Als het gesprek zo moeizaam gaat.. jammer danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:05 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan stop je toch met praten? Ik bedoel, je gaat toch niet nog meer sturen als zij zo kortaf reageert?
Zo gaat het gros van de gesprekken.. de leuke gesprekken komen onverwachtsquote:Op woensdag 6 maart 2019 19:27 schreef zoem het volgende:
Paiq gaat lekker... Popup dat mijn eerste match mij heeft geblokkeerdTja, als ze zelf het gesprek start als een soort interview dan wordt het nooit spannend. Maar flirten via berichtjes vind ik sowieso lastig.
Looks zijn voor mannen ook belangrijker, zo niet even belangrijk. Dat is gewoon hoe het werkt, wij zijn nou eenmaal sterk visueel ingesteld.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm als iemand je blokt omdat je foro niet leuk is... midden in een verder heel leuk gesprek.
Vraag ik me altijd af of diegene wel ECHT leuk is
Als looks kennelijk belangrijker zijn dan het gesprek.
En je hoeft ook niet met elke match uit... ik heb matches waar ik al eeuwen mee app en beiden niet de behoefte voelen om met elkaar een real life experience te gaan doen
TIL: Gentstudent is kennelijk een snapchat account:quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me even iets af, ik zie bij best veel mannen in hun profiel staan op Tinder: Gentstudent of G3ntstud3nt. Iemand een idee wat dit is, een student in Gent ofzo, en zien meer van jullie dit wel eens voorbijkomen?
quote:Het is gewoon een snapchataccount waar studenten hun filmpjes over vanalles en nogwat naartoe kunnen sturen. Het account is in het begin meerdere malen geblokkeerd en verwijderd door Snapchat. De 42.2 betekend niks, is gewoon een nummer omdat vorige accounts buiten gebruik zijn. Zie het maar als maar als versienummer.
Naar wat ik weet is het geen codewoord voor mensen die geen serieuze relatie willen. Er wordt op het account altijd gevraagd om te promoten dus ik denk dat dat is wat ze doen.
https://forum.viva.nl/rel(...)list_messages/432836
Ah oké, die mensen kan ik dus beter niet liken begrijp ik hieruit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
TIL: Genstudent is kennelijk een snapchat account:[..]
Ik heb dat dus nog nooit in een bio zien staan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik vraag me even iets af, ik zie bij best veel mannen in hun profiel staan op Tinder: Gentstudent of G3ntstud3nt. Iemand een idee wat dit is, een student in Gent ofzo, en zien meer van jullie dit wel eens voorbijkomen?
Ik denk vooral bij de wat jongere jongens (+- 25).quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog nooit in een bio zien staan?
Ik leer duidelijk weer dingen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
Mijne ook hoor 😂quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Same here. Maar mijn doelgroep is ook flink wat ouder dan studenten.
Het is een snapchat account waar vrouwen tieten etc laten zienquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ik zag dit dus bij iemand voorbijkomen van 29 jaar, met een degelijke baan. Vaak zijn ze inderdaad wel iets jonger, zo rond de 26 (is wat ik zie dan).quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Same here. Maar mijn doelgroep is ook flink wat ouder dan studenten.
Oké, flinke afknapper voor mij in ieder gevalquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Het is een snapchat account waar vrouwen tieten etc laten zien
Hmm oke mannenquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zag dit dus bij iemand voorbijkomen van 29 jaar, met een degelijke baan. Vaak zijn ze inderdaad wel iets jonger, zo rond de 26 (is wat ik zie dan).[..]
Oké, flinke afknapper voor mij in ieder geval
Trieste toevoeging ook mijn inziens, maar goed. Zie echt niet in wat je ermee zou willen bereiken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee, dat zou je dan inderdaad niet verwachten. En nu ik weet wat het is snap ik helemaal niet waarom mensen daar tof over gaan doen op Tinder, kan me niet voorstellen dat vrouwen daar echt op vallen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:19 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hmm oke mannen
Vind dat nog best "oud" voor zo'n snapaccount. Verwacht ik bij 18-22 jaar, niet bij 26-29 nog. Nouja weet je nu iig wie je naar links moet swipen.
Hoe kan ik dat toevoegen? Ben wel nieuwsgierig ;Pquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Misschien is dat hun manier van het zoeken naar die soulmate met dezelfde interesses.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat zou je dan inderdaad niet verwachten. En nu ik weet wat het is snap ik helemaal niet waarom mensen daar tof over gaan doen op Tinder, kan me niet voorstellen dat vrouwen daar echt op vallen?
En precies, kan ik hen sowieso al naar links swipen
Wat voor verwachtingen heb jij bij de eerste date dat je je al zorgen maakt over knuffelenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Twijfel of ik de eerste date moet laten doorgaan. Ze is erg onzeker op de app, krijg steeds berichten als ik niet reageer (heb simpelweg niks meer te melden na zoveel dagen appen zonder ontmoeting). Maar ben wel benieuwd naar haar. Merk dat ze wel veel aandacht en tijd nodig heeft en bang dat de date best akward gaat worden omdat we al veel besproken hebben en ze ook niet echt van het knuffelen is heeft ze aangegeven...
Is ze veel jonger? Want dit klinkt een beetje als een 16 jarige.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Twijfel of ik de eerste date moet laten doorgaan. Ze is erg onzeker op de app, krijg steeds berichten als ik niet reageer (heb simpelweg niks meer te melden na zoveel dagen appen zonder ontmoeting). Maar ben wel benieuwd naar haar. Merk dat ze wel veel aandacht en tijd nodig heeft en bang dat de date best akward gaat worden omdat we al veel besproken hebben en ze ook niet echt van het knuffelen is heeft ze aangegeven...
Een date voor is mij toch iets anders dan een afspraak met vrienden. Een eerste date is om te kijken of het in het echt ook klikt en voor mij is het dan toch wel belangrijk om te kijken of het leuk is en kan worden. Dat kan ook gewoon na een paar uur praten de date eindigen op de bank met een filmpje (zonder intenties) maar gewoon even samen delen dat je met iemand samen kijkt ipv altijd alleen en tegen elkaar aankruipt. Dus geen seks, dat boeit me niet op eerste date maar wil wel iets van verlangen voelen, dat de ander het gezellig heeft. En als de ander heel onzeker is en er geen woord uitkomt (verwacht ik) zal die ook niet openstaan voor knuffelen. Deze date zal dus gewoon een praatdate worden en ik merk dat we qua onderwerpen al redelijk klaar zijn.. maar toch ben ik benieuwd naar haar. Afzeggen is ook zo lullig, dan kan je beter op eerste date gaan en het daarna afzeggen als het tegenvalt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat voor verwachtingen heb jij bij de eerste date dat je je al zorgen maakt over knuffelen
Wat bedoel je met woordkeuze? Is het zo'n straattaaltype?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:59 schreef Cue_ het volgende:
Vanmorgen een match met een jongen op Tinder, raken in gesprek. Maar gewoon de woordkeuzes die hij gebruikt en hoe hij reageerde was niet mijn ding.
Dus maar een keer netjes aangegeven dat het hem niet ging worden.
Vroeg hij alsnog om een ontmoeting![]()
Nee jongen, dat gaat dan niet werken
Gewoon je waggie laten zien Braddie, dan komt het gegarandeerd goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |