Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:05 schreef Driepink het volgende:
En ik wil een stormtrooper houtkachel
Denk het niet, zijn vrij slank namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:05 schreef Driepink het volgende:
Ik wil nog steeds een stormtrooper outfit
maar geen idee of ik die pas.
En ik wil een stormtrooper houtkachel
Yoooooooquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Deze is te duur:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn vrij slank namelijk
Dat heb ik niet nee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Niemand hier die kan zeggen dat ie originele starwars action figures uit de jaren 80 heeft tho
Sorry, ben een volwassen vent.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Niemand hier die kan zeggen dat ie originele starwars action figures uit de jaren 80 heeft tho
Laat die van R2-D2 eens zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
En zo heb je ook BB8, R2D2, Darth Vader, Stormtrooper, Boba Fett
Ik wel. Nog steeds ontzettend verdrietig dat ik toen als klein kind DarthVader zijn lightsaber heb opgegetenquote:
Maak is foto dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Nog steeds ontzettend verdrietig dat ik toen als klein kind DarthVader zijn lightsaber heb opgegeten
Hahahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, ben een volwassen vent.
kek dingetjequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Deze is te duur:
[ afbeelding ]
nooit uitgepoept en gewassen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Nog steeds ontzettend verdrietig dat ik toen als klein kind DarthVader zijn lightsaber heb opgegeten
Ik heb ze nu even niet bij de hand maar kan er wel een foto van maken als ik ze wel bij de hand heb.quote:
Is goed. Vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze nu even niet bij de hand maar kan er wel een foto van maken als ik ze wel bij de hand heb.
Niets van gemerkt. Misschien hangt ie nog ergens bij mijn wormvormig aanhangsel? geen ideequote:
Beetje mislukte alleen:quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat die van R2-D2 eens zien.
Ik heb echt een hele zooi van die dingen nog. Zal ze wel eens erbij pakken, ja.quote:
Die van Darth Vader is wel tof zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje mislukte alleen:
[ afbeelding ]
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele zooi van die dingen nog. Zal ze wel eens erbij pakken, ja.
Heb nog wat meer vintage speelgoed bewaard zoals transformers bijv. Die doe ik ook nooit weg.
Driepink mag dan wel dikgrapjes accepteren maar ik niet. ik laat je nu gaan met een waarschuwing maar als je me nog een keer dik noemt neem ik aan dat de moderators je disciplinerenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wtf
is dit de jouwe??
Ik snap niet dat mensen dat niet mooi vinden maar dan startrek wel helemaal mooi vinden, echt raar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat vinden jullie zo mooi aan Star Wars dan
Star Trek vind ik maar matig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat niet mooi vinden maar dan startrek wel helemaal mooi vinden, echt raar.
vwoooeeem vwooeeem pieuw pieuw pieuw vvwwwoooeeeem GUEERRRRRRRRRRRRRR come to the dark side NOOOOOOOOOOOOOOOO wwooososososjjjjjquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, ik ook heel veel. Ook ontzettend spijt van gekregenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel tof.Ik heb echt altijd alles maar weggedaan, soms wel spijt van.
Ik vind gewoon dat het mooi in elkaar zit en ik wil weten hoe alles verder gaat enz. Ja lastig vraag zeg. Ik vind het gewoon leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, ik ook. Alleen die laatste films zijn wel nice.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Star Trek vind ik maar matig.
ja nee okequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vwoooeeem vwooeeem pieuw pieuw pieuw vvwwwoooeeeem GUEERRRRRRRRRRRRRR come to the dark side NOOOOOOOOOOOOOOOO wwooososososjjjjj
Ja preciesquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook heel veel. Ook ontzettend spijt van gekregenverkocht je voor een kwartje een gi joe tank en nu zie je volwassen weer die het sparen en er zo 100en dollars voor neerleggen
Echt kut hequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja preciesIk zie dat wel eens in docu's. Dat heb ik dan met andere dingen maar ik had ook altijd dure speelgoedpaarden enz.. Allemaal gewoon in de vuilnisbak gedaan.
Fuck.
ik kreeg gewoon nooit speelgoedquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja preciesIk zie dat wel eens in docu's. Dat heb ik dan met andere dingen maar ik had ook altijd dure speelgoedpaarden enz.. Allemaal gewoon in de vuilnisbak gedaan.
Fuck.
4, 5 en 6 bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso de 3 starwars films uit de vorige eeuw zijn echt meersterwerkjes.
Oef zo zondequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en echte barbies enz. Allemaal foetsie.![]()
![]()
damnquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje mislukte alleen:
[ afbeelding ]
Ja 1, 2 en 3 vond ik minder.quote:
Denk het ook, ja... 3 is daar de betere van die 3.quote:
Nee, afdelingshoofd van stormtroopers.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:19 schreef skysherrif het volgende:
maar Jar Jar is een sith lord toch
Dat mag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh zie altijd veel mensen zeggen dat HET DE SERIE VERPEST HEEFT!!
Vond dat ook maar een matig karakter. Sowieso de 1e 6 films is voor mij starwars, vind alles daarna al minder en heb de laatste nog niet eens gezien :squote:Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen wel beetje hekel aan Kylo Ren.
serie was allang verpest met de prequelsquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh zie altijd veel mensen zeggen dat HET DE SERIE VERPEST HEEFT!!
moet jij wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
serie was allang verpest met de prequels
ging er in met de verwachting dat het matig zou zijn maar vond het een van de beste star wars films, iig beter dan force awakens en last jediquote:
En wat vond je van the revenge of khan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging er in met de verwachting dat het matig zou zijn maar vond het een van de beste star wars films, iig beter dan force awakens en last jedi
slechtquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat vond je van the revenge of khan?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging er in met de verwachting dat het matig zou zijn maar vond het een van de beste star wars films, iig beter dan force awakens en last jedi
Akkoord.quote:
Rt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt nutz, precies wat ik wilde zien in mijn levenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
https://www.instagram.com/p/BlF-C0vHyJP/?utm_source=ig_embed
demetra_nyxquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt nutz, precies wat ik wilde zien in mijn leven
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef Solotov het volgende:
[..]
Soooow die is echt wel heel kut
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zou ik wel seks mee willen hebben als je weet wat ik bedoel
Is mooi voor VK zelf dan hahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef Solotov het volgende:
[..]
Soooow die is echt wel heel kut
En Rogue One?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.quote:
je doet maarquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef Cronometer het volgende:
Heb zin in drop. Er staat een droppot naast me.
Doen of nee?
is te nederlands voor jequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:42 schreef Cronometer het volgende:
Heb zin in drop. Er staat een droppot naast me.
Doen of nee?
ik weet waar het over gaat maar ik was van plan om het in de bios te zien maar toen ging ik niet en ik kijk films eigenlijk bijna nooit thuis dus jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Speelt zich qua verhaal af VOOR deel 4
huehuehuequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik eet alleen geen Nederlands worst.
Godzijdankquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik eet alleen geen Nederlands worst.
Lig lekker op de bank te chillen jij danquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Goudenvis het volgende:
@:wollah
@:plompzakker
@:wielrennerdt
@:samuel24
Hoe is het met jullie? Nog wat bijzonders?
Ai, ben rechten aan het leren maar begin in te kakkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef wollah het volgende:
[..]
Lig lekker op de bank te chillen jij dan
hoezo je had toch tussen jaar?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:56 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ai, ben rechten aan het leren maar begin in te kakken
vol met wratten, ben één grote wandelende soabroedplekquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe staat jouw nederlandse worst er voor?
ik zag ook een pukkel zitten maar bleek dat het mijn hele penis was hahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vol met wratten, ben één grote wandelende soabroedplek
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb geen tijd dit weekend, 2 kringverjaardagen_____!
Heyyyyquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag ook een pukkel zitten maar bleek dat het mijn hele penis was haha
zin om geaborteerd te worden
Ja man gister bij haar gechilledquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef Goudenvis het volgende:
Jij had toch een vast chickie gehosseld Wollah?
Beterquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja man gister bij haar gechilled
Zaterdag ga ik weer naar dr toe
ik wilde bijna half 5 naar huis gaan maar toen begon het keihard te regenen en volgens mijn app stopt de regen echt precies 16:30quote:
Ik heb inmiddels weer een anderequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:00 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Beterhoef je tenminste niet meer te wippen in je Matiz
Ik zei dat ik wegging maar moet ook gewoon tot half 5quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde bijna half 5 naar huis gaan maar toen begon het keihard te regenen en volgens mijn app stopt de regen echt precies 16:30
wat een lul weer die god
Een andere Matiz?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels weer een andere![]()
Maar is die kringverjaardag van je milf tante?
maar ik heb net een nieuw kopje thee gepaktquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik wegging maar moet ook gewoon tot half 5zou liever een halfuur eerder thuis zijn en kleddernat dan blijven zitten
Wat voor thee?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb net een nieuw kopje thee gepakt
Nee heb nu Hyundaiquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Een andere Matiz?![]()
Daar doe ik geen uitspraak over
Oh.. ja dan zou ik ook nog even blijven zitten.quote:
Daaaaaag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee heb nu Hyundai![]()
Gooi ff picca van haar dan
Goed zo vriendquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelf speciaal van thuis meegenomen
appel is fantastisch, kaneel is fantastisch, voeg ze aan elkaar toe en je hebt iets fantastischfantastischquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo vriendIk heb zo'n huisspray appel-kaneel staan voor in mijn airwick. Kan niet wachten tot de huidige leeg is.
verraderquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Goudenvis het volgende:
Goed gehandeld lieve vriend. Ik hou zoveel van jou. Ik zou mijn fucking eerstgeborene voor een trein flikkeren als het jou gunstig zou stemmen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit mag volgens de policy niet, derhalve TR gezet
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
dat is heel fijn lieve vriend maar ik heb begrepen dat je jouw eerstgeborene voor een trein zou flikkeren bij wat voor reden dan ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed gehandeld lieve vriend. Ik hou zoveel van jou. Ik zou mijn fucking eerstgeborene voor een trein flikkeren als het jou gunstig zou stemmen.
Die is ook wel heel 2011 hoor... iemand zijn naam met huilsmiley als post maken en verder niks.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is ook wel heel 2011 hoor... iemand zijn naam met huilsmiley als post maken en verder niks.
quote:
Daarom klopt het ook wat Der_Mann zegt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is heel fijn lieve vriend maar ik heb begrepen dat je jouw eerstgeborene voor een trein zou flikkeren bij wat voor reden dan ook
Dit is 2008.quote:
man man manquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo vriendIk heb zo'n huisspray appel-kaneel staan voor in mijn airwick. Kan niet wachten tot de huidige leeg is.
Oh dat had ik niet gelezen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Daarom klopt het ook wat Der_Mann zegt.
Beetje frituren, beetje zuipenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Goudenvis het volgende:
dat is hoe iedereen begint met trollen hier, gewoon veel namen enquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is ook wel heel 2011 hoor... iemand zijn naam met huilsmiley als post maken en verder niks.
Mijn nieuwe puppy dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is heel fijn lieve vriend maar ik heb begrepen dat je jouw eerstgeborene voor een trein zou flikkeren bij wat voor reden dan ook
Zijn ook nog studentjes zag ik. Wel jammer, we waren wel eventjes blij studentvrij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is hoe iedereen begint met trollen hier, gewoon veel namen enof
posten
de meesten vinden na een paar weken een nieuwe leukere act maar zij helaas na vele maanden nog niet
Dan zal ik dat ook zeker niet doen. Wat je maar wilt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het heel erg vinden als je een puppy voor de trein zou gooien
Klopt ja, de newbies. Leuk om elke keer te zien hoe ze struggelen met hoe de communicatie hier echt werkt op FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is hoe iedereen begint met trollen hier, gewoon veel namen enof
posten
de meesten vinden na een paar weken een nieuwe leukere act maar zij helaas na vele maanden nog niet
Lekker bezig, gooi zo ook een paar bitterballen in het vet. Wat drink jij? Schultenbrau of Klok?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Beetje frituren, beetje zuipen
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
En dan steeds op elke post eenposten is weer 2010 ongeveer. Leuk al dat oldskool
Klokquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Lekker bezig, gooi zo ook een paar bitterballen in het vet. Wat drink jij? Schultenbrau of Klok?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt ja, de newbies. Leuk om elke keer te zien hoe ze struggelen met hoe de communicatie hier echt werkt op FOK!
quote:
Samequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
mijn thee is op, ik ga kletsnat naar huis.
lekker hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
mijn thee is op, ik ga kletsnat naar huis.
Was het lekker?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Had wel rooibos en geen appel kaneel tho
Nee, neem altijd expres vieze thee.quote:
Moersleutelquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:15 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Lekker bezig, gooi zo ook een paar bitterballen in het vet. Wat drink jij? Schultenbrau of Klok?
Zo had ik je ook wel ingeschatquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, neem altijd expres vieze thee.
Van die stokoude thee waar jan en alleman al van gezopen heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, neem altijd expres vieze thee.
Stel je niet zo extreem aan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Solotov het volgende:
Is er mss ook een sc voor mensen die niet roken
Moet jij wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:19 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zo had ik je ook wel ingeschat
Met van die schilfers op het oppervlakte en prut onderinquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die stokoude thee waar jan en alleman al van gezopen heeft.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met van die schilfers op het oppervlakte en prut onderin
Ik zet altijd thee van hotdogwater, echt een aanradertjequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]vriend het water loopt mij in de mond
kun je mooi als theewater gebruiken
Wat een ballen heeft die vent of wat dom is diequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
voor half 5, hij heeft niets geleerd van zijn gesprek van maandag
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zet altijd thee van hotdogwater, echt een aanradertje
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]er liep echt een rilling over mijn rug, echt goor
knakworstensap
nou die van mij smaakt prima hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]er liep echt een rilling over mijn rug, echt goor
knakworstensap
Lekker bezigquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
ik ga naar huis ik was om 8 uur al aan het werk
Ben je eigenlijk niet waard neequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat gaat deze tapijtenverkoper tegen mij praten
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb wel eens wat moeten doen bij een tapijtenverkoper, al die simpele verkopertjes dachten dat ze goud poepen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niet weten dat Wollah daadwerkelijk goud poeptquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb wel eens wat moeten doen bij een tapijtenverkoper, al die simpele verkopertjes dachten dat ze goud poepen hoor.
Wil je erbij horen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:38 schreef Quotidien het volgende:
Bilriddersquad is present zo te zien
Gestopt met roken en dan lekker veel etenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:39 schreef Solotov het volgende:
Ga straks lekker veel bij de Chinees halen mmmm
ik vind jou een prima user. Jij bent hier altijd welkomquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee ik ben inmiddels van de basisschool af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |