abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185265945
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zou je denken? :o

En m'n katjes dan? ;(

Sorry, SC :@
Fix ff der online dating profiel dan is het weer on topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185265955
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 23:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Fix ff der online dating profiel dan is het weer on topic.
Kan dat? :o
pi_185266007
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 22:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zou je denken? :o

En m'n katjes dan? ;(

Sorry, SC :@
Ik heb 2 katjes, daar kunnen wel een paar bij ^O^
pi_185267508
Een klein beetje SC is geen ramp hier, maar hou het wel een beetje on-topic ja :P

En nu zou ik een goede zet kunnen geven zodat het weer on-topic gaat, maar de enige ervaring met datingsites die ik heb is gay.nl en daar hebben de meesten hier niet veel aan :@
pi_185267618
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2019 00:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Een klein beetje SC is geen ramp hier, maar hou het wel een beetje on-topic ja :P

En nu zou ik een goede zet kunnen geven zodat het weer on-topic gaat, maar de enige ervaring met datingsites die ik heb is gay.nl en daar hebben de meesten hier niet veel aan :@
Verandering van spijs doet eten, zeggen ze toch? Dus, spill your beans :9
pi_185267699
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 00:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Verandering van spijs doet eten, zeggen ze toch? Dus, spill your beans :9
Vrij saai verhaal alleen :@ Was net uit de kast en gay.nl was de eerste hit die ik via google kreeg. Daar dus maar geregistreerd. Eerste twee weken twee dates gevonden, maar dat ging niet verder dan een date. En uiteraard veel lui die enkel seks on the brain hadden zeg maar. Was al die verzoeken helemaal zat, dus ik begon er aan te denken om mijn account gewoon te sluiten. Tot ik opeens een serieus berichtje kreeg. Weken mee ge-chat (woonde wat verder weg - anders al wel eerder afgesproken), toen eindelijk afgesproken. En nu, 9 jaar later mijn man :+ Die net op die avond besloot om zijn zoek-radius te vergroten O+ Dus hey, als iemand een man zoekt :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2019 00:34:06 ]
pi_185267736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 00:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vrij saai verhaal alleen :@ Was net uit de kast en gay.nl was de eerste hit die ik via google kreeg. Daar dus maar geregistreerd. Eerste twee weken twee dates gevonden, maar dat ging niet verder dan een date. En uiteraard veel lui die enkel seks on the brain hadden zeg maar. Was al die verzoeken helemaal zat, dus ik begon er aan te denken om mijn account gewoon te sluiten. Tot ik opeens een serieus berichtje kreeg. Weken mee ge-chat (woonde wat verder weg - anders al wel eerder afgesproken), toen eindelijk afgesproken. En nu, 9 jaar later mijn man :+ Die net op die avond besloot om zijn zoek-radius te vergroten O+ Dus hey, als iemand een man zoekt :P
Hoezo is dat een saai verhaal? Ik vind het juist een heel mooi verhaal O+
pi_185271278
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 00:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Lief! O+ O+ O+

Maar ik denk niet dat ik mijn toekomstige man op Gay.nl ga vinden :+
pi_185271675
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 09:50 schreef Halimede het volgende:

[..]

Lief! O+ O+ O+

Maar ik denk niet dat ik mijn toekomstige man op Gay.nl ga vinden :+
Niet? :O je weet maar nooit _O-
pi_185275545
Na de bekende vraag: Wanneer spreken we af? Doodse stilte. Jammer altijd :')

Edit: over 2,5 week .. haha tja ga niet nog eens ruim twee weken appen zonder eerste ontmoeting hoor. Zo vaak meegemaakt dat het bij binnenkomst de teleurstelling al groot is of je niks meer te melden hebt na zo lang vooraf praten.

[ Bericht 41% gewijzigd door IsItMeOrYou op 27-02-2019 17:47:18 ]
pi_185280997
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef Halimede het volgende:
Hoe ver zijn jullie bereid te reizen voor een leuke date?

Al mijn huidige leuke matches zijn vies ver weg en alles wat verder weg is dan 50km ben ik te lui voor _O-
25 km max, woon in amsterdam en heb geen zin om ooit te verhuizen uit amsterdam / gooi (waar ik ben opgegroeid).

Matches met dames uit Nijmegen, Zwolle en dat soort plaatsen, is het eindelijk een succes, loop je weer tegen die afstand aan. En ik weet van mijzelf dat ik zo'n zachtgekookt eitje ben die alsnog verhuist als ik gek op haar ben :') Dus om ze bij voorbaat al niet / minder te matchen, is dat al deels te voorkomen dat k in die situatie kom :P
pi_185281027
Zijn er trouwens users hier actief op happn?

Heb sinds 2013 eigenlijk nog maar één app gebruikt en dat is tinder. Maargoed zoals eerder al gezegd: tinder is de eerste dag leuk, toen veel en ook mooie matches. Daarna daalde de kwantiteit maar ook zeker de kwaliteit dus maar weer verwijderd.

Misschien eens happn installeren, maar hoor er eigenlijk nooit zoveel over?
pi_185281926
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:53 schreef TATW het volgende:
Zijn er trouwens users hier actief op happn?

Heb sinds 2013 eigenlijk nog maar één app gebruikt en dat is tinder. Maargoed zoals eerder al gezegd: tinder is de eerste dag leuk, toen veel en ook mooie matches. Daarna daalde de kwantiteit maar ook zeker de kwaliteit dus maar weer verwijderd.

Misschien eens happn installeren, maar hoor er eigenlijk nooit zoveel over?
Ik heb het :)

1 keer een date via had met een gast die diezelfde dag op mijn werk was geweest. Op het moment van swipen had ik dat niet door dus vond het wel grappig :P

Vind het wel een prima app eigenlijk en het idee ook wel leuk.
pi_185282171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb het :)

1 keer een date via had met een gast die diezelfde dag op mijn werk was geweest. Op het moment van swipen had ik dat niet door dus vond het wel grappig :P

Vind het wel een prima app eigenlijk en het idee ook wel leuk.
Kan je het ook makkelijk aan/uit zetten zonder de app te verwijderen? Als ik thuis ben weinig zin om te worden gevonden door buren of op werk met collega's bijvoorbeeld.
pi_185282213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:44 schreef TATW het volgende:

[..]

Kan je het ook makkelijk aan/uit zetten zonder de app te verwijderen? Als ik thuis ben weinig zin om te worden gevonden door buren of op werk met collega's bijvoorbeeld.
Ik zie dat er een optie is om je locatie uit te schakelen. Als je betaalde functie hebt heb je meer privacy opties.
pi_185282856
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:53 schreef Halimede het volgende:
Hoe ver zijn jullie bereid te reizen voor een leuke date?

Al mijn huidige leuke matches zijn vies ver weg en alles wat verder weg is dan 50km ben ik te lui voor _O-
Hangt af waar ze woont, Randstad en Groningen zijn leuke gebieden en dan alleen de steden. Ik hoef geen boeren dorpsmeisjes :{w
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 27 februari 2019 @ 23:17:47 #292
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185288802
Voor de mensen die Tinder (of iets soortgelijks gebruiken) ; krijgen jullie ook altijd hetzelfde te horen? Bij mij is het standaard: jij hebt prachtige ogen! Of; wat een lieve hond! Een combi van de twee komt ook nog wel eens voor..
Heb al zolang niks meer anders gehoord :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185288912
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
Voor de mensen die Tinder (of iets soortgelijks gebruiken) ; krijgen jullie ook altijd hetzelfde te horen? Bij mij is het standaard: jij hebt prachtige ogen! Of; wat een lieve hond! Een combi van de twee komt ook nog wel eens voor..
Reageer je op dit soort berichten?
  woensdag 27 februari 2019 @ 23:24:32 #294
484106 Kopjechino
pi_185288955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:22 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Reageer je op dit soort berichten?
Ja, dankje of iets dergelijks. Geen idee wat ik er anders op moet zeggen
  woensdag 27 februari 2019 @ 23:32:06 #295
545 dop
:copyright: dop
pi_185289107
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:24 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja, dankje of iets dergelijks. Geen idee wat ik er anders op moet zeggen
Tinder is gezien je swiped op foto's. gericht op uiterlijk.
Niet zo vreemd dat er dan als eerste iets over uiterlijk word gezegd.
Wat zou je willen horen?
Natuurlijk leuker als men een wat uitgebreider openingszin zou gebruiken maar het format is volgens mij, met zo min mogelijk is spanning kijken of men zo snel mogelijk succes kan hebben.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185289114
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
Ik krijg nooit wat te horen _O-
  woensdag 27 februari 2019 @ 23:34:56 #297
484106 Kopjechino
pi_185289156
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:32 schreef dop het volgende:

[..]

Tinder is gezien je swiped op foto's. gericht op uiterlijk.
Niet zo vreemd dat er dan als eerste iets over uiterlijk word gezegd.
Wat zou je willen horen?
Natuurlijk leuker als men een wat uitgebreider openingszin zou gebruiken maar het format is volgens mij, met zo min mogelijk is spanning kijken of men zo snel mogelijk succes kan hebben.
Heb altijd wel een leuke biografie. Of zeg wat over m'n anthem, ik kan uren praten over muziek..

quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik krijg nooit wat te horen _O-
Haha aawh :')
pi_185289211
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Heb altijd wel een leuke biografie. Of zeg wat over m'n anthem, ik kan uren praten over muziek..

[..]

Haha aawh :')
Probeer zelf altijd wel origineel te openen, maar moet toegeven dat ik soms ook gewoon 'Hoi leuke foto's' zeg :P

Maar oke, m'n laatste 'gesprek' dateert alweer van 2 maanden terug ofzo.
  woensdag 27 februari 2019 @ 23:39:02 #299
545 dop
:copyright: dop
pi_185289234
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

denk niet dat daar als eerste naar word gekeken.
Misschien kun je een leuke oneliner bedenken die uitdaagt om een betere openingszin te maken. (Als antwoord op simpele openingszin)

Hoor hier veel dat 9/10 vrouwen niet reageren dus kan me voorstellen dat mannen snel stoppen met uitgebreide openers, en eerst kort gaan peilen of er wel reactie komt.

[ Bericht 4% gewijzigd door dop op 27-02-2019 23:44:08 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_185289297
Ik ben wel eens begonnen met een referentie naar een van de favo artiesten, maar kreeg geen reactie :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')