WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:
Ja, meestal een 2quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ach, dit is toch Feyenoord in een notendop dit seizoen. Of ze scoren een 9 of een 2.
RIP Rinusquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS
SLECHTE PLOEG, MATIG!
OH dat mag hoor ik weet wel beterquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig, ik had je bijna een tokkie genoemd.
Niemand gaat eerder. Legioen blijven allemaal tot een kwartier naar de wedstrijd en het is altijd uitverkocht. En uitwedstrijden gaan ze altijd met 100 miljoen man.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vraag me af hoelaat de eerste het stadion uitgaan
Is wel handig om de andere functies te onderscheiden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tegenwoordig staat er op de mobiele FOK! "Moderator" boven de post van een moderator. Is dit voor mensen met een zwart-wit telefoon?
Gaan we zo nog spelen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gelukkig, ik had je bijna een tokkie genoemd.
Café?quote:
die denkt "wanneer maken ze het geld ook alweer over?"quote:
Zou Onlogisch met Onlo Jr. in het stadion zijn?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:18 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:scrummie2.0 niet meer post.
Op naar het DVD topic.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Seizoen voor Feyenoord is klaar.
Moeten nog om plek 3 strijdenquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Seizoen voor Feyenoord is klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |