Dat is wel tof.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele zooi van die dingen nog. Zal ze wel eens erbij pakken, ja.
Heb nog wat meer vintage speelgoed bewaard zoals transformers bijv. Die doe ik ook nooit weg.
Driepink mag dan wel dikgrapjes accepteren maar ik niet. ik laat je nu gaan met een waarschuwing maar als je me nog een keer dik noemt neem ik aan dat de moderators je disciplinerenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wtf
is dit de jouwe??
Ik snap niet dat mensen dat niet mooi vinden maar dan startrek wel helemaal mooi vinden, echt raar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat vinden jullie zo mooi aan Star Wars dan
Star Trek vind ik maar matig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat niet mooi vinden maar dan startrek wel helemaal mooi vinden, echt raar.
vwoooeeem vwooeeem pieuw pieuw pieuw vvwwwoooeeeem GUEERRRRRRRRRRRRRR come to the dark side NOOOOOOOOOOOOOOOO wwooososososjjjjjquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, ik ook heel veel. Ook ontzettend spijt van gekregenquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel tof.Ik heb echt altijd alles maar weggedaan, soms wel spijt van.
Ik vind gewoon dat het mooi in elkaar zit en ik wil weten hoe alles verder gaat enz. Ja lastig vraag zeg. Ik vind het gewoon leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Ja, ik ook. Alleen die laatste films zijn wel nice.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Star Trek vind ik maar matig.
ja nee okequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vwoooeeem vwooeeem pieuw pieuw pieuw vvwwwoooeeeem GUEERRRRRRRRRRRRRR come to the dark side NOOOOOOOOOOOOOOOO wwooososososjjjjj
Ja preciesquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik ook heel veel. Ook ontzettend spijt van gekregenverkocht je voor een kwartje een gi joe tank en nu zie je volwassen weer die het sparen en er zo 100en dollars voor neerleggen
Echt kut hequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja preciesIk zie dat wel eens in docu's. Dat heb ik dan met andere dingen maar ik had ook altijd dure speelgoedpaarden enz.. Allemaal gewoon in de vuilnisbak gedaan.
Fuck.
ik kreeg gewoon nooit speelgoedquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja preciesIk zie dat wel eens in docu's. Dat heb ik dan met andere dingen maar ik had ook altijd dure speelgoedpaarden enz.. Allemaal gewoon in de vuilnisbak gedaan.
Fuck.
4, 5 en 6 bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso de 3 starwars films uit de vorige eeuw zijn echt meersterwerkjes.
Oef zo zondequote:Op donderdag 28 februari 2019 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en echte barbies enz. Allemaal foetsie.![]()
![]()
damnquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje mislukte alleen:
[ afbeelding ]
Ja 1, 2 en 3 vond ik minder.quote:
Denk het ook, ja... 3 is daar de betere van die 3.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |