abonnement Unibet Coolblue
pi_185290019
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_185290030
Momenteel een leuke match op Paiq, alleen is het een beetje vermoeiend dat ze zelf niet echt dingen vraagt.

Waardoor ik het gesprek aan de gang moet houden doormiddel van onzin, want ik heb geen zin om weer over hobbies te praten.
  donderdag 28 februari 2019 @ 00:34:10 #3
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185290058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 00:31 schreef Solid-Snake het volgende:
Momenteel een leuke match op Paiq, alleen is het een beetje vermoeiend dat ze zelf niet echt dingen vraagt.

Waardoor ik het gesprek aan de gang moet houden doormiddel van onzin, want ik heb geen zin om weer over hobbies te praten.
Waarom is het een leuke match dan?

quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 00:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Klinkt als een stel jongens die proberen orgineel te doen _O-
Is toch ook origineel? Bedankt man, inderdaad ik heb ogen. Wow mind-blowing!
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185290117
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 00:34 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Waarom is het een leuke match dan?

Ze ziet er wel leuk uit. In het begin vroeg ze nog wat ik studeerde etc, dus ik hoopte dat ze wel iets meer moeite zou doen.
  donderdag 28 februari 2019 @ 00:40:41 #5
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185290140
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 00:38 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ze ziet er wel leuk uit. In het begin vroeg ze nog wat ik studeerde etc, dus ik hoopte dat ze wel iets meer moeite zou doen.
Doen ze bij mij ook altijd, maar een gesprek op gang houden ho maar. Heb er nooit zin in om er meer moeite in te steken als ik weet dat het toch bij small talk blijft steken. Kan iemand er nog zo mooi uitzien :)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  donderdag 28 februari 2019 @ 02:29:01 #6
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185290936
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
Voor de mensen die Tinder (of iets soortgelijks gebruiken) ; krijgen jullie ook altijd hetzelfde te horen? Bij mij is het standaard: jij hebt prachtige ogen! Of; wat een lieve hond! Een combi van de twee komt ook nog wel eens voor..
Heb al zolang niks meer anders gehoord :')
Krijg eigenlijk vrij gemengde reacties. "Je onderschat vleermuizen denk ik," was wel een van de leukere op mijn profiel.
pi_185290966
Ik zag vandaag een reclameposter voor een of andere nieuwe datingsite trouwens. Alleen naam vergeten. Iemand een idee, en of het wat is?
  donderdag 28 februari 2019 @ 02:41:41 #8
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185290985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 02:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Krijg eigenlijk vrij gemengde reacties. "Je onderschat vleermuizen denk ik," was wel een van de leukere op mijn profiel.
Haha, leg uit
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185291820
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
Voor de mensen die Tinder (of iets soortgelijks gebruiken) ; krijgen jullie ook altijd hetzelfde te horen? Bij mij is het standaard: jij hebt prachtige ogen! Of; wat een lieve hond! Een combi van de twee komt ook nog wel eens voor..
Heb al zolang niks meer anders gehoord :')
Wat verwacht je dan?? Het is Tinder, het heeft de naam van een neuk app dus alleen dat soort figuren zitten er op die daar voor gaan.

Ga beter op Relatieplanet, Happn of Paiq. Daar zitten meer serieuze figuren die wel op je profiel in gaan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185291969
Dit soort reacties kun je proberen te voorkomen door iets vreemds te plaatsen wat niet helemaal duidelijk is.

Ik had een tijdje een gedeelte van een gif van een vrouw die in een klittenbandpak op trampoline springt tegen zon klittenband muur op en dan blijft plakken. En daar had ik het laatste stuk van als 'loop' daar heb ik echt veel eerste reacties op gehad.

Nu heb ik een loop met mijzelf en struisvogels die ik voer en daar krijg ik vrijwel altijd ook reacties op.

En proberen niet de oppervlakkige tinderaars te swipen natuurlijk. Iedereen zegt wel dat op Tinder alleen maar mensen zitten die willen neuken maar heb toch echte leuke en orginele gesprekken gehad waarbij dit niet ter sprake kwam :P
pi_185292175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:23 schreef Yasmin23 het volgende:


En proberen niet de oppervlakkige tinderaars te swipen natuurlijk. Iedereen zegt wel dat op Tinder alleen maar mensen zitten die willen neuken maar heb toch echte leuke en orginele gesprekken gehad waarbij dit niet ter sprake kwam :P
toch denk ik dat de kans met Tinder op serieuzere mensen veel kleiner is dan op andere plekken. Tinder staat niets voor niets erom bekend en ik hoor in mijn omgeving ook enkel de "mannen/vrouwen willen enkel neuken" ervaringen. Prima als dat je doel is. En ja er zijn uitzonderingen, natuurlijk.

Wat Godshand hierboven ook zegt.

quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:09 schreef Godshand het volgende:

Wat verwacht je dan?? Het is Tinder, het heeft de naam van een neuk app dus alleen dat soort figuren zitten er op die daar voor gaan.

Ga beter op Relatieplanet, Happn of Paiq. Daar zitten meer serieuze figuren die wel op je profiel in gaan...
Zelf heb ik geen ervaring met Tinder (zal never nooit Tinder gebruiken) dus ja, ik heb het allemaal van "horen zeggen" maar als het eruit ziet als een eend en het kwaakt als een eend...dan is t meestal wel een eend.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_185292251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:46 schreef Prisha het volgende:

[..]

toch denk ik dat de kans met Tinder op serieuzere mensen veel kleiner is dan op andere plekken. Tinder staat niets voor niets erom bekend en ik hoor in mijn omgeving ook enkel de "mannen/vrouwen willen enkel neuken" ervaringen. Prima als dat je doel is. En ja er zijn uitzonderingen, natuurlijk.

Wat Godshand hierboven ook zegt.

[..]

Zelf heb ik geen ervaring met Tinder (zal never nooit Tinder gebruiken) dus ja, ik heb het allemaal van "horen zeggen" maar als het eruit ziet als een eend en het kwaakt als een eend...dan is t meestal wel een eend.
Oh tuurlijk zitten die er op maar er zitten zoveel mensen op dat je prima mensen kunt vinden met een ander doel.

Als je bv zelf alleen maar onbedoeld foto's plaatst waarop je borsten extra goed te zien zijn of bikini foto's dan zal je ook wel eerder bepaalde reacties krijgen.

Of als ik alleen maar mannen zou swipen waarvan ik denk dat dat een van de eerste dingen zou zijn wat ze zeggen.
pi_185292266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh tuurlijk zitten die er op maar er zitten zoveel mensen op dat je prima mensen kunt vinden met een ander doel.

Als je bv zelf alleen maar onbedoeld foto's plaatst waarop je borsten extra goed te zien zijn of bikini foto's dan zal je ook wel eerder bepaalde reacties krijgen.

Of als ik alleen maar mannen zou swipen waarvan ik denk dat dat een van de eerste dingen zou zijn wat ze zeggen.
die is wel heel duidelijk ja. Snap ook niet hoe je onbedoeld zoiets kan plaatsen. Je ziet toch zelf hoe je foto is. Die twee dingen vallen meestal wel op dan :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_185292304
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

die is wel heel duidelijk ja. Snap ook niet hoe je onbedoeld zoiets kan plaatsen. Je ziet toch zelf hoe je foto is. Die twee dingen vallen meestal wel op dan :D
Ja kan mij wel voorstellen dat je gewoon denkt dat het een leuke foto is zonder verdere bijbedoelingen :P
pi_185292368
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja kan mij wel voorstellen dat je gewoon denkt dat het een leuke foto is zonder verdere bijbedoelingen :P
Er zijn wel gradaties ja :P

Ik had uit nieuwsgierigheid even met een nieuwe account ingelogd op HappyP. Zag echt gewoon precies dezelfde gezichten voorbijkomen als van de zomer :{ Heb het idee dat daar ook aardig wat inactief van is.

Wel jammer want de opzet van HP vond ik wel erg tof. De ideale site wel voor mij. Ben benieuwd wat Faxie dan gezien heeft, wat dat voor iets is.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_185292875
De meeste matches die ik heb gehad waren wel op zoek naar iets serieus. Maar ik denk dat het idd ook erg te maken heeft met wat voor foto's je hebt, zoals Yasmin zegt.
  donderdag 28 februari 2019 @ 09:45:02 #17
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_185292909
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 00:31 schreef Solid-Snake het volgende:
Momenteel een leuke match op Paiq, alleen is het een beetje vermoeiend dat ze zelf niet echt dingen vraagt.

Waardoor ik het gesprek aan de gang moet houden doormiddel van onzin, want ik heb geen zin om weer over hobbies te praten.
Oh ja herkenbaar, dat je alles er echt uit moet trekken :') Ik vraag dan weleens straight to the point of er überhaupt iets van wederzijdse interesse is. Maar meestal kap ik dan zelf ook gewoon met het gesprek.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_185292975
Meeste gesprekken beginnen bij mij ook hetzelfde, maar dat komt omdat ik een bio heb die daar wel uitnodigend voor is. Ik heb ook een foto waar ik iets aparts doe en daar beginnen ze ook nog wel eens over.

Ik moet altijd een beetje kotsen als iemand begint over sprankelende ogen. Doe normaal denk ik dan, 'wat een vrolijk profiel'' is een veel beter alternatief waar ik nog wel op in zou gaan denk ik.

Zelf begin ik meestal ook als insteek op mijn bio, of als ik iets leukers zie in zijn profiel reageer ik daar op.
  donderdag 28 februari 2019 @ 09:56:00 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_185293031
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan?? Het is Tinder, het heeft de naam van een neuk app dus alleen dat soort figuren zitten er op die daar voor gaan.

Ga beter op Relatieplanet, Happn of Paiq. Daar zitten meer serieuze figuren die wel op je profiel in gaan...
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:09 schreef Godshand het volgende:

[..]


Apart,

ik ben man, grootvader enz. Dus voor mij geldt dat niet.
Maar ik hoor van meiden in de familie dat ze ook op Tinder zitten maar helemaal niet voor de sex gaan, maar net een serieuze normale gozer zoeken voor een relatie. Tuurlijk hoort daar dan ook sex bij. Ook zij klagen over geen serieuze jongens. Dus als deze klacht komt van mannen, dan zou ik zeggen, communiceer helder op dat Tinder en zeg wat je zoekt. Dat raad ik natuurlijk ook de vrouwen aan. Gaat niets boven duidelijkheid.
De vrouw die die klacht aan mij uitte is een slanke en redelijk knappe meid van 26. Dus, ze bestaan wel! OOK op Tinder.

Ik zal haar die 3 door jullie genoemde sites doorsturen . Misschien kent ze die niet ....

Succes mensen!

[ Bericht 19% gewijzigd door LeesFoknl op 28-02-2019 10:04:58 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_185293431
Ja die wat sexy profielen vallen vaak wel op.. maar zijn vaak geen wederzijdse match :'). Waar ik wel een hekel aan heb is dat gesprekken steeds meer sollicitaties zijn, vooral als er maar geen ontmoeting komt ben ik er wel klaar mee.
pi_185293563
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

[..]

Apart,

ik ben man, grootvader enz. Dus voor mij geldt dat niet.
Maar ik hoor van meiden in de familie dat ze ook op Tinder zitten maar helemaal niet voor de sex gaan, maar net een serieuze normale gozer zoeken voor een relatie. Tuurlijk hoort daar dan ook sex bij. Ook zij klagen over geen serieuze jongens. Dus als deze klacht komt van mannen, dan zou ik zeggen, communiceer helder op dat Tinder en zeg wat je zoekt. Dat raad ik natuurlijk ook de vrouwen aan. Gaat niets boven duidelijkheid.
De vrouw die die klacht aan mij uitte is een slanke en redelijk knappe meid van 26. Dus, ze bestaan wel! OOK op Tinder.

Ik zal haar die 3 door jullie genoemde sites doorsturen . Misschien kent ze die niet ....

Succes mensen!
Voor mensen van rond de 25 of jonger is Tinder volgens mij gewoon nog het meest geschikte platform. En Kopjechino is ook gewoon een vrouw.
pi_185294455
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan?? Het is Tinder, het heeft de naam van een neuk app dus alleen dat soort figuren zitten er op die daar voor gaan.

Ga beter op Relatieplanet, Happn of Paiq. Daar zitten meer serieuze figuren die wel op je profiel in gaan...
Tinder wordt tegenwoordig voor meer gebruikt dan alleen een snelle wip regelen.

Maar veel profielen op Tinder bieden echt ook weinig aanknopingspunten om wat origineler te beginnen. Dan kun je nog wel origineel zijn, maar van de andere kant: veel vrouwen wachten af en dan moet je sowieso niet zeuren over gebrek aan originaliteit. ;)
pi_185294492
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:46 schreef Prisha het volgende:

[..]

toch denk ik dat de kans met Tinder op serieuzere mensen veel kleiner is dan op andere plekken. Tinder staat niets voor niets erom bekend en ik hoor in mijn omgeving ook enkel de "mannen/vrouwen willen enkel neuken" ervaringen. Prima als dat je doel is. En ja er zijn uitzonderingen, natuurlijk.

Wat Godshand hierboven ook zegt.

[..]

Zelf heb ik geen ervaring met Tinder (zal never nooit Tinder gebruiken) dus ja, ik heb het allemaal van "horen zeggen" maar als het eruit ziet als een eend en het kwaakt als een eend...dan is t meestal wel een eend.
Zat mensen die in de voorloper van deze reeks hebben gemeld via Tinder aan de relatie te zijn gekomen. Ook ik woon nu samen met iemand die ik op Tinder heb ontmoet.

Dus dat van horen zeggen, wat is dat waard precies?
pi_185294645
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zat mensen die in de voorloper van deze reeks hebben gemeld via Tinder aan de relatie te zijn gekomen. Ook ik woon nu samen met iemand die ik op Tinder heb ontmoet.

Dus dat van horen zeggen, wat is dat waard precies?
voor mij meer dan genoeg
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_185294710
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:50 schreef Prisha het volgende:

[..]

voor mij meer dan genoeg
Ik voel weerstand :P
pi_185294752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 08:46 schreef Prisha het volgende:

[..]

toch denk ik dat de kans met Tinder op serieuzere mensen veel kleiner is dan op andere plekken. Tinder staat niets voor niets erom bekend en ik hoor in mijn omgeving ook enkel de "mannen/vrouwen willen enkel neuken" ervaringen. Prima als dat je doel is. En ja er zijn uitzonderingen, natuurlijk.

Wat Godshand hierboven ook zegt.

[..]

Zelf heb ik geen ervaring met Tinder (zal never nooit Tinder gebruiken) dus ja, ik heb het allemaal van "horen zeggen" maar als het eruit ziet als een eend en het kwaakt als een eend...dan is t meestal wel een eend.
Onzin. Je hebt er niet eens ervaring mee.

De meeste mensen zoeken een date, en ja op een date wordt weleens geneukt. De mensen die na zo'n date dan afgewezen worden omdat het niet leuk genoeg was zeggen dan dat de ander op zoek was naar seks. Maar vaak is dat helemaal niet zo, maar waren die personen uiteindelijk niet leuk genoeg. Dan voelt het zo, maar was het niet de intentie.

Sowieso vind ik het raar dat mensen denken dat een app iets zegt over wat de mensen op die app willen. Voor alle datingsites en apps geldt hetzelfde: namelijk dat ze mensen met allerlei soorten intenties met elkaar in contact brengen. Overal zitten mensen die seks willen, of die op zoek zijn naar een relatie.

Tinder heeft alleen de naam, maar zoals ik al zei komt dat vooral door mensen die door de bomen het bos niet meer zien.
pi_185295032
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:56 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Onzin. Je hebt er niet eens ervaring mee.

De meeste mensen zoeken een date, en ja op een date wordt weleens geneukt. De mensen die na zo'n date dan afgewezen worden omdat het niet leuk genoeg was zeggen dan dat de ander op zoek was naar seks. Maar vaak is dat helemaal niet zo, maar waren die personen uiteindelijk niet leuk genoeg. Dan voelt het zo, maar was het niet de intentie.

Sowieso vind ik het raar dat mensen denken dat een app iets zegt over wat de mensen op die app willen. Voor alle datingsites en apps geldt hetzelfde: namelijk dat ze mensen met allerlei soorten intenties met elkaar in contact brengen. Overal zitten mensen die seks willen, of die op zoek zijn naar een relatie.

Tinder heeft alleen de naam, maar zoals ik al zei komt dat vooral door mensen die door de bomen het bos niet meer zien.
:s) :Y
pi_185295773
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 11:50 schreef Prisha het volgende:

voor mij meer dan genoeg
Ok.
pi_185296158
Jaren terug had ik ook tinder en dan was er serieus vrijwel geen serieus gesprek te voeren :')

Maar nu komt het zelden voor dat het gesprek alleen op een afspraak is gericht om sex te hebben.
pi_185296179
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Jaren terug had ik ook tinder en dan was er serieus vrijwel geen serieus gesprek te voeren :')

Maar nu komt het zelfde voor dat het gesprek alleen op een afspraak is gericht om sex te hebben.
Is een singles cruise niet wat voor jou? :P
pi_185296184
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Is een singles cruise niet wat voor jou? :P
Waarom dat nou weer :P

Cruise spreekt mij niet aan en een met allemaal singles die samen een activiteit ondernemen omdat de single zijn ook niet :P
pi_185296199
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer :P

Cruise spreekt mij niet aan en een met allemaal singles die samen een activiteit ondernemen omdat de single zijn ook niet :P
De focus zal dan denk ik wel minder gericht zijn op sex en meer op het zoeken van iemand die bij je past.

Ik noemde ook maar wat hoor :P
pi_185296208
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:14 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

De focus zal dan denk ik wel meer gericht zijn op sex en meer op het zoeken van iemand die bij je past.

Ik noemde ook maar wat hoor :P
Ik heb mijn tekst hierboven aangepast maar dat is dus juist niet wat ik zoek.

Lees het verkeerd :P Anyway uhm nee :P Lijkt mij wat ongemakkelijk. Net zoals andere single activiteiten eigenlijk.
pi_185296253
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb mijn tekst hierboven aangepast maar dat is dus juist niet wat ik zoek.

Lees het verkeerd :P Anyway uhm nee :P Lijkt mij wat ongemakkelijk. Net zoals andere single activiteiten eigenlijk.
Tja :+

Maar hoeveel matches heb je momenteel dan? Toch zeker wel rond de 100? Zal daar echt geen leuke man voor je tussen zitten?
pi_185296288
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:04 schreef Prisha het volgende:

[..]

Er zijn wel gradaties ja :P

Ik had uit nieuwsgierigheid even met een nieuwe account ingelogd op HappyP. Zag echt gewoon precies dezelfde gezichten voorbijkomen als van de zomer :{ Heb het idee dat daar ook aardig wat inactief van is.

Wel jammer want de opzet van HP vond ik wel erg tof. De ideale site wel voor mij. Ben benieuwd wat Faxie dan gezien heeft, wat dat voor iets is.
Die zal je vast ook nog wel ergens zien hangen hoor ;)
pi_185296319
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Tja :+

Maar hoeveel matches heb je momenteel dan? Toch zeker wel rond de 100? Zal daar echt geen leuke man voor je tussen zitten?
Op tinder op dit moment 8 matches waarbij eigenlijk alle gesprekken nu stil liggen :P Er was er 1 die er echt uitsprong qua gesprek en niet eens looks maar die is gestopt met praten. Denk dat ik met hem wel op date had gewild. Maar swipe nu uit verveling want ga over 2 weken 2 maanden op vakantie.

misschien dat ik daarna weer serieus ga swipen..

En wtf moet je met 100 matches?
pi_185296418
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Op tinder op dit moment 8 matches waarbij eigenlijk alle gesprekken nu stil liggen :P Er was er 1 die er echt uitsprong qua gesprek en niet eens looks maar die is gestopt met praten. Denk dat ik met hem wel op date had gewild. Maar swipe nu uit verveling want ga over 2 weken 2 maanden op vakantie.

misschien dat ik daarna weer serieus ga swipen..

En wtf moet je met 100 matches?
100 matches is voor de gemiddelde vrouw op Tinder toch normaal? :P Je hebt dan wel veel keuze.

Je kan ook op vakantie gaan swipen :+
pi_185296436
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

100 matches is voor de gemiddelde vrouw op Tinder toch normaal? :P Je hebt dan wel veel keuze.

Je kan ook op vakantie gaan swipen :+
Je hebt toch niks aan 100 matches? Alsof je met 100 verschillende mensen gesprekken houdt?
pi_185296514
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je hebt toch niks aan 100 matches? Alsof je met 100 verschillende mensen gesprekken houdt?
Nee dat klopt, maar je filtert dan denk ik vanzelf wel de leuke er uit toch?
pi_185296582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar je filtert dan denk ik vanzelf wel de leuke er uit toch?
Dat probeer ik al te doen bij het swipen :P

Was vorig jaar zon docu over tinder op tv. Een gozer had 5000 matches. Wat moet je er mee. :')
pi_185296622
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat probeer ik al te doen bij het swipen :P

Was vorig jaar zon docu over tinder op tv. Een gozer had 5000 matches. Wat moet je er mee. :')
Ja dat is wel heel veel. Maar dan kan je wel heel makkelijk allemaal openingszinnen oefenen, want 20 matches minder maakt dan ook geen bal uit _O-
pi_185296747
Ik denk niet dat 100 matches voor de gemiddelde vrouw heel realistisch is hoor :') Of je moet zelf ook totaal niet kieskeurig zijn en alles naar rechts swipen en je instellingen breed hebben staan qua leeftijd/afstand. En wat moet je idd met zoveel matches :?
Na een tijdje stop je toch met swipen als je meerdere gesprekken hebt lopen? Doe ik iig wel. Dan richt ik eerst daar mn aandacht op.
En matches die niks terugzeggen verwijder ik ook gewoon weer na een tijdje. Jullie niet dan?

[ Bericht 4% gewijzigd door _Hestia_ op 28-02-2019 13:56:36 ]
pi_185297410
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik denk niet dat 100 matches voor de gemiddelde vrouw heel realistisch is hoor :') Of je moet zelf ook totaal niet kieskeurig zijn en alles naar rechts swipen en je instellingen breed hebben staan qua leeftijd/afstand. En wat moet je idd met zoveel matches :?
Na een tijdje stop je toch met swipen als je meerdere gesprekken hebt lopen? Doe ik iig wel. Dan richt ik eerst daar mn aandacht op.
En matches die niks terugzeggen verwijder ik ook gewoon weer na een tijdje. Jullie niet dan?
Dan is je match en swipebeleid vooral niet zo idd. Want blijkbaar leiden de matches die je krijgt alsnog nergens toe en ga je gewoon verder met swipen voordat je die weer unmatched.
  donderdag 28 februari 2019 @ 15:42:16 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185298985
Reeks even gekoppeld aan deel 1. En even complimenten met hoe het hier gaat *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185299266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 14:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Dan is je match en swipebeleid vooral niet zo idd. Want blijkbaar leiden de matches die je krijgt alsnog nergens toe en ga je gewoon verder met swipen voordat je die weer unmatched.
Bedoel je nou dat je aan de hand van het swipen al de perfecte match moet zien te maken? :P
pi_185299277
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 14:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Dan is je match en swipebeleid vooral niet zo idd. Want blijkbaar leiden de matches die je krijgt alsnog nergens toe en ga je gewoon verder met swipen voordat je die weer unmatched.
Ik had gisteravond laat een leuk gesprek, had als laatste een vraag gesteld, maar geen reactie. Dus dacht dat hij gewoon was gaan slapen en hoopte dat hij vandaag na werk ofzo weer zou reageren. Maar nu heeft hij net match verwijderd zonder verder nog wat te zeggen. Ik snap dat niet als je gisteravond meer dan een uur gezellig hebt zitten chatten en hij toen wel gewoon terug praatte.

Mn andere 2 matches van van de week (ben pas weer sinds zaterdag actief) reageren helemaal niet terug, terwijl 1 wel nieuwe foto's erop heeft gezet. En ik heb nu een nieuwe match waar ik nog niks tegen gezegd heb (ik heb als laatste match gemaakt). Misschien toch maar wat meer swipen en matches verzamelen eerst, want schiet niet heel erg op zo.
pi_185299334
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik had gisteravond laat een leuk gesprek, had als laatste een vraag gesteld, maar geen reactie. Dus dacht dat hij gewoon was gaan slapen en hoopte dat hij vandaag na werk ofzo weer zou reageren. Maar nu heeft hij net match verwijderd zonder verder nog wat te zeggen. Ik snap dat niet als je gisteravond meer dan een uur gezellig hebt zitten chatten en hij toen wel gewoon terug praatte.

Mn andere 2 matches van van de week reageren helemaal niet terug, terwijl 1 wel nieuwe foto's erop heeft gezet. En ik heb nu een nieuwe match waar ik nog niks tegen gezegd heb (ik heb als laatste match gemaakt). Misschien toch maar wat meer swipen en matches verzamelen eerst, want schiet niet heel erg op zo.
Als ze niet reageren dan zijn ze aan het sparen of ze houden je als reserve. Zeker als je ziet dat ze wel actief zijn en bv nieuwe fotos plaatsen kan je ze beter gewoon verwijderen want ze vinden je niet leuk genoeg.
pi_185299374
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ze niet reageren dan zijn ze aan het sparen of ze houden je als reserve. Zeker als je ziet dat ze wel actief zijn en bv nieuwe fotos plaatsen kan je ze beter gewoon verwijderen want ze vinden je niet leuk genoeg.
Ja dat is misschien wel beter dan. Want zijn nou bijna week verder en lijkt me dat je met al die notificaties toch wel doorhebt dat je nieuwe match hebt die tegen je praat.
pi_185299396
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 16:03 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat is misschien wel beter dan. Want zijn nou bijna week verder en lijkt me dat je met al die notificaties toch wel doorhebt dat je nieuwe match hebt die tegen je praat.
Ze zien het heus wel. Zeker als er nieuwe foto's worden geplaatst
pi_185299439
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:58 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik had gisteravond laat een leuk gesprek, had als laatste een vraag gesteld, maar geen reactie. Dus dacht dat hij gewoon was gaan slapen en hoopte dat hij vandaag na werk ofzo weer zou reageren. Maar nu heeft hij net match verwijderd zonder verder nog wat te zeggen. Ik snap dat niet als je gisteravond meer dan een uur gezellig hebt zitten chatten en hij toen wel gewoon terug praatte.

Mn andere 2 matches van van de week (ben pas weer sinds zaterdag actief) reageren helemaal niet terug, terwijl 1 wel nieuwe foto's erop heeft gezet. En ik heb nu een nieuwe match waar ik nog niks tegen gezegd heb (ik heb als laatste match gemaakt). Misschien toch maar wat meer swipen en matches verzamelen eerst, want schiet niet heel erg op zo.
Jij had toch een vriend op Paiq gescoord in 2018 :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185299671
quote:
5s.gif Op donderdag 28 februari 2019 16:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij had toch een vriend op Paiq gescoord in 2018 :?
Nee, ik had bijna 4 maand met een man die ik had leren kennen op een feestje van de sportschool, maar dat is sinds een paar weken over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185303959
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 16:19 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nee, ik had bijna 4 maand met een man die ik had leren kennen op een feestje van de sportschool, maar dat is sinds een paar weken over.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, ik had laatst ook een leuke match die nog samenwoonde met zijn ex omdat ze het huis niet verkocht kregen. Vond ik een beetje een ongemakkelijke situatie dus ben maar afgehaakt.
pi_185304346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Halimede het volgende:

[..]

Oei, ik had laatst ook een leuke match die nog samenwoonde met zijn ex omdat ze het huis niet verkocht kregen. Vond ik een beetje een ongemakkelijke situatie dus ben maar afgehaakt.
Ja dat is echt geen ideale situatie. Snap wel dat je bent afgehaakt dus. Ik begin er ook echt niet meer aan. Wil gewoon iemand die volledig voor mij kan gaan en niks stiekem meer hoeven doen. En ook gewoon bij hem thuis kan komen en in zijn sociale leven deelnemen.
pi_185304462
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat is echt geen ideale situatie. Snap wel dat je bent afgehaakt dus. Ik begin er ook echt niet meer aan. Wil gewoon iemand die volledig voor mij kan gaan en niks stiekem meer hoeven doen. En ook gewoon bij hem thuis kan komen en in zijn sociale leven deelnemen.
Inderdaad, dat stiekeme is echt heel erg vervelend. Natuurlijk ook voor de mensen die zelf in zo'n situatie zitten, maar misschien is het dan gewoon niet de juiste tijd om te gaan daten.
pi_185304714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 20:03 schreef Halimede het volgende:

[..]

Inderdaad, dat stiekeme is echt heel erg vervelend. Natuurlijk ook voor de mensen die zelf in zo'n situatie zitten, maar misschien is het dan gewoon niet de juiste tijd om te gaan daten.
Ja precies. Zorgde gewoon voor veel stress en gedoe. In het begin zei hij ook wel dat hij natuurlijk liefste eerst ene had afgesloten, maar dat vonk nou eenmaal was overgeslagen op dat feestje en verliefdheid niet te plannen is. Maar soms is dat/houden van niet genoeg. Dit was op een feestje en overkwam ons dus, maar dat je in zo'n situatie alweer echt op zoek gaat via datingapps snap ik niet zo goed :@
pi_185306776
Ik wel. Aandacht, afleiding, weer liefde willen voelen. Genoeg redenen om het wel te doen en genoeg redenen waarom je niet met zo iemand zou willen daten. Ieder zijn ding.
Sarcasme. Herken het.
pi_185308096
Ja dat is ook weer zo @Spirit82

Hoe snel geven jullie je telefoonnummer om over te stappen op Whatsapp? Soms krijg ik echt na een paar berichten al een nr, als je nog amper meer weet dan elkaars werk/woonplaats/hobbies. Via Tinder chatten is niet ideaal en hoef ook niet te wachten tot echt een date gepland is, maar wacht zelf toch wel liever tot ik iemand wat meer gesproken heb.
Heb ook wel Kik, sommigen vinden dat wel prima, maar meesten willen toch appen.
pi_185308140
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Spirit82 het volgende:
weer liefde willen voelen.
oO< Valt dat nog te redden bij jou dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wachten met het nummer geven.. Mijn Tinder verwijderde de matches binnen 20 minuten dus daar had ik niet eens tijd voor joh :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185313528
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 21:47 schreef _Hestia_ het volgende:
Ja dat is ook weer zo @:Spirit82

Hoe snel geven jullie je telefoonnummer om over te stappen op Whatsapp? Soms krijg ik echt na een paar berichten al een nr, als je nog amper meer weet dan elkaars werk/woonplaats/hobbies. Via Tinder chatten is niet ideaal en hoef ook niet te wachten tot echt een date gepland is, maar wacht zelf toch wel liever tot ik iemand wat meer gesproken heb.
Heb ook wel Kik, sommigen vinden dat wel prima, maar meesten willen toch appen.
Ligt voor mij aan het gevoel wat ik bij iemand heb. Na een paar berichtjes sowieso niet, maar de persoonlijke info die ik weet staat er voor mij los van. Ik wil alleen weten of het geen internetgekkie met stalkgedrag is. Net als dat ik mijn voornaam niet zomaar zeg (makkelijk te googelen). Eerst even beetje aftasten. Als een man dat niet accepteert, jammer dan.
Sarcasme. Herken het.
pi_185331457
Vaak vallen gesprekken stil op Whatsapp.. andere vibe dan op de datingapp of juist heel veel appen wat de verwachtingen van dates negatief beïnvloed.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 12:16:37 #61
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185339053
Drie weken geleden me ook maar eens gewaagd aan een aantal dating apps. Op Tinder en Badoo nog steeds geen matches. Wat is Badoo een kutapp trouwens, heel veel reclame. Op Happn 1 leuke match, maar geen reactie terug gehad. Geen idee wat ik verkeerd doe :') Heb op zich prima foto's en zie er verzorgd uit. Ik heb het idee dat het schieten met hagel is. Heel veel liken in de hoop op een paar likes terug.
pi_185339259
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:16 schreef zoem het volgende:
Drie weken geleden me ook maar eens gewaagd aan een aantal dating apps. Op Tinder en Badoo nog steeds geen matches. Wat is Badoo een kutapp trouwens, heel veel reclame. Op Happn 1 leuke match, maar geen reactie terug gehad. Geen idee wat ik verkeerd doe :') Heb op zich prima foto's en zie er verzorgd uit. Ik heb het idee dat het schieten met hagel is. Heel veel liken in de hoop op een paar likes terug.
Op Happn heb ik ook nooit succes gehad, ik geloof dat weinig mensen het gebruiken om af te spreken.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 12:38:19 #63
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185339376
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:16 schreef zoem het volgende:
Drie weken geleden me ook maar eens gewaagd aan een aantal dating apps. Op Tinder en Badoo nog steeds geen matches. Wat is Badoo een kutapp trouwens, heel veel reclame. Op Happn 1 leuke match, maar geen reactie terug gehad. Geen idee wat ik verkeerd doe :') Heb op zich prima foto's en zie er verzorgd uit. Ik heb het idee dat het schieten met hagel is. Heel veel liken in de hoop op een paar likes terug.
Badoo en Happn vond ik vreselijke apps, dus niet langer dan een dag gebruikt. Tinder vind ik eigenlijk ook een rotapp, maar daar heb ik wel altijd wat leuke gesprekken gehad. Na het afspreken was dat helaas wel altijd gelijk over :')
Gewoon de mensen liken die je wíl liken. Soms duurt het even voor je een match bent.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185339384
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 06:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ligt voor mij aan het gevoel wat ik bij iemand heb. Na een paar berichtjes sowieso niet, maar de persoonlijke info die ik weet staat er voor mij los van. Ik wil alleen weten of het geen internetgekkie met stalkgedrag is. Net als dat ik mijn voornaam niet zomaar zeg (makkelijk te googelen). Eerst even beetje aftasten. Als een man dat niet accepteert, jammer dan.
Ja dat is ook weer waar. En over die persoonlijke info is ook wel een goede. Toen ik met mn ex in de kroeg stond te zoenen wist ik ook nog niet meer dan zijn naam en leeftijd 😅 Terwijl op een app je binnen een uur al werk, hobbies, woonplaatsen, familie en alles weet. Maar dat zegt eigenlijk niks verder ook. Nu op Tinder wel weer een leuke match uit mn eigen stad die tot nu toe normaal doet en leuk gesprek met humor en interesse naar elkaar qua vragen. Alleen hij ligt nu in het zkh, dus dat is niet echt een ideale dateplek :P
pi_185340136
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:16 schreef zoem het volgende:
Drie weken geleden me ook maar eens gewaagd aan een aantal dating apps. Op Tinder en Badoo nog steeds geen matches. Wat is Badoo een kutapp trouwens, heel veel reclame. Op Happn 1 leuke match, maar geen reactie terug gehad. Geen idee wat ik verkeerd doe :') Heb op zich prima foto's en zie er verzorgd uit. Ik heb het idee dat het schieten met hagel is. Heel veel liken in de hoop op een paar likes terug.
Als je er verzorgt uit ziet schijnt Badoo juist tegen je te werken. Er zitten vooral allemaal tokkie vrouwen die een bepaald type zoeken. _O-

Op Tinder hangt het er van af wat voor foto's je plaatst. Volgens mij zijn vrouwen bijna nooit geintereseerd als je alleen maar selfies hebt.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 14:18:31 #66
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185340994
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 13:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je er verzorgt uit ziet schijnt Badoo juist tegen je te werken. Er zitten vooral allemaal tokkie vrouwen die een bepaald type zoeken. _O-
Of vrouwen die geen foto van zichzelf als eerste hebben maar bijv een spreuk. Dan weet je vrijwel zeker dat er geen knappe vrouw achter schuil gaat. Die swipe ik linea recta naar links.
quote:
Op Tinder hangt het er van af wat voor foto's je plaatst. Volgens mij zijn vrouwen bijna nooit geintereseerd als je alleen maar selfies hebt.
Heb wel een selfie als eerste foto. Ik begreep van verschillende sites dat dat het beste scoort. Natuurlijk wel aangevuld met diverse andere kiekjes. Er zijn zelfs sites die complete analyses doen op de beste scorende profieltekst. Dat gaat mij wat te ver :')
pi_185341486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 13:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Als je er verzorgt uit ziet schijnt Badoo juist tegen je te werken. Er zitten vooral allemaal tokkie vrouwen die een bepaald type zoeken. _O-

Op Tinder hangt het er van af wat voor foto's je plaatst. Volgens mij zijn vrouwen bijna nooit geintereseerd als je alleen maar selfies hebt.
Waarom zouden selfies niet werken?
  zaterdag 2 maart 2019 @ 14:46:37 #68
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185341506
Het is dat ik een match heb op badoo anders had ik het allang verwijderd.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185341652
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zouden selfies niet werken?
Met alleen maar selfies wek je de indruk niet zo sociaal te zijn. Zeker als op de selfies geen andere mensen zichtbaar zijn...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185341699
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met alleen maar selfies wek je de indruk niet zo sociaal te zijn. Zeker als op de selfies geen andere mensen zichtbaar zijn...
Het ligt er ook een beetje aan wat voor selfies het zijn. Alleen close-up van gezicht is niet zo aantrekkelijk nee. Maar ik heb verder wel alleen foto's waar geen andere mensen op staan. Ga niet ongevraagd anderen op Tinder zetten.
Maar gewoon een foto van man alleen in natuur of tijdens sport of hobby ofzo vind ik prima hoor.
Als man dat heeft denk ik niet meteen dat hij niet sociaal is hoor.
pi_185341716
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Met alleen maar selfies wek je de indruk niet zo sociaal te zijn. Zeker als op de selfies geen andere mensen zichtbaar zijn...
Oh :P

Ik heb die gedachte nou nooit als ik alleen maar selfies zie :P
pi_185342006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh :P

Ik heb die gedachte nou nooit als ik alleen maar selfies zie :P
Ik denk eerder juist het tegenovergestelde bij die gezellige selfies waar je zo je best doet om sociaal te lijken met een biertje en je vrienden en zo _O- vind ik altijd een beetje sukkelig ergens

"kijk mij, ik ben sociaal, ik heb vrienden" nee Jan, je bent 34, niemand heeft nog meer tijd om sociaal te doen, iedereen is te druk met werk.
pi_185342250
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik denk eerder juist het tegenovergestelde bij die gezellige selfies waar je zo je best doet om sociaal te lijken met een biertje en je vrienden en zo _O- vind ik altijd een beetje sukkelig ergens

"kijk mij, ik ben sociaal, ik heb vrienden" nee Jan, je bent 34, niemand heeft nog meer tijd om sociaal te doen, iedereen is te druk met werk.
Nou eerder dat idd :D
Ik zoek tussen de 35 en 45 jaar, als ik dan nog alleen maar kroegfoto's zie vind ik eerder een afknapper.
pi_185342474
Stukje uit bio van man op Tinder:

quote:
(Insert inspirational quote here)

Lichtelijk gestoord... (schizofreen, borderline, stalkerig gedrag) maar mag verder geen naam hebben.
Ook mega super wanhopig.. dus match is trouwen?
Welke Fok!er is dit? 😂
pi_185342844
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zouden selfies niet werken?
Wat de andere al gezegd hebben. Bla bla niet sociaal etc.
pi_185342863
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat de andere al gezegd hebben. Bla bla niet sociaal etc.
Wat een onzin. Je gaat toch op date met die persoon? Toch niet zijn hele sociale kring.
pi_185342906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je gaat toch op date met die persoon? Toch niet zijn hele sociale kring.
Hey ik heb het niet bedacht. Ik zeg alleen wat ik overal hoor en lees :)

Natuurlijk verschilt het ook hoe knap iemand is. Een dave roelvink hoeft inderdaad maar 2 selfies te posten en klaar.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:02:45 #78
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185342937
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je gaat toch op date met die persoon? Toch niet zijn hele sociale kring.
Ja inderdaad. En een selfie zegt ook niks over het sociale leven van iemand. Wie weet zet iemand wel geen groepsfoto's erop om de privacy van vrienden te respecteren oid, of omdat iemand vindt dat dat er niet toe doet.
Ik zelf zou daar iemand nooit op afschrijven
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185342974
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:02 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja inderdaad. En een selfie zegt ook niks over het sociale leven van iemand. Wie weet zet iemand wel geen groepsfoto's erop om de privacy van vrienden te respecteren oid, of omdat iemand vindt dat dat er niet toe doet.
Ik zelf zou daar iemand nooit op afschrijven
Ik heb ook geen foto's van andere er op staan.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:06:01 #80
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185343019
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb ook geen foto's van andere er op staan.
Nee, ik deed dat ook nooit
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185343146
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:06 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nee, ik deed dat ook nooit
Nope, ik ook niet. Ik denk dat je een beetje een combinatie van type foto's moet hebben.

Een selfie, een foto met je hele lichaam erop, een foto met een mooi achtergrond, een foto met hobby, een foto met je halve lichaam etc. Dus wel foto's waar je het lichaam van de man goed kan zien. En natuurlijk niet vergeten om te lachen op de foto :)

Ik heb in ieder geval geen beachbodyfoto's (heb ik wel :D) op Tinder staan. Allemaal met kleren aan.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 16:15:51 #82
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185343192
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nope, ik ook niet. Ik denk dat je een beetje een combinatie van type foto's moet hebben.

Een selfie, een foto met je hele lichaam erop, een foto met een mooi achtergrond, een foto met hobby, een foto met je halve lichaam etc. Dus wel foto's waar je het lichaam van de man goed kan zien. En natuurlijk niet vergeten om te lachen op de foto :)

Ik heb in ieder geval geen beachbodyfoto's (heb ik wel :D) op Tinder staan. Allemaal met kleren aan.
Ja precies. Had een keer een foto erop gezet dat ik in het zwembad stond. Nog nooit zoveel matches gehad :')
Gelijk er weer afgehaald. Had ik ook wel kunnen weten, maar het was zomer en vond het een leuke foto.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185343426
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nope, ik ook niet. Ik denk dat je een beetje een combinatie van type foto's moet hebben.

Een selfie, een foto met je hele lichaam erop, een foto met een mooi achtergrond, een foto met hobby, een foto met je halve lichaam etc. Dus wel foto's waar je het lichaam van de man goed kan zien. En natuurlijk niet vergeten om te lachen op de foto :)

Ik heb in ieder geval geen beachbodyfoto's (heb ik wel :D) op Tinder staan. Allemaal met kleren aan.
Ja precies dit idd. Hier ook geen beachbody foto's. Ik heb pas eens even voor de gein bij instellingen aangezet dat ik ook vrouwen wilde zien om te kijken hoe andere vrouwen hun profiel invullen. Ik heb me echt dood gelachen om sommige profielen zo triest _O-
pi_185344008
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:15 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja precies. Had een keer een foto erop gezet dat ik in het zwembad stond. Nog nooit zoveel matches gehad :')
Gelijk er weer afgehaald. Had ik ook wel kunnen weten, maar het was zomer en vond het een leuke foto.
Op zich zijn foto's met bikini's etc. niet erg als je dat soort volk wil trekken en alleen voor eenmalige pleziertjes wil gaan.

Maar als je iets serieus zoekt, dan zijn foto's met kleren aan wel handig :P En ik denk dat een bio ook wonderen doet.

Waar ik ook niet zo goed tegen kan is dat als er in de bio staat: 'ik wil niet dit en dat' :')
Dit komt bij mij heel erg onzeker over.
pi_185344115
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:30 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja precies dit idd. Hier ook geen beachbody foto's. Ik heb pas eens even voor de gein bij instellingen aangezet dat ik ook vrouwen wilde zien om te kijken hoe andere vrouwen hun profiel invullen. Ik heb me echt dood gelachen om sommige profielen zo triest _O-
Wat ik echt afschuwelijk vind zijn die hondenfilters of filters in het algemeen :')
pi_185344132
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:01 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat ik echt afschuwelijk vind zijn die hondenfilters of filters in het algemeen :')
Ja als volwassen vrouw van die snapchatfilters snap ik ook niet. Dat doe je als je 14 bent :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 17:36:42 #87
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185344590
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja als volwassen vrouw van die snapchatfilters snap ik ook niet. Dat doe je als je 14 bent :')
Het stikt van de snapchatfilter foto's bij de vrouwen. En dan niet zomaar 1 of 2, maar geregeld 3-4 met van die gekke oortjes :X
pi_185344758
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:36 schreef zoem het volgende:

[..]

Het stikt van de snapchatfilter foto's bij de vrouwen. En dan niet zomaar 1 of 2, maar geregeld 3-4 met van die gekke oortjes :X
Ik swipe dan linea recta naar links.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 18:00:36 #89
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185344876
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:16 schreef zoem het volgende:
Drie weken geleden me ook maar eens gewaagd aan een aantal dating apps. Op Tinder en Badoo nog steeds geen matches. Wat is Badoo een kutapp trouwens, heel veel reclame. Op Happn 1 leuke match, maar geen reactie terug gehad. Geen idee wat ik verkeerd doe :') Heb op zich prima foto's en zie er verzorgd uit. Ik heb het idee dat het schieten met hagel is. Heel veel liken in de hoop op een paar likes terug.
Als je bijna geen matches hebt op alle apps, dan is er iets niet goed.
Of je foto's zijn niet goed, je profieltekst is niets, of je bent gewoon niet knap/opvallend genoeg tussen al die andere mannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SugeLucky op 02-03-2019 18:06:05 ]
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 19:10:37 #90
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185346198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 18:00 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als je bijna geen matches hebt op alle apps, dan is er iets niet goed.
Of je foto's zijn niet goed, je profieltekst is niets, of je bent gewoon niet knap/opvallend genoeg tussen al die andere mannen.
Misschien dan toch de foto's. Op zich hoef je ook niet knap te zijn, zolang je er maar verzorgd uit ziet en iets van uitstraling hebt. Opvallen is sowieso moeilijk in de massa. Wat betreft profieltekst: Ik had eerst een uitdagende/uitlokkende tekst, maar dat leverde net zo min op als een neutrale variant.
pi_185346257
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:36 schreef zoem het volgende:

[..]

Het stikt van de snapchatfilter foto's bij de vrouwen. En dan niet zomaar 1 of 2, maar geregeld 3-4 met van die gekke oortjes :X
Ja dat
pi_185346350
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 17:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik swipe dan linea recta naar links.
Links is....?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 19:18:23 #93
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185346379
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Links is....?
Links is dislike, rechts is like.

Heb me maar weer eens aangemeld bij Paiq. Lang geleden dat ik daar op gezeten heb.
pi_185346395
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 16:15 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja precies. Had een keer een foto erop gezet dat ik in het zwembad stond. Nog nooit zoveel matches gehad :')
Gelijk er weer afgehaald. Had ik ook wel kunnen weten, maar het was zomer en vond het een leuke foto.
Wat dacht jij? Een man ziet tieten dus een man drukt op like.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:19:03 #95
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185346399
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:10 schreef zoem het volgende:
Op zich hoef je ook niet knap te zijn, zolang je er maar verzorgd uit ziet en iets van uitstraling hebt.
Voor apps als Tinder werkt het wel degelijk mee als je knap bent.
Het is allemaal nogal superficial en mensen swipen voornamelijk op uiterlijk in eerste instantie.

Dat je er verzorgd uitziet, lijkt me niet meer dan normaal.
Er zijn een heleboel mannen die er verzorgd uit zien. Het betekent nog niet dat je dan matches krijgt.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 19:21:01 #96
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185346455
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Voor apps als Tinder werkt het wel degelijk mee als je knap bent.
Het is allemaal nogal superficial en mensen swipen voornamelijk op uiterlijk in eerste instantie.

Dat je er verzorgd uitziet, lijkt me niet meer dan normaal.
Er zijn een heleboel mannen die er verzorgd uit zien. Het betekent nog niet dat je dan matches krijgt.
Snap ik :) Ik bedoel te zeggen dat je je uiterlijk niet kunt veranderen, maar je kunt wel de manier waarop je op de foto staat naar je hand zetten zodat je aantrekkelijker lijkt.
pi_185346501
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat dacht jij? Een man ziet tieten dus een man drukt op like.
Ahum :@
pi_185346564
Maar oke, ik vind Happn dus enorm kut en heb het lang genoeg de kans gegeven. Terug naar Tinder wil ik niet. Wat zijn dan nog de opties?
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:25:29 #99
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185346585
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef zoem het volgende:

[..]

Snap ik :) Ik bedoel te zeggen dat je je uiterlijk niet kunt veranderen, maar je kunt wel de manier waarop je op de foto staat naar je hand zetten zodat je aantrekkelijker lijkt.
Gewoon veel verschillende soorten foto's proberen. Kijken wat werkt.
Met een beetje geluk ligt het gewoon aan je foto's.

Je kan eventueel photofeeler.com gebruiken om foto's te testen.
pi_185346588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:24 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, ik vind Happn dus enorm kut en heb het lang genoeg de kans gegeven. Terug naar Tinder wil ik niet. Wat zijn dan nog de opties?
Stoppen met online dating en vrouwen in het echt spreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 19:25:53 #101
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185346597
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Gewoon veel verschillende soorten foto's proberen. Kijken wat werkt.
Met een beetje geluk ligt het gewoon aan je foto's.

Je kan eventueel photofeeler.com gebruiken om foto's te testen.
Thx, goede tip :)
pi_185346614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Stoppen met online dating en vrouwen in het echt spreken.
Hahahaha haa ha haha ha

;(
pi_185346615
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Gewoon veel verschillende soorten foto's proberen. Kijken wat werkt.
Met een beetje geluk ligt het gewoon aan je foto's.

Je kan eventueel photofeeler.com gebruiken om foto's te testen.
Wat is dat? Photofeeler? En hoeveel foto's denk je dat ik wel niet heb joh? "Verschillende foto's proberen"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185346627
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hahahaha haa ha haha ha

;(
Wat? Lijkt je dat niet beter?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:27:20 #105
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185346637
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is dat? Photofeeler? En hoeveel foto's denk je dat ik wel niet heb joh? "Verschillende foto's proberen"
Ik heb het niet eens tegen jou.
pi_185346647
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:27 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens tegen jou.
Nee maar ben wel benieuwd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:28:24 #107
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185346667
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee maar ben wel benieuwd.
Dan ga je naar die website toe he, dan kom je er achter.
pi_185346699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:28 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dan ga je naar die website toe he, dan kom je er achter.
Ik vind je gedrag een beetje irritant. Je promoot iets in dit topic, zeg dan niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185346712
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:24 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, ik vind Happn dus enorm kut en heb het lang genoeg de kans gegeven. Terug naar Tinder wil ik niet. Wat zijn dan nog de opties?
Heb je Paiq wel eens geprobeerd? Ik vond het zwaar kut, maar misschien kan je daar wel meer uithalen.

Misschien e-matching ofso? Ik had een keer een leuk gesprek met een meid op e-matching en we hadden al helemaal een date gepland. Maar ze ging toen met een andere kerel vandoor.

Ik vond e-matching wel goed op zich. 9 van de 10 vrouwen zitten daar voor iets serieus (wat ik kon opmaken).
pi_185346732
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat? Lijkt je dat niet beter?
Ja waar dan?
pi_185346739
Op heel veel sites en apps zitten de zelfde mensen.
pi_185346749
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Heb je Paiq wel eens geprobeerd? Ik vond het zwaar kut, maar misschien kan je daar wel meer uithalen.

Misschien e-matching ofso? Ik had een keer een leuk gesprek met een meid op e-matching en we hadden al helemaal een date gepland. Maar ze ging toen met een andere kerel vandoor.

Ik vond e-matching wel goed op zich. 9 van de 10 vrouwen zitten daar voor iets serieus (wat ik kon opmaken).
Paiq lang geleden, de site dan. Vond het concept maar niks. e-Matching ook heel kortstondig op gezeten maar kan me er niet veel van herinneren eigenlijk.
pi_185346750
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Gewoon veel verschillende soorten foto's proberen. Kijken wat werkt.
Met een beetje geluk ligt het gewoon aan je foto's.

Je kan eventueel photofeeler.com gebruiken om foto's te testen.
Hmm weet niet of ik durf.
pi_185346751
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja waar dan?
Overal waar het kan, alle laagdrempelige situaties om je mond open te trekken benutten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:31:44 #115
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185346754
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind je gedrag een beetje irritant. Je promoot iets in dit topic, zeg dan niks.
Jij reageert ineens op iets wat niet voor jou bestemd is en vervolgens vraag je nog tekst en uitleg ook.
Doe zelf wat moeite als je wil weten waar het over gaat.
pi_185346767
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Paiq lang geleden, de site dan. Vond het concept maar niks. e-Matching ook heel kortstondig op gezeten maar kan me er niet veel van herinneren eigenlijk.
Wellicht de moeite waard om het te proberen ^O^
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:32:56 #117
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185346788
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm weet niet of ik durf.
Je moet geen laag zelfvertrouwen hebben als je je foto daar op gaat zetten.
Als je foto's laag gerate worden, kan dat best wel pijnlijk zijn dan.
pi_185346811
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je moet geen laag zelfvertrouwen hebben als je je foto daar op gaat zetten.
Als je foto's laag gerate worden, kan dat best wel pijnlijk zijn dan.
Hoe werkt die site dan? Is het zo'n algoritme die dat dan bepaalt?
pi_185346814
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij reageert ineens op iets wat niet voor jou bestemd is en vervolgens vraag je nog tekst en uitleg ook.
Doe zelf wat moeite als je wil weten waar het over gaat.
Het is een openbaar topic en je advies wordt door meer mensen gelezen toch. Interessante info zou je zeggen.

Nee leg dan uit waar je het over hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185346846
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Overal waar het kan, alle laagdrempelige situaties om je mond open te trekken benutten.
Moet ik ze wel tegenkomen
pi_185346856
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wellicht de moeite waard om het te proberen ^O^
Is alleen site toch?
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:35:14 #122
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185346869
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoe werkt die site dan? Is het zo'n algoritme die dat dan bepaalt?
Het zijn gewoon mensen die voten. Als jij wil dat je foto daar votes krijgt, moet je zelf ook voten op andere foto's of betalen. Het wordt deels bijgesteld door een algoritme mbt mensen die hoger of lager dan gemiddeld stemmen zeg maar.
pi_185346873
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Is alleen site toch?
Nee, ze hebben ook een app.
pi_185346874
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoe werkt die site dan? Is het zo'n algoritme die dat dan bepaalt?
Nee mensen kunnen stemmen.
pi_185346907
Je kan dus stemmen op aantrekkelijk,betrouwbaar en slim of niet.
pi_185346916
Ziet er leuk uit dat photofeeler.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185346951
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Moet ik ze wel tegenkomen
Je komt weinig buiten dus. Misschien daar wat aan doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185346969
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan dus stemmen op aantrekkelijk,betrouwbaar en slim of niet.
What's the catch?

Kun je punten verdienen met het aantal votes?
pi_185346979
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:38 schreef black-soldier het volgende:

[..]

What's the catch?

Kun je punten verdienen met het aantal votes?
Geloof het wel. Heb er nu denk ik 20 gevote maar nog geen punten. Karma balkje vult wel al weet ik niet wat die doet :P
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:41:00 #130
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185347007
Je karma moet op max staan.

Voor je iets van 25 votes hebt of zo, moet je em gewoon een dagje laten runnen. Gaat niet heel hard als je de gratis variant kiest.
pi_185347022
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geloof het wel. Heb er nu denk ik 20 gevote maar nog geen punten. Karma balkje vult wel al weet ik niet wat die doet :P
Ah oké.

Ik vraag me dan af hoe serieus die 'votes' worden gedaan, als het hun toch maar om de punten of karmabalkje gaat. Zou dat geen vertekend beeld kunnen geven?
pi_185347032
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef SugeLucky het volgende:
Je karma moet op max staan.

Voor je iets van 25 votes hebt of zo, moet je em gewoon een dagje laten runnen. Gaat niet heel hard als je de gratis variant kiest.
Hmm heb geloof ik nu een foto geupload van mezelf.
pi_185347074
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ah oké.

Ik vraag me dan af hoe serieus die 'votes' worden gedaan, als het hun toch maar om de punten of karmabalkje gaat. Zou dat geen vertekend beeld kunnen geven?
Denk het. Sowieso is het lastig om te bepalen of iemand slim en betrouwbaar is aan de hand van 1 foto.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:44:09 #134
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185347091
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ah oké.

Ik vraag me dan af hoe serieus die 'votes' worden gedaan, als het hun toch maar om de punten of karmabalkje gaat. Zou dat geen vertekend beeld kunnen geven?
Een algoritme stelt votes iets bij naarmate een user hoger of lager dan gemiddeld vote.

Maar goed, je moet het maar eens proberen met een foto van iemand anders die er goed uitziet en iemand die er niet goed uitziet. Dan zie je dat het wel degelijk een redelijk beeld geeft.

Je kan natuurlijk wel goed of niet goed op je foto staan wat een vertekent beeld kan geven.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:44:47 #135
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185347100
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk het. Sowieso is het lastig om te bepalen of iemand slim en betrouwbaar is aan de hand van 1 foto.
Ja, dat slim en betrouwbaar slaat nergens op.
pi_185347120
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:44 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja, dat slim en betrouwbaar slaat nergens op.
Voel mij ook schuldig als ik daar nee invul :P
pi_185347134
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk het. Sowieso is het lastig om te bepalen of iemand slim en betrouwbaar is aan de hand van 1 foto.
Ja lijkt mij ook lastig te zeggen idd

Hele dag via Tinder met ziekenhuisman gechat, nu over naar app, voelt wel goed nu. Morgen mag hij als het goed is weer naar huis gelukkig.
pi_185347158
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja lijkt mij ook lastig te zeggen idd

Hele dag via Tinder met ziekenhuisman gechat, nu over naar app, voelt wel goed nu. Morgen mag hij als het goed is weer naar huis gelukkig.
Ik heb gemist wie ziekenhuisman is :P
pi_185347165
Nu krijg ik weer de zelfde fotos te zien.
pi_185347269
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu krijg ik weer de zelfde fotos te zien.
Zo te horen heeft de algoritme grote invloed in het geheel
pi_185347281
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb gemist wie ziekenhuisman is :P
Oh stond in SC topic haha. Maar gisteravond gematcht op Tinder, man hier uit de stad.

Oh had hier ook gepost wel:

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 12:38 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer waar. En over die persoonlijke info is ook wel een goede. Toen ik met mn ex in de kroeg stond te zoenen wist ik ook nog niet meer dan zijn naam en leeftijd 😅 Terwijl op een app je binnen een uur al werk, hobbies, woonplaatsen, familie en alles weet. Maar dat zegt eigenlijk niks verder ook. Nu op Tinder wel weer een leuke match uit mn eigen stad die tot nu toe normaal doet en leuk gesprek met humor en interesse naar elkaar qua vragen. Alleen hij ligt nu in het zkh, dus dat is niet echt een ideale dateplek :P
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:56:02 #142
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185347372
Het lijkt trouwens alsof er heel veel hoog opgeleide mensen op die apps zitten. Ervaren jullie het ook zo?

Ik heb eigenlijk iedere keer dates met vrouwen die zeer intelligent zijn en goede banen hebben.

Ik wil liever gewoon een leuk, slim meisje die in een winkel werkt of zoiets :')
pi_185347394
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:56 schreef SugeLucky het volgende:
Het lijkt trouwens alsof er heel veel hoog opgeleide mensen op die apps zitten. Ervaren jullie het ook zo?

Ik heb eigenlijk iedere keer dates met vrouwen die zeer intelligent zijn en goede banen hebben.

Ik wil liever gewoon een leuk, slim meisje die in een winkel werkt of zoiets :')
Vrouwen daten graag omhoog, als je als vrouw erg slim / succesvol bent wordt je keuze dus kleiner ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 19:57:19 #144
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185347404
Paiq blijft toch een soort interview totdat je elkaars foto kan zien. Daarna bloedt het meestal dood omdat de persoon toch tegenvalt. Voelt een beetje awkward, omdat je net je halve levensverhaal op heb zitten hangen.
pi_185347431
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef zoem het volgende:
Paiq blijft toch een soort interview totdat je elkaars foto kan zien. Daarna bloedt het meestal dood omdat de persoon toch tegenvalt. Voelt een beetje awkward, omdat je net je halve levensverhaal op heb zitten hangen.
Paiq vind ik dan ook tijdverspilling. Ben je een aantal dagen aan het praten, valt de foto uiteindelijk tegen.
  zaterdag 2 maart 2019 @ 19:59:18 #146
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185347450
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen daten graag omhoog, als je als vrouw erg slim / succesvol bent wordt je keuze dus kleiner ;)
Maar dan klopt het niet. Een meisje dat in een winkel werkt, zou dan toch ook omhoog daten?
pi_185347472
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:56 schreef SugeLucky het volgende:
Het lijkt trouwens alsof er heel veel hoog opgeleide mensen op die apps zitten. Ervaren jullie het ook zo?

Ik heb eigenlijk iedere keer dates met vrouwen die zeer intelligent zijn en goede banen hebben.

Ik wil liever gewoon een leuk, slim meisje die in een winkel werkt of zoiets :')
Vrouwen daten graag omhoog, als je als vrouw erg slim / succesvol bent wordt je keuze dus kleiner ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:59 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Maar dan klopt het niet. Een meisje dat in een winkel werkt, zou dan toch ook omhoog daten?
Keuze is reuze die is al bezet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:01:05 #148
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185347485
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen daten graag omhoog, als je als vrouw erg slim / succesvol bent wordt je keuze dus kleiner ;)

[..]

Keuze is reuze die is al bezet.
Kennelijk denken ze dan dat ik intelligenter ben dan zij en een betere baan heb :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 20:01:34 #149
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185347496
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Paiq vind ik dan ook tijdverspilling. Ben je een aantal dagen aan het praten, valt het uiteindelijk tegen.
Heb daar net dus een aardig gesprek, maar het blijft vooral erg serieus en er zit totaal geen spanning in zo'n conversatie.
pi_185347563
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:01 schreef zoem het volgende:

[..]

Heb daar net dus een aardig gesprek, maar het blijft vooral erg serieus en er zit totaal geen spanning in zo'n conversatie.
Ah. Ik had altijd het probleem dat ik altijd een super leuk gesprek had en het wederzijds klikte. Maar dat als de foto's tevoorschijn komen, of zij de benen neemt of ik. En dan heb je wel paar dagen gepraat en was er een wederzijdse klik. Maar omdat je toch minder leuk was, is het snel voorbij. Dan heb je eigenlijk al die tijd en energie in een kansloze situatie gestopt.

Terwijl je op Tinder in eerste instantie selecteert op uiterlijk. Als je die ander leuk en aantrekkelijk vindt, dan ben je die horde al voorbij. Het enige is dat er nog een leuk persoon achter moet zitten (even kort door de bocht).

Daarom vind ik Tinder - mits de foto's op orde zijn - de beste datingsite/app. Ook omdat de verhouding man-vrouw redelijk gelijkwaardig is.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 20:08:01 #151
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185347643
Ja uiterlijk eerst vind ik ook effectiever om snel door potentiële matches heen te filteren. Het mag dan wel een platte vleeskeuring zijn, maar inderdaad zonde om eerst veel energie te steken in iemand die toch al niet je type is.
pi_185347765
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef zoem het volgende:
Ja uiterlijk eerst vind ik ook effectiever om snel door potentiële matches heen te filteren. Het mag dan wel een platte vleeskeuring zijn, maar inderdaad zonde om eerst veel energie te steken in iemand die toch al niet je type is.
Maar als man met matige foto's heb je wss wat meer kans. Vrouwen zijn wel een tandje kieskeuriger op Tinder dan in het echt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185348090
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:35 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, ze hebben ook een app.
Ow dat is nieuw voor mij
pi_185348164
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow dat is nieuw voor mij
Ik vond het wel een goede site/app. Alleen moest ik uiteindelijk wel betalen om contact te kunnen zoeken met vrouwen.

De eerste drie contacten zijn gratis. Maar daarna moet je gaan betalen.... Maar goed, als je bereid bent om te betalen, dan is het natuurlijk een non issue.
pi_185348186
Met 5 stemmen scoor ik een 5.

Op slim iets hoger als de rest.

Heb ook een opmerking:
- voorkeur voor andere hoek
pi_185348198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Met 5 stemmen scoor ik een 5.

Op slim iets hoger als de rest.

Heb ook een opmerking:
- voorkeur voor andere hoek
Is 5 hoogst?
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 20:28:23 #157
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185348201
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar als man met matige foto's heb je wss wat meer kans. Vrouwen zijn wel een tandje kieskeuriger op Tinder dan in het echt.
Apps en sites missen toch wel de non-verbale communicatie, waarmee je de aantrekkingskracht kunt vergroten. Oogcontact, een aanraking, spiegelen, indicators of interest (ioi), etc...
pi_185348222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef zoem het volgende:

[..]

Apps en sites missen toch wel de non-verbale communicatie, waarmee je de aantrekkingskracht kunt vergroten. Oogcontact, een aanraking, spiegelen, indicators of interest (ioi), etc...
Eens. Maar je moet apps en sites meer zien als een opmaat naar een échte date irl.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 2 maart 2019 @ 20:31:41 #159
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185348296
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Eens. Maar je moet apps en sites meer zien als een opmaat naar een échte date irl.
Irl daten ben ik niet zo ervaren in :@ Goede oefening dus.
pi_185348344
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:31 schreef zoem het volgende:

[..]

Irl daten ben ik niet zo ervaren in :@ Goede oefening dus.
Je zult toch die stap een keer moeten zetten...
Ik heb met allebei ervaring dus, vaste relatie van 10 jaar via Relatieplanet leren kennen, maar ook wel gewoon IRL gedate, of mensen gewoon tegen gekomen op feestjes en daar versierd zoals laatste ex. Maar waarschijnlijk snel date met ziekenhuis man zoals het er naar uitziet :D
pi_185348410
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:33 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Je zult toch die stap een keer moeten zetten...
Ik heb met allebei ervaring dus, vaste relatie van 10 jaar via Relatieplanet leren kennen, maar ook wel gewoon IRL gedate, of mensen gewoon tegen gekomen op feestjes en daar versierd zoals laatste ex. Maar waarschijnlijk snel date met ziekenhuis man zoals het er naar uitziet :D
:o

Ervaringsdeskundige hier
  zaterdag 2 maart 2019 @ 20:37:30 #162
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185348488
Ik heb een match met queen international 2016.

Heb dat net even gegoogeld, is het een transgender contest.

de neuk haha
pi_185348514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:37 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb een match met queen international 2016.

Heb dat net even gegoogeld, is het een transgender contest.

de neuk haha
_O-
pi_185348777
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is 5 hoogst?
Nee midden :P

Ben al gezakt onder average :P
pi_185349401
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je komt weinig buiten dus. Misschien daar wat aan doen.
Ja ik zal er morgen eens een op het water aanspreken, of bij dat black metal optreden in de avond, of bij SunnO))) maandag...

Ow wacht :')
pi_185350522
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik zal er morgen eens een op het water aanspreken, of bij dat black metal optreden in de avond, of bij SunnO))) maandag...

Ow wacht :')
Ah klinkt vet man! Moet je doen
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185350590
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 21:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ah klinkt vet man! Moet je doen
Zou leuk zijn als er daadwerkelijk vrouwen zijn
pi_185353302
Ik heb soms het idee dat ik voor veel dames gewoon leuk praat materiaal ben als ze zich vervelen... Laatste tijd bar weinig echte dates uit al die gesprekken gekomen ondanks voorstellen tot.
pi_185358410
Verkeerde topic..

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2019 13:50:18 ]
pi_185368120
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan dus stemmen op aantrekkelijk,betrouwbaar en slim of niet.
Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about that

Overigens dacht ik een leuke Tinder match te hebben, maar gaat die vent echt super hard. Wil de hele tijd bellen, belde me vannacht zelfs om 4 uur op :{ waarom

[ Bericht 10% gewijzigd door Halimede op 03-03-2019 19:20:43 ]
  zondag 3 maart 2019 @ 19:21:27 #171
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185368298
Klinkt raar, mss dan toch maar weer eens m'n bril opzetten🤓
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185368349
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about that

Overigens dacht ik een leuke Tinder match te hebben, maar gaat die vent echt super hard. Wil de hele tijd bellen, belde me vannacht zelfs om 4 uur op :{ waarom
Waarom zou je dat doen midden in de nacht als je huis niet in brand staat ofzo? :{
Klinkt idd wel als iemand die hard van stapel loopt ja.
pi_185368407
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:23 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen midden in de nacht als je huis niet in brand staat ofzo? :{
Klinkt idd wel als iemand die hard van stapel loopt ja.
Hij was dronken en wilde mijn stem horen was zijn excuus. Gelukkig was ik aan het stappen en werd ik niet wakker gemaakt, dan was ik wel echt boos geweest _O- maar ja, een beetje hard van stapel loopt ie, dus dat gaat ook niks worden :N

Gisteren tijdens het stappen wel wat leuke mannen gezien (maar niet mee gesproken want blijkbaar ging iedereen er van uit dat mijn beste vriend en ik een stelletje waren, er kwamen zelfs meerdere mensen naar ons toe om te zeggen dat we zo leuk waren samen 8)7 ), dus zo even kijken of een paar daar van ook Happn hebben :D

Edit: Heeft Happn nu geen lijst meer van mensen waar je door heen kan scrollen? ;(
  zondag 3 maart 2019 @ 19:31:06 #174
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185368492
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij was dronken en wilde mijn stem horen was zijn excuus. Gelukkig was ik aan het stappen en werd ik niet wakker gemaakt, dan was ik wel echt boos geweest _O- maar ja, een beetje hard van stapel loopt ie, dus dat gaat ook niks worden :N

Gisteren tijdens het stappen wel wat leuke mannen gezien (maar niet mee gesproken want blijkbaar ging iedereen er van uit dat mijn beste vriend en ik een stelletje waren, er kwamen zelfs meerdere mensen naar ons toe om te zeggen dat we zo leuk waren samen 8)7 ), dus zo even kijken of een paar daar van ook Happn hebben :D

Edit: Heeft Happn nu geen lijst meer van mensen waar je door heen kan scrollen? ;(
Jawel bij maps. Dan kan je nog gewoon blijven scrollen.
pi_185368571
@Halimede nou dat scheelt idd dat je niet wakker gebeld werd. Als ik zo laat gebeld word schrik ik me dood want dat betekent altijd slecht nieuws.

En wel grappig van die beste vriend en jou maar wel lastig als je wel op zoek bent. Hopelijk vind je die leukerds nog via Happn terug.
pi_185368594
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hij was dronken en wilde mijn stem horen was zijn excuus. Gelukkig was ik aan het stappen en werd ik niet wakker gemaakt, dan was ik wel echt boos geweest _O- maar ja, een beetje hard van stapel loopt ie, dus dat gaat ook niks worden :N

Gisteren tijdens het stappen wel wat leuke mannen gezien (maar niet mee gesproken want blijkbaar ging iedereen er van uit dat mijn beste vriend en ik een stelletje waren, er kwamen zelfs meerdere mensen naar ons toe om te zeggen dat we zo leuk waren samen 8)7 ), dus zo even kijken of een paar daar van ook Happn hebben :D

Edit: Heeft Happn nu geen lijst meer van mensen waar je door heen kan scrollen? ;(
Jij kan ook initiatief nemen hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185368651
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij kan ook initiatief nemen hè.
Dat kan inderdaad :Y doe ik meestal ook wel als ik uit ga
pi_185368718
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about that

Overigens dacht ik een leuke Tinder match te hebben, maar gaat die vent echt super hard. Wil de hele tijd bellen, belde me vannacht zelfs om 4 uur op :{ waarom
Ha! Klinkt als mijn date van een poosje terug. Die bleef ook maar bellen. Is het toevallig een Brabander? :P
Sarcasme. Herken het.
pi_185368775
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ha! Klinkt als mijn date van een poosje terug. Die bleef ook maar bellen. Is het toevallig een Brabander? :P
Nee, Groninger! Wel echt vervelend, hoe is dat bij jou afgelopen?
pi_185368953
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nee, Groninger! Wel echt vervelend, hoe is dat bij jou afgelopen?
Ik heb hem toen verteld dat ik het een beetje ongemakkelijk vond dat hij zo vaak belde en toen is hij ermee gestopt. We hebben gedate, was leuk, daar is het bij gebleven.
Sarcasme. Herken het.
pi_185369165
Vanochtend twee nieuwe matches erbij gekregen toen ik in Delft was. Eentje voelt best uit m'n league, maar toont blijkbaar wel interesse dus hey. :+
pi_185369241
Ik heb dat Happn ook maar eens gedownload, es kijken hoe dat werkt in vergelijking met Tinder. Had vandaag date via Tinder maar dat was weer erg weird :')
(Zie datingtopic)
pi_185383884
Nadeel van te lang appen zonder ontmoeting is dat je op een gegeven moment al wat minpuntjes opbouwt als iemand een eisenlijstje gaat afwerken. Zijn dingen ter sprake gekomen die je normaal terloops bespreekt zoals levensinstelling, doelen, ambities etc. Kunnen prima verschillen maar nu kan het makkelijk worden gebruikt om toch maar geen eerste ontmoeting te plannen...
pi_185408461
Man, wat zijn sommige vrouwen toch vermoeiend op Tinder _O-. Afgelopen weekend best wat leuke matches, maar het lijkt wel alsof sommige vrouwen volledig cantactgestoord zijn. Wel blijven antwoorden (of ik nou een vraag stel of niet), maar totaal geen gesprek kunnen voeren. Af en tke nog een 'haha jaa jij?' ( :') ).

Praat dan gewoon niet terug. De pleuris😅
pi_185408676
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef Queck het volgende:
Man, wat zijn sommige vrouwen toch vermoeiend op Tinder _O-. Afgelopen weekend best wat leuke matches, maar het lijkt wel alsof sommige vrouwen volledig cantactgestoord zijn. Wel blijven antwoorden (of ik nou een vraag stel of niet), maar totaal geen gesprek kunnen voeren. Af en tke nog een 'haha jaa jij?' ( :') ).

Praat dan gewoon niet terug. De pleuris😅
Ik denk eerder dat die vrouwen zoveel matches hebben dat ze geen zin hebben om een heel epos te schrijven op jouw, wellicht niet zo heel interessante, berichten.
pi_185408743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Ik denk eerder dat die vrouwen zoveel matches hebben dat ze geen zin hebben om een heel epos te schrijven op jouw, wellicht niet zo heel interessante, berichten.
Oke, nou bedankt dat je je gedachten hebt gedeeld.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:35:40 #187
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185408793
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef Queck het volgende:
Man, wat zijn sommige vrouwen toch vermoeiend op Tinder _O-. Afgelopen weekend best wat leuke matches, maar het lijkt wel alsof sommige vrouwen volledig cantactgestoord zijn. Wel blijven antwoorden (of ik nou een vraag stel of niet), maar totaal geen gesprek kunnen voeren. Af en tke nog een 'haha jaa jij?' ( :') ).

Praat dan gewoon niet terug. De pleuris😅
Mannen kunnen dat ook doen hoor merk ik. Is inderdaad heel irritant als het gesprek een beetje eenzijdig wordt :(
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185408894
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Mannen kunnen dat ook doen hoor merk ik. Is inderdaad heel irritant als het gesprek een beetje eenzijdig wordt :(
Ja idd ook genoeg mannen die zo doen en waar weinig vanuit hun zelf komt.

Mijn Tinderdate van zondag heeft zn hand gebroken, wordt morgen geopereerd en moet 10 weken in het gips. Morgenavond zou ik naar hem maar dat wordt hem niet denk ik :P Wacht wel tot hij weer thuis is.
Hij blijft nog zkh-man dus als naam houden hier :')
Wel weer echt een verhaal om later in mn Tinder-memoires boek te schrijven :')

Had ook Happn gedownload, in 2 dagen zijn sommige mensen al 10-15 keer "gezien " rondom mijn thuiscirkel om het zo maar te noemen. Vraag me af hoe nauwkeurig dat is.

[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 05-03-2019 16:46:56 ]
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:52:01 #189
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185409178
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef Queck het volgende:
Man, wat zijn sommige vrouwen toch vermoeiend op Tinder _O-. Afgelopen weekend best wat leuke matches, maar het lijkt wel alsof sommige vrouwen volledig cantactgestoord zijn. Wel blijven antwoorden (of ik nou een vraag stel of niet), maar totaal geen gesprek kunnen voeren. Af en tke nog een 'haha jaa jij?' ( :') ).

Praat dan gewoon niet terug. De pleuris😅
Heel irritant ja, alleen maar antwoord geven maar verder niet meer zeggen/vertellen.
Wordt een interview dan, waarbij de man de vragen stelt en de vrouw alleen maar kort antwoord geeft met weinig inhoud waar je niet verder op kunt reageren of over kunt praten.
Het wordt geen gesprek maar een interview of sollicitatie :') 8)7 :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Heisenberg op 05-03-2019 17:40:25 (Inhoud met dt :')) ]
pi_185410142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:52 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]

Heel irritant ja, alleen maar antwoord geven maar verder niet meer zeggen/vertellen.
Wordt een interview dan, waarbij de man de vragen stelt en de vrouw alleen maar kort antwoord geeft met weinig inhoudt waar je niet verder op kunt reageren of over kunt praten.
Het wordt geen gesprek maar een interview of sollicitatie :') 8)7 :W
Nou ik kom graag van die mannen tegen die dat doen, want hier is het dus juist altijd andersom. Ken maar weinig mannen juist die vanuit zichzelf dingen vragen of vertellen.
pi_185410715
Of dat mannen alleen vragen stellen en geen antwoorden geven :P

Ik heb een match met iemand waarvan ik denk dat we een date hebben gehad, en als hij het was dan was hij een beetje creepy, maar ik weet het niet zeker :{
pi_185410813
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 17:57 schreef Halimede het volgende:
Of dat mannen alleen vragen stellen en geen antwoorden geven :P

Ik heb een match met iemand waarvan ik denk dat we een date hebben gehad, en als hij het was dan was hij een beetje creepy, maar ik weet het niet zeker :{
Of dat als je 2 vragen stelt dat ze er maar op 1 reageren.
Hmm maar heb je al zoveel dates gehad dan dat je dat niet meer weet? :{
Maar als je denkt dat hij het is en hij creepy was zou ik niet zo snel weer afspreken.
pi_185410843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Of dat als je 2 vragen stelt dat ze er maar op 1 reageren.
Hmm maar heb je al zoveel dates gehad dan dat je dat niet meer weet? :{
Maar als je denkt dat hij het is en hij creepy was zou ik niet zo snel weer afspreken.
Ook zo vervelend inderdaad :X

Ik zit al 2 jaar te Tinderen _O- de meeste herinner ik me echt niet meer
pi_185410861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:02 schreef Halimede het volgende:
[..]

Ook zo vervelend inderdaad :X

Ik zit al 2 jaar te Tinderen _O- de meeste herinner ik me echt niet meer
Haha oke _O- Nouja anders eerst nog maar weer ff wat met hem chatten zodat je zeker weet of hij het was.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 18:08:08 #195
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185411004
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Of dat als je 2 vragen stelt dat ze er maar op 1 reageren.
Hmm maar heb je al zoveel dates gehad dan dat je dat niet meer weet? :{
Maar als je denkt dat hij het is en hij creepy was zou ik niet zo snel weer afspreken.
Dat 2 vragen stellen en op 1 reageren doen de meeste mensen, niet alleen bij dating-apps.
Zo vaak mee gemaakt met versturen van mails, appjes etc. krijg je op 1 vraag antwoord de andere vraag wordt gewoon genegeerd.
Mensen zijn raar.
pi_185412247
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:52 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]

Heel irritant ja, alleen maar antwoord geven maar verder niet meer zeggen/vertellen.
Wordt een interview dan, waarbij de man de vragen stelt en de vrouw alleen maar kort antwoord geeft met weinig inhoud waar je niet verder op kunt reageren of over kunt praten.
Het wordt geen gesprek maar een interview of sollicitatie :') 8)7 :W
Dan stop je toch met praten? Ik bedoel, je gaat toch niet nog meer sturen als zij zo kortaf reageert?
  dinsdag 5 maart 2019 @ 19:20:55 #197
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185412603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 19:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Dan stop je toch met praten? Ik bedoel, je gaat toch niet nog meer sturen als zij zo kortaf reageert?
Doe ik ook, vandaar :W
pi_185412685
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:12 schreef Halimede het volgende:
[..]

Dus mensen bepalen aan de hand van foto's of iemand betrouwbaar en slim is? huh, how about that

Overigens dacht ik een leuke Tinder match te hebben, maar gaat die vent echt super hard. Wil de hele tijd bellen, belde me vannacht zelfs om 4 uur op :{ waarom
Ook weleens gehad.. en dat zonder tinder.
Toch maar niet dus 😖
pi_185412945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:08 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]

Dat 2 vragen stellen en op 1 reageren doen de meeste mensen, niet alleen bij dating-apps.
Zo vaak mee gemaakt met versturen van mails, appjes etc. krijg je op 1 vraag antwoord de andere vraag wordt gewoon genegeerd.
Mensen zijn raar.
Mensen zijn inderdaad raar.

Net wel een leuke nieuwe match, binnenkort maar mee afspreken :Y
  dinsdag 5 maart 2019 @ 19:40:50 #200
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185413082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 19:33 schreef Halimede het volgende:
[..]

Mensen zijn inderdaad raar.

Net wel een leuke nieuwe match, binnenkort maar mee afspreken :Y
*O*
pi_185425663
Chat nu al dagen met iemand die echt alles wil weten vooraf een date. Zo vermoeiend, komt onzeker over en heb je straks nog wel wat te bespreken? In de kroeg weet je niet veel meer dan een naam en leeftijd maar wel meteen de real looks. Nu kan je wel weten of ik van roze of blauwe muisjes houd maar als de real life klik ontbreekt is het een akward ontmoeting...
pi_185426162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Chat nu al dagen met iemand die echt alles wil weten vooraf een date. Zo vermoeiend, komt onzeker over en heb je straks nog wel wat te bespreken? In de kroeg weet je niet veel meer dan een naam en leeftijd maar wel meteen de real looks. Nu kan je wel weten of ik van roze of blauwe muisjes houd maar als de real life klik ontbreekt is het een akward ontmoeting...
Maak er dan een geintje van en daag een beetje uit. Je kunt het zo leuk maken als je zelf wil, daarvoor hoef je niet op een ander te wachten.

Zeg bijvoorbeeld dat je pas iets wil vertellen als hij/zij eerst zegt of diegene X of Y leuk vindt (insert random dilemma). Maar een snel voorbeeld, maar hopelijk begrijp je het idee.
pi_185426215
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:06 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Maak er dan een geintje van en daag een beetje uit. Je kunt het zo leuk maken als je zelf wil, daarvoor hoef je niet op een ander te wachten.

Zeg bijvoorbeeld dat je pas iets wil vertellen als hij/zij eerst zegt of diegene X of Y leuk vindt (insert random dilemma). Maar een snel voorbeeld, maar hopelijk begrijp je het idee.
Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.
pi_185426290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.
Het kan ook gewoon een creep zijn inderdaad
pi_185426785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.
Oh die komt wel heeeeel argwanend over. Misschien eens vragen waarom ze dat zo belangrijk vindt?
Sarcasme. Herken het.
pi_185427045
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.
Haha dat is wel creepy. Ben jij een man of een vrouw? En die match?
pi_185427081
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]

Oh die komt wel heeeeel argwanend over. Misschien eens vragen waarom ze dat zo belangrijk vindt?
Mijn ervaring is dat die vrouwen die dat vragen willen weten wat voor werk/opleiding je doet, of dat ze meer foto's willen zien. Beter om er maar niet op in te gaan.
  woensdag 6 maart 2019 @ 11:55:39 #208
442280 Prisha
Moonshine!
pi_185427102
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:09 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Ja doe ik meestal ook maar deze stelt dus vragen als waarom ben je niet te vinden op LinkedIn enzo... Beetje creepy. Snap dat sommige willen weten met wie ze afspreken maar zoveel willen weten is ook een beetje verontrustend.
Maar...geef je dan meteen je achternaam dan? Dat ze je op probeert te zoeken op LinkedIn?
Ik geef eigenlijk nooit mijn achternaam.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_185427104
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Mijn ervaring is dat die vrouwen die dat vragen willen weten wat voor werk/opleiding je doet, of dat ze meer foto's willen zien. Beter om er maar niet op in te gaan.
Of gewoon vragen wat ze precies wil weten.
pi_185427577
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]

Maar...geef je dan meteen je achternaam dan? Dat ze je op probeert te zoeken op LinkedIn?
Ik geef eigenlijk nooit mijn achternaam.
Ik ook niet. Zelfs van man die ik van de week gedate heb weet ik achternaam nog niet. Ik vind het ook wel creepy om meteen op LinkedIn te gaan zoeken. Ik vraag eigenlijk ook nooit om een Facebook of Insta-account bij dates. Heb dat ook bewust niet gekoppeld op Tinder.

En van te voren al je hele levensverhaal moeten vertellen lijkt me ook niks nee. Vraag wel een beetje de standaard dingen, maar moet ook nog wel wat te praten zijn op date zelf en als je evt relatie krijgt. En niet alles is geschikt om meteen al te vertellen. Maar daarom ook liever niet eerst weken appen.

[ Bericht 7% gewijzigd door _Hestia_ op 06-03-2019 12:23:01 ]
pi_185428991
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef Prisha het volgende:
[..]

Maar...geef je dan meteen je achternaam dan? Dat ze je op probeert te zoeken op LinkedIn?
Ik geef eigenlijk nooit mijn achternaam.
Nee maar voornaam woonplaats en opleiding is vaak al genoeg om profielen te vinden. Meeste mensen hebben dezelfde profielfoto als op de apps dus is allemaal niet zo lastig. Ik zoek ook weleens mijn matches na hoor, meestal omdat ik denk dat de foto's geen goed beeld geven omdat je alleen gezicht ziet ipv lichaam en dan blijken ze soms echt 4 jaar oud te zijn en zie je wat recente en denk je tja voorgevoel toch juist. Ben zelfs overigens man. Heb gewoon goede foto's maar de spontaniteit is wel weg zo, volgens mij heeft ze mij al volledig ingevuld in haar hoofd nu.
  woensdag 6 maart 2019 @ 13:50:16 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185429432
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 13:49 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Vooraf duidelijk hebben wat elkaars verwachtingen zijn helpt. Date degene echt om de ideale partner te vinden en klikt het niet direct dan is je kans verkeken en snap ik dat je meerdere hengeltjes uitwerpt. Het is net een sollicitatie, je krijgt maar één kans per vacature. Maar als je gewoon nieuwe contacten op wilt doen moet je er niet te zwaar aan te tillen en kijken waar het heen gaat. Als ik na een eerste date heb: dit wordt hem niet, ik zie geen toegevoegde waarde voor een nieuwe date dan is dat gewoon zo. Kan je niks aan veranderen want dat komt dan niet meer.
Zo, ga dat hier maar doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185430318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Ik ook niet. Zelfs van man die ik van de week gedate heb weet ik achternaam nog niet. Ik vind het ook wel creepy om meteen op LinkedIn te gaan zoeken. Ik vraag eigenlijk ook nooit om een Facebook of Insta-account bij dates. Heb dat ook bewust niet gekoppeld op Tinder.

En van te voren al je hele levensverhaal moeten vertellen lijkt me ook niks nee. Vraag wel een beetje de standaard dingen, maar moet ook nog wel wat te praten zijn op date zelf en als je evt relatie krijgt. En niet alles is geschikt om meteen al te vertellen. Maar daarom ook liever niet eerst weken appen.
Inderdaad, ik vind het zelf ook onprettig als mensen mij gaan Googlen want dan heb je zelf niet in de hand wat je met diegene deelt. Ik heb bijvoorbeeld een baan gehad waardoor er redelijk wat over mij te vinden is, en dan heeft het niks met seks of zo te maken, er hoort wel een bepaalde status bij. Voor mij was het alleen werk en was het niet mijn identiteit, maar als mensen dat gedeelte van mijn leven weten zonder mij te kennen kunnen ze een hele andere kijk op mij krijgen.

Het is gewoon fijn om zelf in de hand te kunnen hebben wat je met iemand deelt die je nog moet leren kennen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 6 maart 2019 @ 19:27:14 #214
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185436225
Paiq gaat lekker... Popup dat mijn eerste match mij heeft geblokkeerd :') Tja, als ze zelf het gesprek start als een soort interview dan wordt het nooit spannend. Maar flirten via berichtjes vind ik sowieso lastig.
pi_185438035
Ik denk dat ik de datingsite okcupid nog eens opnieuw ga proberen. Het is ondertussen bijna een jaar geleden dat ik erop heb ingelogd. Ik heb wel verschillende matches op tinder maar die gesprekken trekken echt op niets, laat staan dat ik er een date uit kan halen. :')
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_185438240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 20:39 schreef Subpoena het volgende:
Ik denk dat ik de datingsite okcupid nog eens opnieuw ga proberen. Het is ondertussen bijna een jaar geleden dat ik erop heb ingelogd. Ik heb wel verschillende matches op tinder maar die gesprekken trekken echt op niets, laat staan dat ik er een date uit kan halen. :')
Okcupid was 5 maand geleden al redelijk dood, dus ik zou niet teveel verwachtingen hebben iig ;)
  woensdag 6 maart 2019 @ 20:52:01 #217
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185438332
Die okcupid app werkt prima bij mij
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:27:10 #218
442280 Prisha
Moonshine!
pi_185439411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef zoem het volgende:
Paiq gaat lekker... Popup dat mijn eerste match mij heeft geblokkeerd :') Tja, als ze zelf het gesprek start als een soort interview dan wordt het nooit spannend. Maar flirten via berichtjes vind ik sowieso lastig.
Krijg je daar een melding van :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 6 maart 2019 @ 21:35:52 #219
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185439714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]

Krijg je daar een melding van :D
Ja, best wel in your face :') Vervolgens kun je aangeven waarom het geen match was door op een tag (saai, stil, agressief, etc) te klikken.
  woensdag 6 maart 2019 @ 21:37:01 #220
442280 Prisha
Moonshine!
pi_185439758
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:35 schreef zoem het volgende:
[..]

Ja, best wel in your face :') Vervolgens kun je aangeven waarom het geen match was door op een tag (saai, stil, agressief, etc) te klikken.
Krijg jij dan te zien wat die ander aan heeft geklikt?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 6 maart 2019 @ 21:38:26 #221
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185439817
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]

Krijg jij dan te zien wat die ander aan heeft geklikt?
Nee, dat niet. Was misschien juist goede feedback geweest, hoe hard het ook kan zijn.
pi_185441280
Paiq ga ik mijn tijd niet meer aan verspillen. Bij de foto is het vaak exit (werkt beide kanten op, heren en dames).

Tinder is simpel, maar doeltreffend. Ook al zitten daar mensen op met filter foto's en andere meuk.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 6 maart 2019 @ 22:37:31 #223
176766 crew  zoem
zoemt
pi_185441463
Paiq en Tinder zijn dan ook precies het tegenovergestelde van elkaar. Enige fysieke aantrekkingskracht is wel een voorwaarde voor een match en die voorselectie mis je bij Paiq.
pi_185443325
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 22:37 schreef zoem het volgende:
Paiq en Tinder zijn dan ook precies het tegenovergestelde van elkaar. Enige fysieke aantrekkingskracht is wel een voorwaarde voor een match en die voorselectie mis je bij Paiq.
Maar bij Paiq heb je dan al een match ;) maar als je elkaar blokt als de foto's zichtbaar worden heb je daar nog niks aan. Overigens zonder grof te worden, zit er best wat verschil tussen Paiq en Tinder. Lijkt wel alsof de afdankertjes op Paiq zitten.
pi_185445835
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 23:34 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Maar bij Paiq heb je dan al een match ;) maar als je elkaar blokt als de foto's zichtbaar worden heb je daar nog niks aan. Overigens zonder grof te worden, zit er best wat verschil tussen Paiq en Tinder. Lijkt wel alsof de afdankertjes op Paiq zitten.
Hmm als iemand je blokt omdat je foro niet leuk is... midden in een verder heel leuk gesprek.

Vraag ik me altijd af of diegene wel ECHT leuk is :)
Als looks kennelijk belangrijker zijn dan het gesprek.
En je hoeft ook niet met elke match uit... ik heb matches waar ik al eeuwen mee app en beiden niet de behoefte voelen om met elkaar een real life experience te gaan doen
pi_185445860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 19:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Dan stop je toch met praten? Ik bedoel, je gaat toch niet nog meer sturen als zij zo kortaf reageert?
Als het gesprek zo moeizaam gaat.. jammer dan :)
pi_185445877
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef zoem het volgende:
Paiq gaat lekker... Popup dat mijn eerste match mij heeft geblokkeerd :') Tja, als ze zelf het gesprek start als een soort interview dan wordt het nooit spannend. Maar flirten via berichtjes vind ik sowieso lastig.
Zo gaat het gros van de gesprekken.. de leuke gesprekken komen onverwachts :)
pi_185448748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 07:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]

Hmm als iemand je blokt omdat je foro niet leuk is... midden in een verder heel leuk gesprek.

Vraag ik me altijd af of diegene wel ECHT leuk is :)
Als looks kennelijk belangrijker zijn dan het gesprek.
En je hoeft ook niet met elke match uit... ik heb matches waar ik al eeuwen mee app en beiden niet de behoefte voelen om met elkaar een real life experience te gaan doen
Looks zijn voor mannen ook belangrijker, zo niet even belangrijk. Dat is gewoon hoe het werkt, wij zijn nou eenmaal sterk visueel ingesteld.

Zie goede looks als een voorwaarde voor een man om verder op je in te gaan qua persoonlijkheid.

Daarom werkt Paiq ook niet, althans niet voor mij. Eerst een hoop energie stoppen in een gesprek en er daarna achterkomen dat ze niet knap genoeg is.
  donderdag 7 maart 2019 @ 21:07:17 #229
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185462404
Ik vraag me even iets af, ik zie bij best veel mannen in hun profiel staan op Tinder: Gentstudent of G3ntstud3nt. Iemand een idee wat dit is, een student in Gent ofzo, en zien meer van jullie dit wel eens voorbijkomen?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  donderdag 7 maart 2019 @ 21:09:41 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185462506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me even iets af, ik zie bij best veel mannen in hun profiel staan op Tinder: Gentstudent of G3ntstud3nt. Iemand een idee wat dit is, een student in Gent ofzo, en zien meer van jullie dit wel eens voorbijkomen?
TIL: Gentstudent is kennelijk een snapchat account:

quote:
Het is gewoon een snapchataccount waar studenten hun filmpjes over vanalles en nogwat naartoe kunnen sturen. Het account is in het begin meerdere malen geblokkeerd en verwijderd door Snapchat. De 42.2 betekend niks, is gewoon een nummer omdat vorige accounts buiten gebruik zijn. Zie het maar als maar als versienummer.

Naar wat ik weet is het geen codewoord voor mensen die geen serieuze relatie willen. Er wordt op het account altijd gevraagd om te promoten dus ik denk dat dat is wat ze doen.

https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/432836


[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 07-03-2019 21:28:04 ]
  donderdag 7 maart 2019 @ 21:11:33 #231
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185462576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]

TIL: Genstudent is kennelijk een snapchat account:[..]

Ah oké, die mensen kan ik dus beter niet liken begrijp ik hieruit.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185463610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me even iets af, ik zie bij best veel mannen in hun profiel staan op Tinder: Gentstudent of G3ntstud3nt. Iemand een idee wat dit is, een student in Gent ofzo, en zien meer van jullie dit wel eens voorbijkomen?
Ik heb dat dus nog nooit in een bio zien staan?
pi_185463766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]

Ik heb dat dus nog nooit in een bio zien staan?
Ik denk vooral bij de wat jongere jongens (+- 25).
Ik heb het regelmatig zien staan, ook als baan. Dus ik heb lange tijd gedacht dat die jongens bijles gaven ofzo _O-.
Striving to be more than average.
pi_185465629
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me even iets af, ik zie bij best veel mannen in hun profiel staan op Tinder: Gentstudent of G3ntstud3nt. Iemand een idee wat dit is, een student in Gent ofzo, en zien meer van jullie dit wel eens voorbijkomen?
Ik leer duidelijk weer dingen...
pi_185465675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]

Ik leer duidelijk weer dingen...
Same here. Maar mijn doelgroep is ook flink wat ouder dan studenten.
pi_185465736
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Same here. Maar mijn doelgroep is ook flink wat ouder dan studenten.
Mijne ook hoor 😂
pi_185466829
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me even iets af, ik zie bij best veel mannen in hun profiel staan op Tinder: Gentstudent of G3ntstud3nt. Iemand een idee wat dit is, een student in Gent ofzo, en zien meer van jullie dit wel eens voorbijkomen?
Het is een snapchat account waar vrouwen tieten etc laten zien
  donderdag 7 maart 2019 @ 23:03:32 #238
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185467032
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Same here. Maar mijn doelgroep is ook flink wat ouder dan studenten.
Ik zag dit dus bij iemand voorbijkomen van 29 jaar, met een degelijke baan. Vaak zijn ze inderdaad wel iets jonger, zo rond de 26 (is wat ik zie dan).

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Het is een snapchat account waar vrouwen tieten etc laten zien
Oké, flinke afknapper voor mij in ieder geval
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185467454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik zag dit dus bij iemand voorbijkomen van 29 jaar, met een degelijke baan. Vaak zijn ze inderdaad wel iets jonger, zo rond de 26 (is wat ik zie dan).[..]

Oké, flinke afknapper voor mij in ieder geval
Hmm oke mannen :7
Vind dat nog best "oud" voor zo'n snapaccount. Verwacht ik bij 18-22 jaar, niet bij 26-29 nog. Nouja weet je nu iig wie je naar links moet swipen.
pi_185467521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Het is een snapchat account waar vrouwen tieten etc laten zien
Trieste toevoeging ook mijn inziens, maar goed. Zie echt niet in wat je ermee zou willen bereiken. :')

Gelukkig is iedereen anders. Binnenkort misschien ook maar weer eens actief gaan beginnen op dergelijke apps.
  donderdag 7 maart 2019 @ 23:28:30 #241
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185467627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:19 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Hmm oke mannen :7
Vind dat nog best "oud" voor zo'n snapaccount. Verwacht ik bij 18-22 jaar, niet bij 26-29 nog. Nouja weet je nu iig wie je naar links moet swipen.
Nee, dat zou je dan inderdaad niet verwachten. En nu ik weet wat het is snap ik helemaal niet waarom mensen daar tof over gaan doen op Tinder, kan me niet voorstellen dat vrouwen daar echt op vallen?
En precies, kan ik hen sowieso al naar links swipen
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185470388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 22:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Het is een snapchat account waar vrouwen tieten etc laten zien
Hoe kan ik dat toevoegen? Ben wel nieuwsgierig ;P

Zag ook een fokster met dat als ondertitel gisteravond.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 07:28:42 #243
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185470465
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 23:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Nee, dat zou je dan inderdaad niet verwachten. En nu ik weet wat het is snap ik helemaal niet waarom mensen daar tof over gaan doen op Tinder, kan me niet voorstellen dat vrouwen daar echt op vallen?
En precies, kan ik hen sowieso al naar links swipen
Misschien is dat hun manier van het zoeken naar die soulmate met dezelfde interesses.

Als ik nog aan dates zou doen dan zou ik voor de grap eens mijn zoektermen voor xvideos in mijn bio kunnen zetten om te kijken of ik zo de aandacht van een midget clown kan trekken.
pi_185475414
Twijfel of ik de eerste date moet laten doorgaan. Ze is erg onzeker op de app, krijg steeds berichten als ik niet reageer (heb simpelweg niks meer te melden na zoveel dagen appen zonder ontmoeting). Maar ben wel benieuwd naar haar. Merk dat ze wel veel aandacht en tijd nodig heeft en bang dat de date best akward gaat worden omdat we al veel besproken hebben en ze ook niet echt van het knuffelen is heeft ze aangegeven...
pi_185475459
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Twijfel of ik de eerste date moet laten doorgaan. Ze is erg onzeker op de app, krijg steeds berichten als ik niet reageer (heb simpelweg niks meer te melden na zoveel dagen appen zonder ontmoeting). Maar ben wel benieuwd naar haar. Merk dat ze wel veel aandacht en tijd nodig heeft en bang dat de date best akward gaat worden omdat we al veel besproken hebben en ze ook niet echt van het knuffelen is heeft ze aangegeven...
Wat voor verwachtingen heb jij bij de eerste date dat je je al zorgen maakt over knuffelen
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:55:35 #246
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185475481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Twijfel of ik de eerste date moet laten doorgaan. Ze is erg onzeker op de app, krijg steeds berichten als ik niet reageer (heb simpelweg niks meer te melden na zoveel dagen appen zonder ontmoeting). Maar ben wel benieuwd naar haar. Merk dat ze wel veel aandacht en tijd nodig heeft en bang dat de date best akward gaat worden omdat we al veel besproken hebben en ze ook niet echt van het knuffelen is heeft ze aangegeven...
Is ze veel jonger? Want dit klinkt een beetje als een 16 jarige.
Ikzelf zou er niet tegenkunnen. Ik reageer wanneer het me uitkomt, en wanneer ik er aan denk. Zou gek worden van alle berichtjes, zo'n situatie heb ik al gehad, dat hoeft van mij nooit meer. Heb er een soort allergische reactie voor ontwikkeld.
Als je haar in het echt ontmoet kan het alleen nog maar erger worden, hou daar rekening mee. Als je je er nu al aan ergert (wat begrijpelijk is), wil je dan nog wel echt een eerste date met haar?
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  vrijdag 8 maart 2019 @ 12:59:46 #247
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185475568
Vanmorgen een match met een jongen op Tinder, raken in gesprek. Maar gewoon de woordkeuzes die hij gebruikt en hoe hij reageerde was niet mijn ding.

Dus maar een keer netjes aangegeven dat het hem niet ging worden.
Vroeg hij alsnog om een ontmoeting :+
Nee jongen, dat gaat dan niet werken :')
pi_185475584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]

Wat voor verwachtingen heb jij bij de eerste date dat je je al zorgen maakt over knuffelen
Een date voor is mij toch iets anders dan een afspraak met vrienden. Een eerste date is om te kijken of het in het echt ook klikt en voor mij is het dan toch wel belangrijk om te kijken of het leuk is en kan worden. Dat kan ook gewoon na een paar uur praten de date eindigen op de bank met een filmpje (zonder intenties) maar gewoon even samen delen dat je met iemand samen kijkt ipv altijd alleen en tegen elkaar aankruipt. Dus geen seks, dat boeit me niet op eerste date maar wil wel iets van verlangen voelen, dat de ander het gezellig heeft. En als de ander heel onzeker is en er geen woord uitkomt (verwacht ik) zal die ook niet openstaan voor knuffelen. Deze date zal dus gewoon een praatdate worden en ik merk dat we qua onderwerpen al redelijk klaar zijn.. maar toch ben ik benieuwd naar haar. Afzeggen is ook zo lullig, dan kan je beter op eerste date gaan en het daarna afzeggen als het tegenvalt.
pi_185475628
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:59 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen een match met een jongen op Tinder, raken in gesprek. Maar gewoon de woordkeuzes die hij gebruikt en hoe hij reageerde was niet mijn ding.

Dus maar een keer netjes aangegeven dat het hem niet ging worden.
Vroeg hij alsnog om een ontmoeting :+
Nee jongen, dat gaat dan niet werken :')
Wat bedoel je met woordkeuze? Is het zo'n straattaaltype?
pi_185475632
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Twijfel of ik de eerste date moet laten doorgaan. Ze is erg onzeker op de app, krijg steeds berichten als ik niet reageer (heb simpelweg niks meer te melden na zoveel dagen appen zonder ontmoeting). Maar ben wel benieuwd naar haar. Merk dat ze wel veel aandacht en tijd nodig heeft en bang dat de date best akward gaat worden omdat we al veel besproken hebben en ze ook niet echt van het knuffelen is heeft ze aangegeven...
Gewoon je waggie laten zien Braddie, dan komt het gegarandeerd goed.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185475647
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Is ze veel jonger? Want dit klinkt een beetje als een 16 jarige.
Ikzelf zou er niet tegenkunnen. Ik reageer wanneer het me uitkomt, en wanneer ik er aan denk. Zou gek worden van alle berichtjes, zo'n situatie heb ik al gehad, dat hoeft van mij nooit meer. Heb er een soort allergische reactie voor ontwikkeld.
Als je haar in het echt ontmoet kan het alleen nog maar erger worden, hou daar rekening mee. Als je je er nu al aan ergert (wat begrijpelijk is), wil je dan nog wel echt een eerste date met haar?
Drie jaar jonger maar ze heeft gewoon weinig ervaring denk ik. En ze wil alles van te voren weten. En als ik dus niet snel reageer of na gisteravond niks meer zeg krijg ik zowat elk uur een nietszeggend berichtje om het gesprek maar op gang te houden.
pi_185475659
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Drie jaar jonger maar ze heeft gewoon weinig ervaring denk ik. En ze wil alles van te voren weten. En als ik dus niet snel reageer of na gisteravond niks meer zeg krijg ik zowat elk uur een nietszeggend berichtje om het gesprek maar op gang te houden.
oei, dodelijk is dat.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 13:05:47 #253
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185475688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Drie jaar jonger maar ze heeft gewoon weinig ervaring denk ik. En ze wil alles van te voren weten. En als ik dus niet snel reageer of na gisteravond niks meer zeg krijg ik zowat elk uur een nietszeggend berichtje om het gesprek maar op gang te houden.
Maar dit is algemene communicatieve vaardigheden 101. Lijkt me dat een kind van 10 dit nog wel snapt :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185475711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:04 schreef black-soldier het volgende:
[..]

oei, dodelijk is dat.
Waar ik ook bang voor ben is dat ze dus veel bevestiging nodig heeft. Na de date zal ze gewoon dagelijks door willen appen en ik heb nu eigenlijk al geen behoefte meer om veel te delen. Sowieso eerst afwachten hoe het in het echt is maar sowieso deel ik niet veel info en helemaal niet via de app. Wat zij belangstelling noemt vind ik maar irritant bijvoorbeeld wat heb je gedaan op je vrije dag, dit weekend, volgende week etc. Wat heb je eraan om te weten of ik de hele week op de bank heb gelegen of nu door de stad loop. Ik geloof best dat het interesse van haar is maar komt beetje controlerend over of als ik zeg niet zoveel dat zij dan denkt wat een saai leven ofzo. Dus ik snap niet waarom ik dat zal delen.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 13:07:08 #255
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185475712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:02 schreef black-soldier het volgende:
Wat bedoel je met woordkeuze? Is het zo'n straattaaltype?
Nee, dat niet. Maar beetje als mensen zeggen "ik plaag je maar" idee, dat geeft mij kriebels.
In dit geval beetje van "dat is ook niet aardig, hoe ga je dat goedmaken" of "als straf ga ik nog verder weg"

Soort van kinderlijk of iets. In ieder geval het geeft bij mij kriebels.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 13:09:55 #256
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185475765
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Waar ik ook bang voor ben is dat ze dus veel bevestiging nodig heeft. Na de date zal ze gewoon dagelijks door willen appen en ik heb nu eigenlijk al geen behoefte meer om veel te delen. Sowieso eerst afwachten hoe het in het echt is maar sowieso deel ik niet veel info en helemaal niet via de app. Wat zij belangstelling noemt vind ik maar irritant bijvoorbeeld wat heb je gedaan op je vrije dag, dit weekend, volgende week etc. Wat heb je eraan om te weten of ik de hele week op de bank heb gelegen of nu door de stad loop.
Het is duidelijk dat je je er nu al aan irriteert. Blokken, en next.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185475790
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:00 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Een date voor is mij toch iets anders dan een afspraak met vrienden. Een eerste date is om te kijken of het in het echt ook klikt en voor mij is het dan toch wel belangrijk om te kijken of het leuk is en kan worden. Dat kan ook gewoon na een paar uur praten de date eindigen op de bank met een filmpje (zonder intenties) maar gewoon even samen delen dat je met iemand samen kijkt ipv altijd alleen en tegen elkaar aankruipt. Dus geen seks, dat boeit me niet op eerste date maar wil wel iets van verlangen voelen, dat de ander het gezellig heeft. En als de ander heel onzeker is en er geen woord uitkomt (verwacht ik) zal die ook niet openstaan voor knuffelen. Deze date zal dus gewoon een praatdate worden en ik merk dat we qua onderwerpen al redelijk klaar zijn.. maar toch ben ik benieuwd naar haar. Afzeggen is ook zo lullig, dan kan je beter op eerste date gaan en het daarna afzeggen als het tegenvalt.
Raar idee van een eerste date heb jij.
pi_185475827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Waar ik ook bang voor ben is dat ze dus veel bevestiging nodig heeft. Na de date zal ze gewoon dagelijks door willen appen en ik heb nu eigenlijk al geen behoefte meer om veel te delen. Sowieso eerst afwachten hoe het in het echt is maar sowieso deel ik niet veel info en helemaal niet via de app. Wat zij belangstelling noemt vind ik maar irritant bijvoorbeeld wat heb je gedaan op je vrije dag, dit weekend, volgende week etc. Wat heb je eraan om te weten of ik de hele week op de bank heb gelegen of nu door de stad loop.
Dit is begrijpelijk en zou ik een een afknapper vinden als een vrouw dat bij mij zou doen. Momenteel date ik ook met een vrouw (via Tinder leren kennen ook) en we bespreken echt weinig via de app. Als we samen op date gaan, dan hebben we het over alles en nog wat. Allemaal gespreksonderwerpen die op zich via de app besproken hadden kunnen worden. Maar die nu in real life tijdens de date worden besproken. Daarnaast is mijn date ook aardig druk, dus dat vind ik ook fijn, want ik weet dat zij echt aan haarzelf aan het werken is en haar leven op orde heeft.

Zij heeft ook veel mannen gehad die elk uur wilde appen :') Ze is blij dat ik nu juist iets met mijn leven doe en dat ik niet afhankelijk van haar ben.

Daarnaast heb ik mijn eigen dingen die ik moet doen en niet elk uur kan reageren. Soms hele dagen of weekenden niet. Puur omdat ik bezig ben met mijn eigen leven (studie/werk etc.) Als een vrouw mij elk uur zou vragen om een antwoord, dan zou ik denken dat zij zelf niet iets aan haar leven doet. Ik heb dan het idee dat ik een stuk leegte van haar leven moet invullen. Dat gaat niet werken.
pi_185475865
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]

Nee, dat niet. Maar beetje als mensen zeggen "ik plaag je maar" idee, dat geeft mij kriebels.
In dit geval beetje van "dat is ook niet aardig, hoe ga je dat goedmaken" of "als straf ga ik nog verder weg"

Soort van kinderlijk of iets. In ieder geval het geeft bij mij kriebels.
Ze proberen te flirten met je, maar het ziet ernaar uit dat het niet helemaal lekker uitkomt _O-
  vrijdag 8 maart 2019 @ 13:20:01 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185475971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:15 schreef black-soldier het volgende:
Ze proberen te flirten met je, maar het ziet ernaar uit dat het niet helemaal lekker uitkomt _O-
Hij vroeg waarom, ik zo van ja verwoording en reacties.. want in detail heeft toch geen zin. Dat interpreteerde hij dat hij maar geen grapjes moest maken dan.
Achja.. soms heb je van die dagen/momenten dat het net niet lekker werkt :)
pi_185476049
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]

Hij vroeg waarom, ik zo van ja verwoording en reacties.. want in detail heeft toch geen zin. Dat interpreteerde hij dat hij maar geen grapjes moest maken dan.
Achja.. soms heb je van die dagen/momenten dat het net niet lekker werkt :)
Maar kap je ze dan meteen af? Of geef je ze nog een kans om te revancheren?
pi_185476051
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]

Nee, dat niet. Maar beetje als mensen zeggen "ik plaag je maar" idee, dat geeft mij kriebels.
In dit geval beetje van "dat is ook niet aardig, hoe ga je dat goedmaken" of "als straf ga ik nog verder weg"

Soort van kinderlijk of iets. In ieder geval het geeft bij mij kriebels.
Een slechte poging tot flirten _O-

Dit is meer manipulatie, hij probeert gewoon reacties te forceren.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 13:33:55 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185476231
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:24 schreef black-soldier het volgende:

Maar kap je ze dan meteen af? Of geef je ze nog een kans om te revancheren?
Soms kan ik het door de vingers zien en soms niet. Beetje afhankelijk van m'n bui.
pi_185476452
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]

Hij vroeg waarom, ik zo van ja verwoording en reacties.. want in detail heeft toch geen zin. Dat interpreteerde hij dat hij maar geen grapjes moest maken dan.
Achja.. soms heb je van die dagen/momenten dat het net niet lekker werkt :)
Vermoeiend is dat :N

Heb laatst nog iemand afgewezen en die ging er ook heel raar over doen _O- ik snap dat het niet leuk is om een nee te krijgen. In eerste instantie wilde hij nog heeeeeel graag een date, toen hij door kreeg dat dat er echt niet in zat sloeg hij om en vertelde hij mij dat hij al langere tijd ook niet zeker wist of hij nog een date wilde en zei hij dat hij mij al overal verwijdert had. Ik heb echt mijn best gedaan om aardig te blijven, maar ik moest hem er toch op wijzen dat hij een beetje kinderachtig bezig was O-) daarna kwam hij met "ik heb morgen toch al een andere date" _O-

Heb hem maar veel succes gewenst _O- heb wel medelijden met die chick though
pi_185476660
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:46 schreef Halimede het volgende:
[..]

Vermoeiend is dat :N

Heb laatst nog iemand afgewezen en die ging er ook heel raar over doen _O- ik snap dat het niet leuk is om een nee te krijgen. In eerste instantie wilde hij nog heeeeeel graag een date, toen hij door kreeg dat dat er echt niet in zat sloeg hij om en vertelde hij mij dat hij al langere tijd ook niet zeker wist of hij nog een date wilde en zei hij dat hij mij al overal verwijdert had. Ik heb echt mijn best gedaan om aardig te blijven, maar ik moest hem er toch op wijzen dat hij een beetje kinderachtig bezig was O-) daarna kwam hij met "ik heb morgen toch al een andere date" _O-

Heb hem maar veel succes gewenst _O- heb wel medelijden met die chick though
Dat zegt hij, maar na zo'n gesprek zou ik twijfel hebben of hij echt een date heeft. Hij zegt dat volgens mij om die afwijzing nog enigszins te verzachten voor hemzelf :')
pi_185476738
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:55 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Dat zegt hij, maar na zo'n gesprek zou ik twijfel hebben of hij echt een date heeft. Hij zegt dat volgens mij om die afwijzing nog enigszins te verzachten voor hemzelf :')
Die kans is echt groot ja :')
pi_185477403
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 13:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Maar dit is algemene communicatieve vaardigheden 101. Lijkt me dat een kind van 10 dit nog wel snapt :')
Hm ik had laatst appjes van iemand die toch zo’n 40 jaar ouder was dan dat.
(Ook beetje oud voor mij.. i know)
Maar die was op zeker moment witheet dat ik niet reageerde.. dan WILDE hij al niet meer met me appen en afspreken.

Maar daarna nog wel 3 dagen continu doorappen wat er allemaal mis met mij was... afgewisseld met wanneer we nou eindelijk eens gingen afspreken.

Ik zou me niet verkijken op communicTieve vaardigheden voor volwassenen als ik jou was 😂
  vrijdag 8 maart 2019 @ 14:36:40 #268
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185477524
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]

Hm ik had laatst appjes van iemand die toch zo’n 40 jaar ouder was dan dat.
(Ook beetje oud voor mij.. i know)
Maar die was op zeker moment witheet dat ik niet reageerde.. dan WILDE hij al niet meer met me appen en afspreken.

Maar daarna nog wel 3 dagen continu doorappen wat er allemaal mis met mij was... afgewisseld met wanneer we nou eindelijk eens gingen afspreken.

Ik zou me niet verkijken op communicTieve vaardigheden voor volwassenen als ik jou was 😂
Ik had ook zo'n gast die bleef appen en appen tot het stalkerig werd. Hij had me op alle sociale media opgezocht. Dus had hem geblokkeerd op WhatsApp O.a.
Toen hij me een sms stuurde raakte ik pas echt over de pis en heb hem een kwade sms teruggestuurd. Woordwisseling duurde best lang, maar tussendoor kreeg ik ook opeens een dickpic van hem zodat hij het punt kon maken: 'beter ga je niet krijgen.'
Heb gezegd dat ik niets mis aan zijn kromme bifiworstje..
Sommige mensen :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  vrijdag 8 maart 2019 @ 14:38:25 #269
442280 Prisha
Moonshine!
pi_185477559
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik had ook zo'n gast die bleef appen en appen tot het stalkerig werd. Hij had me op alle sociale media opgezocht. Dus had hem geblokkeerd op WhatsApp O.a.
Toen hij me een sms stuurde raakte ik pas echt over de pis en heb hem een kwade sms teruggestuurd. Woordwisseling duurde best lang, maar tussendoor kreeg ik ook opeens een dickpic van hem zodat hij het punt kon maken: 'beter ga je niet krijgen.'
Heb gezegd dat ik niets mis aan zijn kromme bifiworstje..
Sommige mensen :')
fijn typje dat :o 8)7
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_185477593
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik had ook zo'n gast die bleef appen en appen tot het stalkerig werd. Hij had me op alle sociale media opgezocht. Dus had hem geblokkeerd op WhatsApp O.a.
Toen hij me een sms stuurde raakte ik pas echt over de pis en heb hem een kwade sms teruggestuurd. Woordwisseling duurde best lang, maar tussendoor kreeg ik ook opeens een dickpic van hem zodat hij het punt kon maken: 'beter ga je niet krijgen.'
Heb gezegd dat ik niets mis aan zijn kromme bifiworstje..
Sommige mensen :')
Nou daar mis je idd niks aan :|W
Wel goeie reactie :D
pi_185477612
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik had ook zo'n gast die bleef appen en appen tot het stalkerig werd. Hij had me op alle sociale media opgezocht. Dus had hem geblokkeerd op WhatsApp O.a.
Toen hij me een sms stuurde raakte ik pas echt over de pis en heb hem een kwade sms teruggestuurd. Woordwisseling duurde best lang, maar tussendoor kreeg ik ook opeens een dickpic van hem zodat hij het punt kon maken: 'beter ga je niet krijgen.'
Heb gezegd dat ik niets mis aan zijn kromme bifiworstje..

Sommige mensen :')
_O- _O-

Wat een verhalen hier allemaal :o

Het zijn ook bijna altijd mannen die dit soort gekkigheid doen
  vrijdag 8 maart 2019 @ 14:42:21 #272
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185477648
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:40 schreef black-soldier het volgende:
[..]

_O- _O-

Wat een verhalen hier allemaal :o

Het zijn ook bijna altijd mannen die dit soort gekkigheid doen
Ho... niet alleen mannen, vrouwen kunnen net zo gek zijn.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185477656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:42 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]

Ho... niet alleen mannen, vrouwen kunnen net zo gek zijn.
Ik zeg toch 'bijna altijd' :') :')

Dus ja, ook vrouwen kunnen zo zijn.
pi_185477712
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Ik had ook zo'n gast die bleef appen en appen tot het stalkerig werd. Hij had me op alle sociale media opgezocht. Dus had hem geblokkeerd op WhatsApp O.a.
Toen hij me een sms stuurde raakte ik pas echt over de pis en heb hem een kwade sms teruggestuurd. Woordwisseling duurde best lang, maar tussendoor kreeg ik ook opeens een dickpic van hem zodat hij het punt kon maken: 'beter ga je niet krijgen.'
Heb gezegd dat ik niets mis aan zijn kromme bifiworstje..
Sommige mensen :')
Die reactie is wel goud :)

Snap ook niet dat mensen denken dat als je eerst even goed uitschelden en vertellen wat er in hun ogen allemaal mis met jou is... ze daarna nog kunnen vragen wanneer je nou mee gaat wat drinken.

Nahja vragen kan altijd natuurlijk... 🙄
  vrijdag 8 maart 2019 @ 14:49:06 #275
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185477795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:42 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Ik zeg toch 'bijna altijd' :') :')

Dus ja, ook vrouwen kunnen zo zijn.
Heel goed, kan ook wel een verhaal vertellen van een Tindermeisje die bijna mij bijna overal aan het stalken was toen ik haar afwees.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185478071
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:49 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]

Heel goed, kan ook wel een verhaal vertellen van een Tindermeisje die bijna mij bijna overal aan het stalken was toen ik haar afwees.
Hm daarom chat ik dus vaak wat langer... voor ik mensen mn nummer geef.
Of ze krijgen KIK... dan weten ze nog minder.

1x gehad dat iemand mn fb checkte.. dat was ergens wel fijn want ondanks dat ik het niet tof vond heeft ie daarna wel geholpen alles weer waterproof te maken.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 15:16:10 #277
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185478258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 15:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]

Hm daarom chat ik dus vaak wat langer... voor ik mensen mn nummer geef.
Of ze krijgen KIK... dan weten ze nog minder.

1x gehad dat iemand mn fb checkte.. dat was ergens wel fijn want ondanks dat ik het niet tof vond heeft ie daarna wel geholpen alles weer waterproof te maken.
Snap ik, ik date ook niet meer om te daten dus praat nu ook wel wat langer, zo haal je de rare gevallen er wel wat meer uit.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185478759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 15:16 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]

Snap ik, ik date ook niet meer om te daten dus praat nu ook wel wat langer, zo haal je de rare gevallen er wel wat meer uit.
Ik date ook niet mer met een kop koffie ofzo...
iemand suggereerde laatst: ik ga altijd ergens heen waar ze in ieder geval goede koffie hebben.. want dan heb ik dat in ieder geval :)

Dus ik heb dat wat verder doorgetrokken en wil gewoon “iets leuks” doen.
pi_185493598
Ondanks dat ik benieuwd naar haar ben denk ik toch om de eerste date af te blazen. Gesprekken in stand houden op basis van nieuwsberichten of 'wat zijn je plannen vandaag' voelt al een beetje mwah. Ook niet echt een actieve date (activiteit) gepland dus zou meer worden van zien hoe de ander in het echt is en dan moet je dus de hele tijd het gesprek op gang houden, komt denk ik niet boven de appjes uit. Weersvoorspelling morgen is kut dus had voorgesteld binnen een filmpje te kijken of te koken voor haar maar daar zag ze niks in. En heb echt geen zin om in een cafeetje ongemakkelijk tegenover elkaar te zitten. Ik weet ook bijna niks over haar (erg gesloten) dus we hebben eigenlijk weinig overeen. Maar ik weet dat ze niet leuk gaat reageren op een afwijzing...
  zaterdag 9 maart 2019 @ 12:11:50 #280
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185493738
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ondanks dat ik benieuwd naar haar ben denk ik toch om de eerste date af te blazen. Gesprekken in stand houden op basis van nieuwsberichten of 'wat zijn je plannen vandaag' voelt al een beetje mwah. Ook niet echt een actieve date (activiteit) gepland dus zou meer worden van zien hoe de ander in het echt is en dan moet je dus de hele tijd het gesprek op gang houden, komt denk ik niet boven de appjes uit. Weersvoorspelling morgen is kut dus had voorgesteld binnen een filmpje te kijken of te koken voor haar maar daar zag ze niks in. En heb echt geen zin om in een cafeetje ongemakkelijk tegenover elkaar te zitten. Ik weet ook bijna niks over haar (erg gesloten) dus we hebben eigenlijk weinig overeen. Maar ik weet dat ze niet leuk gaat reageren op een afwijzing...
Gewoon op een vriendelijke manier laten weten dat je er toch vanaf ziet. Je bent er nu al een hele tijd over aan het twijfelen maar ik zou die knoop gewoon doorhakken nu.
Je moet je niet tegen laten houden omdat ze niet leuk zou reageren op een afwijzing, deze had ze zelf ook al kunnen zien aankomen.

Dus gewoon doen, want haar het idee geven dat er nog een date komt door met haar te blijven praten is alleen maar erger.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185493887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Gewoon op een vriendelijke manier laten weten dat je er toch vanaf ziet. Je bent er nu al een hele tijd over aan het twijfelen maar ik zou die knoop gewoon doorhakken nu.
Je moet je niet tegen laten houden omdat ze niet leuk zou reageren op een afwijzing, deze had ze zelf ook al kunnen zien aankomen.

Dus gewoon doen, want haar het idee geven dat er nog een date komt door met haar te blijven praten is alleen maar erger.
Ja normaal daar ook geen problemen mee maar bij deze ben ik oprecht benieuwd naar haar dus wil wel een kans geven eventueel want anders weet je ook niet of je voorgevoel klopt.. Maar ik voel nu al dat we andere interesses hebben dus dat gaat op lange termijn toch niet zo best werken. Denk dat we allebei hoe graag ook een soort van gat willen opvullen.
  zaterdag 9 maart 2019 @ 12:24:44 #282
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185493953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Ja normaal daar ook geen problemen mee maar bij deze ben ik oprecht benieuwd naar haar dus wil wel een kans geven eventueel want anders weet je ook niet of je voorgevoel klopt.. Maar ik voel nu al dat we andere interesses hebben dus dat gaat op lange termijn toch niet zo best werken. Denk dat we allebei hoe graag ook een soort van gat willen opvullen.
En daar moet je het niet voor doen. In het begin moet alles leuk en spannend zijn, en kan je niet wachten om die persoon te ontmoeten. Die vibe voel ik niet bij je.
Je hebt een verschil tussen iemand leuk vinden en leuk willen vinden.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185494863
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Ja normaal daar ook geen problemen mee maar bij deze ben ik oprecht benieuwd naar haar dus wil wel een kans geven eventueel want anders weet je ook niet of je voorgevoel klopt.. Maar ik voel nu al dat we andere interesses hebben dus dat gaat op lange termijn toch niet zo best werken. Denk dat we allebei hoe graag ook een soort van gat willen opvullen.
Dit is geen goede basis voor een relatie.

Een leegte in je eigen leven moet je eerst zelf invullen en zorgen dat dat op orde is. Elkaars leegte invullen zal alleen maar ellende veroorzaken.

Daten en relatie moet iets zijn wat een individuele leven van een partner aanvult en niet invult. Als je het idee hebt dat je iets moet invullen, dan moet je even goed nadenken of je daar gelukkig van wordt.
pi_185495215
Hoe bepaal je wat je nodig hebt om die leegte op te vullen. Want het klinkt erg algemeen en een beetje vaag.
pi_185495575
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:
Hoe bepaal je wat je nodig hebt om die leegte op te vullen. Want het klinkt erg algemeen en een beetje vaag.
Met 'leegte' bedoel ik meer in de context van je eigen leven. Ik lees in de post hiervoor dat hij (of zij) het puur is te doen om het hebben van een relatie. Dat is prima als je dat graag wil, maar dit leest als: 'ik wil zo graag een relatie dat ik alles eraan zal doen om dat te bewerkstelligen en dat de relatie het middelpunt wordt van mijn leven'. Dat (die) gat(/leegte) bedoel ik.

Dat je niet kunt terugvallen op een eigen 'leven' in een relatie. Dat je geen 'me-time' hebt, de relatie het allerbelangrijkst wat er is in jouw leven. Als je partner dat wel graag wil, bijvoorbeeld 4x per week sporten, dan moet die partner dat gewoon moeten kunnen doen. Of als de partner 4x in de avond naar een cursus wil.

Je ziet elkaar weliswaar weinig door de weeks, maar de partner is wel bezig met zijn eigen ambities, hobby's en relaties met vrienden en familie. Op het moment dat de partner bereid is dit op te geven, dan kan het schuren in een relatie. Want wat als de andere partner wel dingen in de avonduren voor haar of hemzelf wil doen. Of dat de partner weekendjes weg wil met vrienden.

Tuurlijk, samen leuke dingen doen hoort daarbij. Maar 24/7 op elkaars lip zitten is ook niet fijn. Dus als je een 'eigen leven' hebt (wat overigens van alles kan zijn), dan heb je je leven op de rit en heb je zelf individueel alles goed voor elkaar. Het enige wat mist is dan een partner die jouw 'leven' aanvult. Die partner vult dan geen leegte in (bijvoorbeeld geen vrienden of sociale contacten hebben, waardoor je partner je sociale behoeften moet invullen).

Persoonlijk wil ik ook een vrouw die werkt aan haar carriere, hobby's en vriendinnen heeft waar ze soms mee een drankje gaat doen of met hun weekendjes weg wil. Ik heb ook geen zin om 24/7 op haar lip te zitten of zij op mij. Met mijn huidige date app ik dan ook bar weinig, maar hebben we wel altijd super leuke gesprekken om over te praten als we op date gaan.
pi_185495830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 14:04 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Met 'leegte' bedoel ik meer in de context van je eigen leven. Ik lees in de post hiervoor dat hij (of zij) het puur is te doen om het hebben van een relatie. Dat is prima als je dat graag wil, maar dit leest als: 'ik wil zo graag een relatie dat ik alles eraan zal doen om dat te bewerkstelligen en dat de relatie het middelpunt wordt van mijn leven'. Dat (die) gat(/leegte) bedoel ik.

Dat je niet kunt terugvallen op een eigen 'leven' in een relatie. Dat je geen 'me-time' hebt, de relatie het allerbelangrijkst wat er is in jouw leven. Als je partner dat wel graag wil, bijvoorbeeld 4x per week sporten, dan moet die partner dat gewoon moeten kunnen doen. Of als de partner 4x in de avond naar een cursus wil.

Je ziet elkaar weliswaar weinig door de weeks, maar de partner is wel bezig met zijn eigen ambities, hobby's en relaties met vrienden en familie. Op het moment dat de partner bereid is dit op te geven, dan kan het schuren in een relatie. Want wat als de andere partner wel dingen in de avonduren voor haar of hemzelf wil doen. Of dat de partner weekendjes weg wil met vrienden.

Tuurlijk, samen leuke dingen doen hoort daarbij. Maar 24/7 op elkaars lip zitten is ook niet fijn. Dus als je een 'eigen leven' hebt (wat overigens van alles kan zijn), dan heb je je leven op de rit en heb je zelf individueel alles goed voor elkaar. Het enige wat mist is dan een partner die jouw 'leven' aanvult. Die partner vult dan geen leegte in (bijvoorbeeld geen vrienden of sociale contacten hebben, waardoor je partner je sociale behoeften moet invullen).

Persoonlijk wil ik ook een vrouw die werkt aan haar carriere, hobby's en vriendinnen heeft waar ze soms mee een drankje gaat doen of met hun weekendjes weg wil. Ik heb ook geen zin om 24/7 op haar lip te zitten of zij op mij. Met mijn huidige date app ik dan ook bar weinig, maar hebben we wel altijd super leuke gesprekken om over te praten als we op date gaan.
Elkaar te weining zien lijkt mij ook niet echt goed voor de relatie.
pi_185496010
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 14:21 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Elkaar te weining zien lijkt mij ook niet echt goed voor de relatie.
Wat is dan precies 'te weinig zien'. Dat is heel subjectief. Net als 'een eigen leven hebben'. Dat is natuurlijk ook subjectief. Voor iedereen is dat anders. Ik probeer dan ook niet te zeggen dat elke relatie of dates zo moet gaan zoals ik het schets.

Een partner die wel me-time wil kan dus een strop om haar of zijn nek voelen als de partner van alles opzij wil schuiven om haar of hem maar te kunnen zien. En het opzij schuiven van bepaalde dingen staat inherent aan een relatie. Dat is onvermijdelijk. Je leven zal ook tot een bepaalde hoogte veranderen. Je maakt namelijk tijd voor elkaar en dan zullen bepaalde zaken die je wel deed voor de relatie, minder kunnen doen. Dat is ook helemaal niet gek.

Maar als je je hele leven wil omgooien voor de partner, dan voelt dat aan als een strop. Daarnaast kan ik me voorstellen dat als iemand wel allerlei ambities heeft in het leven en daar tijd en energie in wil stoppen, terwijl de partner dat niet heeft en geen ambities en doelen heeft in het leven, dat dat kan schuren.

'Weinig zien' is 2 of 3 keer in de week? Of vind je weinig als je elkaar 1 dag in de week niet ziet? Dat is dus heel subjectief. Als ze elke avond wil sporten en in de avond doodop is en meteen naar bed wil, dan moet je je afvragen of je dat wel wil. Je bent niet verplicht om je partner te pleasen, maar je moet je wel afvragen of je zo'n leven wil en of je partner aan je behoeften kan voldoen.

Als je nu al weet dat je niet 1 avond zonder haar kan als je van werk komt, maar zij het heerlijk vindt om elke avond te sporten en meteen naar bed te gaan, dan moet je je afvragen of JIJ dat wil. Niemand is verplicht om in een relatie te zitten. Maar als je dan aan het daten bent dan moet je je afvragen of je dat emotioneel wel kan opbrengen.

Als je je eigen leven niet kunt leiden die JIJ wil en als het ware wordt gecontroleerd door je partner en allerlei opmerkingen heeft op wat jij doet in je leven, dan moet je goed afvragen of die persoon wel de juiste is. Want als een partner tegen mij zou zeggen dat ik minder moet werken of sporten of minder met vrienden moet afspreken, dan ben ik gauw weg. Datzelfde geldt ook voor haar.
pi_185496262
Ik heb die leegte vooral met vlagen, zoals nu het onstuimig weer is verveel ik me kapot en Netflixen in je eentje is eigenlijk ook best saai dan. Maar ik ben erg aan mijn vrijheid gehecht en een relatie moet voor mij dus vooral leuk zijn. Ik heb geen zin in verantwoording afleggen zoals die irritante vragen op de app steeds.

Heb nu al een paar dagen 3+ likes staan op Tinder... Normaal kwamen die dan als een van de eerste naar voren of een grote afstand in kilometers maar nu al paar dagen geen match gehad en ga ook niet betalen om het te zien.
pi_185496377
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 14:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik heb die leegte vooral met vlagen, zoals nu het onstuimig weer is verveel ik me kapot en Netflixen in je eentje is eigenlijk ook best saai dan. Maar ik ben erg aan mijn vrijheid gehecht en een relatie moet voor mij dus vooral leuk zijn. Ik heb geen zin in verantwoording afleggen zoals die irritante vragen op de app steeds.

Heb nu al een paar dagen 3+ likes staan op Tinder... Normaal kwamen die dan als een van de eerste naar voren of een grote afstand in kilometers maar nu al paar dagen geen match gehad en ga ook niet betalen om het te zien.

Die leegte in vlagen is herkenbaar.
pi_185500578
Je weet dat je teveel getinderd hebt als matches gaan vragen of je persoon x kent.. :X
pi_185520881
Is Bumble nou actief? Want ik krijg amper matches, terwijl ik dezelfde types soms wel match op Tinder.

Maar ook daar veel stille matches merk ik, heb het net een week en veel mensen zeggen niks terug. En ik probeer wel altijd iets leuks te zeggen wat aansluit op hun profiel.
  zondag 10 maart 2019 @ 16:54:46 #292
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185521734
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
Is Bumble nou actief? Want ik krijg amper matches, terwijl ik dezelfde types soms wel match op Tinder.

Maar ook daar veel stille matches merk ik, heb het net een week en veel mensen zeggen niks terug. En ik probeer wel altijd iets leuks te zeggen wat aansluit op hun profiel.
Bij Bumble duurt het bij mij ook heel lang voordat ik matches krijg, de laatste tijd toevallig opeens veel matches achter elkaar.
En mensen zeggen inderdaad weinig op Bumble, vaak verloopt de tijd zonder dat matches wat gezegd hebben.
Waarschijnlijk kijken mensen niet vaak op Bumble, omdat het dus zo lang duurt voordat je een match hebt en wanneer je een match hebt moet je binnen 24 uur reageren(als je dan niet kijkt of (nog) geen zin hebt om te reageren ben je de match redelijk snel kwijt).
pi_185521814
Ik las vanmiddag een column over tinder daten, van een vrouw van 35. En ik moet dit even met jullie delen hoor. Feest van herkenning!!! Letterlijk. Iemand anders deze zelfde man ook gematcht?? :D

“Dan zijn er nog de echt legendarische gesprekken, zoals het gesprek met P. Volgens P. hadden we elkaar al een keer eerder gesproken via Tinder. Ik heb geen idee, dus blijkbaar heeft het gesprek toen weinig indruk op mij gemaakt. P. geeft aan dat ik vond dat hij wel erg intieme vragen stelde. Hmm, er gaat nog steeds geen belletje bij me rinkelen en stel P. gerust: zo erg zal het dan toch echt niet geweest zijn. Voordat ik het doorheb vuurt P. z’n vragen (opnieuw?) op me af: “of ik van pijpen houd en of ik slik. Of ik bezwaar heb tegen 69, anaal en of ik kan squirten want P. heeft magic fingers waarmee hij dat kan regelen. Oh en of ik van zoenen en likken houd”. Gelukkig appt hij er snel achteraan dat niet alles een ‘ja’ hoeft te zijn hoor. Pfieuw, kom ik daar even goed weg! Van zoenen houd ik niet, maar de rest is natuurlijk geen probleem…seriously???”
Sarcasme. Herken het.
pi_185521832
Maar waarom zeggen mensen niks op Tinder? Heb mijn profiel door meerderen laten screenen dus merk er niks raars aan. -O-
pi_185521860
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik las vanmiddag een column over tinder daten, van een vrouw van 35. En ik moet dit even met jullie delen hoor. Feest van herkenning!!! Letterlijk. Iemand anders deze zelfde man ook gematcht?? :D

“Dan zijn er nog de echt legendarische gesprekken, zoals het gesprek met P. Volgens P. hadden we elkaar al een keer eerder gesproken via Tinder. Ik heb geen idee, dus blijkbaar heeft het gesprek toen weinig indruk op mij gemaakt. P. geeft aan dat ik vond dat hij wel erg intieme vragen stelde. Hmm, er gaat nog steeds geen belletje bij me rinkelen en stel P. gerust: zo erg zal het dan toch echt niet geweest zijn. Voordat ik het doorheb vuurt P. z’n vragen (opnieuw?) op me af: “of ik van pijpen houd en of ik slik. Of ik bezwaar heb tegen 69, anaal en of ik kan squirten want P. heeft magic fingers waarmee hij dat kan regelen. Oh en of ik van zoenen en likken houd”. Gelukkig appt hij er snel achteraan dat niet alles een ‘ja’ hoeft te zijn hoor. Pfieuw, kom ik daar even goed weg! Van zoenen houd ik niet, maar de rest is natuurlijk geen probleem…seriously???”
Ja, gadverdamme, die types heb ik ook elke dag. -O-
  zondag 10 maart 2019 @ 17:07:51 #296
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185522038
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar waarom zeggen mensen niks op Tinder? Heb mijn profiel door meerderen laten screenen dus merk er niks raars aan. -O-
Tinder wordt door veel mensen (m/v) tegenwoordig gebruikt als vermaak voor tijdens het schijten. Beetje swipen en er verder niets mee doen.

Als je een leuke match hebt is dat mooi meegenomen maar verder moet je m.i. niets aantrekken van gebrek aan succes via dat medium. Als je in het wild sjans hebt zit het wel goed. My 2 cents.
  zondag 10 maart 2019 @ 17:07:56 #297
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185522041
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar waarom zeggen mensen niks op Tinder? Heb mijn profiel door meerderen laten screenen dus merk er niks raars aan. -O-
Omdat veel daarop verwachten dat de ander het gesprek begint, of gewoon saai zijn en niks te zeggen hebben.
pi_185522065
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]

Tinder wordt door veel mensen (m/v) tegenwoordig gebruikt als vermaak voor tijdens het schijten. Beetje swipen en er verder niets mee doen.

Als je een leuke match hebt is dat mooi meegenomen maar verder moet je m.i. niets aantrekken van gebrek aan succes via dat medium. Als je in het wild sjans hebt zit het wel goed. My 2 cents.
Ik ben 30, in het wild is bijna iedereen bezet en ik ga echt niet meer naar clubs zoals vroeger.

Overigens zitten echt al mijn vrienden 'serieus' op tinder, collega's ook.
pi_185522082
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Omdat veel daarop verwachten dat de ander het gesprek begint, of gewoon saai zijn en niks te zeggen hebben.
Ik begin altijd het gesprek. En heb gehoord dat ik een knappe vrouw ben, dus waar het aan ligt...
pi_185522095
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar waarom zeggen mensen niks op Tinder? Heb mijn profiel door meerderen laten screenen dus merk er niks raars aan. -O-
Voor veel mensen is Tinder inderdaad gewoon ego strelen. Een vriend van mij deed hetzelfde. Had veel matches, maar bij veel gewoon geen zin om er moeite in te stoppen.
pi_185522140
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:10 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik begin altijd het gesprek. En heb gehoord dat ik een knappe vrouw ben, dus waar het aan ligt...
Neehee, je moet niet zeggen hoe knap die man is in zijn foto's, want dat horen we al van al onze andere matches :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')