Moet jij wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:19 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zo had ik je ook wel ingeschat

Met van die schilfers op het oppervlakte en prut onderinquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die stokoude thee waar jan en alleman al van gezopen heeft.

quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met van die schilfers op het oppervlakte en prut onderin

Ik zet altijd thee van hotdogwater, echt een aanradertjequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]vriend het water loopt mij in de mond
kun je mooi als theewater gebruiken

Wat een ballen heeft die vent of wat dom is diequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
voor half 5, hij heeft niets geleerd van zijn gesprek van maandag

quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zet altijd thee van hotdogwater, echt een aanradertje

quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]er liep echt een rilling over mijn rug, echt goor
knakworstensap

nou die van mij smaakt prima hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]er liep echt een rilling over mijn rug, echt goor
knakworstensap

Lekker bezigquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
ik ga naar huis ik was om 8 uur al aan het werk

Ben je eigenlijk niet waard neequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat gaat deze tapijtenverkoper tegen mij praten

quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]

Heb wel eens wat moeten doen bij een tapijtenverkoper, al die simpele verkopertjes dachten dat ze goud poepen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]

Niet weten dat Wollah daadwerkelijk goud poeptquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb wel eens wat moeten doen bij een tapijtenverkoper, al die simpele verkopertjes dachten dat ze goud poepen hoor.

Wil je erbij horen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:38 schreef Quotidien het volgende:
Bilriddersquad is present zo te zien

Gestopt met roken en dan lekker veel etenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:39 schreef Solotov het volgende:
Ga straks lekker veel bij de Chinees halen mmmm

ik vind jou een prima user. Jij bent hier altijd welkomquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee ik ben inmiddels van de basisschool af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |