaar geleden waren allebei de liften kapoet en moest dus met de trap. Ging nog net. Maar ik weet niet of ik het over 5 jaar nog steeds kan.quote:
Hij kan binnenkort weer uit zijn doppen kijken.quote:
waarom zou je een voordeur met AB willen hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een voordeur met AB... maar daar heb ik de bediening niet van
hoef je het sleutelgat niet te zoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom zou je een voordeur met AB willen hebben?
dat ik inderdaad wel een heel geluk... ik moet er niet aan denken...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij kan binnenkort weer uit zijn doppen kijken.
hm, daar heb ik gelukkig geen last van. Zelfs in het donker kan ik 'm vinden. Maar ik heb het eigenlijk nog nooit eerder gehoord.quote:
En als je het sleutelgat hebt gevonden dan moet je ook nog de sleutel vinden.quote:
gewoon zoekgeraakt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
ik mis nog steeds een doos uit de verhuizing van Amsterdam huis 1 naar Amsterdam huis 2
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef chufi het volgende:
Nee er woont een gehandicapte in de flat met een e-kar
hoeveel jaar geleden is dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
ik mis nog steeds een doos uit de verhuizing van Amsterdam huis 1 naar Amsterdam huis 2
die voel ik in mn broekzak... das nooit zo'n probleem.. Maar nu doe ik het regelmatig gewoon op de tastquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als je het sleutelgat hebt gevonden dan moet je ook nog de sleutel vinden.
Die doos zit hier, genaamd....?quote:
Ja en de stickers staan er nog inquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat zo'n houten reiskoffer? zoiets heb ik als "salon-tafel" van de oom van mn moeder of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |