meerdere willen echt tim eruit dus jessie ontspringt de dansquote:
Neee.....klopt......heb dat huilen ook niet mee gekregen.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gezien, maar toen huilde hij toch niet?
Ja Jessie gaat naar bedquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef BarryOSeven het volgende:
Gaat de zwerver nu al naar bed?
cris en his gooide t onstreamquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Neee.....klopt......heb dat huilen ook niet mee gekregen.....
ja vies peukquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja Jessie gaat naar bedhij maakte nog een "lollige " opmerking, zal ik maar bij Merel anders gaan liggen
Nee,was ook niet op de streamquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gezien, maar toen huilde hij toch niet?
Haha ik had het over Davequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja Jessie gaat naar bedhij maakte nog een "lollige " opmerking, zal ik maar bij Merel anders gaan liggen
Nou, ... hij krijgt alweer praatjes hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoor hem helemaal geen grote bek hebben op dit moment.
Of allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop ook dat gewoon tim naar huis gaat hier ook wat rust
Zeker een flinke niesbui gehad daarvoor.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee,was ook niet op de stream
Chris zei vanmorgen tegen His dat Jes met zijn ziel onde r de armen liep
Toen zei His dat hij eerder die morgen ook al gehuild had
Ik zeg hij wordt zo goed beschermd door Talpa. Bij ieder ander die jankt staat gelijk die camera er op
Goed zo dat dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat krijg je met bijnamen. Geeft verwarring.
Ja je zal zo'n rochelende tuffende gast bij je hebben liggen, zoenen denk ik maar niet meer aan ieuwwwwwww, het typen is al bah bah!quote:
Is Erik alweer van de baan bij Tim of is hij ook de stemmen aan het spreiden......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
Die combinatie in dat limburgse huisje hoe vreemd. Jens, tim en mylene over de stemmingen aan het praten. En weer stuurt Tim naar Christel toe.
Van mij mogen zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |