Drie jaar jonger maar ze heeft gewoon weinig ervaring denk ik. En ze wil alles van te voren weten. En als ik dus niet snel reageer of na gisteravond niks meer zeg krijg ik zowat elk uur een nietszeggend berichtje om het gesprek maar op gang te houden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is ze veel jonger? Want dit klinkt een beetje als een 16 jarige.
Ikzelf zou er niet tegenkunnen. Ik reageer wanneer het me uitkomt, en wanneer ik er aan denk. Zou gek worden van alle berichtjes, zo'n situatie heb ik al gehad, dat hoeft van mij nooit meer. Heb er een soort allergische reactie voor ontwikkeld.
Als je haar in het echt ontmoet kan het alleen nog maar erger worden, hou daar rekening mee. Als je je er nu al aan ergert (wat begrijpelijk is), wil je dan nog wel echt een eerste date met haar?
oei, dodelijk is dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Drie jaar jonger maar ze heeft gewoon weinig ervaring denk ik. En ze wil alles van te voren weten. En als ik dus niet snel reageer of na gisteravond niks meer zeg krijg ik zowat elk uur een nietszeggend berichtje om het gesprek maar op gang te houden.
Maar dit is algemene communicatieve vaardigheden 101. Lijkt me dat een kind van 10 dit nog wel snaptquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:03 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Drie jaar jonger maar ze heeft gewoon weinig ervaring denk ik. En ze wil alles van te voren weten. En als ik dus niet snel reageer of na gisteravond niks meer zeg krijg ik zowat elk uur een nietszeggend berichtje om het gesprek maar op gang te houden.
Waar ik ook bang voor ben is dat ze dus veel bevestiging nodig heeft. Na de date zal ze gewoon dagelijks door willen appen en ik heb nu eigenlijk al geen behoefte meer om veel te delen. Sowieso eerst afwachten hoe het in het echt is maar sowieso deel ik niet veel info en helemaal niet via de app. Wat zij belangstelling noemt vind ik maar irritant bijvoorbeeld wat heb je gedaan op je vrije dag, dit weekend, volgende week etc. Wat heb je eraan om te weten of ik de hele week op de bank heb gelegen of nu door de stad loop. Ik geloof best dat het interesse van haar is maar komt beetje controlerend over of als ik zeg niet zoveel dat zij dan denkt wat een saai leven ofzo. Dus ik snap niet waarom ik dat zal delen.quote:
Nee, dat niet. Maar beetje als mensen zeggen "ik plaag je maar" idee, dat geeft mij kriebels.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:02 schreef black-soldier het volgende:
Wat bedoel je met woordkeuze? Is het zo'n straattaaltype?
Het is duidelijk dat je je er nu al aan irriteert. Blokken, en next.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Waar ik ook bang voor ben is dat ze dus veel bevestiging nodig heeft. Na de date zal ze gewoon dagelijks door willen appen en ik heb nu eigenlijk al geen behoefte meer om veel te delen. Sowieso eerst afwachten hoe het in het echt is maar sowieso deel ik niet veel info en helemaal niet via de app. Wat zij belangstelling noemt vind ik maar irritant bijvoorbeeld wat heb je gedaan op je vrije dag, dit weekend, volgende week etc. Wat heb je eraan om te weten of ik de hele week op de bank heb gelegen of nu door de stad loop.
Raar idee van een eerste date heb jij.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:00 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Een date voor is mij toch iets anders dan een afspraak met vrienden. Een eerste date is om te kijken of het in het echt ook klikt en voor mij is het dan toch wel belangrijk om te kijken of het leuk is en kan worden. Dat kan ook gewoon na een paar uur praten de date eindigen op de bank met een filmpje (zonder intenties) maar gewoon even samen delen dat je met iemand samen kijkt ipv altijd alleen en tegen elkaar aankruipt. Dus geen seks, dat boeit me niet op eerste date maar wil wel iets van verlangen voelen, dat de ander het gezellig heeft. En als de ander heel onzeker is en er geen woord uitkomt (verwacht ik) zal die ook niet openstaan voor knuffelen. Deze date zal dus gewoon een praatdate worden en ik merk dat we qua onderwerpen al redelijk klaar zijn.. maar toch ben ik benieuwd naar haar. Afzeggen is ook zo lullig, dan kan je beter op eerste date gaan en het daarna afzeggen als het tegenvalt.
Dit is begrijpelijk en zou ik een een afknapper vinden als een vrouw dat bij mij zou doen. Momenteel date ik ook met een vrouw (via Tinder leren kennen ook) en we bespreken echt weinig via de app. Als we samen op date gaan, dan hebben we het over alles en nog wat. Allemaal gespreksonderwerpen die op zich via de app besproken hadden kunnen worden. Maar die nu in real life tijdens de date worden besproken. Daarnaast is mijn date ook aardig druk, dus dat vind ik ook fijn, want ik weet dat zij echt aan haarzelf aan het werken is en haar leven op orde heeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Waar ik ook bang voor ben is dat ze dus veel bevestiging nodig heeft. Na de date zal ze gewoon dagelijks door willen appen en ik heb nu eigenlijk al geen behoefte meer om veel te delen. Sowieso eerst afwachten hoe het in het echt is maar sowieso deel ik niet veel info en helemaal niet via de app. Wat zij belangstelling noemt vind ik maar irritant bijvoorbeeld wat heb je gedaan op je vrije dag, dit weekend, volgende week etc. Wat heb je eraan om te weten of ik de hele week op de bank heb gelegen of nu door de stad loop.
Ze proberen te flirten met je, maar het ziet ernaar uit dat het niet helemaal lekker uitkomtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar beetje als mensen zeggen "ik plaag je maar" idee, dat geeft mij kriebels.
In dit geval beetje van "dat is ook niet aardig, hoe ga je dat goedmaken" of "als straf ga ik nog verder weg"
Soort van kinderlijk of iets. In ieder geval het geeft bij mij kriebels.
Hij vroeg waarom, ik zo van ja verwoording en reacties.. want in detail heeft toch geen zin. Dat interpreteerde hij dat hij maar geen grapjes moest maken dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:15 schreef black-soldier het volgende:
Ze proberen te flirten met je, maar het ziet ernaar uit dat het niet helemaal lekker uitkomt
Maar kap je ze dan meteen af? Of geef je ze nog een kans om te revancheren?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vroeg waarom, ik zo van ja verwoording en reacties.. want in detail heeft toch geen zin. Dat interpreteerde hij dat hij maar geen grapjes moest maken dan.
Achja.. soms heb je van die dagen/momenten dat het net niet lekker werkt
Een slechte poging tot flirtenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar beetje als mensen zeggen "ik plaag je maar" idee, dat geeft mij kriebels.
In dit geval beetje van "dat is ook niet aardig, hoe ga je dat goedmaken" of "als straf ga ik nog verder weg"
Soort van kinderlijk of iets. In ieder geval het geeft bij mij kriebels.
Soms kan ik het door de vingers zien en soms niet. Beetje afhankelijk van m'n bui.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:24 schreef black-soldier het volgende:
Maar kap je ze dan meteen af? Of geef je ze nog een kans om te revancheren?
Vermoeiend is datquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vroeg waarom, ik zo van ja verwoording en reacties.. want in detail heeft toch geen zin. Dat interpreteerde hij dat hij maar geen grapjes moest maken dan.
Achja.. soms heb je van die dagen/momenten dat het net niet lekker werkt
Dat zegt hij, maar na zo'n gesprek zou ik twijfel hebben of hij echt een date heeft. Hij zegt dat volgens mij om die afwijzing nog enigszins te verzachten voor hemzelfquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:46 schreef Halimede het volgende:
[..]
Vermoeiend is dat![]()
Heb laatst nog iemand afgewezen en die ging er ook heel raar over doenik snap dat het niet leuk is om een nee te krijgen. In eerste instantie wilde hij nog heeeeeel graag een date, toen hij door kreeg dat dat er echt niet in zat sloeg hij om en vertelde hij mij dat hij al langere tijd ook niet zeker wist of hij nog een date wilde en zei hij dat hij mij al overal verwijdert had. Ik heb echt mijn best gedaan om aardig te blijven, maar ik moest hem er toch op wijzen dat hij een beetje kinderachtig bezig was
daarna kwam hij met "ik heb morgen toch al een andere date"
![]()
Heb hem maar veel succes gewenstheb wel medelijden met die chick though
Die kans is echt groot jaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:55 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat zegt hij, maar na zo'n gesprek zou ik twijfel hebben of hij echt een date heeft. Hij zegt dat volgens mij om die afwijzing nog enigszins te verzachten voor hemzelf
Hm ik had laatst appjes van iemand die toch zo’n 40 jaar ouder was dan dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar dit is algemene communicatieve vaardigheden 101. Lijkt me dat een kind van 10 dit nog wel snapt
Ik had ook zo'n gast die bleef appen en appen tot het stalkerig werd. Hij had me op alle sociale media opgezocht. Dus had hem geblokkeerd op WhatsApp O.a.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm ik had laatst appjes van iemand die toch zo’n 40 jaar ouder was dan dat.
(Ook beetje oud voor mij.. i know)
Maar die was op zeker moment witheet dat ik niet reageerde.. dan WILDE hij al niet meer met me appen en afspreken.
Maar daarna nog wel 3 dagen continu doorappen wat er allemaal mis met mij was... afgewisseld met wanneer we nou eindelijk eens gingen afspreken.
Ik zou me niet verkijken op communicTieve vaardigheden voor volwassenen als ik jou was 😂
fijn typje datquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n gast die bleef appen en appen tot het stalkerig werd. Hij had me op alle sociale media opgezocht. Dus had hem geblokkeerd op WhatsApp O.a.
Toen hij me een sms stuurde raakte ik pas echt over de pis en heb hem een kwade sms teruggestuurd. Woordwisseling duurde best lang, maar tussendoor kreeg ik ook opeens een dickpic van hem zodat hij het punt kon maken: 'beter ga je niet krijgen.'
Heb gezegd dat ik niets mis aan zijn kromme bifiworstje..
Sommige mensen
Nou daar mis je idd niks aanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n gast die bleef appen en appen tot het stalkerig werd. Hij had me op alle sociale media opgezocht. Dus had hem geblokkeerd op WhatsApp O.a.
Toen hij me een sms stuurde raakte ik pas echt over de pis en heb hem een kwade sms teruggestuurd. Woordwisseling duurde best lang, maar tussendoor kreeg ik ook opeens een dickpic van hem zodat hij het punt kon maken: 'beter ga je niet krijgen.'
Sommige mensen
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sommige mensen
Ho... niet alleen mannen, vrouwen kunnen net zo gek zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:40 schreef black-soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een verhalen hier allemaal![]()
Het zijn ook bijna altijd mannen die dit soort gekkigheid doen
Ik zeg toch 'bijna altijd'quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:42 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ho... niet alleen mannen, vrouwen kunnen net zo gek zijn.
Die reactie is wel goudquote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sommige mensen
Heel goed, kan ook wel een verhaal vertellen van een Tindermeisje die bijna mij bijna overal aan het stalken was toen ik haar afwees.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:42 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'bijna altijd'![]()
Dus ja, ook vrouwen kunnen zo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |