Wat?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:05 schreef Driepink het volgende:
En ik wil een stormtrooper houtkachel
Denk het niet, zijn vrij slank namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:05 schreef Driepink het volgende:
Ik wil nog steeds een stormtrooper outfit
maar geen idee of ik die pas.
En ik wil een stormtrooper houtkachel
Yoooooooquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Deze is te duur:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk het niet, zijn vrij slank namelijk
Dat heb ik niet nee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Niemand hier die kan zeggen dat ie originele starwars action figures uit de jaren 80 heeft tho
Sorry, ben een volwassen vent.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Niemand hier die kan zeggen dat ie originele starwars action figures uit de jaren 80 heeft tho
Laat die van R2-D2 eens zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
En zo heb je ook BB8, R2D2, Darth Vader, Stormtrooper, Boba Fett
Ik wel. Nog steeds ontzettend verdrietig dat ik toen als klein kind DarthVader zijn lightsaber heb opgegetenquote:
Maak is foto dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Nog steeds ontzettend verdrietig dat ik toen als klein kind DarthVader zijn lightsaber heb opgegeten
Hahahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, ben een volwassen vent.
kek dingetjequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Deze is te duur:
[ afbeelding ]
nooit uitgepoept en gewassen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel. Nog steeds ontzettend verdrietig dat ik toen als klein kind DarthVader zijn lightsaber heb opgegeten
Ik heb ze nu even niet bij de hand maar kan er wel een foto van maken als ik ze wel bij de hand heb.quote:
Is goed. Vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze nu even niet bij de hand maar kan er wel een foto van maken als ik ze wel bij de hand heb.
Niets van gemerkt. Misschien hangt ie nog ergens bij mijn wormvormig aanhangsel? geen ideequote:
Beetje mislukte alleen:quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat die van R2-D2 eens zien.
Ik heb echt een hele zooi van die dingen nog. Zal ze wel eens erbij pakken, ja.quote:
Die van Darth Vader is wel tof zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje mislukte alleen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |