dus?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef Angelique61 het volgende:
Insta van Lotus is er nog gewoon..
Ja dat was ook nog voor die verkoudheid. Ik zou gruwelen van zo'n snuiverquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben gezoend, dan maakt dat slokje ook niet uit.
Een mail van de marktmannen waar ze die hobbeldingen van hebben ...iedereen die er commentaar op heeft gehad werd leuk beantwoord ..voor Gerrit dat er geen addertjes onder het gras zitten ...voor Tim dat ze niet moeilijk deden met terugname als er een vlekje op zou zitten ...voor Christel iets dat ze wel een donatie aan de voedselbank wilden geven en aan Merel dat ze begrijpen dat zij daar ook graag willen hobbelen en dat er dan iets kapot kan gaan...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Wat ging Jessie nou voorlezen??
Zou wel grappig zijn, 15 zieke griepgasten daarquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:32 schreef Bonken het volgende:
[..]
Toch valt het me op dat er echt nooit iemand daar een week in bed ligt met griep of zo. Dat is in het werkklimaat wel anders.
Het ging op de manier waarop. Het was een verwijt, ze werd erop aangesproken. Is heel wat anders. Merel was er op uit om haar te pakken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En hoe kwaad werd ze op Merel toen Merel liet vallen dat Lotus een junk was.
Dat weten we niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
was tijdens de sl dus niet op de streams geweest
Hij weet het en kan niet anders dan het boetekleed aantrekken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:06 schreef Koesjes het volgende:
Het is wel de beste whodunnit and what van het hele utopia leven. Echt niemand weet wat er is gebeurd en of het allemaal verschrikkelijk was. Heerlijk de Sherlock 's op de cos.
Ja waarop Merel zegt, geen nut om op Tim nu te stemmen. Jawel zegt Jess je weet nooit als er nog meer met veel stemmen op de bank komen. Je weet niet wie er binnen komt, als ik nu binnen was gekomen had ik die Tim echt wel naar huis gestuurd!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Ranah het volgende:
jessie iet tim niet naar huis gaan, erik wil veel te graag
merel denkt dat het nu geen zin meer heeft om op tim te stemmen
Lijkt mij een beetje voorbarig, je kan Tim gewoon op de bank zetten en de nieuwe kan hem gewoon weg stemmen. Maar volgens mij heeft achter al besloten dat Erik thuis verder mag zuipenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef Ranah het volgende:
jessie iet tim niet naar huis gaan, erik wil veel te graag
merel denkt dat het nu geen zin meer heeft om op tim te stemmen
Ik gebruik het maar een keer... aanname.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze hebben heus wel in de gaten wanneer er wel of niet een camera draait, zoniet dan worden ze wat loslippig.
Kennelijk heeft ze het op zo'n moment aan Lotus verteld.
ja dat zo ging het gesprek ongeveer verder, zie danique boven jequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Lijkt mij een beetje voorbarig, je kan Tim gewoon op de bank zetten en de nieuwe kan hem gewoon weg stemmen. Maar volgens mij heeft achter al besloten dat Erik thuis verder mag zuipen
En Adriaan denken dat de schuldbewuste Jessie braaf naar bed is gegaan om over zijn zonden na te denken.quote:
ja hij is aan het werk, wat erruggggggggquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En Adriaan denken dat de schuldbewuste Jessie braaf naar bed is gegaan om over zijn zonden na te denken.
Ja he, hij kan ook echt niets goed doen bij sommige mensen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja hij is aan het werk, wat errugggggggg
ja ze staan steeds in de rijquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Koos1958 het volgende:
Als Tim er weer in blijft voor een petertje moeten ze echt dat stemmen gaan afschaffen. Totaal nutteloos onderdeel dan van het programma.
en langs de avondwinkel voor een fles gedistilleerd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef juul. het volgende:
[..]en gaat ook nog ff langs de snackbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |