vol met wratten, ben één grote wandelende soabroedplekquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe staat jouw nederlandse worst er voor?
ik zag ook een pukkel zitten maar bleek dat het mijn hele penis was hahaquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
vol met wratten, ben één grote wandelende soabroedplek
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb geen tijd dit weekend, 2 kringverjaardagen_____!
Heyyyyquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zag ook een pukkel zitten maar bleek dat het mijn hele penis was haha
zin om geaborteerd te worden
Ja man gister bij haar gechilledquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef Goudenvis het volgende:
Jij had toch een vast chickie gehosseld Wollah?
Beterquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja man gister bij haar gechilled
Zaterdag ga ik weer naar dr toe
ik wilde bijna half 5 naar huis gaan maar toen begon het keihard te regenen en volgens mijn app stopt de regen echt precies 16:30quote:
Ik heb inmiddels weer een anderequote:Op donderdag 28 februari 2019 16:00 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Beterhoef je tenminste niet meer te wippen in je Matiz
Ik zei dat ik wegging maar moet ook gewoon tot half 5quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wilde bijna half 5 naar huis gaan maar toen begon het keihard te regenen en volgens mijn app stopt de regen echt precies 16:30
wat een lul weer die god
Een andere Matiz?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels weer een andere![]()
Maar is die kringverjaardag van je milf tante?
maar ik heb net een nieuw kopje thee gepaktquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik wegging maar moet ook gewoon tot half 5zou liever een halfuur eerder thuis zijn en kleddernat dan blijven zitten
Wat voor thee?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb net een nieuw kopje thee gepakt
Nee heb nu Hyundaiquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Een andere Matiz?![]()
Daar doe ik geen uitspraak over
Oh.. ja dan zou ik ook nog even blijven zitten.quote:
Daaaaaag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee heb nu Hyundai![]()
Gooi ff picca van haar dan
Goed zo vriendquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelf speciaal van thuis meegenomen
appel is fantastisch, kaneel is fantastisch, voeg ze aan elkaar toe en je hebt iets fantastischfantastischquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo vriendIk heb zo'n huisspray appel-kaneel staan voor in mijn airwick. Kan niet wachten tot de huidige leeg is.
verraderquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Goudenvis het volgende:
@:wollah
@:plompzakker
@:wielrennerdt
@:samuel24
Hoe is het met jullie? Nog wat bijzonders?
Goed gehandeld lieve vriend. Ik hou zoveel van jou. Ik zou mijn fucking eerstgeborene voor een trein flikkeren als het jou gunstig zou stemmen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit mag volgens de policy niet, derhalve TR gezet
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
dat is heel fijn lieve vriend maar ik heb begrepen dat je jouw eerstgeborene voor een trein zou flikkeren bij wat voor reden dan ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed gehandeld lieve vriend. Ik hou zoveel van jou. Ik zou mijn fucking eerstgeborene voor een trein flikkeren als het jou gunstig zou stemmen.
Die is ook wel heel 2011 hoor... iemand zijn naam met huilsmiley als post maken en verder niks.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is ook wel heel 2011 hoor... iemand zijn naam met huilsmiley als post maken en verder niks.
quote:
Daarom klopt het ook wat Der_Mann zegt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is heel fijn lieve vriend maar ik heb begrepen dat je jouw eerstgeborene voor een trein zou flikkeren bij wat voor reden dan ook
Dit is 2008.quote:
man man manquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed zo vriendIk heb zo'n huisspray appel-kaneel staan voor in mijn airwick. Kan niet wachten tot de huidige leeg is.
Oh dat had ik niet gelezen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Daarom klopt het ook wat Der_Mann zegt.
Beetje frituren, beetje zuipenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:55 schreef Goudenvis het volgende:
@:wollah
@:plompzakker
@:wielrennerdt
@:samuel24
Hoe is het met jullie? Nog wat bijzonders?
dat is hoe iedereen begint met trollen hier, gewoon veel namen enquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is ook wel heel 2011 hoor... iemand zijn naam met huilsmiley als post maken en verder niks.
Mijn nieuwe puppy dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is heel fijn lieve vriend maar ik heb begrepen dat je jouw eerstgeborene voor een trein zou flikkeren bij wat voor reden dan ook
Zijn ook nog studentjes zag ik. Wel jammer, we waren wel eventjes blij studentvrij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is hoe iedereen begint met trollen hier, gewoon veel namen enof
posten
de meesten vinden na een paar weken een nieuwe leukere act maar zij helaas na vele maanden nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |