Nee slangenkuil maar ik zou pas 14 maart weer mogen posten. Afijn dikke lul drie bier ik ben happy.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
@:Soury hou je wel ff in bij de buren ... tis de moeite niet waard daar
Je moet een krijtje ook niet verwarren met tampons, dat gaat fout.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had met pastelkrijt een blad bewerkt en de kitten, met witte vacht ging er net bovenop liggen. Gekleurde poes
He dat zeiden ze net ook in een ander topic ....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee slangenkuil maar ik zou pas 14 maart weer mogen posten. Afijn dikke lul drie bier ik ben happy.
Oh welke was dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
He dat zeiden ze net ook in een ander topic ....
Ik probeer een antwoord te verzinnenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet een krijtje ook niet verwarren met tampons, dat gaat fout.
Wel raar dat je dan hier ook niet mag posten. Ik dacht dat een ban per topic ofzo is.quote:
Volgens mij is er weer wat geveegd. Men mort wat af.quote:
Kan ik mij goed voorstellen, stresstijd altijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
Oh en ik ben happy dat de verhuizing en de hele tering zooi achter de rug is. Ik ben blij en relaxed. Heeft geen kont met fok te maken
Ja ooit een UTO ban gehad. Maar de laaste paar waren forumbreedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel raar dat je dan hier ook niet mag posten. Ik dacht dat een ban per topic ofzo is.
Lekker de boel alweer en beetje ingericht?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
Oh en ik ben happy dat de verhuizing en de hele tering zooi achter de rug is. Ik ben blij en relaxed. Heeft geen kont met fok te maken
Vreselijk en ik worstelde al een half jaar met verhuizen Ja/Nee. Knoop door hakken is lastig en dan begint de ellende. Rust in het hoofd nu, maandag de sleutel overdracht en het is gedaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan ik mij goed voorstellen, stresstijd altijd.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
skihupfen, de dader is tevens presentator op Eurosport
Ja, zo'n periode hakt er ook echt in. Nu fijn genieten van nieuwe huisquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreselijk en ik worstelde al een half jaar met verhuizen Ja/Nee. Knoop door hakken is lastig en dan begint de ellende. Rust in het hoofd nu, maandag de sleutel overdracht en het is gedaan.
Niets is zo irritant als een verhuizing, ik moet er echt niet aan denken nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:54 schreef Soury het volgende:
Nee joh. De keuken is inmiddels wel qua dozen min of meer leeg. Ik heb nu een inductie plaat. Gister even uitgeprobeerd maar dat ding deed het niet. Ik heb dus voor vandaag pizza en oven kroketten uit de ovenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker de boel alweer en beetje ingericht?
ja inductiepannen compatibelquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh. De keuken is inmiddels wel qua dozen min of meer leeg. Ik heb nu een inductie plaat. Gister even uitgeprobeerd maar dat ding deed het niet. Ik heb dus voor vandaag pizza en oven kroketten uit de ovenBlijkt dat je er een pan op moet zetten anders werkt het niet.
Zeker na 30 jaar wat een enorme troep heb je (ik iig wel) Die berging was vol met zooi.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niets is zo irritant als een verhuizing, ik moet er echt niet aan denken nu.
Dat hoeft niet persé.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh. De keuken is inmiddels wel qua dozen min of meer leeg. Ik heb nu een inductie plaat. Gister even uitgeprobeerd maar dat ding deed het niet. Ik heb dus voor vandaag pizza en oven kroketten uit de ovenBlijkt dat je er een pan op moet zetten anders werkt het niet.
Ja weet je er waren ook boekjes van de oven en afzuigkap enz... behalve die kookplaat. En ik had geen internet. Vanmiddag via YT en poefquote:
heel herkenbaar, ik had na 10 jaar al 3 boedelbakken bakken naar de vuilnisstort gebracht. En maar klagen dat ik geen ruimte had. Dat is wel het voordeel van kleiner gaan wonen, je moet gewoon troep weggooien en 2 keer nadenken voor je iets wil kopen wat ruimte in beslag neemt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker na 30 jaar wat een enorme troep heb je (ik iig wel) Die berging was vol met zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |