abonnement Unibet Coolblue
pi_185250842
Dat 'spelletje' op Happn is trouwens irritant. Die krijg ik eigenlijk elke keer als ik veel mensen ben tegengekomen (lees, richting een stad geweest) en dan mag je kiezen uit 4 foto's, en eentje daarvan heeft je schijnbaar geliked. Dus je kiest natuurlijk de leukste van die foto's elke keer, en van de 10 keer dat je kan kiezen is het met een beetje geluk 1 keer raak, en dan vaak van een profiel dat blijkbaar een aantal maanden geleden actief is geweest :')
pi_185251434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het grappige bij vrouwen is wel eens dat ze als eerste foto een foto met een hele knappe vriendin hebben, waardoor je denkt dat je met een hele lekkere chick gematcht bent. :9~

Om er vervolgens achter te komen dat het om die ander gaat :')

Nooit begrepen waarom vrouwen dat doen.
Cheerleader effect.
pi_185251499
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voor vrouwen maakt het niet uit hoe ze erop staan. Matches krijgen ze toch wel.. (met dank aan hordes mannen die alles naar rechts swipen)..

@:DaggerOne: als er meerdere vrouwen opstaan is het áltijd de minst knappe. En nee, dat heb ik ook nooit begrepen.

Als je als man op Tinder geen matches krijgt, dan heb je gewoon slechte foto's. Maak andere foto's, zelf of door vrienden en de matches komen uiteindelijk wel.

Het advies is wel om met nieuwe verse foto's ook je profiel te resetten, daardoor heb je veel meer kans op matches. (Niet te vaak doen, anders gaat Tinder je account blokkeren, geen idee waar die grens ligt).
Dat resetten van je profiel werkt inderdaad. Dan krijg je in het begin veel matches, maar daarna af en toe nog maar eentje. Geen idee wat voor logica daar achter zit.
pi_185251510
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Bij alleen maar groepsfotos haak ik ook af. Maar er achter komen dat je de mindere gematched hebt had voorkomen kunnen worden. Meestal staat er wel een foto van de persoon in kwestie bij.

Mannen doen dit overigens ook.
Daar heeft niemand tijd voor joh. De meeste mensen beoordelen op basis van een eerste foto.
pi_185251593
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:45 schreef Faxie het volgende:
Een matige snapchat selfie vanuit een hoge hoek genomen is overigens voldoende voor honderden matches.
Vrouw / Man is wat anders hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185251619
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Die site is toch invite-only?
Volgens mij kan iedereen de app downloaden en een profiel aanmaken. Als je 2 mensen uitnodigt of 10 euro eenmalig betaalt heb je full access. Dan kan je iedereen een berichtje sturen, winken, en dus zien of iemand je profiel aan het bekijken is.

quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Hoe is het aanbod?

is het :9~ ?
Ik vind het een beetje mwah. Zie dezelfde mannen als op Happn voorbij komen. Heb het idee dat er veel profielen zijn van mensen die er al een tijdje niet op zitten? Zie ook veel jongere gasten omdat ik veel vrienden heb die wat jonger zijn waar ik woon.

Als die optie dat je ziet wie je profiel bekijkt er niet in zit zou ik het een stuk leuker vinden omdat je dan echt door kan klikken net als op facebook en zo zelf kan zien wie je te zien krijgt.

Ben zelf een stuk minder populair dan op Happn met ongeveer een gelijk profiel.

Tot zover mijn review
pi_185251639
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voor vrouwen maakt het niet uit hoe ze erop staan. Matches krijgen ze toch wel.. (met dank aan hordes mannen die alles naar rechts swipen)..
Gebeurt toch alleen uit een tekort aan matches. Snap die mannen wel, Tinder levert ze niks op en kost ze anders wel tijd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Als je als man op Tinder geen matches krijgt, dan heb je gewoon slechte foto's. Maak andere foto's, zelf of door vrienden en de matches komen uiteindelijk wel.
Heb je een lage instap guide?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185251665
Als je als man op Tinder alles naar rechts swiped, dan kom je onderaan de 'stapel' te liggen en ben je dus voor veel potentiële matches niet eens zichtbaar.

Ik merkte zelf dat ik ineens veel meer matches kreeg toen ik kieskeuriger ging swipen omdat mijn eigen profiel ook daadwerkelijk voorbij kwam.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_185251672
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:49 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Volgens mij kan iedereen de app downloaden en een profiel aanmaken. Als je 2 mensen uitnodigt of 10 euro eenmalig betaalt heb je full access. Dan kan je iedereen een berichtje sturen, winken, en dus zien of iemand je profiel aan het bekijken is.

[..]

Ik vind het een beetje mwah. Zie dezelfde mannen als op Happn voorbij komen. Heb het idee dat er veel profielen zijn van mensen die er al een tijdje niet op zitten? Zie ook veel jongere gasten omdat ik veel vrienden heb die wat jonger zijn waar ik woon.

Als die optie dat je ziet wie je profiel bekijkt er niet in zit zou ik het een stuk leuker vinden omdat je dan echt door kan klikken net als op facebook en zo zelf kan zien wie je te zien krijgt.

Ben zelf een stuk minder populair dan op Happn met ongeveer een gelijk profiel.

Tot zover mijn review
Dus als je een tientje betaald kan je ondanks je looks er gewoon in? Das niet echt inncer circle :P
pi_185251798
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus als je een tientje betaald kan je ondanks je looks er gewoon in? Das niet echt inncer circle :P
Ik denk dat het wel een drempel is die kansloze figuren buiten houdt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_185251919
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel een drempel is die kansloze figuren buiten houdt.
Ik zou niet weten waarom zo een medium zou werken als Tinder niet voor je werkt, en dan betaal je ook nog geld, tikje kansloos als je het mij vraagt.

Denk niet dat het je gaat helpen dus, beter je geld aan iets anders uitgeven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185251921
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel een drempel is die kansloze figuren buiten houdt.
Een tientje is niks als je denkt dat je bij de top van de top terecht komt.
pi_185251937
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een tientje is niks als je denkt dat je bij de top van de top terecht komt.
Volgens mij heb je dan een tekort aan realiteitszin. :')

Iedere man zou ook even voor de grap moeten zien wat er gebeurt als je een paar foto's van een model op Tinder gooit. :D

Okay een model heeft 2 voordelen: Hele gelikte foto's + Knap uiterlijk.
Hele gelikte foto's hebben zou nog best je succes kunnen vergroten dus (who knows) of gewoon knapper worden natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185251979
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan een tekort aan realiteitszin. :')
Nou dat blijkt als je jezelf kan inkopen :P
pi_185252247
De laatste tijd echt bizar weinig matches en nog minder daadwerkelijke dates op Tinder en happn... De keuze is reuze?
pi_185252447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een tientje is niks als je denkt dat je bij de top van de top terecht komt.
Volgens mij is het concept niet dat je met alleen maar interessante mensen bent. Maar dat je via via mensen leert kennen. Dus ipv alle random mensen binnen 5km alleen de mensen waarmee je via via een connectie mee hebt (op facebook). Met als voordeel dat je van je vrienden kan weten dat ze met chille mensen omgaan.
pi_185252451
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:25 schreef IsItMeOrYou het volgende:
De laatste tijd echt bizar weinig matches en nog minder daadwerkelijke dates op Tinder en happn... De keuze is reuze?
Ik vind het ook een heel verschil met 4/5 maand terug. Heb Tinder gisteren opnieuw geactiveerd en nieuwe foto's erop gezet, maar volgens mij heb ik dat toch al te vaak gedaan ofzo volgens Tinder, want zoveel nieuwe matches heb ik nu niet in het begin itt andere keren dat ik het deed. Dan had ik idd tig matches de eerste uren.
pi_185252504
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:40 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Volgens mij is het concept niet dat je met alleen maar interessante mensen bent. Maar dat je via via mensen leert kennen. Dus ipv alle random mensen binnen 5km alleen de mensen waarmee je via via een connectie mee hebt (op facebook). Met als voordeel dat je van je vrienden kan weten dat ze met chille mensen omgaan.
Volgens mij werkt InnerCircle niet zo, die was eerst alleen op uitnodiging voor "knappe" mensen.

Hinge werkt wel op dat principe maar dat is in Nederland nog niet echt van de grond gekomen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_185252556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan een tekort aan realiteitszin. :')

Iedere man zou ook even voor de grap moeten zien wat er gebeurt als je een paar foto's van een model op Tinder gooit. :D

Okay een model heeft 2 voordelen: Hele gelikte foto's + Knap uiterlijk.
Hele gelikte foto's hebben zou nog best je succes kunnen vergroten dus (who knows) of gewoon knapper worden natuurlijk.
Model types like ik sowieso niet, 80% van de tijd zijn dat nep profielen en de overige 20% is mij te ijdel
pi_185252735
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:41 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ik vind het ook een heel verschil met 4/5 maand terug. Heb Tinder gisteren opnieuw geactiveerd en nieuwe foto's erop gezet, maar volgens mij heb ik dat toch al te vaak gedaan ofzo volgens Tinder, want zoveel nieuwe matches heb ik nu niet in het begin itt andere keren dat ik het deed. Dan had ik idd tig matches de eerste uren.
Idem. Heb betere tijden gekend :{

Kan ook wel goed vergelijken tussen Happn en Tinder. Happn heb ik nog nooit gereset en sta ik op 700+ crushes. Maar daar kan ik goed zien dat het aantal matches de laatste maanden, het afgelopen jaar behoorlijk afneemt. Net als op Tinder waar het aantal (knappe) matches per week vaak nog maar op 1 hand te tellen is.

[ Bericht 15% gewijzigd door Queck op 26-02-2019 13:12:16 ]
pi_185252833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Volgens mij werkt InnerCircle niet zo, die was eerst alleen op uitnodiging voor "knappe" mensen.

Hinge werkt wel op dat principe maar dat is in Nederland nog niet echt van de grond gekomen.
Toch maar even opgezocht en je hebt gelijk het gaat ze om 'interessante' matches. Anyways weten jullie bij dezen dat er lang niet alleen maar achten of tienen op zitten qua looks. Maar moet zeggen dat ik nog geen face tattoos en ook weinig vleespetten heb gezien.

Ik vind dat principe dus wel leuk eigenlijk, wie weet wordt Hinge dan wat.. of Inner Circle gaat toch die kant op als ze dat high end eraf halen.
pi_185252853
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:51 schreef Halimede het volgende:

[..]

Model types like ik sowieso niet, 80% van de tijd zijn dat nep profielen en de overige 20% is mij te ijdel
Als vrouwen zouden liken wat ze claimen te liken, zou ik maar matches zat gehad moeten hebben ;(
pi_185252901
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:09 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Toch maar even opgezocht en je hebt gelijk het gaat ze om 'interessante' matches. Anyways weten jullie bij dezen dat er lang niet alleen maar achten of tienen op zitten qua looks. Maar moet zeggen dat ik nog geen face tattoos en ook weinig vleespetten heb gezien.

Ik vind dat principe dus wel leuk eigenlijk, wie weet wordt Hinge dan wat.. of Inner Circle gaat toch die kant op als ze dat high end eraf halen.
IC ligt de kwaliteit zeker nog wel hoog. Maar over het algemeen hoef je alleen maar uitgenodigd te worden (of te betalen) om geaccepteerd te worden. Dus er zitten ook wel wat draken tussen tegenwoordig ja.
pi_185253033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:09 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Toch maar even opgezocht en je hebt gelijk het gaat ze om 'interessante' matches. Anyways weten jullie bij dezen dat er lang niet alleen maar achten of tienen op zitten qua looks. Maar moet zeggen dat ik nog geen face tattoos en ook weinig vleespetten heb gezien.

Ik vind dat principe dus wel leuk eigenlijk, wie weet wordt Hinge dan wat.. of Inner Circle gaat toch die kant op als ze dat high end eraf halen.
Wat is een vleespet?
pi_185253127
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is een vleespet?
Haar aan de zijkant en achterkant maar niet meer op de bovenkant van je hoofd. Alsof je dus een pet op hebt. Dacht dat dat een algemeen begrip was haha

Maar eigenlijk dus zo weinig haar dus dat je er waarschijnlijk stukken beter uit ziet als je het er af haalt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')