Je hebt op FB gelezen dat in Utopia? 2xquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:52 schreef mario390 het volgende:
ik heb op facebook gelezen boze man was in utopia
dome jury bij skispringen,valse entscheidung wegen wetterquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
gezellig ... de huilie man van 32 met dat kind van 22 ...
hoe dat publikum zondag avond weer lachen werd, sofia lert tejado dat bakenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
gezellig ... de huilie man van 32 met dat kind van 22 ...
Ja in hupftopic zegt onze Fok Eurosport commentator ook het een en anderquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
dome jury bij skispringen,valse entscheidung wegen wetter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in hupftopic zegt onze Fok Eurosport commentator ook het een en anderde wind is niet goed en we hadden geen kansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou spannend zat, ik duim mee voor jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben weer thuis.. over een maand nog een detail meting om de juiste sterkte van de vervangende lenzen te bepalen en daarna beide ogen inplannen op een paar week daarna.. Ik zou voor de zomer klaar moeten zijn .. fingers crossed
Ja ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe dat publikum zondag avond weer lachen werd, sofia lert tejado dat baken
Dank je .. er zit iig wat schot in de zaakquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou spannend zat, ik duim mee voor je
Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je .. er zit iig wat schot in de zaak
Even lekker genieten.quote:
En internetquote:
Wat ben je kwijt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:33 schreef Voxs het volgende:
Recce, er is een heli hier aan het rondcirkelen. Wat is er aan de hand?
Inbreker.
En banloosquote:
Mijn houtskoolstaafje!quote:
quote:
Ik heb Boldking mesjes, dus komt goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had met pastelkrijt een blad bewerkt en de kitten, met witte vacht ging er net bovenop liggen. Gekleurde poes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |