Ik denk dat dat is omdat de inhoud dan veel sneller bederft dan wanneer je een plastic lepel gebruikt. Dit geldt iig wel voor jam, dus dat lijkt me voor appelmoes ook plausibel!quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Hupje het volgende:
Wie o wie helpt me uit de brand? Ik had vandaag een pot appelmoes en daar stond op dat je hem niet mocht uitlepelen met metalen bestek. Waarom?!
Zijn er mensen die de pot dus niet in 1x opeten?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat de inhoud dan veel sneller bederft dan wanneer je een plastic lepel gebruikt. Dit geldt iig wel voor jam, dus dat lijkt me voor appelmoes ook plausibel!
De pot eet ik ook niet op hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zijn er mensen die de pot dus niet in 1x opeten?
Ik zzp nu 1 dag in de week (onderwijsgerelateerd), maar degene via wie ik aan mijn klussen kom, gaat op termijn stoppen. Ik zit er over na te denken of ik het dan over wil nemen of zoiets zelf wil starten. Maar er zijn heel veel maren, ik zie veel beren op de weg en weet niet of ik het aan durf. Vriend ziet het wel zitten (dat ik het ga doen).quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hupje, in welke branche wil je gaan starten?
Als je zoiets over kan nemen helpt dat wel. Dan heb je iig een rollende bal zeg maar. Maar spannend is het wel! Maar ook leuk!quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:41 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik zzp nu 1 dag in de week (onderwijsgerelateerd), maar degene via wie ik aan mijn klussen kom, gaat op termijn stoppen. Ik zit er over na te denken of ik het dan over wil nemen of zoiets zelf wil starten. Maar er zijn heel veel maren, ik zie veel beren op de weg en weet niet of ik het aan durf. Vriend ziet het wel zitten (dat ik het ga doen).
Geldt dat voor jam? Jam kan toch amper bederven, dat zit bombol suiker?quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:10 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat de inhoud dan veel sneller bederft dan wanneer je een plastic lepel gebruikt. Dit geldt iig wel voor jam, dus dat lijkt me voor appelmoes ook plausibel!
Net als appelmoes eindigt jam hier nog wel eens met schimmel (omdat het te langzaam opgegeten wordt).Schimmel is wel ok met suiker zolang er ook vocht in zit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 06:47 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Geldt dat voor jam? Jam kan toch amper bederven, dat zit bombol suiker?
quote:Geachte mevrouw Clown
Allereerst hartelijk dank voor uw vraag via de HAK website.
Wanneer het produkt met een metalen lepel uit de pot wordt geschept kan het gebeuren dat de lepel tegen de bodem tikt. Het is helaas mogelijk dat hierdoor een stukje glas loslaat van de bodem. Dit kan voorkomen worden door een houten of kunststof lepel te gebruiken.
Deze waarschuwing is dus alleen bedoeld om glasklachten te voorkomen, en heeft niets te maken met het produkt zelf. We zetten het tegenwoordig standaard op alle etiketten van onze produkten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, horen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
HAK B.V.
Consumentenservice
ja, ik kwam deze tegenquote:Op donderdag 28 februari 2019 07:15 schreef Gaoxing het volgende:
Oh en iemand in CUL heeft het - 12 jaar geleden notabene - gevraagd aan Hak en kreeg het volgende antwoord:
[..]
de schimmel komt meestal door het gebruik van gore messen met bijvoorbeeld boter of broodkruimels er aan. Zolang je schoon bestek gebruikt loopt het niet zo'n vaart.quote:Op donderdag 28 februari 2019 07:06 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Net als appelmoes eindigt jam hier nog wel eens met schimmel (omdat het te langzaam opgegeten wordt).Schimmel is wel ok met suiker zolang er ook vocht in zit.
Ik gebruik een lepel voor m'n jam, maar doe gerust een jaar met een pot. Soms heb ik er ineens zin in en dan weer maanden niet...quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de schimmel komt meestal door het gebruik van gore messen met bijvoorbeeld boter of broodkruimels er aan. Zolang je schoon bestek gebruikt loopt het niet zo'n vaart.
Ik ook altijd Jam met een lepel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik gebruik een lepel voor m'n jam, maar doe gerust een jaar met een pot. Soms heb ik er ineens zin in en dan weer maanden niet...
Dat ja. En wat SQ zegt. Wojbeten t weinig en het wordt nooit goor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik gebruik een lepel voor m'n jam, maar doe gerust een jaar met een pot. Soms heb ik er ineens zin in en dan weer maanden niet...
Ik wilde antwoorden dat ik dacht dat het om het glas was, maar je was me voorquote:Op donderdag 28 februari 2019 07:15 schreef Gaoxing het volgende:
Oh en iemand in CUL heeft het - 12 jaar geleden notabene - gevraagd aan Hak en kreeg het volgende antwoord:
[..]
Nee, je haalt de jam er met de lepel uit en smeert het met de bolle kant uit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Jullie lepelen een jampot leeg? Gadver mijn mental image.
maar als je dan niet genoeg hebt, steek je het mes er dan nog een keer in? Want dat geeft dus de schimmelquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:14 schreef pinquit het volgende:
Ik doe 't met een mes uit de pot en dan smeren
Ja! Gatverquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar als je dan niet genoeg hebt, steek je het mes er dan nog een keer in? Want dat geeft dus de schimmel
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
En dan weer sorry sorry voor de egopost moet zeggen#faalmoeder
oh ja, mijn lievelings!! De wasquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Aure het volgende:
En als iedereen dan is uitgepraat over Pal, Paul en Pol, kunnen we het weer hebben over hoe we de was doen toch?
Yo; jumbo wasmiddel hier. Ik merk niks van verschil... Heb zowat alles al een keer gehad qua wasmiddel ofzo en wellicht dat het qua geur verschilt; merk ik niet dat de was zachter/minder zacht; minder wast; meer wast nope gewoon nope.. maar ik heb dan ook jarenlang geen extreem vieze kleren gehad (en mijn baby zit nog niet in de kruip/smeer alles over de kleren fase) dus mijn vergelijkingsmateriaal is wellicht niet extreemquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst jumbo huismerk wasmiddel gekocht na zo'n 15 jaar Robijnen. Ik vind het verschil in prijs dusdanig opmerkelijk dat ik het wel wil proberen (1.85 versus 5.99)
Ga ik verschil merken? Wat zijn jullie ervaringen?
Hoe vaak was jij de gordijnen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Aure het volgende:
En als iedereen dan is uitgepraat over Pal, Paul en Pol, kunnen we het weer hebben over hoe we de was doen toch?
Ik begreep van de oude bewoners dat ze hier nét voor de verhuis de gordijnen hebben gewassen (vorig jaar pasen); dus ik ben de komende 50 jaar goed, toch?quote:
Checkquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
#faalhuisvrouw #faalmoeder #faalleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |