abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185269443
En go.... vandaag weer een warmterecord?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_185269496
Te gefeliciteerd met je nieuwe baan.
  woensdag 27 februari 2019 @ 07:24:59 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185269587
@E.T. Gefeliciteerd! Wat een toffe baan!
pi_185269963
Wat klinkt dat gaaf ET! Mooi vooruitzicht na die enge weken.

@Brighteyes hoe gaat het met jouw bedrijf? Al wat opdrachten gehad?
pi_185270061
Gefeli E.T.!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 27 februari 2019 @ 08:39:55 #6
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_185270260
Leuk ET!!! Wat ga je er doen? En kunnen Swets en jij nu samen rijden?
pi_185270660
Ooh ET dat lijkt me een geweldige baan! Gefeli!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_185271305
Wat een goed nieuws ET!! Veel plezier met je baan, klinkt super!
Met een meidenkwartet
  woensdag 27 februari 2019 @ 10:04:17 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_185271512
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 08:39 schreef Gaoxing het volgende:
Leuk ET!!! Wat ga je er doen? En kunnen Swets en jij nu samen rijden?
Sterker nog, Swets zit drie ‘bureaublokken’ verder in de kantoortuin ;) gelukkig zit er een vergaderruimte tussen en hebben we werkinhoudelijk niets met elkaar te maken :)

Ik vind het ook echt zó leuk.. kindercolleges organiseren en regelen en alles wat daar mee samen hangt. Zorgen dat de juiste professor en de juiste student-ambassador er zijn voor de lessen op uni en scholen.. echt zó veel zin in!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_185271523
ET dat klinkt echt als een héle toffe baan! Van harte! *O*
  woensdag 27 februari 2019 @ 11:21:47 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185272930
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 10:04 schreef E.T. het volgende:

[..]

Sterker nog, Swets zit drie ‘bureaublokken’ verder in de kantoortuin ;) gelukkig zit er een vergaderruimte tussen en hebben we werkinhoudelijk niets met elkaar te maken :)

Ik vind het ook echt zó leuk.. kindercolleges organiseren en regelen en alles wat daar mee samen hangt. Zorgen dat de juiste professor en de juiste student-ambassador er zijn voor de lessen op uni en scholen.. echt zó veel zin in!
:D Gezallich!!!

@Roomsnoes Helaas nog geen meldingen gehad. Er is nu een bedrijf bezig met mijn online marketing, mijn vindbaarheid etc. Hopelijk gaat er dan iets gebeuren als dat op orde is.
pi_185273354
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Gezallich!!!

@:Roomsnoes Helaas nog geen meldingen gehad. Er is nu een bedrijf bezig met mijn online marketing, mijn vindbaarheid etc. Hopelijk gaat er dan iets gebeuren als dat op orde is.
Lijkt me wel lastig in die branche. Je hebt uitvaartbedrijven natuurlijk redelijk zelden nodig en mond op mond reclame is lastig om te etableren denk ik..?
  woensdag 27 februari 2019 @ 11:48:13 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185273392
Ja, het is enorm lastig. Het balletje moet ergens gaan rollen en dan heb je kans dat het verder rolt, maar ja... die eerste is gewoon tricky.
Ik overweeg nu toch ook een advertentie in de krant toch wel, bij de rouwberichten.

Ik heb inmiddels wel een bordje voor het raam staan en er komt een groot reclamebord bij het honkbalveld. Dat hangt pal aan een dijk waar veel mensen fietsen en wandelen. Ze moeten toch mijn naam ergens mee gaan krijgen. Verder schrijf ik om de 2 weken een blog en hoop ik dat mensen dat bericht liken waardoor het zich op fb ook verder verspreid.

Oh ja, en ik wil een subtiele sticker op mijn auto laten plaatsen. Niet zo groot dat mensen het onder het rijden kunnen lezen, maar wel als hij ergens geparkeerd staat.

[ Bericht 13% gewijzigd door BE op 27-02-2019 11:53:44 ]
  woensdag 27 februari 2019 @ 12:03:50 #14
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_185273647
quote:

[..]

Wow, wat een superleuke baan! Heel veel plezier en succes gewenst!
in de haak.
pi_185274239
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is enorm lastig. Het balletje moet ergens gaan rollen en dan heb je kans dat het verder rolt, maar ja... die eerste is gewoon tricky.
Ik overweeg nu toch ook een advertentie in de krant toch wel, bij de rouwberichten.

Ik heb inmiddels wel een bordje voor het raam staan en er komt een groot reclamebord bij het honkbalveld. Dat hangt pal aan een dijk waar veel mensen fietsen en wandelen. Ze moeten toch mijn naam ergens mee gaan krijgen. Verder schrijf ik om de 2 weken een blog en hoop ik dat mensen dat bericht liken waardoor het zich op fb ook verder verspreid.

Oh ja, en ik wil een subtiele sticker op mijn auto laten plaatsen. Niet zo groot dat mensen het onder het rijden kunnen lezen, maar wel als hij ergens geparkeerd staat.
Lokale sufferdje(s)?
Facebook pagina met sponsoring bericht
pi_185274335
Mag je misschien kaartjes neerleggen bij crematoria?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 27 februari 2019 @ 12:45:54 #17
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_185274409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 11:48 schreef Brighteyes het volgende:

Hier zat ik van de week juist te kijken of je er wellicht al bij stond hier.
If you can dream it, you can do it...
  woensdag 27 februari 2019 @ 12:47:23 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185274443
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 12:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Lokale sufferdje(s)?
Facebook pagina met sponsoring bericht
Ja, dat is dus het idee, een advertentie in het plaatselijke sufferdje, maar dat is best kostbaar, dus dat is een afweging die ik even moet maken tegenover andere kosten.

FB heb ik nu niet bij mijn online campagne in zitten, eerst even zorgen dat google naar behoren werkt. Dat kost ook weer 75 eur per maand als ik dat er bij in zou willen doen en dit kost al 250 per maand. ;)

@Ticootje Het crematorium/De begraafplaats (eigenlijk enige op een kleine katholieke begraafplaats na) hier in de stad wordt beheerd door Yarden en die hebben hun uitvaartverzorging hier uitbesteedt aan een ander bedrijf dus die zullen geen reclame voor mij willen maken.

Wel heb ik vorige week een brief met kaartje en foldertje naar alle huisartspraktijken, verpleeghuizen en kerken in Gouda gestuurd. Om mezelf voor te stellen en zodat zij ook weten dat er een nieuwe optie op de markt is. ;)
  woensdag 27 februari 2019 @ 12:51:55 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185274534
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 12:45 schreef Books1 het volgende:

[..]

Hier zat ik van de week juist te kijken of je er wellicht al bij stond hier.
Ik doe je even een DM met mijn site en fb. :* ;)
  woensdag 27 februari 2019 @ 13:05:19 #20
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_185274792
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 12:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat is dus het idee, een advertentie in het plaatselijke sufferdje, maar dat is best kostbaar, dus dat is een afweging die ik even moet maken tegenover andere kosten.

FB heb ik nu niet bij mijn online campagne in zitten, eerst even zorgen dat google naar behoren werkt. Dat kost ook weer 75 eur per maand als ik dat er bij in zou willen doen en dit kost al 250 per maand. ;)

@:Ticootje Het crematorium/De begraafplaats (eigenlijk enige op een kleine katholieke begraafplaats na) hier in de stad wordt beheerd door Yarden en die hebben hun uitvaartverzorging hier uitbesteedt aan een ander bedrijf dus die zullen geen reclame voor mij willen maken.

Wel heb ik vorige week een brief met kaartje en foldertje naar alle huisartspraktijken, verpleeghuizen en kerken in Gouda gestuurd. Om mezelf voor te stellen en zodat zij ook weten dat er een nieuwe optie op de markt is. ;)
Ik had onlangs een begrafenis op de RK begraafplaats met een andere zelfstandige en dat was echt heel gemoedelijk maar op de IJ.H vind ik het tegenwoordig eigenlijk na de grote verbouwing erg fabriekerig aandoen en het afzuigsysteem werkt niet zo naar behoren. Hadden half vorig jaar een begrafenis en bij een andere uitvaart werd er bittergarnituur geserveerd. Resultaat wij roken naar een wandelende frietzaak.
If you can dream it, you can do it...
  woensdag 27 februari 2019 @ 13:09:00 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185274865
:o Ai... dat is irritant ja.

Ze hebben het zo druk meestal, ze kunnen ook bijna niet anders dan achter elkaar door. Maar dat doet wel afbreuk aan het geheel...
pi_185275662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 12:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

@:Ticootje Het crematorium/De begraafplaats (eigenlijk enige op een kleine katholieke begraafplaats na) hier in de stad wordt beheerd door Yarden en die hebben hun uitvaartverzorging hier uitbesteedt aan een ander bedrijf dus die zullen geen reclame voor mij willen maken.

Wij hebben hier ook nog een soort huis aan huis tijdschrift.
De uitstraling heet het. Weet niet of dat in meer plaatsen is.
  woensdag 27 februari 2019 @ 13:48:43 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_185275728
Wijkkrantjes ja. Ik ben zelf eindredacteur van zo'n blad. Kost 75 euro per jaar om te adverteren, bereik van 1300 huishoudens, 4 edities per jaar.

Flyers verspreiden kan ook, is ook echt niet zo duur.

Kunnen de jongens ook extra zakgeld verdienen!
disclaimer
  woensdag 27 februari 2019 @ 13:50:31 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185275752
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Wijkkrantjes ja. Ik ben zelf eindredacteur van zo'n blad. Kost 75 euro per jaar om te adverteren, bereik van 1300 huishoudens, 4 edities per jaar.

Flyers verspreiden kan ook, is ook echt niet zo duur.

Kunnen de jongens ook extra zakgeld verdienen!
:o Dat is echt weinig!
*uitzoeken gaat...
pi_185276013
En wij hebben nog de mooi ... krant. Adv daarin valt ok mee volgens mij.
  woensdag 27 februari 2019 @ 14:25:46 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185276330
Ik wil straks ook, als die google vindbaarheid helemaal in orde is, kijken of de plaatselijke krant een interview met me willen doen. Vind ik wel doodeng, heb ik wel wat te vertellen, maar lijkt me wel een uitgelezen kans om in beeld te komen.
  woensdag 27 februari 2019 @ 15:18:41 #27
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_185277135
En je werkgebied uitbreiden.. mijn kant op bijv?? En aan de overkant van het water?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 27 februari 2019 @ 15:33:14 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185277355
Jullie kant op zitten er wel al heel veel, dus dat is sowieso lastig.
Het zal ook best goedkomen als de Search Engine Optimisation en Search Engine Advertisement een beetje op orde komt.

Ik checkte net de advertentieprijzen en dat komt toch idd neer op +/- 125 eur per week, dus 500 eur per maand zeg maar. Zou je nog voor 2x per maand kunnen kiezen, maar toch... Duur grapje. Dan kan ik beter facebook bij mijn marketing plan trekken, dat is 75 eur per maand en gaat ook heel gericht.
Maar ik wil eerst even kijken wat SEO en SEA doet. Anders is het ook lastig inschatten wat werkt en wat niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 februari 2019 @ 17:11:09 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_185279075
quote:

[..]

Zolang je koffie voor me haalt zal het vast goed komen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 februari 2019 @ 17:14:07 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_185279135
@Brighteyes

Facebook kan je makkelijk zelf en je kan onwijs gericht je doelgroep targetten. Ik zou er eens een paar euro tegenaan gooien als ik jou was. Werkt denk ik beter dan je richten op SEO en SEA. Doe je alleen search in Google of ook display?
  woensdag 27 februari 2019 @ 17:28:17 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185279418
@Brighteyes, je kunt je flyer misschien ook in een aantal kerken neerleggen? Of in een bejaardentehuis? Is er een hospice in de regio? Dat soort plekken opzoeken en vragen of je wat mag neerleggen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Burdie op 27-02-2019 17:33:54 ]
KuikenGuppy
pi_185279595
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:28 schreef Burdie het volgende:
@:Brighteyes, je kunt je flyer misschien ook in een aantal kerken neerleggen? Of in een bejaardentehuis? Is er een hospice in de regio? Dat soort plekken opzoeken en vragen of je wat mag neerleggen.
Ja, dat lijkt me idd effectiever dan in een crematorium. :D
Maar geen idee of dat mag joh, ik weet niet of dat wel zo gepast is.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 27 februari 2019 @ 17:47:18 #33
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185279758
Vragen is gratis :P.
KuikenGuppy
pi_185280028
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie kant op zitten er wel al heel veel, dus dat is sowieso lastig.
Het zal ook best goedkomen als de Search Engine Optimisation en Search Engine Advertisement een beetje op orde komt.

Ik checkte net de advertentieprijzen en dat komt toch idd neer op +/- 125 eur per week, dus 500 eur per maand zeg maar. Zou je nog voor 2x per maand kunnen kiezen, maar toch... Duur grapje. Dan kan ik beter facebook bij mijn marketing plan trekken, dat is 75 eur per maand en gaat ook heel gericht.
Maar ik wil eerst even kijken wat SEO en SEA doet. Anders is het ook lastig inschatten wat werkt en wat niet.
Ik zit aan de andere kant van de ijssel in een dorp waar veel mensen toch ook in Gouda begraven worden... Je zou mij eventueel wel flyers mogen opsturen die ik hier bij de huisarts neer zou kunnen leggen.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 27 februari 2019 @ 18:06:53 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185280109
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
@:Brighteyes

Facebook kan je makkelijk zelf en je kan onwijs gericht je doelgroep targetten. Ik zou er eens een paar euro tegenaan gooien als ik jou was. Werkt denk ik beter dan je richten op SEO en SEA. Doe je alleen search in Google of ook display?
Als het goed is ook het laatste. Ze maken voor mij een bedrijfspagina aan etc. etc.

Ik zal me eens in het fb adverteren gaan verdiepen. Tx voor de aanmoediging! :*
  woensdag 27 februari 2019 @ 18:10:18 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185280168
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:28 schreef Burdie het volgende:
@:Brighteyes, je kunt je flyer misschien ook in een aantal kerken neerleggen? Of in een bejaardentehuis? Is er een hospice in de regio? Dat soort plekken opzoeken en vragen of je wat mag neerleggen.
quote:
14s.gif Op woensdag 27 februari 2019 17:36 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me idd effectiever dan in een crematorium. :D
Maar geen idee of dat mag joh, ik weet niet of dat wel zo gepast is.
Ik mailde het hospice om te vragen of ik eens langs kon komen om kennis te maken en daar kreeg ik zo'n bits, kortaf mailtje van terug dat ik er eigenlijk een beetje van schrok.

'Langskomen lijkt me niet nodig. U heeft straks rechtstreeks met de familie te maken. Voor overleg kunnen we een kamertje beschikbaar stellen.'

:{ Ok...
Toch heb ik ze wel mijn kennismakingsbrief met kaartje en foldertje gestuurd.

quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik zit aan de andere kant van de ijssel in een dorp waar veel mensen toch ook in Gouda begraven worden... Je zou mij eventueel wel flyers mogen opsturen die ik hier bij de huisarts neer zou kunnen leggen.
Ik vind dat zo enorm eng... Het is toch iets waar je gewoon voorzichtig mee moet zijn om niet meteen een aasgier te lijken ofzo.
Wel ga ik adverteren in het blaadje van de Jeu de Boules vereniging. Over doelgroep gesproken. :+ Maar dat durf ik dan weer omdat mijn ouders daar fanatiek lid zijn en ik er op die manier toch een soort link mee heb.

Over foldertjes bij kerken en huisartsen ga ik eens nadenken...
Ik heb mijn foldertje wel van de week hier bij een heleboel huizen in de bus gedaan 's avonds. ;) :@

Ik vind het wel superlief dat jullie zo enorm meedenken! _O_ O+
pi_185280235
Ik zou zeker nog niet overal je spullen achterlaten. Stap voor stap, kijken wat het effect is, en dan weer bijschaven.
  woensdag 27 februari 2019 @ 18:20:43 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185280326
Ik hou me maar vast aan het idee dat de oprichtster van de opleiding die ik vorig jaar deed ooit 5 maanden (!!) op haar eerste melding heeft gewacht. :o :X Het komt vast straks als het totaal niet uit komt. Op de ochtend van de overdracht van ons huis ofzo. :X

En dat ik dan echt helemaal denk 'Huh, wat? Welke telefoon gaat er nou? Wat is dat voor geluid?'
pi_185280377
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 27 februari 2019 18:10 schreef Brighteyes

Ik mailde het hospice om te vragen of ik eens langs kon komen om kennis te maken en daar kreeg ik zo'n bits, kortaf mailtje van terug dat ik er eigenlijk een beetje van schrok.

'Langskomen lijkt me niet nodig. U heeft straks rechtstreeks met de familie te maken. Voor overleg kunnen we een kamertje beschikbaar stellen.'

Bits is mss slechts jouw interpretatie. Ze bieden wél een kamertje voor overleg aan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 27 februari 2019 @ 18:25:00 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185280413
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

Bits is mss slechts jouw interpretatie. Ze bieden wél een kamertje voor overleg aan.
Oh misschien wel. :@ Ik vond dat meer een zakelijke mededeling, zo van 'dat is alles dat je hoeft te weten'.
pi_185281140
@Brighteyes Adverteren in de gemeentegids? En hier in de gemeente hebben ze een blad voor 50-plussers die 2x (?) per jaar uitkomt. Lijkt mij ook zinvol. En misschien een flyer in de dorpshuizen (bestaat dat, buiten een dorp? Of is het dan zoiets als een cultureel centrum ofzo?)? Bij de biljartclub (vergelijkbaar met jeu de boules :P ). Lastig hoor, een onderneming starten zonder klantenbestand. Succes!
pi_185281865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

:{ Ok...
Toch heb ik ze wel mijn kennismakingsbrief met kaartje en foldertje gestuurd.

[..]

Ik vind dat zo enorm eng... Het is toch iets waar je gewoon voorzichtig mee moet zijn om niet meteen een aasgier te lijken ofzo.
Wel ga ik adverteren in het blaadje van de Jeu de Boules vereniging. Over doelgroep gesproken. :+ Maar dat durf ik dan weer omdat mijn ouders daar fanatiek lid zijn en ik er op die manier toch een soort link mee heb.

Over foldertjes bij kerken en huisartsen ga ik eens nadenken...
Ik heb mijn foldertje wel van de week hier bij een heleboel huizen in de bus gedaan 's avonds. ;) :@

Ik vind het wel superlief dat jullie zo enorm meedenken! _O_ O+
Huisartsen zou ik zeker doen. Die draaien ook op de HAP diensten en doen ook de lijkschouwing als er iemand is overleden :)

Het is de laatste 3 maanden erg druk op de HAP met lijkschouwingen :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_185282141
de thuiszorgorganisaties hebben vaak ook een blaadje wat een paar keer per jaar uitkomt, je zou eens kunnen kijken welke de aanbesteding gewonnen heeft in je buurt be
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_185282365
Best lastig, BE, het 'beginnen'. Je denkt er wel zorgvuldig over na!
Ik zit er (nog niet heel concreet) ook over te denken om voor mezelf te beginnen (iets over te nemen op termijn) maar opbouw van klantenkring lijkt me erg lastig.

Wie o wie helpt me uit de brand? Ik had vandaag een pot appelmoes en daar stond op dat je hem niet mocht uitlepelen met metalen bestek. Waarom?!
pi_185282414
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:53 schreef Hupje het volgende:
Ik zit er (nog niet heel concreet) ook over te denken om voor mezelf te beginnen (iets over te nemen op termijn) maar opbouw van klantenkring lijkt me erg lastig.

Wie o wie helpt me uit de brand? Ik had vandaag een pot appelmoes en daar stond op dat je hem niet mocht uitlepelen met metalen bestek. Waarom?!
Dan kan hij barsten. Ik doe het wel gewoon
pi_185282676
En foldertjes in het bejaarden tehuis?
pi_185283505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 18:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh misschien wel. :@ Ik vond dat meer een zakelijke mededeling, zo van 'dat is alles dat je hoeft te weten'.
Mijn vader zat natuurlijk in een andere hoek van de uitvaartbranche (grafmonumenten), maar die stond weleens op uitvaartbeurs bij een lokale grote uitvaartondernemer, waar ook gewoon de concurrentie stond (Kramer had die beurs, en Jacqueline van dinges stond daar dan ook gewoon).

En er staan in de lokale krantjes naast de rouwadvertenties vaak advertenties van uitvaartondernemers.

Wat ik weet van vriendinnetje is dat zij in zee zijn gegaan met degene die geadviseerd werd door de thuiszorg. Dus wie weet kun je via die weg contacten warmmaken?
Kwak
pi_185283571
ET, gefeliciteerd met je nieuwe baan en je voorspoedige herstel.
Fake it till you make it...
  woensdag 27 februari 2019 @ 20:37:18 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185283629
Ik heb bij die Jacqueline stage gelopen. O+

Ja, zo’n beurs wil ik nog zelf gaan organiseren.

En tx voor de tip v thuiszorgorganisaties, die had ik nog niet meegepakt met mijn mailing maar is wel een hele slimme!

Foldertjes ergens leggen weet ik niet goed. Maar ik ken iig 1 huisarts hier in G., ik zal eens vragen hoe zij er tegenaan kijkt.

Oh, en die advertenties die je noemt zijn dus best duur. Daar moet ik echt even goed over nadenken.

Hupje, in welke branche wil je gaan starten?
pi_185284478
quote:

Hè?! Das gek :D
Ik zou t niet weten :D
pi_185284714
quote:

Ik denk dat dat is omdat de inhoud dan veel sneller bederft dan wanneer je een plastic lepel gebruikt. Dit geldt iig wel voor jam, dus dat lijkt me voor appelmoes ook plausibel!
pi_185284986
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:10 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Ik denk dat dat is omdat de inhoud dan veel sneller bederft dan wanneer je een plastic lepel gebruikt. Dit geldt iig wel voor jam, dus dat lijkt me voor appelmoes ook plausibel!
Zijn er mensen die de pot dus niet in 1x opeten?
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:20:25 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185285004
O in ieder geval het liefst wel! :Y :D
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:24:40 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185285133
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zijn er mensen die de pot dus niet in 1x opeten?
De pot eet ik ook niet op hoor :N.
KuikenGuppy
pi_185285767
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hupje, in welke branche wil je gaan starten?
Ik zzp nu 1 dag in de week (onderwijsgerelateerd), maar degene via wie ik aan mijn klussen kom, gaat op termijn stoppen. Ik zit er over na te denken of ik het dan over wil nemen of zoiets zelf wil starten. Maar er zijn heel veel maren, ik zie veel beren op de weg en weet niet of ik het aan durf. Vriend ziet het wel zitten (dat ik het ga doen).
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:46:18 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_185285913
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:41 schreef Hupje het volgende:

[..]

Ik zzp nu 1 dag in de week (onderwijsgerelateerd), maar degene via wie ik aan mijn klussen kom, gaat op termijn stoppen. Ik zit er over na te denken of ik het dan over wil nemen of zoiets zelf wil starten. Maar er zijn heel veel maren, ik zie veel beren op de weg en weet niet of ik het aan durf. Vriend ziet het wel zitten (dat ik het ga doen).
Als je zoiets over kan nemen helpt dat wel. Dan heb je iig een rollende bal zeg maar. Maar spannend is het wel! Maar ook leuk!
pi_185291327
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 21:10 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Geldt dat voor jam? Jam kan toch amper bederven, dat zit bombol suiker?
  donderdag 28 februari 2019 @ 07:06:53 #58
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_185291391
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 06:47 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Geldt dat voor jam? Jam kan toch amper bederven, dat zit bombol suiker?
Net als appelmoes eindigt jam hier nog wel eens met schimmel (omdat het te langzaam opgegeten wordt).Schimmel is wel ok met suiker zolang er ook vocht in zit.
  donderdag 28 februari 2019 @ 07:15:20 #59
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_185291420
Oh en iemand in CUL heeft het - 12 jaar geleden notabene - gevraagd aan Hak en kreeg het volgende antwoord:

quote:
Geachte mevrouw Clown

Allereerst hartelijk dank voor uw vraag via de HAK website.

Wanneer het produkt met een metalen lepel uit de pot wordt geschept kan het gebeuren dat de lepel tegen de bodem tikt. Het is helaas mogelijk dat hierdoor een stukje glas loslaat van de bodem. Dit kan voorkomen worden door een houten of kunststof lepel te gebruiken.

Deze waarschuwing is dus alleen bedoeld om glasklachten te voorkomen, en heeft niets te maken met het produkt zelf. We zetten het tegenwoordig standaard op alle etiketten van onze produkten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

HAK B.V.
Consumentenservice
  donderdag 28 februari 2019 @ 07:28:36 #60
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185291496
Weer wat geleerd vandaag :D

En jam bederft hier idd weleens, omdat er - vooral in de binnenkant van de deksel - schimmel ontstaat... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185291555
:D Handig, de Fok! resources!
pi_185291863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 07:15 schreef Gaoxing het volgende:
Oh en iemand in CUL heeft het - 12 jaar geleden notabene - gevraagd aan Hak en kreeg het volgende antwoord:

[..]

ja, ik kwam deze tegen
https://www.startpagina.n(...)s-doperwten-metalen/
  donderdag 28 februari 2019 @ 10:20:41 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185293338
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 07:39 schreef Hupje het volgende:
:D Handig, de Fok! resources!
9 van de 10 keer als ik iets opzoek op Google kom ik bij een oud fok topic uit :')
KuikenGuppy
  donderdag 28 februari 2019 @ 10:24:42 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_185293397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 07:06 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Net als appelmoes eindigt jam hier nog wel eens met schimmel (omdat het te langzaam opgegeten wordt).Schimmel is wel ok met suiker zolang er ook vocht in zit.
de schimmel komt meestal door het gebruik van gore messen met bijvoorbeeld boter of broodkruimels er aan. Zolang je schoon bestek gebruikt loopt het niet zo'n vaart.
disclaimer
  donderdag 28 februari 2019 @ 10:26:39 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185293421
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 10:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de schimmel komt meestal door het gebruik van gore messen met bijvoorbeeld boter of broodkruimels er aan. Zolang je schoon bestek gebruikt loopt het niet zo'n vaart.
Ik gebruik een lepel voor m'n jam, maar doe gerust een jaar met een pot. Soms heb ik er ineens zin in en dan weer maanden niet... :D
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_185293714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 10:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik gebruik een lepel voor m'n jam, maar doe gerust een jaar met een pot. Soms heb ik er ineens zin in en dan weer maanden niet... :D
Ik ook altijd Jam met een lepel.
pi_185293919
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 10:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat ja. En wat SQ zegt. Wojbeten t weinig en het wordt nooit goor.

In het huisje in de bergen hebben we jam staan uit 2003. Smaakt nog prima :D
pi_185294136
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 07:15 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ik wilde antwoorden dat ik dacht dat het om het glas was, maar je was me voor ;).
Hier gaat de pot appelmoes meestal gelijk leeg.

Jam hebben we in zo'n tube, van Fred&Ed, voor zover dat jam mag heten, de jongste eet dat op pannenkoeken en croissantjes.
Fake it till you make it...
  donderdag 28 februari 2019 @ 11:56:42 #69
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185294750
Appelmoes heb ik btw in de suikervrije cupjes van de lidl. Precies een ruime portie per keer en ik eet het alleen bij m'n friet, dus bijna nooit..
pi_185295988
Jullie lepelen een jampot leeg? Gadver mijn mental image.
pi_185296690
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Jullie lepelen een jampot leeg? Gadver mijn mental image.
Nee, je haalt de jam er met de lepel uit en smeert het met de bolle kant uit.
  donderdag 28 februari 2019 @ 14:34:20 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_185297689
Je schept de jam uit de pot, laat de klodder op je boterham vallen en smeert het met een mes uit :P
disclaimer
  donderdag 28 februari 2019 @ 14:34:36 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_185297694
En daarna lik je de lepel af :9
disclaimer
  donderdag 28 februari 2019 @ 14:34:52 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_185297698
En je mes.
disclaimer
pi_185297958
All wat SQ says...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 februari 2019 @ 15:03:00 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_185298250
Ik sla de smerenmeteenmes-stap over, maar gebruik de lepel dan ook maar twee keer: een keer om te scheppen en smeren en een keer om af te likken.
pi_185298507
Ik doe 't met een mes uit de pot en dan smeren :P
  donderdag 28 februari 2019 @ 15:17:56 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_185298572
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:14 schreef pinquit het volgende:
Ik doe 't met een mes uit de pot en dan smeren :P
maar als je dan niet genoeg hebt, steek je het mes er dan nog een keer in? Want dat geeft dus de schimmel :P
disclaimer
pi_185298650
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2019 15:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar als je dan niet genoeg hebt, steek je het mes er dan nog een keer in? Want dat geeft dus de schimmel :P
Ja! Gatver :P dat ga ik dus niet meer doen
  donderdag 28 februari 2019 @ 15:53:31 #80
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_185299186
Komt hierna weer de discussie hoe je Paul uitspreekt? O+
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: