SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ha, dat je het zo noemt...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
Of nee, dit komt uit die voorloper van Grease-film
Ik heb de film nooit gezien en dat is mijn associatie vanwege John Travoltaquote:
Nooit Saturday Night Fever gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de film nooit gezien en dat is mijn associatie vanwege John Travolta
Ja, ga ik eens doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit Saturday Night Fever gezien?
Dat moet je dan echt eens doen, al was het maar vanwege de muziek...
Dat dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit Saturday Night Fever gezien?
Dat moet je dan echt eens doen, al was het maar vanwege de muziek...
Je had hem gewoon een showtje doorgeschoven.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had hem gewoon een showtje doorgeschoven.
Komt waarschijnlijk omdat het de Cats zijn.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM's laat de B-kant draaien tijdens haar uitvaart.
Echt iets om naar uit te kijken...
Prachtig nummerquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM's laat de B-kant draaien tijdens haar uitvaart.
Echt iets om naar uit te kijken...
Die afspraak hebben wij ook. De bedoeling is dat peaceman eerder gaat dan ik.quote:
En weet peaceman dat ook al?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die afspraak hebben wij ook. De bedoeling is dat peaceman eerder gaat dan ik.
Wij praten nooit over dit soort dingen. Struisvogelpolitiek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die afspraak hebben wij ook. De bedoeling is dat peaceman eerder gaat dan ik.
Niet te lang doen hoor.... kop in het zand steken..... dan stik je.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij praten nooit over dit soort dingen. Struisvogelpolitiek.
We hadden het er toevallig gisteren over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ik nog leef.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet te lang doen hoor.... kop in het zand steken..... dan stik je.
Het is zijn voorstel. We hebben het hier al vaker over gehad. Ook over de muziek e.d.quote:
Komt het er niet van of is het een onderwerp dat jullie vermijden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje wilde helemaal geen muziek bij de begrafenis van haar moeder. Zoals ze zei: dan wordt mooie muziek voor mij voor altijd verpest en nummers die ik niet mooi vind, wil ik ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden het er toevallig gisteren over.
Toen heb ik die afspraak ook gemaakt...
Niet bewust vermijden, maar het komt gewoon nooit ter sprake.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt het er niet van of is het een onderwerp dat jullie vermijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |