quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoogste tijd voor intrede van Ivan
Ben benieuwd of ze wel beelden gaan laten zien, geloof er weinig van eerlijk gezegd, als ik hier lees zijn de SL erg veel aanwezig en proberen ze van alles niet te laten zien of horen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van morgen moest die huilen zei Hiske, ook daarin is hij beschermd want het is net te zien geweest op de streams. Normaal brengen ze alle jankers gelijk in beeld
Kan mij er iets bij voorstellen. Beetje klein ook. Oppervlakkig, ik weet het, maar had er zin in.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee met Eric naast je moet je happy zijn, no way, al was die de laatste vent op aarde![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een vroegoude man met een verbeten hoofd, die hoef ik ook niet in mijn armen
Dat denk ik ook, ook in de krant is er niets over geschreven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Ivan the king
[..]
Ben benieuwd of ze wel beelden gaan laten zien, geloof er weinig van eerlijk gezegd, als ik hier lees zijn de SL erg veel aanwezig en proberen ze van alles niet te laten zien of horen.
ik vertrouw jens niet in deze.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef DKUp het volgende:
Tim doet weer leuk met Jens en Mylène.
al een tijd je alleen had erik niet gezegd dat hij aangesloten wasquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
het heeft ook een voordeel jessie is weinig onstream
en het gaat al pagina's lang over hemquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
het heeft ook een voordeel jessie is weinig onstream
Is toch totaal ongeloofwaardig wat we zien op de streams tussen Jens en Tim. Hij zou dus tim al dat gelazer vergeven en op Jessie stemmen voor 1 leugen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vertrouw jens niet in deze.
normaal staat er wel iets vooral omdat iedereen het erover had . dus is veel gebeurtquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ook in de krant is er niets over geschreven.
Ik ook niet meer nadat ik hem van de week met Jessie heb horen pratenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vertrouw jens niet in deze.
4 handen op 1 buik van de weekquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet meer nadat ik hem van de week met Jessie heb horen praten
moet hij in ieder geval nog volhouden tot dinsdagquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:09 schreef DKUp het volgende:
Tim doet weer leuk met Jens en Mylène.
Das dan wel heel raar als je nagaat wat hij net tegen Brandon zeiquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Adriaan en Jessie in gesprek. Adriaan heeft er echt de balen in. Jessie zegt wat dan precies. Adriaan zegt dat kan ik hier niet vertellen. Het heeft niet met jou zozeer te maken en wederom een SL
dus de boosheid van adje is niet eens alleen op jessie, nice om te wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Adriaan en Jessie in gesprek. Adriaan heeft er echt de balen in. Jessie zegt wat dan precies. Adriaan zegt dat kan ik hier niet vertellen. Het heeft niet met jou zozeer te maken en wederom een SL
Dat was voor dinsdagavond. Maar wat ik ook niet snap Jens had flugels meegenomen die boot in samen met Gerrit. En woensdagochtend zei Jessie in een gesprek met gerrit nadat gerrit zei dat jens zich lullig voelde vanwege het drinken , ik heb zelf gedronken en ben daar zelf verantwoordelijk voor niet hij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |