ik ook alleen jammer dat ik geen lift heb... dat zou wel kunnen een probleem kunnen worden, maar ikquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn plek wel gevonden.
Van mij mag ze wel in dit topic niet verband worden.quote:
Ik zeg maar zo, je moet altijd wat te wensen hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook alleen jammer dat ik geen lift heb... dat zou wel kunnen een probleem kunnen, maar ik
hoop het niet......
ik wens een liftquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, je moet altijd wat te wensen hebben.
ik heb een lift, maar zit op 6 hoog...paar jaar geleden waren allebei de liften kapoet en moest dus met de trap. Ging nog net. Maar ik weet niet of ik het over 5 jaar nog steeds kan.quote:
Hij kan binnenkort weer uit zijn doppen kijken.quote:
waarom zou je een voordeur met AB willen hebben?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een voordeur met AB... maar daar heb ik de bediening niet van
hoef je het sleutelgat niet te zoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
waarom zou je een voordeur met AB willen hebben?
dat ik inderdaad wel een heel geluk... ik moet er niet aan denken...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij kan binnenkort weer uit zijn doppen kijken.
hm, daar heb ik gelukkig geen last van. Zelfs in het donker kan ik 'm vinden. Maar ik heb het eigenlijk nog nooit eerder gehoord.quote:
En als je het sleutelgat hebt gevonden dan moet je ook nog de sleutel vinden.quote:
gewoon zoekgeraakt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
ik mis nog steeds een doos uit de verhuizing van Amsterdam huis 1 naar Amsterdam huis 2
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef chufi het volgende:
Nee er woont een gehandicapte in de flat met een e-kar
hoeveel jaar geleden is dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
ik mis nog steeds een doos uit de verhuizing van Amsterdam huis 1 naar Amsterdam huis 2
die voel ik in mn broekzak... das nooit zo'n probleem.. Maar nu doe ik het regelmatig gewoon op de tastquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als je het sleutelgat hebt gevonden dan moet je ook nog de sleutel vinden.
Die doos zit hier, genaamd....?quote:
Ja en de stickers staan er nog inquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat zo'n houten reiskoffer? zoiets heb ik als "salon-tafel" van de oom van mn moeder of zo
Moeten we voor je zoeken?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
Had je een vent in Adam 1 of 2 ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:28 schreef sacha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |