quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoogste tijd voor intrede van Ivan
Ben benieuwd of ze wel beelden gaan laten zien, geloof er weinig van eerlijk gezegd, als ik hier lees zijn de SL erg veel aanwezig en proberen ze van alles niet te laten zien of horen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van morgen moest die huilen zei Hiske, ook daarin is hij beschermd want het is net te zien geweest op de streams. Normaal brengen ze alle jankers gelijk in beeld
Kan mij er iets bij voorstellen. Beetje klein ook. Oppervlakkig, ik weet het, maar had er zin in.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee met Eric naast je moet je happy zijn, no way, al was die de laatste vent op aarde![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een vroegoude man met een verbeten hoofd, die hoef ik ook niet in mijn armen
Dat denk ik ook, ook in de krant is er niets over geschreven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Ivan the king
[..]
Ben benieuwd of ze wel beelden gaan laten zien, geloof er weinig van eerlijk gezegd, als ik hier lees zijn de SL erg veel aanwezig en proberen ze van alles niet te laten zien of horen.
ik vertrouw jens niet in deze.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef DKUp het volgende:
Tim doet weer leuk met Jens en Mylène.
al een tijd je alleen had erik niet gezegd dat hij aangesloten wasquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
het heeft ook een voordeel jessie is weinig onstream
en het gaat al pagina's lang over hemquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
het heeft ook een voordeel jessie is weinig onstream
Is toch totaal ongeloofwaardig wat we zien op de streams tussen Jens en Tim. Hij zou dus tim al dat gelazer vergeven en op Jessie stemmen voor 1 leugen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vertrouw jens niet in deze.
normaal staat er wel iets vooral omdat iedereen het erover had . dus is veel gebeurtquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ook in de krant is er niets over geschreven.
Ik ook niet meer nadat ik hem van de week met Jessie heb horen pratenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vertrouw jens niet in deze.
4 handen op 1 buik van de weekquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet meer nadat ik hem van de week met Jessie heb horen praten
moet hij in ieder geval nog volhouden tot dinsdagquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef DKUp het volgende:
Tim doet weer leuk met Jens en Mylène.
Das dan wel heel raar als je nagaat wat hij net tegen Brandon zeiquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Adriaan en Jessie in gesprek. Adriaan heeft er echt de balen in. Jessie zegt wat dan precies. Adriaan zegt dat kan ik hier niet vertellen. Het heeft niet met jou zozeer te maken en wederom een SL
dus de boosheid van adje is niet eens alleen op jessie, nice om te wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Adriaan en Jessie in gesprek. Adriaan heeft er echt de balen in. Jessie zegt wat dan precies. Adriaan zegt dat kan ik hier niet vertellen. Het heeft niet met jou zozeer te maken en wederom een SL
Dat was voor dinsdagavond. Maar wat ik ook niet snap Jens had flugels meegenomen die boot in samen met Gerrit. En woensdagochtend zei Jessie in een gesprek met gerrit nadat gerrit zei dat jens zich lullig voelde vanwege het drinken , ik heb zelf gedronken en ben daar zelf verantwoordelijk voor niet hij.quote:
Echt nare dingen kan haast niet......vooral als de meerderheid het niet zit zitten om zo door te gaan....dan stap je toch op met zijn allen.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hoe geheimzinniger ze doen hoe meer ik ervan overtuigd ben dat er nare dingen zijn gebeurt
Nee, hij kwam er voor uit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
dan zou jens roomser dan de paus zijn
Jessie heeft Jens nogal aangesproken op zijn drank gebruik tot alcoholist aan toe en dan blijkt Jessie degene te zijn met het echte alcohol probleem en liegt er ook nog eens over. Ik snap wel dat Jens boos is want Jessie liet zich over de rug van Jens beter voorkomen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is toch totaal ongeloofwaardig wat we zien op de streams tussen Jens en Tim. Hij zou dus tim al dat gelazer vergeven en op Jessie stemmen voor 1 leugen.
vertrouwen komt te voet en gaat te paard jessiequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie weegt er zwaarder aan dan alle dingen die hij goed heeft gedaan
klopt deze tactiek had hij met Gerrit besprokenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, hij kwam er voor uit.
Jessie trekt het boetekleed aan. Dat helpt eerder. Heeft Gerrit hem ook aangegeven.
ik vermoed dat hij hier op de reactie van de anderen doeltquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
Dit weegt 10x zwaarder dan alle dingen die hij wel goed heeft gedaan. Hij legt de lat voor zichzelf heel hoog.
Ik las ook hier dat hij jens als homo had weggezet. Of dat zo is weet ik niet want er waren geen streamsquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jessie heeft Jens nogal aangesproken op zijn drank gebruik tot alcoholist aan toe en dan blijkt Jessie degene te zijn met het echte alcohol probleem en liegt er ook nog eens over. Ik snap wel dat Jens boos is want Jessie liet zich over de rug van Jens beter voorkomen.
Wat ik moeilijk vind aan zulke situaties, dat is dat iemand (zoals Jessie in dit geval) de boel kan rechtpraten en dan denkt.. yess.. heb ik ook weer voorelkaar gekregen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat gesprek ging over hoe hij met mylene het gesprek moest doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt deze tactiek had hij met Gerrit besproken
Nog meer reden om boos te zijn. Ik snap Jens wel in deze.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik las ook hier dat hij jens als homo had weggezet. Of dat zo is weet ik niet want er waren geen streams
Dat dus weken zich beter voelen als hun iedereen aanspreken . zei zelfs jessie maakt geen fouten... enzoquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat ik moeilijk vind aan zulke situaties, dat is dat iemand (zoals Jessie in dit geval) de boel kan rechtpraten en dan denkt.. yess.. heb ik ook weer voorelkaar gekregen.
Als dat zo is geweest snap ik het ook. Maar ik heb niets gezien dus weet het niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nog meer reden om boos te zijn. Ik snap Jens wel in deze.
dat is misschien niet gezegdquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
klopt had het ook al aan merel gevraagtquote:
lafbek. ga dan gewoonquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt had het ook al aan merel gevraagt
om wat te doen danquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie nu meteen adje bewerken
Het moet wel heel erg zijn wat hij gedaan heeft, dat ze hem er niet uitgemietert hebben danquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Klopt en toen zei Gerrit ook gelijk van dan kan hij nu weg want je mag niet zelf vragen om op je te stemmen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt had het ook al aan merel gevraagt
Het zou verboden moeten worden dat vragen om stemmen, weg borg danquote:
om op tim te stemmen want adje wil er misschien op erik zetten is zijn vriendquote:
Daar had Gerrit het ook over tegen Merel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat vragen om stemmen, weg borg dan
Alleen maar goed voor ons, hoeven we ons niet aan hem te ergeren hij begint al weer die grote bek van hem te krijgenquote:
klopt denk heb ze allemaal weer in mijnzakquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor ons, hoeven we ons niet aan hem te ergeren hij begint al weer die grote bek van hem te krijgen
Ik hoor hem helemaal geen grote bek hebben op dit moment.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor ons, hoeven we ons niet aan hem te ergeren hij begint al weer die grote bek van hem te krijgen
maakt niet uit, hij wordt toch constant hier besprokenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed van Gerrit dan ook ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar had Gerrit het ook over tegen Merel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Daarom en hij is nog steeds de koploper op de site qua aanhang.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:23 schreef Ranah het volgende:
[..]
maakt niet uit, hij wordt toch constant hier besproken
En toch klopt het allemaal niet.....tijdens het eten van die dag hadden Jens en Jessie gore praat en hadden de grootste lol.....Jessie wilde al vroeg naar bed en Jens vroeg mogen Gerrit en ik dan nog even bij je komen....daarna ging het over een stijve van Jens en dat Jessie die wel in zijn mond nam......Hiske zei nog van.......nou nou nou zo kan hij wel weer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
begon alw eer steken te geven en te manupilerenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoor hem helemaal geen grote bek hebben op dit moment.
Dat is wat ik hier las.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch klopt het allemaal niet.....tijdens het eten van die dag hadden Jens en Jessie gore praat en hadden de grootste lol.....Jessie wilde al vroeg naar bed en Jens vroeg mogen Gerrit en ik dan nog even bij je komen....daarna ging het over een stijve van Jens en dat Jessie die wel in zijn mond nam......Hiske zei nog van.......nou nou nou zo kan hij wel weer.
En nu zou hij boos zijn omdat hij hem homo heeft genoemd terwijl die grappen daar over gingen???
dat kan en magquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom en hij is nog steeds de koploper op de site qua aanhang.
Waarmee?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt ik ben er elke minuut mee bezig en kan het niet achter zich laten. Hij zit er echt mee.
datis niet alleen de alcoholquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie zegt ik ben er elke minuut mee bezig en kan het niet achter zich laten. Hij zit er echt mee.
tim en jessiequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:23 schreef Ranah het volgende:
[..]
maakt niet uit, hij wordt toch constant hier besproken
met zijn gedrag van dinsdagquote:
is mij ook te simpel bovendien als hij het al gezegd heeftquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch klopt het allemaal niet.....tijdens het eten van die dag hadden Jens en Jessie gore praat en hadden de grootste lol.....Jessie wilde al vroeg naar bed en Jens vroeg mogen Gerrit en ik dan nog even bij je komen....daarna ging het over een stijve van Jens en dat Jessie die wel in zijn mond nam......Hiske zei nog van.......nou nou nou zo kan hij wel weer.
En nu zou hij boos zijn omdat hij hem homo heeft genoemd terwijl die grappen daar over gingen???
Klopt, maar het was algemeen bedoeld.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gesprek ging over hoe hij met mylene het gesprek moest doen
Had mama toen al geen plekje voor hem.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:25 schreef juul. het volgende:
Tim tegen Dave: Tim is dakloos geworden doordat hij een wietkwekerij in huis had en daardoor het huis is uitgezet.
Hij kon nergens terecht ook niet bij zijn familie.
Juistquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar het was algemeen bedoeld.
Met wat hij gedaan heeft hij vindt zich zelf een kneusquote:
Dat is de vraag al sinds dinsdagquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wat hij gedaan heeft hij vindt zich zelf een kneus
Nee gek hèquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had mama toen al geen plekje voor hem.....
En nu begint hij over Myl, ze weet echt alles beter dat is echt ongekendquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie weer over dat erik moet blijven want tim moet weg .. jessie empathie jongen
kom, gaan we naar een andere streamquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie weer over dat erik moet blijven want tim moet weg .. jessie empathie jongen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Jes pak je ziel aub weer onder je arm en ga wandelen
Dus hij geeft zelf toe dat hij over de schreef is gegaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met zijn gedrag van dinsdag
noemt zich zelf een kneus..quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dus hij geeft zelf toe dat hij over de schreef is gegaan
Ja, hij heeft er zelfs over lopen huilen vanmorgen de zielepietquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dit is het zeldzame moment dat hij zelfkennis heeftquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met wat hij gedaan heeft hij vindt zich zelf een kneus
Tsja, het is niet anders. Of Jessie naar huis, vind ik ook goed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
Geen petertje meer, gewoon zelf weg gaan dan. Als de febo dit weer goed vind dan kunnen ze beter gaan stoppen met die stemmingen want die slaan dan nergens meer op.
denk huilen voor sympathie van mede bewonersquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er zelfs over lopen huilen vanmorgen de zielepiet
Ja hoop dat dat het vast gelegd is door iemand hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dit is het zeldzame moment dat hij zelfkennis heeft
Hij heeft humor en zei.....ik kwam erin met geen alcohol en geen vrouwen voor mij daar en dat heb ik allebei in een uurtje verknald......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
klopt toch ook ?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Liever erik er nu uit. geweldig als tim blijft....
jessie wil naar bed . en maakt zich zelf helemaal gek.. vind zich zelf een kneus
DGK is geloof ik met vakantie, dan zou Zeyina zijn honours waarnemen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop dat dat het vast gelegd is door iemand hier
niets is zeker meerdere willen op timquote:
Ja als hij weg wil dan stapt hij zelf maar op. Zou de zoveelste op rij zijn dat er een petertje is. Dan heeft het stemmen helemaal geen zin en kunnen ze er wel mee stoppen. Zou de 3e keer zijn dat Tim de dans weer ontspringt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Laffe labiele alcohol verslaafde Erik wil naar huis gestemd worden![]()
![]()
Denk niet dat er veel van op tv komt, hij wordt aan alle kanten beschermd door Talpaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
DGK is geloof ik met vakantie, dan zou Zeyina zijn honours waarnemen?
En als dit niet in de doofpot belandt, komt het zeker op TV
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja als hij weg wil dan stapt hij zelf maar op. Zou de zoveelste op rij zijn dat er een petertje is. Dan heeft het stemmen helemaal geen zin en kunnen ze er wel mee stoppen. Zou de 3e keer zijn dat Tim de dans weer ontspringt.
Oost-Indisch geheugenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef DaniqueV het volgende:
Adriaan zegt nu tegen Jessie, je zei s middags al, ik ga vanavond zuipen, pak mij eens een halve liter bier. Jessy kijkt hem aan met een blik alsof hij water ziet branden en zegt ow echt heb ik dat toen al gezegd, ik weet het echt niet meer.......
ik hoop ook dat gewoon tim naar huis gaat hier ook wat rustquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja als hij weg wil dan stapt hij zelf maar op. Zou de zoveelste op rij zijn dat er een petertje is. Dan heeft het stemmen helemaal geen zin en kunnen ze er wel mee stoppen. Zou de 3e keer zijn dat Tim de dans weer ontspringt.
Dan liever jessie naar huisquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop ook dat gewoon tim naar huis gaat hier ook wat rust
Dat stukje heb ik gezien, maar toen huilde hij toch niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft humor en zei.....ik kwam erin met geen alcohol en geen vrouwen voor mij daar en dat heb ik allebei in een uurtje verknald......
Jaquote:
dat zowiezoquote:
Nee dat heeft niemand gezien, dat zei hiske of christel over hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gezien, maar toen huilde hij toch niet?
meerdere willen echt tim eruit dus jessie ontspringt de dansquote:
Neee.....klopt......heb dat huilen ook niet mee gekregen.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja Jessie gaat naar bedquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef BarryOSeven het volgende:
Gaat de zwerver nu al naar bed?
cris en his gooide t onstreamquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Neee.....klopt......heb dat huilen ook niet mee gekregen.....
ja vies peukquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja Jessie gaat naar bedhij maakte nog een "lollige " opmerking, zal ik maar bij Merel anders gaan liggen
Nee,was ook niet op de streamquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Haha ik had het over Davequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja Jessie gaat naar bedhij maakte nog een "lollige " opmerking, zal ik maar bij Merel anders gaan liggen
Nou, ... hij krijgt alweer praatjes hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoor hem helemaal geen grote bek hebben op dit moment.
Of allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop ook dat gewoon tim naar huis gaat hier ook wat rust
Zeker een flinke niesbui gehad daarvoor.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee,was ook niet op de stream
Chris zei vanmorgen tegen His dat Jes met zijn ziel onde r de armen liep
Toen zei His dat hij eerder die morgen ook al gehuild had
Ik zeg hij wordt zo goed beschermd door Talpa. Bij ieder ander die jankt staat gelijk die camera er op
Goed zo dat dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat krijg je met bijnamen. Geeft verwarring.
Ja je zal zo'n rochelende tuffende gast bij je hebben liggen, zoenen denk ik maar niet meer aan ieuwwwwwww, het typen is al bah bah!quote:
Is Erik alweer van de baan bij Tim of is hij ook de stemmen aan het spreiden......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
Die combinatie in dat limburgse huisje hoe vreemd. Jens, tim en mylene over de stemmingen aan het praten. En weer stuurt Tim naar Christel toe.
Van mij mogen zequote:
Dat denk ik ook, door het geheimzinnig te houden gaan mensen speculerenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker een flinke niesbui gehad daarvoor.....
Denk eerder dat dat stilhouden grotere schade doet dan gewoon laten zien of in de krant zetten.
Klopt doet Jessie zag ik van de week. Ook erik af en toe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Mjelleke het volgende:
Jens iets over Jessie met achter de caravan blijven roken
En dit doet hij vaker. Hij hoort iets, en gaat het dan later tegen iedereen vertellen, en doet alsof het zijn wetenschap is en gaat dan lasteren. Hij was alleen vergeten dat het Erik was die dat tegen hem gezegd had. Hij maakte er toen maar iets van, toen het duidelijk werd dat het Erik was, als 'daar hadden wij het ook over'.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie mylene zingt alleen kinderliedjes
Ik hoop het.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Alocanda het volgende:
Ik vraag me af of hetgeen wat Lotus en Tim in de brief van Jessie gelezen hebben iets te maken heeft met dat Jessie daar geen alcohol mag drinken en daarom de laatste tijd zo demonstratief in de silo zitten te drinken en voor zijn ogen drank te jatten.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Jes pak je ziel aub weer onder je arm en ga wandelen
Heel in het begin was het plan om Jessie, een sterk persoon, naast Tim op de bank te zetten met medeweten van Jessie uiteraard.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Mjelleke het volgende:
Jens iets over Jessie met achter de caravan blijven roken
Kan niet anders. Geloof me, als hij het had kunnen weglullen had hij het gedaan, maar hij is figuurlijk betrapt met zijn vingers in de koektrommel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat dus er is wel degelijk iets gebeurt wat niet door de beugel kan...anders had hij gelult als brugman.. en erom gelachen . dagen heel stil zijn zegt al genoegquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan niet anders. Geloof me, als hij het had kunnen weglullen had hij het gedaan, maar hij is figuurlijk betrapt met zijn vingers in de koektrommel.
Is geen humor, is de waarheid.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft humor en zei.....ik kwam erin met geen alcohol en geen vrouwen voor mij daar en dat heb ik allebei in een uurtje verknald......
Dat drinken is denk ik al genoeg als hij dat niet mocht van de febo en hij die afspraak heeft geschonden is het best wel pittig voor hem geweest. Denk dat hij daar een behoorlijke douw voor heeft gekregen van de febo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat dus er is wel degelijk iets gebeurt wat niet door de beugel kan...anders had hij gelult als brugman.. en erom gelachen . dagen heel stil zijn zegt al genoeg
Dus hij is wel eerlijk danquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is geen humor, is de waarheid.
En waarheid kan geen humor bevatten......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is geen humor, is de waarheid.
Staat me wel vaag zoiets bij dat ik zoiets gelezen heb hier, dat hij had gezegd dat hij zou gaan zuipen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef DaniqueV het volgende:
Adriaan zegt nu tegen Jessie, je zei s middags al, ik ga vanavond zuipen, pak mij eens een halve liter bier. Jessy kijkt hem aan met een blik alsof hij water ziet branden en zegt ow echt heb ik dat toen al gezegd, ik weet het echt niet meer.......
Dat was toen Jens en Gerrit met flugels binnen kwamen in de boot toen hij al in bed lag. En ze hem een verhaaltje voor het slapen gaan gingen vertellen. Toen gingen ze een biertje drinken en zei Jessie geef mij dan maar een flugel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Staat me wel vaag zoiets bij dat ik zoiets gelezen heb hier, dat hij had gezegd dat hij zou gaan zuipen.
Jeffrey lieten ze toch ook drinken en pillen slikken terwijl die ook nog eens agressief werd......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat drinken is denk ik al genoeg als hij dat niet mocht van de febo en hij die afspraak heeft geschonden is het best wel pittig voor hem geweest. Denk dat hij daar een behoorlijke douw voor heeft gekregen van de febo.
Hij kan niet anders, dan met de billen bloot te gaan. Hij is een leugenaar, maar hij is niet gek, want hij weet ook dat hij niet anders kan. Het zou helemaal zelfmoord zijn.quote:
ieder geintje heeft een seintjequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En waarheid kan geen humor bevatten......
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was toen Jens en Gerrit met flugels binnen kwamen in de boot toen hij al in bed lag. En ze hem een verhaaltje voor het slapen gaan gingen vertellen. Toen gingen ze een biertje drinken en zei Jessie geef mij dan maar een flugel.
Jessie had die afspraak met ze toen hij weer in utopia terug wam. Maar jessie is nooit agressief geworden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeffrey lieten ze toch ook drinken en pillen slikken terwijl die ook nog eens agressief werd......
Jessie had al een reputatie in 1. Was waarschijnlijk een voorwaarde.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeffrey lieten ze toch ook drinken en pillen slikken terwijl die ook nog eens agressief werd......
verbaal agressief bestaat ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jessie had die afspraak met ze toen hij weer in utopia terug wam. Maar jessie is nooit agressief geworden.
Hij heeft zeker gelogen over dat niet drinken en zich beter voorgedaan daarmee. Maar wat Tim allemaal heeft uitgespookt daar aan leugens en agressief gedrag en slopen van dingen weegt daar niet tegenop lijkt. mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kan niet anders, dan met de billen bloot te gaan. Hij is een leugenaar, maar hij is niet gek, want hij weet ook dat hij niet anders kan. Het zou helemaal zelfmoord zijn.
Vind ik niet, en ik mag Tim al heel lang niet meer, maar dat was sowieso de klootzak.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker gelogen over dat niet drinken en zich beter voorgedaan daarmee. Maar wat Tim allemaal heeft uitgespookt daar aan leugens en agressief gedrag en slopen van dingen weegt daar niet tegenop lijkt. mij.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:58 schreef juul. het volgende:
Je geheim ligt al op straat Mylene, Lotus bazuint al rond dat jij ook een junk was.
Nogal teleurstellend. Helemaal van haar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]Wat een kutwijf is Klotis ook
![]()
Dat vertelde Lotus op de streamsquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Heeft Mylène nou ook een drugs-verleden? Zoiets vernam ik vanmiddag.
En hoe weet Lotus dat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:58 schreef juul. het volgende:
Je geheim ligt al op straat Mylene, Lotus bazuint al rond dat jij ook een junk was.
Thanks!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vertelde Lotus op de streams
Dus Mylene vertelt op nationale tv dat ze een drugsverleden heeft en hoopt dan dat niemand dat hoort of ziet? Mmmmmm.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Mylene had het haar vertelt tijdens de Donny praktijken
En hoe kwaad werd ze op Merel toen Merel liet vallen dat Lotus een junk was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:02 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Mylene had het haar vertelt tijdens de Donny praktijken
Dus Lotus was de dealer?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zal wel vaste klant bij Lotus zijn geweest.
Het is niet op de streams geweest, het komt van Lotus af.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dus Mylene vertelt op nationale tv dat ze een drugsverleden heeft en hoopt dan dat niemand dat hoort of ziet? Mmmmmm.
Dat lijkt me sterk......als het tijdens Donny praktijken gezegd is......achter de bomen......quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dus Mylene vertelt op nationale tv dat ze een drugsverleden heeft en hoopt dan dat niemand dat hoort of ziet? Mmmmmm.
Haar cameraquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Merel is Charlie kwijt. Wat bedoelt ze daar mee?
Dacht camera.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Merel is Charlie kwijt. Wat bedoelt ze daar mee?
was tijdens de sl dus niet op de streams geweestquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:03 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze heeft het toch aan Lotus verteld of niet? Alles wordt gefilmd dat weten ze, wat ze niet weten is wat wel of niet zichtbaar is of wordt uitgezonden. Het schijnt haar niet veel te doen dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:05 schreef juul. het volgende:
[..]
Het is niet op de streams geweest, het komt van Lotus af.
Dat wist Mylene toch niet tijdens de SL, ze nemen gewoon alles continue op hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
was tijdens de sl dus niet op de streams geweest
En Lotus kan het niet verzinnen......quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze heeft het toch aan Lotus verteld of niet? Alles wordt gefilmd dat weten ze, wat ze niet weten is wat wel of niet zichtbaar is of wordt uitgezonden. Het schijnt haar niet veel te doen dus.
Volgens mij had ze het niet specifiek over drugs, maar zei ze dat ze een soortgelijk verleden heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vertelde Lotus op de streams
hoorde ze er vandaag over hebben dat de camera's naar beneden stonden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat wist Mylene toch niet tijdens de SL, ze nemen gewoon alles continue op hoor
Dat kan, maar dan is het gewoon niet waar dus en er wordt daar en hier zoveel verteld wat niet waar is, dus dat kan weinig kwaad lijkt me.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Lotus kan het niet verzinnen......
Ze hebben heus wel in de gaten wanneer er wel of niet een camera draait, zoniet dan worden ze wat loslippig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze heeft het toch aan Lotus verteld of niet? Alles wordt gefilmd dat weten ze, wat ze niet weten is wat wel of niet zichtbaar is of wordt uitgezonden. Het schijnt haar niet veel te doen dus.
Ach om in utopia te mogen moet je een of andere verslaving hebben of hebben gehad. Is een selectieprocedure tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is het gewoon niet waar dus en er wordt daar en hier zoveel verteld wat niet waar is, dus dat kan weinig kwaad lijkt me.
En laat ik dat nu aan haar kunnen waarderen......zo totaal anders dat zij is en toch iets beschermends heeft over Franny.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Bonken het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het niet specifiek over drugs, maar zei ze dat ze een soortgelijk verleden heeft.
Over Lotus gesproken, dat ze het zo goed met die Franny kan vinden zegt me ook wel iets over met wat voor mensen ze normaal omgaat.
Ik zou het nog geen vijf minuten met die airhead uithouden.
Uhh, ze ontfermt zich een beetje over haar, te soft om te zeggen flikker op Fran, je zoekt het maar uit? Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Bonken het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het niet specifiek over drugs, maar zei ze dat ze een soortgelijk verleden heeft.
Over Lotus gesproken, dat ze het zo goed met die Franny kan vinden zegt me ook wel iets over met wat voor mensen ze normaal omgaat.
Ik zou het nog geen vijf minuten met die airhead uithouden.
Ja, ja, ik hoorde dat Jessie 's avonds gewoon naar huis gaat om de hond uit te laten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hoorde ze er vandaag over hebben dat de camera's naar beneden stonden.
Oh dat zou ook zo kunnen, maar over de camera's hebben ze het wel gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ja, ik hoorde dat Jessie 's avonds gewoon naar huis gaat om de hond uit te laten.
Dom van haar!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze hebben heus wel in de gaten wanneer er wel of niet een camera draait, zoniet dan worden ze wat loslippig.
Kennelijk heeft ze het op zo'n moment aan Lotus verteld.
Nou moe........zomaar is het zelfde erover denken.....hoe kan dat nu......quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Uhh, ze is ontfermt zich een beetje over haar, te soft om te zeggen flikker op Fran, je zoekt het maar uit? Zou zomaar kunnen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ja, ik hoorde dat Jessie 's avonds gewoon naar huis gaat om de hond uit te laten.
Knipklantquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef Sofia2019 het volgende:
Is die “ gast “ van Shelly de nieuwe inwoner ?
Merel liet dat niet toevallig even vallen... Merel gebruikte het om een steek te geven aan Lotus, is wel iets anders lijkt mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En hoe kwaad werd ze op Merel toen Merel liet vallen dat Lotus een junk was.
Ik bedoel het ook niet echt negatief. Lotus kwam binnen als een lief poppetje dat met iedereen vriendjes wilde zijn ... en is in een paar maanden helemaal veranderd in haar echte ik ... een heel ander persoon (zeker na Mike's vertrek) dat met maar weinigen contact wil. Dat ze met Franny optrekt is ook heel lief, jammer dat ze niet wat realistischer over haar "relatie" is met Tim.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
En laat ik dat nu aan haar kunnen waarderen......zo totaal anders dat zij is en toch iets beschermends heeft over Franny.
We moeten gaan opassenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou moe........zomaar is het zelfde erover denken.....hoe kan dat nu......
Ik zou Lotus idd niet omschrijven als lief, verre van datquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet echt negatief. Lotus kwam binnen als een lief poppetje dat met iedereen vriendjes wilde zijn ... en is in een paar maanden helemaal veranderd in haar echte ik ... een heel ander persoon (zeker na Mike's vertrek) dat met maar weinigen contact wil. Dat ze met Franny optrekt is ook heel lief, jammer dat ze niet wat realistischer over haar "relatie" is met Tim.
Ik heb hier al vaker uitgelegd dat er een rood ledje onder de camera gaat branden wanneer de beelden daarvan gestreamd worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze hebben heus wel in de gaten wanneer er wel of niet een camera draait, zoniet dan worden ze wat loslippig.
Prive is prive. Als je hetzelf niet wil doe het een ander ook niet aan om lekker ff te roddelen. Is echt niet goed te praten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Merel liet dat niet toevallig even vallen... Merel gebruikte het om een steek te geven aan Lotus, is wel iets anders lijkt mij.
Goh, de techniek hè, waar gaat het allemaal naar toe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker uitgelegd dat er een rood ledje onder de camera gaat branden wanneer de beelden daarvan gestreamd worden.
Daarom kijken ze ook zo vaak naar de camera zelf.
...en kilometers spoor schieten onder mij door, ik ben op weg naar jouquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:17 schreef DaniqueV het volgende:
Snuif, tuf! Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!Snuif, tuf!
Jessie
Helemaal niet omdat die ouwe dingen keihard bzzzz doen als ze naar het onderwerp draaienquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:16 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker uitgelegd dat er een rood ledje onder de camera gaat branden wanneer de beelden daarvan gestreamd worden.
Daarom kijken ze ook zo vaak naar de camera zelf.
Zeg ik toch, ze is meer zichzelf. Jens en Tim zeiden ook al net, dat ze maar weinig mensen toelaat. Blijkbaar is ze wat empathischer geworden, zie haar omgang met Franny.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik zou Lotus idd niet omschrijven als lief, verre van dat
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
...en kilometers spoor schieten onder mij door, ik ben op weg naar jou
Vermoedelijk silo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:23 schreef BloesBloes het volgende:
Maare, waar slaapt Tim nu, is dat al bekend?
Daar mag niet meer geslapen worden......het enige wat hij nu kan doen is als dakloze in bed bij de andere dakloze en niet als bewoner.....quote:
Het zou een stuk leuker worden als ze het niet in de gaten hebben wanneer de camera's draaien...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Helemaal niet omdat die ouwe dingen keihard bzzzz doen als ze naar het onderwerp draaien
Ja bier is daar he.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef Laysa het volgende:
Gadver nu zit erik ook al op het bed van shelley
Waarom nou weer niet? Gemeentelijke verordening zekerquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar mag niet meer geslapen worden......
Ik dacht net, waarom roepen ze die Dave er niet even bij? Gezellig een biertje drinken met Eric, al net zo verdwaald in zijn leven. Genoeg te bepratenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef Laysa het volgende:
Ik zou het niet weten.....las het hier....niet in de boomhut en niet in de siloquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom nou weer niet? Gemeentelijke verordening zeker
Echt de meeste gasten daar hebben geen manierenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef Laysa het volgende:
Die Erik ...die ruikt het gewoon waar er bier wordt gedronken...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:27 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik dacht net, waarom roepen ze die Dave er niet even bij? Gezellig een biertje drinken met Eric, al net zo verdwaald in zijn leven. Genoeg te bepraten [ afbeelding ]
Ze hebben gezoend, dan maakt dat slokje ook niet uit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef DaniqueV het volgende:
Lekker nu, Jessie pakt die fles van Merel en drinkt ervan , met die verkouden kop en dat gesnuif en getuf van hem.....voorstellen wat weer allemaal in en aan die fles komt....
Als je je zo ziek voelt als Jessie steeds zegt, haal je het toch niet in je botte harses om van een ander zijn fles te gaan drinken, ook nog eens ongevraagd
Toch valt het me op dat er echt nooit iemand daar een week in bed ligt met griep of zo. Dat is in het werkklimaat wel anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef DaniqueV het volgende:
Lekker nu, Jessie pakt die fles van Merel en drinkt ervan , met die verkouden kop en dat gesnuif en getuf van hem.....voorstellen wat weer allemaal in en aan die fles komt....
Als je je zo ziek voelt als Jessie steeds zegt, haal je het toch niet in je botte harses om van een ander zijn fles te gaan drinken, ook nog eens ongevraagd
dus?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef Angelique61 het volgende:
Insta van Lotus is er nog gewoon..
Ja dat was ook nog voor die verkoudheid. Ik zou gruwelen van zo'n snuiverquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben gezoend, dan maakt dat slokje ook niet uit.
Een mail van de marktmannen waar ze die hobbeldingen van hebben ...iedereen die er commentaar op heeft gehad werd leuk beantwoord ..voor Gerrit dat er geen addertjes onder het gras zitten ...voor Tim dat ze niet moeilijk deden met terugname als er een vlekje op zou zitten ...voor Christel iets dat ze wel een donatie aan de voedselbank wilden geven en aan Merel dat ze begrijpen dat zij daar ook graag willen hobbelen en dat er dan iets kapot kan gaan...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Wat ging Jessie nou voorlezen??
Zou wel grappig zijn, 15 zieke griepgasten daarquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:32 schreef Bonken het volgende:
[..]
Toch valt het me op dat er echt nooit iemand daar een week in bed ligt met griep of zo. Dat is in het werkklimaat wel anders.
Het ging op de manier waarop. Het was een verwijt, ze werd erop aangesproken. Is heel wat anders. Merel was er op uit om haar te pakken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En hoe kwaad werd ze op Merel toen Merel liet vallen dat Lotus een junk was.
Dat weten we niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
was tijdens de sl dus niet op de streams geweest
Hij weet het en kan niet anders dan het boetekleed aantrekken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:06 schreef Koesjes het volgende:
Het is wel de beste whodunnit and what van het hele utopia leven. Echt niemand weet wat er is gebeurd en of het allemaal verschrikkelijk was. Heerlijk de Sherlock 's op de cos.
Ja waarop Merel zegt, geen nut om op Tim nu te stemmen. Jawel zegt Jess je weet nooit als er nog meer met veel stemmen op de bank komen. Je weet niet wie er binnen komt, als ik nu binnen was gekomen had ik die Tim echt wel naar huis gestuurd!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Ranah het volgende:
jessie iet tim niet naar huis gaan, erik wil veel te graag
merel denkt dat het nu geen zin meer heeft om op tim te stemmen
Lijkt mij een beetje voorbarig, je kan Tim gewoon op de bank zetten en de nieuwe kan hem gewoon weg stemmen. Maar volgens mij heeft achter al besloten dat Erik thuis verder mag zuipenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Ranah het volgende:
jessie iet tim niet naar huis gaan, erik wil veel te graag
merel denkt dat het nu geen zin meer heeft om op tim te stemmen
Ik gebruik het maar een keer... aanname.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef juul. het volgende:
[..]
ja dat zo ging het gesprek ongeveer verder, zie danique boven jequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje voorbarig, je kan Tim gewoon op de bank zetten en de nieuwe kan hem gewoon weg stemmen. Maar volgens mij heeft achter al besloten dat Erik thuis verder mag zuipen
En Adriaan denken dat de schuldbewuste Jessie braaf naar bed is gegaan om over zijn zonden na te denken.quote:
ja hij is aan het werk, wat erruggggggggquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En Adriaan denken dat de schuldbewuste Jessie braaf naar bed is gegaan om over zijn zonden na te denken.
Ja he, hij kan ook echt niets goed doen bij sommige mensen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja hij is aan het werk, wat errugggggggg
ja ze staan steeds in de rijquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Als Tim er weer in blijft voor een petertje moeten ze echt dat stemmen gaan afschaffen. Totaal nutteloos onderdeel dan van het programma.
en langs de avondwinkel voor een fles gedistilleerd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef juul. het volgende:
[..]en gaat ook nog ff langs de snackbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |