SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ha, dat je het zo noemt...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
Of nee, dit komt uit die voorloper van Grease-film
Ik heb de film nooit gezien en dat is mijn associatie vanwege John Travoltaquote:
Nooit Saturday Night Fever gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de film nooit gezien en dat is mijn associatie vanwege John Travolta
Ja, ga ik eens doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit Saturday Night Fever gezien?
Dat moet je dan echt eens doen, al was het maar vanwege de muziek...
Dat dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit Saturday Night Fever gezien?
Dat moet je dan echt eens doen, al was het maar vanwege de muziek...
Je had hem gewoon een showtje doorgeschoven.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had hem gewoon een showtje doorgeschoven.
Komt waarschijnlijk omdat het de Cats zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM's laat de B-kant draaien tijdens haar uitvaart.
Echt iets om naar uit te kijken...
Prachtig nummerquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM's laat de B-kant draaien tijdens haar uitvaart.
Echt iets om naar uit te kijken...
Die afspraak hebben wij ook. De bedoeling is dat peaceman eerder gaat dan ik.quote:
En weet peaceman dat ook al?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die afspraak hebben wij ook. De bedoeling is dat peaceman eerder gaat dan ik.
Wij praten nooit over dit soort dingen. Struisvogelpolitiek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die afspraak hebben wij ook. De bedoeling is dat peaceman eerder gaat dan ik.
Niet te lang doen hoor.... kop in het zand steken..... dan stik je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij praten nooit over dit soort dingen. Struisvogelpolitiek.
We hadden het er toevallig gisteren over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ik nog leef.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet te lang doen hoor.... kop in het zand steken..... dan stik je.
Het is zijn voorstel. We hebben het hier al vaker over gehad. Ook over de muziek e.d.quote:
Komt het er niet van of is het een onderwerp dat jullie vermijden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje wilde helemaal geen muziek bij de begrafenis van haar moeder. Zoals ze zei: dan wordt mooie muziek voor mij voor altijd verpest en nummers die ik niet mooi vind, wil ik ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden het er toevallig gisteren over.
Toen heb ik die afspraak ook gemaakt...
Niet bewust vermijden, maar het komt gewoon nooit ter sprake.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt het er niet van of is het een onderwerp dat jullie vermijden?
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje wilde helemaal geen muziek bij de begrafenis van haar moeder. Zoals ze zei: dan wordt mooie muziek voor mij voor altijd verpest en nummers die ik niet mooi vind, wil ik ook niet.
Ik vond dat wel een goede redenering eigenlijk. Ze heeft zich er ook aan gehouden.
De techniek van toen was toch veel beter.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die microfoontjes van vroeger.
Dat er nog geluid uit kwam...
Snap ik wel, maar muziek weerspiegelt voor mij een persoon.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje wilde helemaal geen muziek bij de begrafenis van haar moeder. Zoals ze zei: dan wordt mooie muziek voor mij voor altijd verpest en nummers die ik niet mooi vind, wil ik ook niet.
Ik vond dat wel een goede redenering eigenlijk. Ze heeft zich er ook aan gehouden.
Ik vind dat je er ook wel troost uit kunt halen. Maar het is voor iedereen heel persoonlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Okay. Jullie weten dan ook niet van elkaar wat jullie zouden willen? Qua afscheid?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet bewust vermijden, maar het komt gewoon nooit ter sprake.
Ik ga bij het grofvuil en mw. MM in de chemobak...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Jullie weten dan ook niet van elkaar wat jullie zouden willen? Qua afscheid?
Nee. Ook niet van mijn ouders of zo. Eerlijk gezegd vind ik het ook iets voor de nabestaanden. Als ik het nu zou gaan bepalen voelt dat als 'over mijn graf heen regeren' of zoiets.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Jullie weten dan ook niet van elkaar wat jullie zouden willen? Qua afscheid?
Maar het is ook niets als ze je graf niet bijhouden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Ook niet van mijn ouders of zo. Eerlijk gezegd vind ik het ook iets voor de nabestaanden. Als ik het nu zou gaan bepalen voelt dat als 'over mijn graf heen regeren' of zoiets.
Het enige dat ik heb gezegd is dat ik niet gecremeerd wil worden.
Helaas mag dat niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga bij het grofvuil en mw. MM in de chemobak...
Zelfs dat moment wil ik zelf kunnen bepalen...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Ook niet van mijn ouders of zo. Eerlijk gezegd vind ik het ook iets voor de nabestaanden. Als ik het nu zou gaan bepalen voelt dat als 'over mijn graf heen regeren' of zoiets.
Had ik vorige keer al beloofd hè?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een fijne show met veel bekende en lekkere nummers.
Ik weet het wel in hoofdlijnen van peaceman en hij van mij. Ik weet het ook wel van mijn moeder, mijn vader wil het daar niet over hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Had ik vorige keer al beloofd hè?
Dat lost zich vanzelf op, genoeg van dat spul in haar lichaam...quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze past niet in dat kleine chemobakje
Die heb ik al een tijdje niet gesproken, weten zij veel als je niks meldt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De Wet op de lijkbezorging? Maar misschien lukt het wel.
Je kunt je levensverzekering gewoon eerder uitkopen. Hebben mijn ouders gedaan toen ze geld nodig hadden. Was wel een eyeopener voor me.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet gesproken, weten zij veel als je niks meldt.
Maar ik gun mw. MM mijn levensverzekering, dus ik ga de oven waarschijnlijk wel in...
Ik ga er vanuit dat dat niet nodig is...quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt je levensverzekering gewoon eerder uitkopen. Hebben mijn ouders gedaan toen ze geld nodig hadden. Was wel een eyeopener voor me.
Een aangetrouwde schoonmoeder werkt in het crematorium in Lelystad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kunt je crematie alvast een keer oefenen https://www.metronieuws.n(...)gecremeerd-te-worden
overlijdensrisicoverzekering bij de hypotheek hadden we wel, anders had ik een serieuze uitdaging gehad als Symph van de trap zou vallenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit afgesloten bij het afsluiten van onze hypotheek, voor het geval dat...
Dan heb je het op die manier geregeld, ook prima.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
overlijdensrisicoverzekering bij de hypotheek hadden we wel, anders had ik een serieuze uitdaging gehad als Symph van de trap zou vallen
het deel wat aan de hypotheekbank verpand is keert idd niet cash uit, maar je kunt ook los een ORV afsluiten, ik gok dat jullie levensverzekering er zo een is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je het op die manier geregeld, ook prima.
Alleen keert die niet uit in cash bij overlijden, als ik het goed heb...
Nee, die van ons keert in geld uit bij overleden en is niet gekoppeld aan de hypotheek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het deel wat aan de hypotheekbank verpand is keert idd niet cash uit, maar je kunt ook los een ORV afsluiten, ik gok dat jullie levensverzekering er zo een is.
We hebben nu niks meer
ja, wij hadden er twee. Die voor de hypotheekbank nodig was dekte maar de helft en ook de helft van de hypotheek had ik niet kunnen dragen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die van ons keert in geld uit bij overleden en is niet gekoppeld aan de hypotheek.
Daarmee zijn we wat vrijer met wat de langstlevende met de uitkering kan doen.
Het is alleen wel op hetzelfde moment afgesloten als de hypotheek...
Ah, in dat geval heb je gelijk, hoewel dat destijds volgens mij niet zo genoemd werd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, wij hadden er twee. Die voor de hypotheekbank nodig was dekte maar de helft en ook de helft van de hypotheek had ik niet kunnen dragen.
Ik bedoel dat jullie verzekering een losse ORV is. Een levensverzekering keert juist niet uit bij overlijden, maar bij in leven zijn op een bepaalde datum.
ik heb altijd gelijk, vraag maar aan Symphquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, in dat geval heb je gelijk, hoewel dat destijds volgens mij niet zo genoemd werd.
Heb al eeuwen niet meer naar de papieren gekeken...
Kijk, dat is slim. In plaats van in bed liggen piekeren gewoon opstaan en er wat aan doen!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:16 schreef MadMaster het volgende:
Hopla, even een half nachtje werken, maar dan heb je ook wat...![]()
Hallo!
quote:
Goedemorgen.quote:
Ja..... 't is weer voorbij die vroege lente.quote:
Niets zo veranderlijk als het weerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Ja..... 't is weer voorbij die vroege lente.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
En omdat het weer vrijdag is weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het bijna Carnaval is) carnavalsvlaai:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:05 schreef Melting het volgende:
En omdat het weer vrijdag is weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het bijna Carnaval is) carnavalsvlaai:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Balen voor je. Maar helaas.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Is het al 16:45 uur? Zo geen zin om te werken vandaag...
En ik kan niet vrij nemen....![]()
ik heb nog wel wat mailtjes over hoor als je je verveelt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Is het al 16:45 uur? Zo geen zin om te werken vandaag...
En ik kan niet vrij nemen....![]()
Goedemorgen Symph.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat mailtjes over hoor als je je verveelt.
Begon met 58, heb er 14 beantwoord en de teller staat nu op 62.
Goedemorgen
wil jij aan doedezemaar doorgeven dat ik niet meer thuis kom?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Je moet iets harder doorwerken. Je mag pas naar huis als je alle mails hebt weggewerkt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wil jij aan doedezemaar doorgeven dat ik niet meer thuis kom?![]()
en of ze even een pyjama op wil sturen naar mijn werkadres?
Ctrl + A, Del...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
told you so...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jammer... net wel een druk uurtje gehad, dus dat uurtje ging best snel voorbij.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
nee dat dan weer niet gelukkigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dat zijn wel heel veel mailtjes. Zoveel heb ik er niet hoor, misschien in een week. Zitten die allemaal in je eigen mailbox?
ik heb het voorgesteldquote:
Ow gelukkig maar dan en dan kan ik me het aantal ook wel voorstellen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat dan weer niet gelukkig
Mijn eigen taken heb ik ook klaar, dus alles wat ik nu doe is ter ondersteuning van collega's.
nopequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen
Nog mensen die gaan carnavallen hier?
Ik ga zondag met mijn dochter en kleindochter naar Oeteldonkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen
Nog mensen die gaan carnavallen hier?
Leuk, dan is de optocht ook toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zondag met mijn dochter en kleindochter naar Oeteldonk
![]()
Nee, die is maandag. We gaan " de prins inhalen"quote:
Just Me en de inhalige Prins...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:59 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, die is maandag. We gaan " de prins inhalen"
deed ik vroeger met mijn ouders, later alleen met mijn moeder en nu is de volgende generatie aan de beurt
Echt een traditie dus, wel leuk zo!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:59 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, die is maandag. We gaan " de prins inhalen"
deed ik vroeger met mijn ouders, later alleen met mijn moeder en nu is de volgende generatie aan de beurt
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Echt een traditie dus, wel leuk zo!
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:45 schreef peaceman het volgende:
Misschien vanavond showtje, maar geen, ik herhaal, geen carnavalsmuziek.
Dus omwonenden hoeven toch geen abonnement af te sluiten om thuis te kunnen komen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen uitbreiding van de Efteling:
NWS / Domper voor Efteling: uitbreidingsplannen de kast in
Die kunnen toch gewoon hun eigen persoonlijke droomvlucht maken om virtueel thuis te komen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus omwonenden hoeven toch geen abonnement af te sluiten om thuis te kunnen komen?
Ow ja dat kan vanaf vandaag. Ik ga vanavond eens kijken. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope
Wel net onze belastingaangifte gedaan
Nee Raf.... het zijn geen 3 uurtjes voor Raf.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:29 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee Raf.... het zijn geen 3 uurtjes voor Raf.
Dat had ik ook gelezenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:46 schreef peaceman het volgende:
Hoe laat wil je naatje? Ik heb ook plannen
Na 22.00 ergens als ik gaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:46 schreef peaceman het volgende:
Hoe laat wil je naatje? Ik heb ook plannen
ga je schamen!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag me af wie Mark Hollis...
The vroeg?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Woordgrapje, hij is van Talk Talk toch?
Ill bet, ben nu alleen wel aan het gamenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
@:trashcanman jij gaat de muziek van peaceman waarderen denk ik
Ik vind het wel mooi hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef peaceman het volgende:
wees gerust, niet alles wordt zo pittig als deze...
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hun op één na bekendste nummer, denk ik
Ja, heb ik wel vaker wanneer jij aan het draaien bent geloof ik.quote:
ow dan ben je nog wel even bezig toch? martelgang vind ik het altijd... maar ook leuk en een uitdagingquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik speel trouwens met de gedachte om binnenkort mijn Top 200 allertijden (of misschien Top 250) op Radio 49 uit te zenden. Ik ga de lijst binnen nu en tien dagen herzien/actualiseren. De vorige editie is bijna 5 jaar oud.
Ik denk dat het meevalt. Ik heb een lijstje met mogelijke nieuwe binnenkomers, plus een stuk of wat nummers die de afgelopen jaren hoog zijn geëindigd in mijn jaarlijst. En ik heb al een basis, in de vorm van een bestaande Top 200.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dan ben je nog wel even bezig toch? martelgang vind ik het altijd... maar ook leuk en een uitdaging
ja maar je vergeet altijd nummers en daar kom je achter terwijl je al bezig bent..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat het meevalt. Ik heb een lijstje met mogelijke nieuwe binnenkomers, plus een stuk of wat nummers die de afgelopen jaren hoog zijn geëindigd in mijn jaarlijst. En ik heb al een basis, in de vorm van een bestaande Top 200.
Of pas daarnaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar je vergeet altijd nummers en daar kom je achter terwijl je al bezig bent..
Helaas, ik ga ergens na @peaceman op de ether, dus mocht je op een bepaald moment klaar zijn met gamen...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ill bet, ben nu alleen wel aan het gamen
Klinkt heel anders dan de cd die ik hier van ze heb.quote:
Games kun je ook op pauze zettenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helaas, ik ga ergens na @:peaceman op de ether, dus mocht je op een bepaald moment klaar zijn met gamen...
moet zeggen dat ik er best last van gehad heb.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja![]()
Ik zal mijn komende show ook openen met een nummer van Talk Talk.
geeft toch niets, you're only humanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik er best last van gehad heb.
Snap ik en herken ik. Artiesten van wiens muziek je erg houdt, zijn bijna als familieleden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik er best last van gehad heb.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:35 schreef peaceman het volgende:
Pet Shop Boys - West End girls (Remixed by Shep Pettibone)
Het geluid viel even weg, inderdaad. Paar seconden maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:42 schreef brother52 het volgende:
Viel je nou net even weg of ligt dat aan mijn verbinding?
ow stond zelf even in de keukenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:42 schreef brother52 het volgende:
Viel je nou net even weg of ligt dat aan mijn verbinding?
sowieso wel een goede artieste hoor. zeker 10-15 meer dan uitstekende nummers gemaakt.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
sowieso wel een goede artieste hoor. zeker 10-15 meer dan uitstekende nummers gemaakt.
Komt van het toch wel onderschatte album Monster.quote:
Klinkt heel anders dan ik van R.E.M. ben gewend. Het zit niet zo ver af van bepaalde nummers op het album Hotel van Moby.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Komt van het toch wel onderschatte album Monster.
Klinkt inderdaad anders maar tegelijk is het wel weer typisch REM.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt heel anders dan ik van R.E.M. ben gewend. Het zit niet zo ver af van bepaalde nummers op het album Hotel van Moby.
Ik moet maar eens een lijstje maken voor jou met nummers uit hun hele oeuvre die je moet gaan luisteren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt heel anders dan ik van R.E.M. ben gewend. Het zit niet zo ver af van bepaalde nummers op het album Hotel van Moby.
quote:
bedje voor de jongste kabouterquote:
Ow daar is het antwoord.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:08 schreef just me het volgende:
* just me gaat afsluiten, even baby ledikantje in elkaar knutselen
succes! Hopelijk is het geen ikea bed... anders zal je wel wat onderdelen missen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:08 schreef just me het volgende:
* just me gaat afsluiten, even baby ledikantje in elkaar knutselen
En wat heb ik hierna klaarstaan....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Behoort tot mijn eerste herinneringen aan muziek. Stond tegelijk in de hitlijst met I Won't Let You Down.
Die is ook mooiquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Behoort tot mijn eerste herinneringen aan muziek. Stond tegelijk in de hitlijst met I Won't Let You Down.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
En wat heb ik hierna klaarstaan....![]()
![]()
PHD - I won't let you down
ik ga het noteren...quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:26 schreef peaceman het volgende:
Jermaine Jackson & Pia Zadora - When The Rain Begins To Fall
yup... doin it van LL Cool J of niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken dit niet...
Maar ik weet wel dat het is gesampled in een hiphopnummer
tbh eigenlijk wel, maar jij bepaalt. Zo is het ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:33 schreef naatje_1 het volgende:
Zal ik om 22.15 gaan, of heb je zin in een half uur verlenging?
Juist jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup... doin it van LL Cool J of niet?
22.30 it is, zou je dat dan ook op het rooster kunnen zetten?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
tbh eigenlijk wel, maar jij bepaalt. Zo is het ook.
check!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
22.30 - (onbepaald) Gesnater met DeNater
beter die dan de muziek zelf, maar wel irritant.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt erop dat de mp3-tags weer haperen
ongepland... maar wel lekkere liedjes hoor...quote:
Maybe kom ik ook luisteren, thanks voor de mentionquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
@:ijs_beer @:moemoeik ga om 22.30 draaien, peaceman is nu lekker bezig
Misschien dat ik ff meeluister.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
@:ijs_beer @:moemoeik ga om 22.30 draaien, peaceman is nu lekker bezig
Inderdaad. Ben er mee opgegroeid omdat m'n ouders er platen van hadden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:05 schreef peaceman het volgende:
Wat heeft Talk Talk toch prachtige muziek gemaakt![]()
![]()
StuBru heeft een heel nieuw uiterlijk op hun site, en De Afrekening is niet meer te vinden via google...quote:
Dan zal -ie wel gestopt zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
StuBru heeft een heel nieuw uiterlijk op hun site, en De Afrekening is niet meer te vinden via google...
hmm, vreemd, nouja, morgen afwachten danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zal -ie wel gestopt zijn
Edit: volgens de site wordt de lijst morgen op de radio uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |