Tsja, het is niet anders. Of Jessie naar huis, vind ik ook goed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
Geen petertje meer, gewoon zelf weg gaan dan. Als de febo dit weer goed vind dan kunnen ze beter gaan stoppen met die stemmingen want die slaan dan nergens meer op.
denk huilen voor sympathie van mede bewonersquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij heeft er zelfs over lopen huilen vanmorgen de zielepiet
Ja hoop dat dat het vast gelegd is door iemand hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dit is het zeldzame moment dat hij zelfkennis heeft
Hij heeft humor en zei.....ik kwam erin met geen alcohol en geen vrouwen voor mij daar en dat heb ik allebei in een uurtje verknald......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dus hij geeft zelf toe dat hij over de schreef is gegaan
klopt toch ook ?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Liever erik er nu uit. geweldig als tim blijft....
jessie wil naar bed . en maakt zich zelf helemaal gek.. vind zich zelf een kneus
DGK is geloof ik met vakantie, dan zou Zeyina zijn honours waarnemen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoop dat dat het vast gelegd is door iemand hier
niets is zeker meerdere willen op timquote:
Ja als hij weg wil dan stapt hij zelf maar op. Zou de zoveelste op rij zijn dat er een petertje is. Dan heeft het stemmen helemaal geen zin en kunnen ze er wel mee stoppen. Zou de 3e keer zijn dat Tim de dans weer ontspringt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Laffe labiele alcohol verslaafde Erik wil naar huis gestemd worden![]()
![]()
Denk niet dat er veel van op tv komt, hij wordt aan alle kanten beschermd door Talpaquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
DGK is geloof ik met vakantie, dan zou Zeyina zijn honours waarnemen?
En als dit niet in de doofpot belandt, komt het zeker op TV
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja als hij weg wil dan stapt hij zelf maar op. Zou de zoveelste op rij zijn dat er een petertje is. Dan heeft het stemmen helemaal geen zin en kunnen ze er wel mee stoppen. Zou de 3e keer zijn dat Tim de dans weer ontspringt.
Oost-Indisch geheugenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:33 schreef DaniqueV het volgende:
Adriaan zegt nu tegen Jessie, je zei s middags al, ik ga vanavond zuipen, pak mij eens een halve liter bier. Jessy kijkt hem aan met een blik alsof hij water ziet branden en zegt ow echt heb ik dat toen al gezegd, ik weet het echt niet meer.......
ik hoop ook dat gewoon tim naar huis gaat hier ook wat rustquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja als hij weg wil dan stapt hij zelf maar op. Zou de zoveelste op rij zijn dat er een petertje is. Dan heeft het stemmen helemaal geen zin en kunnen ze er wel mee stoppen. Zou de 3e keer zijn dat Tim de dans weer ontspringt.
Dan liever jessie naar huisquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoop ook dat gewoon tim naar huis gaat hier ook wat rust
Dat stukje heb ik gezien, maar toen huilde hij toch niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft humor en zei.....ik kwam erin met geen alcohol en geen vrouwen voor mij daar en dat heb ik allebei in een uurtje verknald......
Jaquote:
dat zowiezoquote:
Nee dat heeft niemand gezien, dat zei hiske of christel over hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gezien, maar toen huilde hij toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |