abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185478071
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 14:49 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]

Heel goed, kan ook wel een verhaal vertellen van een Tindermeisje die bijna mij bijna overal aan het stalken was toen ik haar afwees.
Hm daarom chat ik dus vaak wat langer... voor ik mensen mn nummer geef.
Of ze krijgen KIK... dan weten ze nog minder.

1x gehad dat iemand mn fb checkte.. dat was ergens wel fijn want ondanks dat ik het niet tof vond heeft ie daarna wel geholpen alles weer waterproof te maken.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 15:16:10 #277
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185478258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 15:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]

Hm daarom chat ik dus vaak wat langer... voor ik mensen mn nummer geef.
Of ze krijgen KIK... dan weten ze nog minder.

1x gehad dat iemand mn fb checkte.. dat was ergens wel fijn want ondanks dat ik het niet tof vond heeft ie daarna wel geholpen alles weer waterproof te maken.
Snap ik, ik date ook niet meer om te daten dus praat nu ook wel wat langer, zo haal je de rare gevallen er wel wat meer uit.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185478759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 15:16 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]

Snap ik, ik date ook niet meer om te daten dus praat nu ook wel wat langer, zo haal je de rare gevallen er wel wat meer uit.
Ik date ook niet mer met een kop koffie ofzo...
iemand suggereerde laatst: ik ga altijd ergens heen waar ze in ieder geval goede koffie hebben.. want dan heb ik dat in ieder geval :)

Dus ik heb dat wat verder doorgetrokken en wil gewoon “iets leuks” doen.
pi_185493598
Ondanks dat ik benieuwd naar haar ben denk ik toch om de eerste date af te blazen. Gesprekken in stand houden op basis van nieuwsberichten of 'wat zijn je plannen vandaag' voelt al een beetje mwah. Ook niet echt een actieve date (activiteit) gepland dus zou meer worden van zien hoe de ander in het echt is en dan moet je dus de hele tijd het gesprek op gang houden, komt denk ik niet boven de appjes uit. Weersvoorspelling morgen is kut dus had voorgesteld binnen een filmpje te kijken of te koken voor haar maar daar zag ze niks in. En heb echt geen zin om in een cafeetje ongemakkelijk tegenover elkaar te zitten. Ik weet ook bijna niks over haar (erg gesloten) dus we hebben eigenlijk weinig overeen. Maar ik weet dat ze niet leuk gaat reageren op een afwijzing...
  zaterdag 9 maart 2019 @ 12:11:50 #280
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185493738
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ondanks dat ik benieuwd naar haar ben denk ik toch om de eerste date af te blazen. Gesprekken in stand houden op basis van nieuwsberichten of 'wat zijn je plannen vandaag' voelt al een beetje mwah. Ook niet echt een actieve date (activiteit) gepland dus zou meer worden van zien hoe de ander in het echt is en dan moet je dus de hele tijd het gesprek op gang houden, komt denk ik niet boven de appjes uit. Weersvoorspelling morgen is kut dus had voorgesteld binnen een filmpje te kijken of te koken voor haar maar daar zag ze niks in. En heb echt geen zin om in een cafeetje ongemakkelijk tegenover elkaar te zitten. Ik weet ook bijna niks over haar (erg gesloten) dus we hebben eigenlijk weinig overeen. Maar ik weet dat ze niet leuk gaat reageren op een afwijzing...
Gewoon op een vriendelijke manier laten weten dat je er toch vanaf ziet. Je bent er nu al een hele tijd over aan het twijfelen maar ik zou die knoop gewoon doorhakken nu.
Je moet je niet tegen laten houden omdat ze niet leuk zou reageren op een afwijzing, deze had ze zelf ook al kunnen zien aankomen.

Dus gewoon doen, want haar het idee geven dat er nog een date komt door met haar te blijven praten is alleen maar erger.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185493887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]

Gewoon op een vriendelijke manier laten weten dat je er toch vanaf ziet. Je bent er nu al een hele tijd over aan het twijfelen maar ik zou die knoop gewoon doorhakken nu.
Je moet je niet tegen laten houden omdat ze niet leuk zou reageren op een afwijzing, deze had ze zelf ook al kunnen zien aankomen.

Dus gewoon doen, want haar het idee geven dat er nog een date komt door met haar te blijven praten is alleen maar erger.
Ja normaal daar ook geen problemen mee maar bij deze ben ik oprecht benieuwd naar haar dus wil wel een kans geven eventueel want anders weet je ook niet of je voorgevoel klopt.. Maar ik voel nu al dat we andere interesses hebben dus dat gaat op lange termijn toch niet zo best werken. Denk dat we allebei hoe graag ook een soort van gat willen opvullen.
  zaterdag 9 maart 2019 @ 12:24:44 #282
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185493953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Ja normaal daar ook geen problemen mee maar bij deze ben ik oprecht benieuwd naar haar dus wil wel een kans geven eventueel want anders weet je ook niet of je voorgevoel klopt.. Maar ik voel nu al dat we andere interesses hebben dus dat gaat op lange termijn toch niet zo best werken. Denk dat we allebei hoe graag ook een soort van gat willen opvullen.
En daar moet je het niet voor doen. In het begin moet alles leuk en spannend zijn, en kan je niet wachten om die persoon te ontmoeten. Die vibe voel ik niet bij je.
Je hebt een verschil tussen iemand leuk vinden en leuk willen vinden.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185494863
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]

Dit is geen goede basis voor een relatie.

Een leegte in je eigen leven moet je eerst zelf invullen en zorgen dat dat op orde is. Elkaars leegte invullen zal alleen maar ellende veroorzaken.

Daten en relatie moet iets zijn wat een individuele leven van een partner aanvult en niet invult. Als je het idee hebt dat je iets moet invullen, dan moet je even goed nadenken of je daar gelukkig van wordt.
pi_185495215
Hoe bepaal je wat je nodig hebt om die leegte op te vullen. Want het klinkt erg algemeen en een beetje vaag.
pi_185495575
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:
Hoe bepaal je wat je nodig hebt om die leegte op te vullen. Want het klinkt erg algemeen en een beetje vaag.
Met 'leegte' bedoel ik meer in de context van je eigen leven. Ik lees in de post hiervoor dat hij (of zij) het puur is te doen om het hebben van een relatie. Dat is prima als je dat graag wil, maar dit leest als: 'ik wil zo graag een relatie dat ik alles eraan zal doen om dat te bewerkstelligen en dat de relatie het middelpunt wordt van mijn leven'. Dat (die) gat(/leegte) bedoel ik.

Dat je niet kunt terugvallen op een eigen 'leven' in een relatie. Dat je geen 'me-time' hebt, de relatie het allerbelangrijkst wat er is in jouw leven. Als je partner dat wel graag wil, bijvoorbeeld 4x per week sporten, dan moet die partner dat gewoon moeten kunnen doen. Of als de partner 4x in de avond naar een cursus wil.

Je ziet elkaar weliswaar weinig door de weeks, maar de partner is wel bezig met zijn eigen ambities, hobby's en relaties met vrienden en familie. Op het moment dat de partner bereid is dit op te geven, dan kan het schuren in een relatie. Want wat als de andere partner wel dingen in de avonduren voor haar of hemzelf wil doen. Of dat de partner weekendjes weg wil met vrienden.

Tuurlijk, samen leuke dingen doen hoort daarbij. Maar 24/7 op elkaars lip zitten is ook niet fijn. Dus als je een 'eigen leven' hebt (wat overigens van alles kan zijn), dan heb je je leven op de rit en heb je zelf individueel alles goed voor elkaar. Het enige wat mist is dan een partner die jouw 'leven' aanvult. Die partner vult dan geen leegte in (bijvoorbeeld geen vrienden of sociale contacten hebben, waardoor je partner je sociale behoeften moet invullen).

Persoonlijk wil ik ook een vrouw die werkt aan haar carriere, hobby's en vriendinnen heeft waar ze soms mee een drankje gaat doen of met hun weekendjes weg wil. Ik heb ook geen zin om 24/7 op haar lip te zitten of zij op mij. Met mijn huidige date app ik dan ook bar weinig, maar hebben we wel altijd super leuke gesprekken om over te praten als we op date gaan.
pi_185495830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 14:04 schreef black-soldier het volgende:
[..]

Met 'leegte' bedoel ik meer in de context van je eigen leven. Ik lees in de post hiervoor dat hij (of zij) het puur is te doen om het hebben van een relatie. Dat is prima als je dat graag wil, maar dit leest als: 'ik wil zo graag een relatie dat ik alles eraan zal doen om dat te bewerkstelligen en dat de relatie het middelpunt wordt van mijn leven'. Dat (die) gat(/leegte) bedoel ik.

Dat je niet kunt terugvallen op een eigen 'leven' in een relatie. Dat je geen 'me-time' hebt, de relatie het allerbelangrijkst wat er is in jouw leven. Als je partner dat wel graag wil, bijvoorbeeld 4x per week sporten, dan moet die partner dat gewoon moeten kunnen doen. Of als de partner 4x in de avond naar een cursus wil.

Je ziet elkaar weliswaar weinig door de weeks, maar de partner is wel bezig met zijn eigen ambities, hobby's en relaties met vrienden en familie. Op het moment dat de partner bereid is dit op te geven, dan kan het schuren in een relatie. Want wat als de andere partner wel dingen in de avonduren voor haar of hemzelf wil doen. Of dat de partner weekendjes weg wil met vrienden.

Tuurlijk, samen leuke dingen doen hoort daarbij. Maar 24/7 op elkaars lip zitten is ook niet fijn. Dus als je een 'eigen leven' hebt (wat overigens van alles kan zijn), dan heb je je leven op de rit en heb je zelf individueel alles goed voor elkaar. Het enige wat mist is dan een partner die jouw 'leven' aanvult. Die partner vult dan geen leegte in (bijvoorbeeld geen vrienden of sociale contacten hebben, waardoor je partner je sociale behoeften moet invullen).

Persoonlijk wil ik ook een vrouw die werkt aan haar carriere, hobby's en vriendinnen heeft waar ze soms mee een drankje gaat doen of met hun weekendjes weg wil. Ik heb ook geen zin om 24/7 op haar lip te zitten of zij op mij. Met mijn huidige date app ik dan ook bar weinig, maar hebben we wel altijd super leuke gesprekken om over te praten als we op date gaan.
Elkaar te weining zien lijkt mij ook niet echt goed voor de relatie.
pi_185496010
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 14:21 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]

Elkaar te weining zien lijkt mij ook niet echt goed voor de relatie.
Wat is dan precies 'te weinig zien'. Dat is heel subjectief. Net als 'een eigen leven hebben'. Dat is natuurlijk ook subjectief. Voor iedereen is dat anders. Ik probeer dan ook niet te zeggen dat elke relatie of dates zo moet gaan zoals ik het schets.

Een partner die wel me-time wil kan dus een strop om haar of zijn nek voelen als de partner van alles opzij wil schuiven om haar of hem maar te kunnen zien. En het opzij schuiven van bepaalde dingen staat inherent aan een relatie. Dat is onvermijdelijk. Je leven zal ook tot een bepaalde hoogte veranderen. Je maakt namelijk tijd voor elkaar en dan zullen bepaalde zaken die je wel deed voor de relatie, minder kunnen doen. Dat is ook helemaal niet gek.

Maar als je je hele leven wil omgooien voor de partner, dan voelt dat aan als een strop. Daarnaast kan ik me voorstellen dat als iemand wel allerlei ambities heeft in het leven en daar tijd en energie in wil stoppen, terwijl de partner dat niet heeft en geen ambities en doelen heeft in het leven, dat dat kan schuren.

'Weinig zien' is 2 of 3 keer in de week? Of vind je weinig als je elkaar 1 dag in de week niet ziet? Dat is dus heel subjectief. Als ze elke avond wil sporten en in de avond doodop is en meteen naar bed wil, dan moet je je afvragen of je dat wel wil. Je bent niet verplicht om je partner te pleasen, maar je moet je wel afvragen of je zo'n leven wil en of je partner aan je behoeften kan voldoen.

Als je nu al weet dat je niet 1 avond zonder haar kan als je van werk komt, maar zij het heerlijk vindt om elke avond te sporten en meteen naar bed te gaan, dan moet je je afvragen of JIJ dat wil. Niemand is verplicht om in een relatie te zitten. Maar als je dan aan het daten bent dan moet je je afvragen of je dat emotioneel wel kan opbrengen.

Als je je eigen leven niet kunt leiden die JIJ wil en als het ware wordt gecontroleerd door je partner en allerlei opmerkingen heeft op wat jij doet in je leven, dan moet je goed afvragen of die persoon wel de juiste is. Want als een partner tegen mij zou zeggen dat ik minder moet werken of sporten of minder met vrienden moet afspreken, dan ben ik gauw weg. Datzelfde geldt ook voor haar.
pi_185496262
Ik heb die leegte vooral met vlagen, zoals nu het onstuimig weer is verveel ik me kapot en Netflixen in je eentje is eigenlijk ook best saai dan. Maar ik ben erg aan mijn vrijheid gehecht en een relatie moet voor mij dus vooral leuk zijn. Ik heb geen zin in verantwoording afleggen zoals die irritante vragen op de app steeds.

Heb nu al een paar dagen 3+ likes staan op Tinder... Normaal kwamen die dan als een van de eerste naar voren of een grote afstand in kilometers maar nu al paar dagen geen match gehad en ga ook niet betalen om het te zien.
pi_185496377
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 14:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik heb die leegte vooral met vlagen, zoals nu het onstuimig weer is verveel ik me kapot en Netflixen in je eentje is eigenlijk ook best saai dan. Maar ik ben erg aan mijn vrijheid gehecht en een relatie moet voor mij dus vooral leuk zijn. Ik heb geen zin in verantwoording afleggen zoals die irritante vragen op de app steeds.

Heb nu al een paar dagen 3+ likes staan op Tinder... Normaal kwamen die dan als een van de eerste naar voren of een grote afstand in kilometers maar nu al paar dagen geen match gehad en ga ook niet betalen om het te zien.

Die leegte in vlagen is herkenbaar.
pi_185500578
Je weet dat je teveel getinderd hebt als matches gaan vragen of je persoon x kent.. :X
pi_185520881
Is Bumble nou actief? Want ik krijg amper matches, terwijl ik dezelfde types soms wel match op Tinder.

Maar ook daar veel stille matches merk ik, heb het net een week en veel mensen zeggen niks terug. En ik probeer wel altijd iets leuks te zeggen wat aansluit op hun profiel.
  zondag 10 maart 2019 @ 16:54:46 #292
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_185521734
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
Is Bumble nou actief? Want ik krijg amper matches, terwijl ik dezelfde types soms wel match op Tinder.

Maar ook daar veel stille matches merk ik, heb het net een week en veel mensen zeggen niks terug. En ik probeer wel altijd iets leuks te zeggen wat aansluit op hun profiel.
Bij Bumble duurt het bij mij ook heel lang voordat ik matches krijg, de laatste tijd toevallig opeens veel matches achter elkaar.
En mensen zeggen inderdaad weinig op Bumble, vaak verloopt de tijd zonder dat matches wat gezegd hebben.
Waarschijnlijk kijken mensen niet vaak op Bumble, omdat het dus zo lang duurt voordat je een match hebt en wanneer je een match hebt moet je binnen 24 uur reageren(als je dan niet kijkt of (nog) geen zin hebt om te reageren ben je de match redelijk snel kwijt).
pi_185521814
Ik las vanmiddag een column over tinder daten, van een vrouw van 35. En ik moet dit even met jullie delen hoor. Feest van herkenning!!! Letterlijk. Iemand anders deze zelfde man ook gematcht?? :D

“Dan zijn er nog de echt legendarische gesprekken, zoals het gesprek met P. Volgens P. hadden we elkaar al een keer eerder gesproken via Tinder. Ik heb geen idee, dus blijkbaar heeft het gesprek toen weinig indruk op mij gemaakt. P. geeft aan dat ik vond dat hij wel erg intieme vragen stelde. Hmm, er gaat nog steeds geen belletje bij me rinkelen en stel P. gerust: zo erg zal het dan toch echt niet geweest zijn. Voordat ik het doorheb vuurt P. z’n vragen (opnieuw?) op me af: “of ik van pijpen houd en of ik slik. Of ik bezwaar heb tegen 69, anaal en of ik kan squirten want P. heeft magic fingers waarmee hij dat kan regelen. Oh en of ik van zoenen en likken houd”. Gelukkig appt hij er snel achteraan dat niet alles een ‘ja’ hoeft te zijn hoor. Pfieuw, kom ik daar even goed weg! Van zoenen houd ik niet, maar de rest is natuurlijk geen probleem…seriously???”
Sarcasme. Herken het.
pi_185521832
Maar waarom zeggen mensen niks op Tinder? Heb mijn profiel door meerderen laten screenen dus merk er niks raars aan. -O-
pi_185521860
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik las vanmiddag een column over tinder daten, van een vrouw van 35. En ik moet dit even met jullie delen hoor. Feest van herkenning!!! Letterlijk. Iemand anders deze zelfde man ook gematcht?? :D

“Dan zijn er nog de echt legendarische gesprekken, zoals het gesprek met P. Volgens P. hadden we elkaar al een keer eerder gesproken via Tinder. Ik heb geen idee, dus blijkbaar heeft het gesprek toen weinig indruk op mij gemaakt. P. geeft aan dat ik vond dat hij wel erg intieme vragen stelde. Hmm, er gaat nog steeds geen belletje bij me rinkelen en stel P. gerust: zo erg zal het dan toch echt niet geweest zijn. Voordat ik het doorheb vuurt P. z’n vragen (opnieuw?) op me af: “of ik van pijpen houd en of ik slik. Of ik bezwaar heb tegen 69, anaal en of ik kan squirten want P. heeft magic fingers waarmee hij dat kan regelen. Oh en of ik van zoenen en likken houd”. Gelukkig appt hij er snel achteraan dat niet alles een ‘ja’ hoeft te zijn hoor. Pfieuw, kom ik daar even goed weg! Van zoenen houd ik niet, maar de rest is natuurlijk geen probleem…seriously???”
Ja, gadverdamme, die types heb ik ook elke dag. -O-
  zondag 10 maart 2019 @ 17:07:51 #296
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185522038
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 16:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar waarom zeggen mensen niks op Tinder? Heb mijn profiel door meerderen laten screenen dus merk er niks raars aan. -O-
Tinder wordt door veel mensen (m/v) tegenwoordig gebruikt als vermaak voor tijdens het schijten. Beetje swipen en er verder niets mee doen.

Als je een leuke match hebt is dat mooi meegenomen maar verder moet je m.i. niets aantrekken van gebrek aan succes via dat medium. Als je in het wild sjans hebt zit het wel goed. My 2 cents.
  zondag 10 maart 2019 @ 17:07:56 #297
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185522041
quote:
Omdat veel daarop verwachten dat de ander het gesprek begint, of gewoon saai zijn en niks te zeggen hebben.
pi_185522065
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]

Tinder wordt door veel mensen (m/v) tegenwoordig gebruikt als vermaak voor tijdens het schijten. Beetje swipen en er verder niets mee doen.

Als je een leuke match hebt is dat mooi meegenomen maar verder moet je m.i. niets aantrekken van gebrek aan succes via dat medium. Als je in het wild sjans hebt zit het wel goed. My 2 cents.
Ik ben 30, in het wild is bijna iedereen bezet en ik ga echt niet meer naar clubs zoals vroeger.

Overigens zitten echt al mijn vrienden 'serieus' op tinder, collega's ook.
pi_185522082
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2019 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]

Omdat veel daarop verwachten dat de ander het gesprek begint, of gewoon saai zijn en niks te zeggen hebben.
Ik begin altijd het gesprek. En heb gehoord dat ik een knappe vrouw ben, dus waar het aan ligt...
pi_185522095
quote:
Voor veel mensen is Tinder inderdaad gewoon ego strelen. Een vriend van mij deed hetzelfde. Had veel matches, maar bij veel gewoon geen zin om er moeite in te stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')