Wees eens lief voor jezelf, want dat is niet waarquote:
welk bericht?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ja sorry, ik kon bericht niet wijzigen (ik zei kaap maarof nouja dat had ik willen zeggen)
Ik ben gewoon realistischquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wees eens lief voor jezelf, want dat is niet waar
ah de sluitpostquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het bericht voor jou in het laatste topic
Voor de vrouwen is hij altijd smoothquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet heel negatief ofzo toch?
Tenminste, is mij nooit opgevallen
true playah 4 realquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Voor de vrouwen is hij altijd smooth
Don't leave your girl around mequote:
Eetse!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Don't leave your girl around meTrue playa forrrr real
![]()
![]()
Nah. Zo goed zn best doet ie niet hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Voor de vrouwen is hij altijd smooth
How is that working out for youquote:
sowiesoquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eetse!
Gaat wel lukken, want lunchgenot is jouw ding
Helemaal dramaquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nah. Zo goed zn best doet ie niet hoor
[..]
How is that working out for you
Naja zijn best niet doen weet ik niet, hij probeert het iigquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nah. Zo goed zn best doet ie niet hoor
[..]
How is that working out for you
Mssn moet je een beetje lachen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:23 schreef Driepink het volgende:
Die rotkop van mij in FOT jaagt iedereen weg
Hij negeert me midden in een mooi verhaal. Dat is niet je best doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja zijn best niet doen weet ik niet, hij probeert het iig
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn moet je je game een beetje aanpassen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij negeert me midden in een mooi verhaal. Dat is niet je best doen
nou nou nouquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder achter het station volgepompt door Driepink
sowquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke moeder achter het station volgepompt door Driepink
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
hij heeft een prethoofd
usherals hij niet gelikt kijkt
ik las een lekker kontje en dacht; dat kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef HPLC het volgende:
Ik heb zowel figuurlijk als letterlijk een kort lontje
mooi nr welquote:
Eensquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mooi nr wel
even luisteren
let it burrrrrrrrrrrrrn
Die man kan niet zingenquote:
jongequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die man kan niet zingen
2000 vibesquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:34 schreef TaMieke het volgende:
Omg nu wil ik Usher luisteren.
En Di-rect en K-otic enzo![]()
kappequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik las een lekker kontje en dacht; dat klopt
Jij wel zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die man kan niet zingen
Ok.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is mijn persoonlijke mening en daar zal je het mee moeten doen
paar dagen geleden Chips bij het foute uurquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Di-rect was vanmorgen op de radio. Voelde me direct weer 15
zelfs huts a niffo is nog beterquote:
Chips is na mijn tijdquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
paar dagen geleden Chips bij het foute uur
met inside my head?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inside my head volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
met inside my head?
of met die nieuwe leadzanger
It's gonna burn for me to say thisquote:
Ja, kan wel mooi zingen maar het is niet de o.g. Directquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Inside my head volgens mij.
Marcel is stom
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
It's gonna burn for me to say this
But it's coming from my heart
It's been a long time coming
But we done been fell apart
Really wanna work this out
But I don't think ya gonna change ya
I do but you don't
Think it's best we go our separate ways
Tell me why I should stay in this relationship
When I'm hurting baby, I ain't happy baby
Plus there's so many other things I gotta deal with
I think that you should let it burn
Precies dat ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, kan wel mooi zingen maar het is niet de o.g. Direct
eensquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, kan wel mooi zingen maar het is niet de o.g. Direct
Van zn nieuwe album?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
NO limit, (dit is wel andere vibe namelijk)
dat je baas bent
Nee, want hij heeft net nieuwe shit uitgebracht dit is van 1 album ervoorquote:
Wat is z'n laatste? A toch ?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft net nieuwe shit uitgebracht dit is van 1 album ervoor
kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
user bedoel ik. En dan haags_kwartiertje
yesssquote:
goed bezig naatjequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ook weer niet, want aan de lees
Ik heb even voor je gekeken en het bijgehouden, wat echt heel lastig is want je topic is echt rete druk in NWS.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:44 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ook weer niet, want aan de lees
Adios!quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
i'm out
kusjes en zonnestralen toegewenst![]()
en een fijne dag
Nee hoor, de meeste mensen leren dat al op de basisschool maar naatje is uniek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef TaMieke het volgende:
Moet je naar de Uni om te kunnen lezen?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste mensen leren dat al op de basisschool maar naatje is uniek.
Thuis voer ik nog minder uit dan op de uni (en op de uni voer ik al weinig uit)quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:45 schreef TaMieke het volgende:
Moet je naar de Uni om te kunnen lezen?
Nooit gewetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Thuis voer ik nog minder uit dan op de uni (en op de uni voer ik al weinig uit)
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Thuis voer ik nog minder uit dan op de uni (en op de uni voer ik al weinig uit)
waarvan akte.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef Driepink het volgende:
Loop me weer druk te maken hier.
Iedereen moet gewoon even ontslagen worden bij dat bedrijf en ze moeten capabele mensen aannemen.
Ik zal het maandag even in de vergadering gooien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef Driepink het volgende:
Iedereen moet gewoon even ontslagen worden bij dat bedrijf en ze moeten capabele mensen aannemen.
ik wil hier niets over horen anders verpest je mijn behoefte aan een wit broodje met chocolade vlokkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat doet mij herinneren aan een spelletje
Chocolade vlokken, huehuequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wil hier niets over horen anders verpest je mijn behoefte aan een wit broodje met chocolade vlokken
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze is wel erg makkelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef Driepink het volgende:
Speelt Live livequote:Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef skysherrif het volgende:
wow wtf
Live, Noel Gallagher, Nile Rodgers en De jeugd van tegenwoordig allemaal op concert at sea.
quote:
wat een flut bedrijfquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet poepen maar water doet het nog niet
waardeloosquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, komt door werkzaamheden buiten
ook alquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Boh....lekker dutje op de bank gedaan
wel echt superhandig communiceren ama naar jou, jij naar ama, ama naar mij, ik naar ama enzovoortsquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
AMADEPAMA 20APRIL IS GOED
OVER
Niks mis mee!quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
wel echt superhandig communiceren ama naar jou, jij naar ama, ama naar mij, ik naar ama enzovoorts
Lijkt me een goed idee!quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zullen wij ook meecommuniceren?
Ja, ga je voor winst?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:37 schreef moemoe het volgende:
Zijn jullie al op de hoogte van het spektakel dat gaat plaats vinden in maart?
Ik ga @:skysherrif de tent uitvechten bij DTS.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:37 schreef moemoe het volgende:
Zijn jullie al op de hoogte van het spektakel dat gaat plaats vinden in maart?
Ik ga @:skysherrif de tent uitvechten bij DTS.
bepaal jij nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:39 schreef HPLC het volgende:
Haags, er staat een TR voor je in KLB, dus hup aan het werk
Soberso moemoe. Sky is een mod en die mod ik per definitie nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:39 schreef Driepink het volgende:
Lastige keuze
Skysherrif of moemoe aanmoedigen
Dat zijn 450% van alle KLB topics die niet door mij geopend worden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
is gewoon een kuttopic zonder klacht en volgens de policy moet ie op slot
nou dan doeken we KLB lekker opquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn 450% van alle KLB topics die niet door mij geopend worden.
Nou en, jij bent ook vrij nutteloos maar daar zeg ik ook niets over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
is gewoon een kuttopic zonder klacht en volgens de policy moet ie op slot
SOOOOOOOOWWWWquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou en, jij bent ook vrij nutteloos maar daar zeg ik ook niets over.
TR, dit mag ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou en, jij bent ook vrij nutteloos maar daar zeg ik ook niets over.
Ik ben ook een mod..quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso moemoe. Sky is een mod en die mod ik per definitie niet
Ja, maar jij bent een beetje speciaalquote:
Ja, komt omdat niemand mij serieus neemtquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar jij doet niks als mod dus dat is altijd goed
Misschien Bubba als je een keer in het gevang zitquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, komt omdat niemand mij serieus neemt
Ik ben een brave jongen, ik kom niet in het gevangquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien Bubba als je een keer in het gevang zit
niet iedereen in het gevang is schuldig, hoewel de kans hier wel miniem isquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben een brave jongen, ik kom niet in het gevang
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:39 schreef Driepink het volgende:
Lastige keuze
Skysherrif of moemoe aanmoedigen
Lastig inderdaad.quote:
Niemand neemt mods echt serieus. Ze nemen alleen zichzelf erg serieus. In klb iig welquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, komt omdat niemand mij serieus neemt
Ik heb skysherrif er nog niet op betrapt dat hij de VBL SC verkiest boven die van ONZ.quote:
Ga je dan ook mensen doodwensen en de beroepen van iemand moeder aankaarten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:51 schreef moemoe het volgende:
Ik begin nu al evil te worden en dan is maart nog niet eens begonnen.
Ik hoor ook soort van bij KLB (hoop ik) maar ik neem mezelf ook niet serieusquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niemand neemt mods echt serieus. Ze nemen alleen zichzelf erg serieus. In klb iig wel
maar het staat letterlijk in de quote manquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb skysherrif er nog niet op betrapt dat hij de VBL SC verkiest boven die van ONZ.
Aangezien hij net zo vaak in die van ONZ zit..
Maar daar gaat het niet om. In mijn ogen is het nu gewoon een mannen vs vrouwen.
NOU ENquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar het staat letterlijk in de quote man
Chinees, en vriendin appte net dat ze net vertrok bij de chinees die +-15 minuten fietsen is.quote:
Ik moet mijn fiets als het goed is vandaag of morgen binnen krijgen..quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Chinees, en vriendin appte net dat ze net vertrok bij de chinees die +-15 minuten fietsen is.
Ik heb recentelijk nog ‘STERF” geroepen bij een spelletjequote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga je dan ook mensen doodwensen en de beroepen van iemand moeder aankaarten?
Alleen sterf?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb recentelijk nog ‘STERF” geroepen bij een spelletje.
Moeders zijn heilig, dus nope.
Als jij meedoet juich ik voor jou, je bent een slimme user. Dat zie je zoquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb skysherrif er nog niet op betrapt dat hij de VBL SC verkiest boven die van ONZ.
Aangezien hij net zo vaak in die van ONZ zit..
Maar daar gaat het niet om. In mijn ogen is het nu gewoon een mannen vs vrouwen.
Heb je die niet al 2 weken terug besteld?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet mijn fiets als het goed is vandaag of morgen binnen krijgen..Ben benieuwd
Alsnog tr gezetquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
12 dagen geleden.. Was een foutje bij de leverancier, dus afgelopen zondag stond ie nog 'in bestelling bij leverancier'quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je die niet al 2 weken terug besteld?
Dit neem ik je nog steeds kwalijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, duurde lang.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
12 dagen geleden.. Was een foutje bij de leverancier, dus afgelopen zondag stond ie nog 'in bestelling bij leverancier'
Voor zover de 6-7 werkdagen levertijd
Zo zo, gedurfd hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar niet ieder kruisje heeft een huisjequote:
Moeilijk serieus nemen te allemaal daarquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoor ook soort van bij KLB (hoop ik) maar ik neem mezelf ook niet serieus
Ik heb een KLB topic geopendquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moeilijk serieus nemen te allemaal daar
Nope, is saai daar en de mensen die er posten al helemaalquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
wtf, probeer je mij nu in het ootje te nemen?
Ben blij dat je hier post dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nope, is saai daar en de mensen die er posten al helemaal
Hier zijn knappere mannenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nope, is saai daar en de mensen die er posten al helemaal
Nouhouuu......zo maak je geen vrienden hoor......quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorry ik vind az vs ajax leukere finale
En tilburg is echt een enorm leluke stad
Dat verdubbelt de kansen voor Ajax van 0.01 naar 0.02%quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:42 schreef skysherrif het volgende:
Wel grappig dat ramos nu 2 wedstrijden geschorst is
Kom je uit tilburg?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouhouuu......zo maak je geen vrienden hoor......
Mag nog wel een nulletje bijquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat verdubbelt de kansen voor Ajax van 0.01 naar 0.02%
Ik ben ook blij dat ik jullie heb gevondenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben blij dat je hier post dan.
Daar kan ik niks over zeggen maar qua vrouwen is het hier zeker beterquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier zijn knappere mannen
Maar cd gewoon even heel eerlijk he tussen onsquote:
Ik woon in het westen en echt in een prachtige wijk, op loopafstand van een bos.....mij hoor je echt niet klagen! Maar qua centrum? Tja.....ik kom er nauwelijks....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar cd gewoon even heel eerlijk he tussen ons
Wat een foeilelijke stad is tilburg, qua uiterlujk dan he, de mensen daar zijn vast aardig
Een vernedering in de finale?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Gun het Willem II wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen maar qua vrouwen is het hier zeker beter
Ja het is voor AZ ook zo lullig om drie finales op rij te verliezen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een vernedering in de finale?
Ben er 1x geweest in het centrum en op de campus van de uniquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik woon in het westen en echt in een prachtige wijk, op loopafstand van een bos.....mij hoor je echt niet klagen! Maar qua centrum? Tja.....ik kom er nauwelijks....
Ik woon wel vlakbij de uni en dat is echt gezellig!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest in het centrum en op de campus van de uni
Echt alles leek wel een bouwval en ook zo grijs en saai
Maar dan zijn de buitenwijken vast leuker
Woon je vlakbij naatjequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik woon wel vlakbij de uni en dat is echt gezellig!
Medelijden met de moeder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Driepink het volgende:
Er was trouwens pas nog een baby geboren, holy moly
[ afbeelding ]
Christus te paardquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
Braddiequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, ergens ben ik nu blij dat ik niet zwanger kan wordenquote:
Mannen zijn echt watjes!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, ergens ben ik nu blij dat ik niet zwanger kan worden
Ik ben zo lief dat ik het hele zwangerschapsproces incl verlof heel graag over laat aan anderenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mannen zijn echt watjes!
Pers jij een baby uit van 62cm en 9kg?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mannen zijn echt watjes!
28 year challangequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
Zal ik een Braddie foto posten? Soort then and now
Meh.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
Love you for always nuquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo lief dat ik het hele zwangerschapsproces incl verlof heel graag over laat aan anderen
Neeuh doe maar niet Gvquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
Blufquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
Volgende 2 jaar word al lastig genoeg voor hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die gaat de volgende 28 jaar echt niet halen
Braddiequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende 2 jaar word al lastig genoeg voor hem.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahhh lekker eieren geschoten.
Hè dit had ik net even nodig....quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cinderella, brabantsche schoone der sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |