quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Waarom neem je mijn sexualiteit aanquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een toxic masculinity.
godtwitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 26-02-2019 om 23:25:28En volgens #FVD moeten ze gewoon terug. Wie zich misdraagt verspeelt recht op asiel. https://t.co/EH6Pm3A5iX reageer retweet
Klep dicht.quote:
Die was wel geniaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Paul Witteman er niet meer zit.
Of een snorkel.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:57 schreef Bocaj het volgende:
Is de mens wel gemaakt voor op zee?
Anders hadden we we vinnen ed....
jaaaa na zeverkenners bootje op de Kaag enzo afentoe. Zeilen is leukquote:
Straks ken ik je nog.quote:Op woensdag 27 februari 2019 00:00 schreef kree het volgende:
jaaaa na zeverkenners bootje op de Kaag enzo afentoe. Zeilen is leuk
neuh of nouja zal een hele kleine kans zijn. want was alleen jongensgroep toen voor mij.quote:
quote:
Red alertquote:
Gisteren nog gespeeldquote:
quote:
Red Alert 2 vaagt alles wat hierboven staat weg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Red alert
Generals Zero Hour > Red alert
[..]
Gisteren nog gespeeld
Er is nog een flinke community die dat dagelijks online speelt tegen elkaar
[..]
Joe Roganquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Joe Rogan met Alex Jones
Michael Cohen Hearing
Remco Bij Jinek
Ik weet niet wat ik moet kijken
quote:
lol wat een figuurquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
China maakt hybride mensen-varkens babies om organen te harvesten! Iedere keer leer ik weer wat nieuws als ik naar Jones luister
ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:14 schreef matthijst het volgende:
Hij kijkt met z'n ene oog steeds naar Jineks tieten.
Maakt goed gebruik van z'n gebreken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:14 schreef matthijst het volgende:
Hij kijkt met z'n ene oog steeds naar Jineks tieten.
Urgh!quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:18 schreef butz0rs het volgende:
TIME's Person of the Year en Nobelprijs voor de Vrede volgend jaar. Trump
We zouden hem kunnen sturen als de Nederlandse Dennis Rodman.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:22 schreef matthijst het volgende:
Nee brabobeger, ze kennen jou daar niet.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb vandaag hard gewerkt om mijn geliefde leider Rutte blij te maken
Zappen bij Jaïrquote:
Zappen naar Joe Rogan vs Alex Jones?quote:
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zappen naar Joe Rogan vs Alex Jones?
Zonde. Heeft ze totaal niet nodig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het idee dat Fidan aan de botox zit.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:27 schreef superniger het volgende:
Fidan heeft jarenlang Wierd Duk gepijpt.
vermoeden vanquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het idee dat Fidan aan de botox zit.
Ja zat ik ook aan te denken. Wat een gezever weerquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Boek of tv-show promoten denk ik
zonde van het vleesquote:
Joh.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Bizar die intimidatie bij kritiek op de islam...
Lekker man, biertje, snuifje erbij. Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:36 schreef matthijst het volgende:
Dikke broertje van Yuri van gelder.
Ja bij Jinek ja, maar het getoonde materiaal in eerste instantie.quote:
Leuke vrouw ookquote:
In tegenstelling tot z’n broeder Kuzu spreekt die man nog steeds geen fatsoenlijk Nederlands, terwijl hij hier vanaf z’n derde jaar woontquote:
Dit dus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:40 schreef svann het volgende:
De Fransen kunnen niet tegen een koekje van eigen deeg.
Ahhh hij zou zo mooi zijn als je had gezegd dat het een croissantje van eigen deeg wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:40 schreef svann het volgende:
De Fransen kunnen niet tegen een koekje van eigen deeg.
Merde!quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:42 schreef Oscar. het volgende:
Ahhh hij zou zo mooi zijn als je had gezegd dat het een croissantje van eigen deeg was
Hij wil gewoon niet in die ghetto wonen. Groot gelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:43 schreef Oscar. het volgende:
Een ton verdienen en dan zeggen dat je geen huis kunt kopen in Amsterdam
Tuurlijk, je wilt tussen mensen wonen die helemaal los gaan op snollebollekesquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet in die ghetto wonen. Groot gelijk.
HA HOMOSEKSUELEN!quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:55 schreef Oscar. het volgende:
je begrijpt de liedjes niet?
NEUKEN NEUKEN NEUKEN
het is de kneu en dat is dus Brabants carnavalquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:55 schreef Oscar. het volgende:
je begrijpt de liedjes niet?
NEUKEN NEUKEN NEUKEN
Volendamse kermisquote:
ja dat welquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:56 schreef Heufd het volgende:
Kijkend naar het regeringsbeleid het afgelopen decennium vind ik het moeilijk te geloven dat de VVD iets geeft om wat voor cultuur dan ook.
jouw signatuur doet het niet helemaal fatsoenlijk ouwe dibbesquote:
Als je iets in je profiel wijzigt, worden de linken in de sig verpest.quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
jouw signatuur doet het niet helemaal fatsoenlijk ouwe dibbes
ah ja klopt inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:00 schreef svann het volgende:
[..]
Als je iets in je profiel wijzigt, worden de linken in de sig verpest.
ik heb er niet aangezetenquote:Op woensdag 27 februari 2019 23:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jouw signatuur doet het niet helemaal fatsoenlijk ouwe dibbes
\[b\]People tell me I'm crazy. "You take that 'Jesus-thing' too seriously."quote:
weet ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
\[b\]People tell me I'm crazy. "You take that 'Jesus-thing' too seriously."
Well, Christ took me really seriously, when he died for me on that cross.
†\[/b\]
<a href="http://i.imgur.com/Qp3fqXa.jpg" rel="ext" rel="nofollow norererer noopener" >JanCees FOR ADMIN 2019</a>
dit staat er nu
ja nouquote:
wat was die dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:02 schreef JanCees het volgende:
Omdat ze mijn ondertitel verwijderd hebben
ahquote:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 00:02 schreef JanCees het volgende:
Omdat ze mijn ondertitel verwijderd hebben
Kloptquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
hadden ze je sig wel even kunnen repareren gelijk
mwaquote:Op donderdag 28 februari 2019 00:04 schreef svann het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Gewoon even handmatig al het overbodige verwijderen.
kimgod heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Trump heeft voor het wereldpodium gezegd dat Kim een topgozer is en daarna heeft Kim gezegd dat hij kon ophoepelen met zijn eisen.
SAD
Een versmaad diner.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Er is geen greintje bewijs dat de top is mislukt.
Dan gaan de Fransen het bedrijf kapot staken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Wopke moet gewoon proberen 51% te pakken...laat die Fransen in hun eigen sop gaar koken.
Dan het Franse gedeelte opheffen en opdoeken (maargoed ik ben geen diplomaat ofzo)quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Dan gaan de Fransen het bedrijf kapot staken.
Zijn ze goed in.
De winst kwam van de KLM-tak iig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan het Franse gedeelte opheffen en opdoeken (maargoed ik ben geen diplomaat ofzo)
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Laat maar lekker zakken dat aandeel, kan Wopke het goedkoop overnemen.
Ik was vandaag weer in Amsterdam, heb je mij nog gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]![]()
ja, we hebben net 70 miljoen zien verdampen![]()
Iedereen arm
of ff de belasting op energie verlagen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef svann het volgende:
Daar heeft hij wel weer gelijk in.
Er zijn misschien wel belangrijkere bedrijven of instellingen om te redden.
Dat is 4,50 euro/Nederlander...ik heb het er graag voor over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]![]()
ja, we hebben net 70 miljoen zien verdampen![]()
Iedereen arm
Of in Groningen investeren, had ook gekund dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Er wordt al geïnvesteerd in de bakker op de hoek door de hoogste belastingschaal van 51,95% terug te brengen naar 49,50%
Dat is altijd goedquote:
Nee, ik was in wormerveer, vijfhuizen, en kreileroordquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was vandaag weer in Amsterdam, heb je mij nog gezien?
ja doei, die woningen moeten ze gewoon laten instortenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Of in Groningen investeren, had ook gekund dus.
Ook een zinkend schipquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef svann het volgende:
[..]
Of in Groningen investeren, had ook gekund dus.
Ik was gister nog in Makkum bij een klant. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef Oscar. het volgende:
Ik ga mogen naar Beach Resort Makkum
twitter:judithineuropa twitterde op maandag 18-05-2015 om 14:28:58Er is geen greintje bewijs voor de stelling dat IS-strijders op vluchtelingenbootjes naar Europa komen. Is hysterie @EricPetri1 reageer retweet
Volgens mij houden we alleen het luikje van de deur open, om nog een beetje te communiceren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De EU blijft nog steeds de deur openhouden voor Turkije. Megalomane expansiedrift
Niets mis mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zou je vrouw maar zijn die Judith
FOK!ers hebben geen vrouwenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zou je vrouw maar zijn die Judith
lekkahquote:
zijn nog leerlingenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Kutstudenten, voor de donutwinkel bivakkeren
15 en dan nog niet je doctoraal hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Kutstudenten, voor de donutwinkel bivakkeren
Niet 4 titels hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
15 en dan nog niet je doctoraal hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |