Nee, afdelingshoofd van stormtroopers.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:19 schreef skysherrif het volgende:
maar Jar Jar is een sith lord toch
Dat mag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh zie altijd veel mensen zeggen dat HET DE SERIE VERPEST HEEFT!!
Vond dat ook maar een matig karakter. Sowieso de 1e 6 films is voor mij starwars, vind alles daarna al minder en heb de laatste nog niet eens gezien :squote:Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb alleen wel beetje hekel aan Kylo Ren.
serie was allang verpest met de prequelsquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh zie altijd veel mensen zeggen dat HET DE SERIE VERPEST HEEFT!!
moet jij wetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
serie was allang verpest met de prequels
ging er in met de verwachting dat het matig zou zijn maar vond het een van de beste star wars films, iig beter dan force awakens en last jediquote:
En wat vond je van the revenge of khan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging er in met de verwachting dat het matig zou zijn maar vond het een van de beste star wars films, iig beter dan force awakens en last jedi
slechtquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wat vond je van the revenge of khan?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ging er in met de verwachting dat het matig zou zijn maar vond het een van de beste star wars films, iig beter dan force awakens en last jedi
Akkoord.quote:
Rt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt nutz, precies wat ik wilde zien in mijn levenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
https://www.instagram.com/p/BlF-C0vHyJP/?utm_source=ig_embed
demetra_nyxquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt nutz, precies wat ik wilde zien in mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |