Even bijkomen dan maar tot het zicht helder wordt.quote:
Heerlijk nummer, liefst zonder Snoop, hoewel ik hem deze keer bewust koos.quote:
Lekker, duurt niet lang meer voordat ik dat ook weer kan.quote:
116 00 skihupfenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:43 schreef chufi het volgende:
Ja nog 1 afspraak om daarna nieuwe lensjes te krijgen
Dat is inderdaad goed nieuws.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Goed nieuwtje van mijn kant. Ik kan mijn kruk op.marktplaats zetten.
Ik weet er niet zoveel van, ik weet alleen dat ze fijne nummers maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, liefst zonder Snoop, hoewel ik hem deze keer bewust koos.
Succes Chufferquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:12 schreef chufi het volgende:
Nou daar komt ie.... Zullen eerst wel koffie gaan drinken
Ben weer thuis.. over een maand nog een detail meting om de juiste sterkte van de vervangende lenzen te bepalen en daarna beide ogen inplannen op een paar week daarna.. Ik zou voor de zomer klaar moeten zijn .. fingers crossedquote:
Krijg je een oogoperatie waar de lenzen dan geplaatst worden. Ik dacht van wel maar ik ben het een beetje kwijt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben weer thuis.. over een maand nog een detail meting om de juiste sterkte van de vervangende lenzen te bepalen en daarna beide ogen inplannen op een paar week daarna.. Ik zou voor de zomer klaar moeten zijn .. fingers crossed
Ja mijn eigen vertroebelde inwendige ooglenzen worden vervangen door nieuwe op sterkte en met andere correcties ..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg je een oogoperatie waar de lenzen dan geplaatst worden. Ik dacht van wel maar ik ben het een beetje kwijt.
Tof om te horen, zal lastig en wennen zijn in het begin. Ik ben nu al blij voor je.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mijn eigen vertroebelde inwendige ooglenzen worden vervangen door nieuwe op sterkte en met andere correcties ..
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
ik zie wat hupfen, maar niet heel duidelijk
Ik hoop dat er weer een wereld voor me open gaat... jet beeld dat de afgelopen jaren langzaam vertroebeld zonder er erg in te hebben ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof om te horen, zal lastig en wennen zijn in het begin. Ik ben nu al blij voor je.
Dat heb ik gemist ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:52 schreef mario390 het volgende:
ik heb op facebook gelezen boze man was in utopia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |