Dat denk ik ook, door het geheimzinnig te houden gaan mensen speculerenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker een flinke niesbui gehad daarvoor.....
Denk eerder dat dat stilhouden grotere schade doet dan gewoon laten zien of in de krant zetten.
Klopt doet Jessie zag ik van de week. Ook erik af en toe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Mjelleke het volgende:
Jens iets over Jessie met achter de caravan blijven roken
En dit doet hij vaker. Hij hoort iets, en gaat het dan later tegen iedereen vertellen, en doet alsof het zijn wetenschap is en gaat dan lasteren. Hij was alleen vergeten dat het Erik was die dat tegen hem gezegd had. Hij maakte er toen maar iets van, toen het duidelijk werd dat het Erik was, als 'daar hadden wij het ook over'.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie mylene zingt alleen kinderliedjes
Ik hoop het.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Alocanda het volgende:
Ik vraag me af of hetgeen wat Lotus en Tim in de brief van Jessie gelezen hebben iets te maken heeft met dat Jessie daar geen alcohol mag drinken en daarom de laatste tijd zo demonstratief in de silo zitten te drinken en voor zijn ogen drank te jatten.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Jes pak je ziel aub weer onder je arm en ga wandelen
Heel in het begin was het plan om Jessie, een sterk persoon, naast Tim op de bank te zetten met medeweten van Jessie uiteraard.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Mjelleke het volgende:
Jens iets over Jessie met achter de caravan blijven roken
Kan niet anders. Geloof me, als hij het had kunnen weglullen had hij het gedaan, maar hij is figuurlijk betrapt met zijn vingers in de koektrommel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dus hij geeft zelf toe dat hij over de schreef is gegaan
Dat dus er is wel degelijk iets gebeurt wat niet door de beugel kan...anders had hij gelult als brugman.. en erom gelachen . dagen heel stil zijn zegt al genoegquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan niet anders. Geloof me, als hij het had kunnen weglullen had hij het gedaan, maar hij is figuurlijk betrapt met zijn vingers in de koektrommel.
Is geen humor, is de waarheid.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft humor en zei.....ik kwam erin met geen alcohol en geen vrouwen voor mij daar en dat heb ik allebei in een uurtje verknald......
Dat drinken is denk ik al genoeg als hij dat niet mocht van de febo en hij die afspraak heeft geschonden is het best wel pittig voor hem geweest. Denk dat hij daar een behoorlijke douw voor heeft gekregen van de febo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat dus er is wel degelijk iets gebeurt wat niet door de beugel kan...anders had hij gelult als brugman.. en erom gelachen . dagen heel stil zijn zegt al genoeg
Dus hij is wel eerlijk danquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is geen humor, is de waarheid.
En waarheid kan geen humor bevatten......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is geen humor, is de waarheid.
Staat me wel vaag zoiets bij dat ik zoiets gelezen heb hier, dat hij had gezegd dat hij zou gaan zuipen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef DaniqueV het volgende:
Adriaan zegt nu tegen Jessie, je zei s middags al, ik ga vanavond zuipen, pak mij eens een halve liter bier. Jessy kijkt hem aan met een blik alsof hij water ziet branden en zegt ow echt heb ik dat toen al gezegd, ik weet het echt niet meer.......
Dat was toen Jens en Gerrit met flugels binnen kwamen in de boot toen hij al in bed lag. En ze hem een verhaaltje voor het slapen gaan gingen vertellen. Toen gingen ze een biertje drinken en zei Jessie geef mij dan maar een flugel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Staat me wel vaag zoiets bij dat ik zoiets gelezen heb hier, dat hij had gezegd dat hij zou gaan zuipen.
Jeffrey lieten ze toch ook drinken en pillen slikken terwijl die ook nog eens agressief werd......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat drinken is denk ik al genoeg als hij dat niet mocht van de febo en hij die afspraak heeft geschonden is het best wel pittig voor hem geweest. Denk dat hij daar een behoorlijke douw voor heeft gekregen van de febo.
Hij kan niet anders, dan met de billen bloot te gaan. Hij is een leugenaar, maar hij is niet gek, want hij weet ook dat hij niet anders kan. Het zou helemaal zelfmoord zijn.quote:
ieder geintje heeft een seintjequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En waarheid kan geen humor bevatten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |