nee nog niet eerder van gehoordquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:25 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Haar aan de zijkant en achterkant maar niet meer op de bovenkant van je hoofd. Alsof je dus een pet op hebt. Dacht dat dat een algemeen begrip was haha
Maar eigenlijk dus zo weinig haar dus dat je er waarschijnlijk stukken beter uit ziet als je het er af haalt.
Dit heb ik wel eens gedaan, maar ook hier viel me op dat de matches na de eerste dag echt gigantisch down droppen. Dus eerste dag tussen de 50-100 matches, daarna van het 1 op andere uur vrijwel niets meer. Lijkt wel alsof het tinder algoritme mensen die net zijn aangemeld in een bepaalde groep gooit, en daarna onder het tapijt schuift ofzo. Daarna liep het allemaal ook heel raar, met meldingen dat je een match/like had, maar als je dan inlogde, was er niets. En dat dan vier keer achter elkaar in 20 minuten.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan een tekort aan realiteitszin.
Iedere man zou ook even voor de grap moeten zien wat er gebeurt als je een paar foto's van een model op Tinder gooit.![]()
Okay een model heeft 2 voordelen: Hele gelikte foto's + Knap uiterlijk.
Hele gelikte foto's hebben zou nog best je succes kunnen vergroten dus (who knows) of gewoon knapper worden natuurlijk.
Dat is wel herkenbaar. Soms krijg je een melding dat je een match hebt, maar het kan best zo zijn dat je wel echt een match had, maar zij je vervolgens heeft ontmatch omdat ze zich had bedacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:41 schreef TATW het volgende:
[..]
Dit heb ik wel eens gedaan, maar ook hier viel me op dat de matches na de eerste dag echt gigantisch down droppen. Dus eerste dag tussen de 50-100 matches, daarna van het 1 op andere uur vrijwel niets meer. Lijkt wel alsof het tinder algoritme mensen die net zijn aangemeld in een bepaalde groep gooit, en daarna onder het tapijt schuift ofzo. Daarna liep het allemaal ook heel raar, met meldingen dat je een match/like had, maar als je dan inlogde, was er niets. En dat dan vier keer achter elkaar in 20 minuten.
Vond het ook wel grappig dat dus echt allerlei vrouwen zulke modellen liken. Van de mooie insta-''sletjes'' tot Bernadien van 95 kilo met een kapsel als een lama. En dan een match hebben en dat ze vervolgens ook nog beginnen te praten ''Heee, eindelijk eens een leuke match'', en toen had ik foto's er op van een dude van het niveau looks van cristiano ronaldo.
Nja ik had toen tinder gold, dus was een bericht dat iemand je had geliked. En dan kun je dus zien wie dat is. Eerste dag stroomde mijn scherm vol met die meldingen, en als je dan keek had je idd tientallen likes na een uur ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:45 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar. Soms krijg je een melding dat je een match hebt, maar het kan best zo zijn dat je wel echt een match had, maar zij je vervolgens heeft ontmatch omdat ze zich had bedacht.
Die meldingen zijn inderdaad nep. Hetzelfde met de "Je kan weer naar rechts swipen" melding.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:48 schreef TATW het volgende:
[..]
Maar na een dag stopte dag, en dan kreeg je alleen 4/5 keer per dag zo'n bericht, maar als je dan keek bij likes, stond er niemand. Alsof tinder je alleen even naar de app wil lokken oid.
Lol...quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:41 schreef TATW het volgende:
''Heee, eindelijk eens een leuke match'', en toen had ik foto's er op van een dude van het niveau looks van cristiano ronaldo.
Volgens mij is meer dan de helft van de vrouwelijke profielen op tinder ook nepquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die meldingen zijn inderdaad nep. Hetzelfde met de "Je kan weer naar rechts swipen" melding.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:25 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Volgens mij is meer dan de helft van de vrouwelijke profielen op tinder ook nep![]()
Iemand had het in dit topic erover dat je na een tijdje tinderen in een ''bak'' wordt gegooid door het algoritme.
Nou ik zit dan kennelijk in een bak waarin ik alleen de super modellen zie, want ik swipe een blaar op mijn duim, en ik zie echt al-leen maar topmodellen : Profielen met chicks die niet onder doen voor Emilie Voe/ Nereng (google maar evt), en dat dan zo 30-40-50 profielen achter elkaar, aan één stuk door. Niet dat ze me terug liken, maar er is tussen alle profielen die aan mij worden voorgelegd nauwelijks meer een normaal profiel te vinden, alleen maar de top van de top modelletjes. (9 plus). Zelfs een gewone 7,5 komt nog maar 1 op de ca. 50 profielen voor.
Geloof er echt geen snars van dat tinder vol zit met dit soort vrouwen, in het dagelijks leven zie ik ze ook nauwelijks. Werk zelf bij een groot accountantskantoor waar over het algemeen redelijk prima hockeykutjes rondlopen, maar zelfs die kunnen niet tippen aan de profielen die ik op tinder te zien krijg. Dus geloof helaas dat die app dikke fake is voor het grootste gedeelte.
zou hetzelfde zijn dat vrouwen alleen maar cristiano ronaldo's, brad pitts en bradley coopers voorbij zien komen.
Haha altijd handig als je mensen in het buitenland kent, kun je daar mooi overnachten als het kliktquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:57 schreef Halimede het volgende:
Dan is het inderdaad wat makkelijker, hier wonen alleen boeren in de buurt. Gelukkig heb ik een automaar mijn laatste leuke match komt uit Finland
en ik praat nog af en toe met een leuke match uit Milaan. Misschien wel een goed excuus om een keertje weer een van mijn favoriete steden te bezoeken
Goed punt wat je aanhaalt, ik denk een uur met de auto, en dan ergens halverwege afspreken ofzo. Maar tot op heden heb ik de matches redelijk in de buurt tot max 40km heb ik nu.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef Halimede het volgende:
Hoe ver zijn jullie bereid te reizen voor een leuke date?
Al mijn huidige leuke matches zijn vies ver weg en alles wat verder weg is dan 50km ben ik te lui voor
Ik ken gelukkig sowieso overal wel mensenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:59 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha altijd handig als je mensen in het buitenland kent, kun je daar mooi overnachten als het klikt
Groningenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef Halimede het volgende:
Al mijn huidige leuke matches zijn vies ver weg en alles wat verder weg is dan 50km ben ik te lui voor
1x ja, maar niet structureelquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was ook eigenlijk een grapje ja![]()
Maar als ze erg leuk is wil ik dat wel een keer rijden hoor.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:38 schreef Halimede het volgende:
Die trekt gelijk bij mij in na de meet
Fix ff der online dating profiel dan is het weer on topic.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
En m'n katjes dan?
Sorry, SC
Kan dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Fix ff der online dating profiel dan is het weer on topic.
Ik heb 2 katjes, daar kunnen wel een paar bijquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
En m'n katjes dan?
Sorry, SC
Verandering van spijs doet eten, zeggen ze toch? Dus, spill your beansquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Een klein beetje SC is geen ramp hier, maar hou het wel een beetje on-topic ja
En nu zou ik een goede zet kunnen geven zodat het weer on-topic gaat, maar de enige ervaring met datingsites die ik heb is gay.nl en daar hebben de meesten hier niet veel aan
Vrij saai verhaal alleenquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, zeggen ze toch? Dus, spill your beans
Hoezo is dat een saai verhaal? Ik vind het juist een heel mooi verhaalquote:Op woensdag 27 februari 2019 00:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vrij saai verhaal alleenWas net uit de kast en gay.nl was de eerste hit die ik via google kreeg. Daar dus maar geregistreerd. Eerste twee weken twee dates gevonden, maar dat ging niet verder dan een date. En uiteraard veel lui die enkel seks on the brain hadden zeg maar. Was al die verzoeken helemaal zat, dus ik begon er aan te denken om mijn account gewoon te sluiten. Tot ik opeens een serieus berichtje kreeg. Weken mee ge-chat (woonde wat verder weg - anders al wel eerder afgesproken), toen eindelijk afgesproken. En nu, 9 jaar later mijn man
Die net op die avond besloot om zijn zoek-radius te vergroten
Dus hey, als iemand een man zoekt
Lief!quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vrij saai verhaal alleenWas net uit de kast en gay.nl was de eerste hit die ik via google kreeg. Daar dus maar geregistreerd. Eerste twee weken twee dates gevonden, maar dat ging niet verder dan een date. En uiteraard veel lui die enkel seks on the brain hadden zeg maar. Was al die verzoeken helemaal zat, dus ik begon er aan te denken om mijn account gewoon te sluiten. Tot ik opeens een serieus berichtje kreeg. Weken mee ge-chat (woonde wat verder weg - anders al wel eerder afgesproken), toen eindelijk afgesproken. En nu, 9 jaar later mijn man
Die net op die avond besloot om zijn zoek-radius te vergroten
Dus hey, als iemand een man zoekt
Niet?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lief!![]()
![]()
![]()
Maar ik denk niet dat ik mijn toekomstige man op Gay.nl ga vinden
25 km max, woon in amsterdam en heb geen zin om ooit te verhuizen uit amsterdam / gooi (waar ik ben opgegroeid).quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef Halimede het volgende:
Ik heb hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:53 schreef TATW het volgende:
Zijn er trouwens users hier actief op happn?
Heb sinds 2013 eigenlijk nog maar één app gebruikt en dat is tinder. Maargoed zoals eerder al gezegd: tinder is de eerste dag leuk, toen veel en ook mooie matches. Daarna daalde de kwantiteit maar ook zeker de kwaliteit dus maar weer verwijderd.
Misschien eens happn installeren, maar hoor er eigenlijk nooit zoveel over?
Kan je het ook makkelijk aan/uit zetten zonder de app te verwijderen? Als ik thuis ben weinig zin om te worden gevonden door buren of op werk met collega's bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het![]()
1 keer een date via had met een gast die diezelfde dag op mijn werk was geweest. Op het moment van swipen had ik dat niet door dus vond het wel grappig![]()
Vind het wel een prima app eigenlijk en het idee ook wel leuk.
Ik zie dat er een optie is om je locatie uit te schakelen. Als je betaalde functie hebt heb je meer privacy opties.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef TATW het volgende:
[..]
Kan je het ook makkelijk aan/uit zetten zonder de app te verwijderen? Als ik thuis ben weinig zin om te worden gevonden door buren of op werk met collega's bijvoorbeeld.
Hangt af waar ze woont, Randstad en Groningen zijn leuke gebieden en dan alleen de steden. Ik hoef geen boeren dorpsmeisjesquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef Halimede het volgende:
Reageer je op dit soort berichten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
Voor de mensen die Tinder (of iets soortgelijks gebruiken) ; krijgen jullie ook altijd hetzelfde te horen? Bij mij is het standaard: jij hebt prachtige ogen! Of; wat een lieve hond! Een combi van de twee komt ook nog wel eens voor..
Heb al zolang niks meer anders gehoord
Ja, dankje of iets dergelijks. Geen idee wat ik er anders op moet zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:22 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Reageer je op dit soort berichten?
Tinder is gezien je swiped op foto's. gericht op uiterlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dankje of iets dergelijks. Geen idee wat ik er anders op moet zeggen
Ik krijg nooit wat te horenquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
Voor de mensen die Tinder (of iets soortgelijks gebruiken) ; krijgen jullie ook altijd hetzelfde te horen? Bij mij is het standaard: jij hebt prachtige ogen! Of; wat een lieve hond! Een combi van de twee komt ook nog wel eens voor..
Heb al zolang niks meer anders gehoord
Heb altijd wel een leuke biografie. Of zeg wat over m'n anthem, ik kan uren praten over muziek..quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:32 schreef dop het volgende:
[..]
Tinder is gezien je swiped op foto's. gericht op uiterlijk.
Niet zo vreemd dat er dan als eerste iets over uiterlijk word gezegd.
Wat zou je willen horen?
Natuurlijk leuker als men een wat uitgebreider openingszin zou gebruiken maar het format is volgens mij, met zo min mogelijk is spanning kijken of men zo snel mogelijk succes kan hebben.
Haha aawhquote:
Probeer zelf altijd wel origineel te openen, maar moet toegeven dat ik soms ook gewoon 'Hoi leuke foto's' zegquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb altijd wel een leuke biografie. Of zeg wat over m'n anthem, ik kan uren praten over muziek..
[..]
Haha aawh
denk niet dat daar als eerste naar word gekeken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb altijd wel een leuke biografie. Of zeg wat over m'n anthem, ik kan uren praten over muziek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |