maar als je dan niet genoeg hebt, steek je het mes er dan nog een keer in? Want dat geeft dus de schimmelquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:14 schreef pinquit het volgende:
Ik doe 't met een mes uit de pot en dan smeren
Ja! Gatverquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar als je dan niet genoeg hebt, steek je het mes er dan nog een keer in? Want dat geeft dus de schimmel
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
En dan weer sorry sorry voor de egopost moet zeggen#faalmoeder
oh ja, mijn lievelings!! De wasquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Aure het volgende:
En als iedereen dan is uitgepraat over Pal, Paul en Pol, kunnen we het weer hebben over hoe we de was doen toch?
Yo; jumbo wasmiddel hier. Ik merk niks van verschil... Heb zowat alles al een keer gehad qua wasmiddel ofzo en wellicht dat het qua geur verschilt; merk ik niet dat de was zachter/minder zacht; minder wast; meer wast nope gewoon nope.. maar ik heb dan ook jarenlang geen extreem vieze kleren gehad (en mijn baby zit nog niet in de kruip/smeer alles over de kleren fase) dus mijn vergelijkingsmateriaal is wellicht niet extreemquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb laatst voor het eerst jumbo huismerk wasmiddel gekocht na zo'n 15 jaar Robijnen. Ik vind het verschil in prijs dusdanig opmerkelijk dat ik het wel wil proberen (1.85 versus 5.99)
Ga ik verschil merken? Wat zijn jullie ervaringen?
Hoe vaak was jij de gordijnen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Aure het volgende:
En als iedereen dan is uitgepraat over Pal, Paul en Pol, kunnen we het weer hebben over hoe we de was doen toch?
Ik begreep van de oude bewoners dat ze hier nét voor de verhuis de gordijnen hebben gewassen (vorig jaar pasen); dus ik ben de komende 50 jaar goed, toch?quote:
Checkquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
#faalhuisvrouw #faalmoeder #faalleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |